Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. אתה יכול לקנות IDQ חדש בדיוק בתקציב הנ"ל. הIDMAX דורש 1000 RMS וגם מערכת חשמל חזקה ברכב . לפי דעתי ארסנל או IDQ יתנו את התוצאה הכי טובה אתה צריך לשמוע את שניהם. אתה גם יכול לחפש הי אנרג'י מיד שניה, לפי דעתי יתן את התוצאה הכי טובה.
  2. באמת התקנה יפה מאוד, תתחדש! מצטרף לשאלה, מי המתקין?
  3. שלום לכולם, אני מעוניין לשדרג את הטוויטרים שלי. ראיתי פה ביד שניה שתי טוויטרים שאני מתלבט ביניהם. האחד זה DLS UPI, והשני זה HT 25 [הי אנרג'י]. מה אופי הצליל בשני הטוויטרים הנ"ל? מי יותר איכותי? תודה מראש לעוזרים.
  4. אכן חברת היי אנד גרמנית, מאוד נחשבת בתחום. אומנם הליין הנמוך שלה פשוט ושווה ערך למורל דוטק\הרץ אנרג'י. ממליץ לך לשמוע את שלושת הסטים לראות לאיזה מהם אתה מתחבר, יש כאן חבר פורום עם הסט הנ"ל והוא מאוד מרוצה ממנו.
  5. תנסה למצוא נקודה חדשה לכבל מינוס, ושיהיה כמה שיותר קצר.
  6. לא אלו לא הרכיבים [אם כן אז לכל חברי הפורום היה C קלאס ], אני מניח [הנחה גסה] שלא נוכל לעזור לך, הכי קל זה לשלוח מייל לחברה או ליבואן. אם לא אז להוציא הרמקול ולראות.
  7. שים במגבר על FULL ומה-HU תחתוך על 50 או 80, מה שנשמע לך יותר טוב.
  8. כבר עולה יותר מ C קלאס
  9. 1. אדי 2. משה 3. מקס 4.ליאור(ארזה) 5. ZIG 6. אלכס - מגיע מהרצליה. אדי ומקסים חסר לכם שלא יהיה לי מעניין [מביא קולה]היום 9:23 7 שחר 8. תום 9. ניר
  10. ממש לא לך תקנה כבלים במידה של לפחות 8AWG עם ההספקים שהסאב שלך צורך, כמה שיותר עבה יותר טוב!
  11. ההבדל הוא שב6050 יש אנימציות.
  12. מזל טוב לשניכם!!
  13. אין ברירה, אם תרצה שמע איכותי, תצטרך לקנות מגבר וקומפוננט טוב. ככה לא תצליח לסחוט מהרמקולים הרבה, אבל בעקרון הכל צריך להיות על אפס [אקווליזר מכובה].
  14. לפי דעתי כדאי לך לרכוש רדיו דיסק איכותי, קומפוננט טוב ומגבר 4 ערוצים לסאב עתידי. בעקרון, יותר מזה אתה באמת לא צריך. רדיו דיסק: http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=302 קומפוננט: http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=366 מגבר: http://www.autos-sound.net/Product.asp?ProID=133 כל זה יוצא בערך 2500, התקנה לא אמורה לעלות יותר מ300 לדעתי, במיוחד אם אתה קונה הכל באותה החנות. לפי דעתי זה השקעה טובה גם לטווח הארוך וכדאי לך להתגמש פה.
  15. אם הסלילים הם של שתי אום אז זה מסבך קצת את העיניינים, כי אז אתה צריך או מונבלוק שיהיה יציב ב1 אום, או מגבר 2 ערוצים חזק שיתן 400 RMS בגישור ב4 אום. לפי דעתי המגבר הבא עונה על הדרישות שלך http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=486493
  16. אני מטער טעות שלי מתגובה בשרשור אחר אתה לא צריך מנחת [: אחלה מערכת בחרת כל מה שנשאר לך זה להתקין ליהנות, תתחדש!
  17. ID12, תקנה את הגרסה של ה2 אום כך שתוכל לגשר את המגבר ב4 אום לסאב. מוכרים אותם חדשים פה בפורום, ב750 ש"ח חדש לא תמצא יותר זול, משאיר לך גם לתיבה טובה.
  18. אתה צריך גם מנחת לא כן? מנחת טוב עולה 600 ש"ח.
  19. אוקי תודה רבה לכולם מאוד עזרתם לי, כנראה שאני ילך על ID12. הדיוק מאוד חסר כמו כן ההגברה לא מתאימה, ושוב תודה לכולם.
  20. אתה צודק ב100%, פשוט חשבתי כשיבוא הזמן לשדרג, עוד הרבה זמן, אז אני כבר יעשה את זה כמו שצריך. עד אז לפחות שאני יהנה מרכיבים שמותאמים אחד לשני, כמו כן התקציב נמוך וחשבתי לקנות ID12 מיד שניה.
×
×
  • תוכן חדש...