Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. תוציא את הרדיו דיסק ופשוט תחליף בין האדום לצהוב, קרה לי ב206 הקודמת שלי, בצרפתיות החיווט פשוט הפוך. אם אתה אומר שהוא כבר ביצע זאת אז בגדול אין שום בעיה יותר וכל מה שדרוש זה לנתק מינוס מצבר ל10 דקות לאיפוס מחשב ונגמר. מה שמעיד על חוסר מקצועיות זו הטלת האחריות על המצבר, במידה והיה יותר מנוסה היה מזהה את הבעיה מיד ואף דואג לחבר את הרדיו מראש כמו שמתאים ברכב זה.
  2. הקפצה, כל החבילה ב1700 ש"ח. [המוצרים חדשים בניילון]
  3. הקפצה
  4. הקפצה, גמיש במקצת על ההליקס.
  5. קומפוננט הליקס 5 ורבע לא רלוונטי יותר.
  6. חדש ניתן למצוא רדיו דיסק פשוט של פיוניר או קלריון בעלות של כ300 ש"ח פלוס 6x9 פשוט של פיוניר בעלות 200 ש"ח ונשאר לך עודף להתקנה של כל העסק.
  7. מעוניין ביד שניה?
  8. מניסיוני כמתקין מערכות חובב, אני עוסק בתחום כבר כמעט כ7 שנים ועסקתי בהתקנה כתחביב בלבד, אך מניסיוני הקצר [אם תשאל לדעתי] הגורם המשפיע ביותר להשגת תוצאת SQ טובה היא בראש ובראשונה מקור טוב ואיכותי, לאחר מכן הגברה טובה ולאחרונה איכות הרמקולים. ניתן להפיק תוצאות נהדרות מרכיבים פשוטים שמותקנים בצורה נכונה כל עוד איכות המקור וההגברה גבוהות. לכן הייתי ממליץ לך להשקיע את רוב התקציב על HU איכותי שיתמוך בהגברה אקטיבית, ולהוסיף עוד מונובלוק פשוט לסאב. לפי דעתי הסט אפ הנ"ל יתן תוצאה יותר איכותית מהסט אפ הקודם שלך, אפילו על סט פשוט כמו מוראל מקסימו שיותקן בצורה איכותית עם זווית קלה למידבאסים בדלת וטוויטרים כמה שיותר קרוב לאון אקסיס מלא. במידה ולא יתאפשר להוסיף מונובלוק ואתה מתכוון להישאר רק עם 4 ערוצי הגברה עדיין תהיה לך יכולת TC מהHU מה שיעזור לתת תוצאה איכותית. לכן הייתי קודם כל מוצא HU איכותי ומוראל מקסימו\טמפו ומתקין את שאר המערכת כמו שהיא כאשר המטרה היא הגברה אקטיבית של הקומפוננט ודגש רב ביותר על זוויות התקנה.
  9. האינפיניטי מאוד נצילים ויעבדו טוב מאוד גם על רדיו דיסק מקורי, השאלה היא האם הרדיו דיסק המקורי יספק את הסחורה במחינת איכות? אני חושב שלא. מה הייתי עושה? ראשית מחליף את הרמקולים כמו שהצעת ובמידה והתוצאה לא מספקת לא נשארת ברירה אחרת אלא להחליף את היחידה המקורית.
  10. בידוד לדלתות משמעו שני יריעות אלומיניום ובוטיל שמצימידים לפנים הדלת מה שמונע מהפח של הדלת ליצור רעשי רקע שנובעים מתנועת הרמקול בדלת. מה שנקרא בלעז רזוננס. תקיש עם האצבע שלך על הפח של הרכב לפני הבידוד ואחרי הבידוד ואז תבין למה הנושא כל כך חשוב לאיכות השמע, הבידוד פשוט הופך את הדלת לשקטה. כמו כן ניתן לבצע בידוד בכל עסק שמתקין מערכות ומכבד את עצמו ואפילו לבד במידה ויש לך חוש טכני בסיסי, תריץ חיפוש בפורום דובר על הנושא פה מכל זווית אפשרית.
  11. מומלץ בחום: http://www.ecaudio.co.il/contact.asp?page=184
  12. במידה ואתה לא מעוניין להחליף פלסטיקה ולא בסאב בתא המטען, אני ממליץ לך בחום להזמין את הפריט הנ"ל: http://www.focal.com/en/plug-play/250-ibus-21-3544059750129.html סאב אקטיבי המכיל בתוכו מגבר שתי ערוצים המתחבר למערכת המקורית ברכב. מיקום מומלץ? מתחת לכסא הנהג, במידה ולא, ניתן להצמיד אותו יפה מאוד לדופן תא המטען. המגבר הפנימי הוא מגבר דיגיטאלי מבית טוב, אני מאמין שהוא יגביר בכבוד כל סט שתחבר אליו. כמו כן קח בחשבון שהזמנה של של הפריט הנ"ל תעבור את ה1500 ש"ח אך יתן תוצאה מאוד טובה עם קומפוננט בסיסי אך איכותי כמו מוראל טמפו/מקסימו, כמובן שמומלץ להשקיע עוד כ200 ש"ח על בידוד בסיסי בדלתות. סה"כ השקעה של בערך 2500 ש"ח אך התוצאה שתקבל לפי דעתי תהיה הרבה יותר ממספקת לנוכח ההגבלות שהצבת. ד"א-אין צורך ברמקולים מאחורה, ברוב המקרים השקעה על מגבר סאב וקומפוננט קידמי טוב תספק את התוצאה האיכותית ביותר (אם בענייני איכות עסקינן ולא בעוצמה).
  13. יחידת הראש היא האשמה באיכות הגרועה. גילוי נאות-אני מוכר את היחידה הנ"ל: http://m.caraudiocentre.co.uk/product_m-kenwood-kdc-bt53u_p-31198.htm במידה ותהיה מעוניין בעוד פרטים צור עימי קשר
  14. סט קומפוננט MTX: http://www.formolagroup.co.il/Page5_1092000_Article-32909.html דורש עליו כ400 ש"ח. [חדש באריזה] סאב הליקס: http://www.conrad-electronic.co.uk/ce/en/product/371984/HELIX-DB-12S-SUBWOOFER דורש כ300 ש"ח. מגבר הליקס 4 ערוצים: http://www.amazon.co.uk/Helix-DB-Four-FOUR/dp/B000UTBI6Q כ600 ש"ח. סט קומפוננט 5 ורבע: http://www.amazon.co.uk/Helix-DB-52-1/dp/B001JMTEYQ כ250 ש"ח. [חדש באריזה] קיט איטום לדלתות דיינמאט: http://www.allstore.co.il/autos-sound/10036221/%D7%A7%D7%99%D7%98_%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA_4_%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA_%D7%9C%D7%90%D7%98%D7%99%D7%9E%D7%94_Dynamat_Xtreme_Door_Kit [היריעות השחורות מהסדרה החדשה] 300 ש"ח.
  15. למכירה סט קומפוננט של הליקס h 236 סט מאוד איכותי ברמה גבוהה,בקרוסים ניתן לשנות הנחתות והתנגדויות, בין 4 ל2 אום. דורש 1700 ש"ח, לא תמצאו את הסט הנ"ל לא בארץ ולא בייבוא מחול בפחות מ2000 ויותר שקלים. טיפה גמיש במחיר לרציניים ביותר. בנוסף לכך מציע למכירה מגבר בלאופונקט גם כן חדש: http://www.crutchfield.com/S-hA7DntSTkDG/p_023THA275P/Blaupunkt-THA275PnP.html דורש על המגבר כ300 ש"ח. מי שיקח את המגבר ואת הסט ביחד יקבל את כל החבילה בכ1800 ש"ח. הציוד נרכש לפני כחצי שנה אך לא נעשה בו שימוש, הכל בניילון חדש. ניר, חיפה לפנות בהודעה פרטית. תודה ושבוע טוב.
  16. shubidubi

