אהלן ,
שלום לכולם
בבעלותי יונדאי אקסנט 2010 , אשר עשה 150 אלף ק"מ
יוצא לי למלא שמן מנוע סביבות 1ליטר ל 800 ק"מ שהרכב עובר
הרכב היה ליסינג פרטי בעבר.
מה אומרים אנשים ?
מה המצב המנוע ? אפשר לקבל אינדיקציה כל שהיא ?
אשמח לשמוע ממשהו שמבין .
תודה לעוזרים !
אהלן,
מחפש מגבר 4 ערוצים חברה טובה , במצב טוב.
עוצה נורמאלית לא מחייב עוצמה מוגזמת.
סכום השקעה עד 400 ש"ח
איזור באר שבע והסביבה.
איש קשר - 0526741236 - ליאל
אני צריך עזרה ..
הזמנתי את הסאב של kicker comp 12
אני רוצה לבנות לו תיבה קטנה יותר ואני צריך את עזרתכם
1. איזה תיבה לבנות מרובעת או טרפזית ?
2. כמה ליטר בערך ? , אטומה או פתוחה ?
3. יש לי רק עץ סנדוויץ' זה יהיה טוב ??
תודה רבה לעוזרים
אני רוצה לקנות את הסאב של kicker comp 12.
ויש שני סוגים שלו (להסתקל על הסמל באמצע )
האחד :
http://www.productwiki.com/upload/images/kicker_comp_c12.jpg
והשני:
http://www.zerotohundred.com/newforums/attachments/ice-in-car-entertainment/244505-kicker-comp-12-original-used-lgim0006.jpg
מה ההבדל בנהם ?
ומאיזה חנות אתם מציעים לי לקנות את הסאב הזה ..
תודה .