-
הודעות
498 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי shubidubi
-
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הייבריד אודיו קלארוס/מורל הייבריד מודל 2012. -
זקוק לחוות דעת על audison voce av 6k דחוף אני בחנות
shubidubi פרסם הודעה בנושא של ariel676 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אריק - בדבר אחד אתה צודק, לדוטק ולמוראל בכלל היו קרוסים די מחורבנים ועשו שימוש ברכיבים של BENNIC, בפורומים בחו"ל נפתחו כמה ת'רדים על כמה באמת הם טובים ובוצעו החלפות ושיפורים והמסקנה הייתה - על הפנים. טוב שמוראל קשובים לדעת קהל עולמית ותכננו את הקרוסים שלהם מחדש. כמו כן הרץ מאוד אוהבים לדחוף לכל מקום את התרכובת TETOLON [משי וכותנה] הזאת שלהם, מהאנרג'י ועד המילה והתזיס אצל אודיסון, החומר הזה הוא אולי באמת עושה נפלאות ושוב אמרתי שכמו שזה ציפוי טוב לשולחנות סנוקר, אולי זה גם ממברנה טובה לטוויטר. אבל לטעון שהטוויטר של האנרג'י ושל התזיס עשויים מאותו החומר, זה כבר נובע מאמונה שלמה במחלקת השיווק והפרסום של אלטרומדיה . אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אולי בטזיס התרכובת קיימת באיזו צורה מזערית אבל אני מאמין [פה אני כבר מנחש] שהמשי שולט שם ביד רמה, בניגוד לאנרג'י שאולי שם שהתרכובת מכילה כמעט כותנה בלבד ללא משי. בנוסף לכך גם במקרה שבו הממברנה עשויה מאותו חומר, אלוהים יורד לפרטים אפילו יותר קטנים . למשל סלילים ואיכותם, פיזור, משקל, גודל תא, גודל ממברנה, וכו וכו... וזה מה שהופך מוצר ליקר יותר מלבד החומר, כי ברגע שאתה משקיע תכנון של חודשים עד שנים זה יקר. אמצעי הייצור יכולים לייקר ולהשפיע על התוצאה הסופית מבחינת שמע, נגיד שאת החומרים לטוויטר של האנרג'י חותכת מכונה מכאנית עם סכין פשוטה, לעומת קרני לייזר בטזיס שאח"כ מצולמים נמדדים ונבדקים עשרות פעמים כדי שהכל יהיה מושלם ושכל טוויטר יצא בדיוק כמו קודמו, מושלם. אלף ואחד דברים מבדילים בין הטזיס לאנרג'י [אפילו סוג התרכובת של הממברנה], כמו בכל יצרן אחר עם סדרת כניסה פשוטה וסדרת היי אנד. -
זקוק לחוות דעת על audison voce av 6k דחוף אני בחנות
shubidubi פרסם הודעה בנושא של ariel676 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצחיק שאתה אומר את זה, כי בכל מה שנוגע למחיר סיטונאי, אחוזי הרווח על המכירה של המוצר, זה מה שקובע את המחיר הסופי של המוצר. זה אומר שבכל מדינה יש שער קמעונאי מסויים שקובע מה יהיה הרווח של בעל העסק מהמכירה, לדוגמא חברה שמוכרת לבעל עסק כמות מסויימת של קומפוונטים. בעל העסק יבצע את הקניה מהמפעל לדוגמא מוראל או אודיסון, ולפי העלות של סט בודד הוא יוסיף מספר אחוזים קבוע בשוק וכך יקבע בכמה הוא מוכר את הסט ללקוחות. מה שאומר בעצם זה שכאשר החברה מוכרת לך סט במחיר יותר זול, כך בסופו של דבר המחיר הרשמי [מבחינה קמעונאית] של המוצר יהיה נמוך יותר. ואם תסתכל טוב תראה שהמחיר הקמעונאי הרשמי של הדוטק נמוך בכמעט 50 דולר מזה של האודיסון. לעומת זאת בארץ ההבדל נמדד בכמעט אלף שקל בגלל שאין עלויות מס' יבוא והובלה. לכן סט ברמה די גבוהה כמו הדוטק נמכר במחיר זול בהרבה מסט כמעט באותה הרמה. עכשיו נסתכל על זה בצורה אחרת, אני אוהב את הדוטק אוביישן יותר מהרץ היי אנרג'י, שד"א החומר שמשמש את הרץ ליצור הטוויטרים שלהם - זה אותו החומר שאיתו מצפים שולחנות סנוקר ומייצרים ממנו גם ספוגים למקלחות... לא שזה אומר שזה לא יכול להתאים לטוויטרים. כמו כן האודיסון ווצ'ה הוא בעצם די דומה להיי אנרג'י XL שטוב בהרבה מהיי