Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. אני שואל בשביל חבר, מהי מידת הרמקולים בשרייד 99? הרמקולים בדלתות. תודה.
  2. הדוטק טוב מהאנרג'י ללא ספק, כמו כן מחזק בחום את תגובתו של GTI.
  3. רוני תתחדש! תהנה.
  4. תתחדש העיקר שאתה מרוצה
  5. אם אתה רוצה יש פה מישהו שמוכר מגבר של זיטק חברה גרמנית מעולה, 2 ערוצים שירים את המורל באויר.
  6. הרץ היא החברה המועדפת לפי דעתי אבל הדוטק עולה על האנרג'י לצערי. אבל אם תחליט שאתה מעלה את התקציב להי אנרג'י אז אין לו מתחרים. עכשיו, בלי שום קשר, לך תשמע גם את האנרג'י וגם את הדוטק ותחליט.
  7. שני הכפתורים צריכים להיות על 80
  8. תאמת (=כלומר את האמת) שהם סבבה לגמרי אבל עדיף לך למתוח קצת את התקציב ולקנות מורל דוטק, אני מת על הרץ וההי אנרג'י לא פחות ממדהים, אבל ההבדל בינו לבין האנרג'י גדול.
  9. הסאב צריך לנגן תדרים עד 80, בעוד הרמקולים צריכים לנגן רק מעל 80.
  10. יכול להיות אבל עדיין לפי דעתי כדאי להוסיף את ה100 שקל האלה ולקחת פולס אודיו.
  11. בקשר לסאב: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=249470 בקשר לרמקולים אם הרמקולים בדלתות לא ניראה לי שתהיה בעיה לבנות קיק ולשים 5 ורבע או 6 וחצי, תתייעץ עם מתקין. אם כן תעשה זאת ולא תצטער.
  12. בוקר טוב . תשמע היה לחבר V12 באוטו וקומפוננט של פוקל V1, והוופרים אפילו לא זזו ממקומם. לפי דעתי תתקין את המערכת ובבוא הזמן תחליף מגבר אפילו לפולס אודיו שיפתח אותם טוב לפי דעתי ולא יקר בהרבה מה V12. שיהיה בהצלחה!
  13. לפי דעתי לך על הפולס. וד"א המגבר ממש גרוע ולא יצליח להרים את הקומפוננט מניסיון.
  14. קידמיים קומפוננט או קאוקסיאליים? לגבי האחוריים, http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=339 כבר המלצתי עליהם לכמה וכמה אנשים שיצאו מאוד מבסוטים [:
  15. כן מומלץ לכוון ל80, תנסה לכוון את הרמקולים מ80 ומעלה, את הסאב תכוון מ80 ומטה.
  16. לפי דעתי תנסה למתוח קצת את התקציב כמו כן תקנה רמקולים אחוריים סימליים שיעבדו על הרדיו דיסק לא חסר כאלה. וסאב במקום קנווד תיקח רוקפורד P1 יש פה מישהו שמוכר אותו עם תיבה ב300 ש"ח לפי דעתי מאוד כדאי. לגבי המגבר לפי דעתי תיקח את המאק, כמו כן תוסיף רמקולים קידמיים.
  17. מה לגבי השילוב הבא? מורל דוטק אוביישן: 1200 פיוניר 6050UB: ה1000 סאב הרץ ES300: ה900 מגבר JBL GTO 75.4: ה1100 לפי דעתי שילוב מנצח ומאוד משביע רצון והשאר להתקנה איכותית וחיווט
  18. שלום לכולם, היום חזרתי הביתה ובדרך הייתי צריך לעצור מ110 בגלל שהתחלף הרמזור. במהלך העצירה שהייתה מאוד חזקה הופיעו רעשים מלחיצים מכיוון הבלמים, רעשים, רעידות בדוושה ודעיכה ממש מורגשת של הבלמים. מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה? יש לציין שלפני חודש הוחלפו שני דיסקים מלפנים ומאחורה יש תופים. תודה.
  19. אם אתה לא מתכוון לבנות 6.5 בדלתות, אז הרץ 4 אינץ מהסדרה הנמוכה [diecie] אמורים לעשות עבודה טובה. עולים בערך 300 ש"ח.
  20. http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=339 לא תצטער, אחלה רמקולים.
  21. 2 יציאות לסאב [גישור] ועוד שתי יציאות לקומפוננט וסגרנו סיפור.
  22. לפי דעתי כדאי לך לחכות ולחסוך עוד קצת כמו שאמרו פה, למה ב700 למשל אתה יכול מגבר דווקא די איכותי של בלאופונקט אודיו מאגנאט. אם לא, כמו שאמרתי לך קח את הפולס אודיו.
  23. בלי גישור לא ניראה לי, אבל עם גישור הוא יותר ממספיק .
  24. מה לגבי פולו 16V? עונה טוב מאוד על הדרישות שלך.
×
×
  • תוכן חדש...