    helix h 236

    הקפצה, 1700 ש"ח-סט ארוז בניילון ללא דקה שימוש.
  17. shubidubi

    helix h 236

    מקפיץ, סט ברמה מאוד גבוהה.
  18. רק הקומפוננט רלוונטי.
  19. מוכר עקב קניית מידות לא נכונות ולצערי כבר עבר הזמן שבו ניתן להחזיר את המוצרים: למכירה רמקולים הליקס DB69.1-חדשים לא נעשה בהם שימוש כלל, עדיין באריזה-250 ש"ח. קומפוננט הליקס DB52.1-גם כן חדשים ולא נעשה בהם שימוש כלל, עדיין באריזה-250 ש"ח. רדיו דיסק אלפיין CDE-131R, רדיו דיסק מעולה ואיכותי, נעשה בו שימוש קל והוא במצב נהדר, 500 ש"ח. המחירים סופיים, תודה.
  20. קומפוננט פיוניר לא רלוונטי. מקסימו חדש בניילון יורד ל450 ש"ח הרץ דיצ'י יורד ל550 ש"ח קומפוננט קיקר 500 ש"ח
  21. +1 לאודיו קינג, החלפת המערכת המקורית תביא לשיפור ניכר גם באיכות השמע. כמו כן הייתי מברר קצת יותר על נושא השליטה מההגה, בחלק מהמערכות האלה אתה עלול לאבד את יכולת השליטה מההגה על המערכת.
  22. במידה וזה באמת רואדרובר הייתי ממליץ לנסות למכור ולרכוש במקום משהו בסיסי אך מוכר, לא חסר יחידות כאלה של פיוניר וקלריון ב300-400 ש"ח.
  23. למכירה סט קומפוננט של הליקס סט מאוד איכותי ברמה גבוהה, קרוסים עצומים שבהם ניתן לשנות הנחתות והתנגדויות, בין 4 ל2 אום. הסט חדש בניילון, היה אמור להיעשות בו שימוש עתידי שבסוף לא יצא לפועל, לא נעשתה בסט הזה אפילו לא דקה אחת של שימוש. סט איכותי שנראה ומרגיש איכותי ובנוי לתלפיות. דורש 1800 ש"ח, לא תמצאו את הסט הנ"ל לא בארץ ולא בייבוא מחול בפחות מ2000 ויותר שקלים. טיפה גמיש במחיר לרציניים ביותר. ניר, חיפה לפנות בהודעה פרטית. תודה ושבוע טוב.
  24. קומפוננט פיוניר, קומפוננט הליקס ומגבר זיטק לא רלוונטיים יותר.
×
×
  • תוכן חדש...