אנרג'י רגיל, רק שהאודיסון כנראה שונה בכמה היבטים ורק המותג עצמו שווה עוד כמה זוזים. אני חס וחלילה לא בא לזלזל פה באלטרומדיה, המילה סט מעולה ואני יקח אותו בכל יום על כל סט אחר של מוראל [חוץ מהסופרימו]. יש להם את סדרת הטזיס שהיא מעבר לכל ספק בין הרמות הכי גבוהות שיש בעולם הרכב שם למעלה ביחד עם הריינבאו רפרנס, לצערי אני כנראה בחיים לא אוכל להביע עליהם חוות דעת . אבל זה שסט של מוראל זול בארץ לא אומר שהוא לא ברמה גבוהה... ועוד דבר, תראה למשל שסט כמו ההייבריד אודיו שראיתי שקמעונאית עולה בארה"ב 700 דולר שהוא סט טוב יותר מהייבריד אוביישן שמוערך בכ 970 דולר, כי בארה"ב אין יבואן להייבריד אודיו, יש רק הובלות מה שהופך את הקלארוס לזול משמעותית מההייבריד למרות שהוא סט יותר טוב... מה שמלמד אותנו שבעצם המחיר הוא לא תמיד ערב לאיכות המוצר וזו רק עוד דוגמא למוצר טוב יותר שנמכר במחיר זול יותר, בהרבה. -
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבחור שוקל הגברה אקטיבית, בכל מקרה גם אם כן וגם אם לא הוא יצטרך עזרה בכיוונים מבעל מקצוע. גם איטום זה דבר לא פשוט לביצוע [איכותי], לכן אני אומר שאולי עדיף שמתקין מקצועי יבצע איטום וכיוונים למערכת במידה ופותח השרשיר יבחר בדרך האקטיבית. איטום אכן לא רלוונטי אם בעל הרכב מתכוון להחליף את הרכב בשנתיים הקרובות. -
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אוקיי אבל עדיין תצטרך לבצע איטום שזה דבר יקר... כמו כן ממליץ לך לפני שאתה קופץ ל12 אינץ' מגושם, לשמוע דווקא סאבים 10 אינץ ואפילו 8 אינץ'. סאבים קטנים בתיבות פתוחות שמתוכננות כמו שצריך נשמעים פשוט דבש! סאבים יותר גדולים יכולים להיות טיפה כבדים ופחות מדוייקים, כמו כן אני שמעתי סאב 8 אינץ' של DD בתיבה פתוחה מקורית שמגיעה מהחברה על מונו פשוט של JBL והקטנצ'יק הזה הרביץ כמו הID10 שהיה לי פעם בתיבה אטומה, רק שהיה הרבה יותר מדוייק נעים ופשוט השתלב הרבה יותר טוב בכל המערכת. מומלץ בחום לנסות! -
זקוק לחוות דעת על audison voce av 6k דחוף אני בחנות
shubidubi פרסם הודעה בנושא של ariel676 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מעגלי זובל, רכיבים של מונדורף טרמינלים של WTB, ומידבאס סנדוויץ' רוהכל, אותו החומר שנמצא בוופרים של הFAT LADY ובסדרות הגבוהות ביותר של חברות כמו B&W ו-revel -
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ההמלצות שמעלי טובות מאוד, הייתי הולך על הID [כמו שעשיתי כבר בעבר] סאב מאוד טוב. כמו כן אל תשכח שצריך להשאיר איזו אלפיה בצד להתקנה טובה+איטום מינימלי אצל מתקין טוב! מה שמשאיר אותנו עם בערך 2K לסט קומפוננט. בתקציב הייתי הולך לשמוע את ההיבריד החדש מהסדרה החדשה של מוראל, אודיסון ווצ'ה גם אופציה מעולה ובין היותר מומלצים פה בפורום, קלארוס! -
זקוק לחוות דעת על audison voce av 6k דחוף אני בחנות
shubidubi פרסם הודעה בנושא של ariel676 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
http://www.mobileelectronics.com.au/products/reviews/65_two_way_components_review_under_600/ בחו"ל לפי מחירים הווצ'ה עומד מול הדוטק אוביישן, בארץ הוא עומד מול האלייט... לפי דעתי האלייט החדש אמור להיות יותר טוב בעיקר בגלל קרוסים ה-ר-ב-ה יותר טובים בעלי מעגלי זובל ועוד חידושים כאלה. מי שיתחבר לסאונד של הווצ'ה אז כמובן שעדיף, אך מבחינת תמורה למחיר האלייט [החדש לא הקודם] פשוט יותר טוב. -
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איזו יחידת ראש יש לך? -
