שלום לכולם.
לאחרונה הלכה לי ציריה שמאלית באצמע נסיעה, האוטו נגרר למוסך והציריה הוחלפה.
מאז אני נוסע עם רעשים של מתכת משוחררת מכיוון הגלגל השמאלי.
למשל כשאני מגיע לתחום מסויים בסל"ד שבו הויברציות של המנוע בתדירות גבוה, או במעבר מעל מהמורות אז מופיע רשרוש מתכתי מכיוון הגלגלים. מה לדעתכם הבעיה?
כמו כן שמתי לב שלצד שממנו מופיע הרשרוש יותר קשה לסובב את ההגה [לצד שמאל], מאשר לצד השני.
תודה רבה מראש לעוזרים.