שלום לכולם,
היום חזרתי הביתה ובדרך הייתי צריך לעצור מ110 בגלל שהתחלף הרמזור. במהלך העצירה שהייתה מאוד חזקה הופיעו רעשים מלחיצים מכיוון הבלמים, רעשים, רעידות בדוושה ודעיכה ממש מורגשת של הבלמים.
מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה? יש לציין שלפני חודש הוחלפו שני דיסקים מלפנים ומאחורה יש תופים.
תודה.