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הכי פשוט בעולם-הגברה פאסיבית זה מגבר שמחובר לקרוס שמחלק "פסיבית" או בעצם אנלוגית את התדרים לכל אלמנט. הגברה אקטיבית-אין קרוס פסיבי אלא קרוס דיגיטלי [יחידות ראש משוכללות יש להן אופציה לקבוע תדר חיתוך גבוה כמו 5000 הרץ] שמעבירות לערוץ מסויים במגבר סיגנל "חתוך" שאותו המגבר מגביר הלאה אל האלמנט. למשל עם מגבר וקרוס פסיבי אתה יכול להגביר ארבעה אלמנטים על שני ערוצים. עם הגברה אקטיבית אתה צריך ערוץ מהמגבר לכל אלמנט למשל - מגבר ארבעה ערוצים יוכל להגביר ארבע אלמנטים בלבד בהגברה אקטיבית. היתרון בהגברה אקטיבית זה שליטה יותר טובה ויותר גמישות בכיוון מהערכת לטעמך, כמו כן איכות גבוהה יותר מכיוון שמורידים "מכשול" בדרך שהלא הוא הקרוס. חסרון? [בגדול] הרבה יותר יקר, יותר מסובך להתקנה וכיוון. -
זקוק לחוות דעת על audison voce av 6k דחוף אני בחנות
shubidubi פרסם הודעה בנושא של ariel676 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
במחיר הזה הייתי פוזל דווקא לכיוון המוראל אלייט החדש של 2012. עם טוויטר חדש שהוא בעצם MT23 "משופר", נקודת חיתוך גבוהה מבעבר עם קרוסים טובים יותר ומידבאס שונה במקצת הייתי נותן לו איזה ניסיון לפני הקניה. -
גם אני חיפשתי תחליף לסאב וופר, בתור בעלים של קיקר CVR [כאב ראש אחד גדול], ולאחריו ID10 [כבר הרבה יותר טוב], אני גם נאלצתי להיפרד מהתיבה שמתנחלת לה בתא המטען. בסוף ללא ברירה אחרת ניסרתי את המגש האחורי והכנסתי שם זוג ג'יי בי אל 938 ושמנגנים עד 85 הרץ... וואלה! אני חייב להגיד שהתוצאה הפתיעה גם אותי, הזוג הנ"ל יורדים הכי נמוך ששמעתי אי פעם מכל 6X9 אחר בשוק! [בניגוד לטוויטים שלהם שאחרי שתי דקות פשוט עושים כאב ראש] כמו שני סאבים קטנים, מיותר לציין שהם נשמעים גם הרבה יותר מדוייק מסאב וופר רגיל. מה שכן הם לא באמת יצליחו לשחזר את התדרים הנמוכים יותר בעוצמה גבוה, אבל הם כן יהיו מאוד נעימים ומאוד חזקים בתדרים קצת יותר גבוהים מהסאב סוניק. אני מרוצה, אם זה נשמע לך כמו משהו שגם אתה יכול להיות מרוצה ממנו... אני ממליץ בחום!
-
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דבר ראשון אין צורך להגיד "חרטה של אחריות" כדאי שתתחיל להתבטא כמו שצריך, אחרת תגלה שאנשים אחרים יכולים גם כן להיות פחות נחמדים ממה שהם. שנית כל כותבים "אם", כמו "אם" אני אלך או "אם" זה יקרה. שלישית, כן רמקול באחריות נותן שקט נפשי כמו רדיו דיסק, לך תדע אולי הבן אדם עשה תאונה "עם" האוטו ועכשיו החליט למכור? רכיבים יותר עדינים כמו רמקול ויחידת ראש כן עדיף שיהיו להם אחריות או לפחות היסטוריה ברורה ולא 5 שנים שאף אחד לא יודע מה קרה בהן... רכיבים יותר עמידים ופחות עדינים שהם יותר קלים לתיקון כמו מגברים וסאבים אין שום בעיה לקנות מיד שניה, גם כאשר הם מאוד ישנים! מה שלא כל כך נכון לגבי יחידות ראש [רק "אם" הן איכותיות ובאות מבית טוב אז כן], מידבאסים שאולי עברו התעללות ועל אחת כמה וכמה - טוויטרים! -
אז יש כמה סיבות שדבר כזה יכול לקרות בגללן. למשל, יכול להיות שהרמקולים לא מחוברים כמו שצריך מבחינת פאזות. יכול להיבצר מצב כזה של סאונד לא טוב אם משתמשים בכבלים מקוריים של היצרן\דקים מידיי\חלודים. ואחרון והכי חשוב זה התקנה וכיוונים... רק אם המידבאס מותקן כמו שצריך בדלת והטוויטרים מכוונים כמו שצריך ולא סתם זרוקים על הדש בורד, הסט הזה ישמע טוב, גם סט מאוד פשוט ישמע מעולה עם התקנה מעולה. תוכל לצלם בבקשה את הטוויטרים והמידבאסים ולהעלות לפורום? כמו כן באיזו HU אתה משתמש?
