לפי דעתי כדאי לך לרכוש רדיו דיסק איכותי, קומפוננט טוב ומגבר 4 ערוצים לסאב עתידי.
בעקרון, יותר מזה אתה באמת לא צריך.
רדיו דיסק:
http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=302
קומפוננט:
http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=366
מגבר:
http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=133
כל זה יוצא בערך 2500, התקנה לא אמורה לעלות יותר מ300 לדעתי, במיוחד אם אתה קונה הכל באותה החנות.
לפי דעתי זה השקעה טובה גם לטווח הארוך וכדאי לך להתגמש פה.