-
אמינות רכיבים יד שניה ובניית מערכת
shubidubi פרסם הודעה בנושא של nir schnaider בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ציוד יד שניה.... איפה להתחיל? בתור אחד שהתענג 4 שנים על סט אפ שלם שנקנה כולו מיד שניה אני יכול להגיד בפה מלא - אין שום בעיה לקנות ציוד אודיו לרכב מיד שניה! כמו כן הכי מומלץ לגבי ציוד יד שניה זה בעיקר מגברים וסאבים, לגבי קומפוננטים וHU הייתי אומר שבאמת אולי עדיף ללכת על חדש, אלא אם כן יש קבלות ואחריות ויודעים שהציוד לא ישן מאוד... קניה נעימה. -
שמיעת שירים מהפאלפון דרך בלוטות במולטימדיה
shubidubi פרסם הודעה בנושא של KriZA בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תבדוק לפני כן אם הרדיו דיסק שלך תומך בA2DP, אח"כ תדע אם אתה בכלל יכול להזרים מוזיקה מהאייפון לרדיו דיסק. ובקשר לאיך ומה זה משהו שהמדריך למשתמש של הרדיו דיסק שלך יענה עליו הכי טוב. -
יש חבר'ה ביוטיוב שהם בעלי עסק להתקנות ומכירת מערכות לרכב מארה"ב, לתוכנית שלהם קוראים AMPLIFIED. החבר'ה האלה כל היום עונים על שאלות ממליצים על רכיבים ומתקינים אותם, אצל שלושה מתוך חמישה מהם מותקן הרץ מילה, כנראה שזה אומר משהו.
-
בקשר לHPF ככל שרמקול יותר קטן נידרש לשחזר תדרים יותר נמוכים - ככה היכולת שלו לעמוד בהספקים גבוהים יורדת. זאת אומרת שרמקול 5 ורבע יחסית פשוט ולא משהו סופר איכותי ומוקפד, לא יצליח לעמוד בחיים בהספק מאוד שכיח של מגברים פשוטים, בערך 50 rms, ללא חיתוך תדרים נמוכים. לכן כשאתה מגביר את הווליום בHU ללא הHPF לעוצמה גבוהה הרמקול, שוב הרמקול, הוא זה שמתחיל לעוות ולא הHU. בגלל זה כאשר אתה מצרף לתמונה את הHPF הרמקול יכול לקבל הספק יותר גבוהה=ווליום יותר גבוהה בHU, ללא עיוותים. מאותה הסיבה גם לא מומלץ לחבר לסט הנ"ל מגבר, מכיוון שמגבר בד"כ מצורף לחבילה כאשר צריכים יותר הספק ויותר כוח על מנת להפעיל את הסט, במקרה שלך כל הגברה פנימית של HU איכותי תספיק! והיבואן יגיד לך שאפשר לחבר למגבר כי אם הוא אומר שלא אז הוא פוגע בתדמית של המוצר שהוא בא למכור, לכן הוא יגיד לך הכל. לכל רמקול אפשר לחבר מגבר אפילו לקליפורניה בום האגדי
-
הסט הנ״ל לא בנוי להגברה כפי שאמרתי, גם אני מדבר מתוך ניסיון עם הסט. כמו כן מאוד יעזור אם תחתוך את הסט מ80 הרץ בערך ותראה איך העיוותים נעלמים כליל.
-
ממש לא צריכים הגברה, יחידת ראש נורמאלית תיתן להם את כל מה שהם צריכים. מה שכן יהיה טוב זה אם תחתוך אותם מבערך 80 הרץ כדי שלא יהרסו.
-
ללא ספק טמפו קומפוננט מלפנים פלוס טמפו 6 קואקסיאלי בדלתות מאחורה ואתה תהיה מרוצה.
-
המלצות לגבי שילוב בין רדיו דיסק של קלריון למורל הייבריד
shubidubi פרסם הודעה בנושא של jayz1994 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
חד משמעית יהיה שינוי, יותר מכך זה יהיה שינוי מורגש, ההבדל בין יחידת ראש פשוטה ליחידת ראש איכותית הוא שמיים וארץ... מומלץ בחום! לגבי המגבר, אני יודע שיש מגברים של אלפיין מסדרת הPDX שהם מגברי קלאס D והם פשוט מפלצות, אני ממליץ לך ללכת למתקין שעובד עם אלפיין שיחבר לך מגבר כזה וייתן לך לשמוע את התוצאה, לפי דעתי לא תתאכזב. -
זקוק לייעוץ מהשועלים הקצת יותר זקנים בפורום
shubidubi פרסם הודעה בנושא של shubidubi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה אדי על העזרה, מחר אני מתכוון ללכת ולברר מה עלות החלפה של המיד באס באחד חדש. כמו כן אני חושב לעבור הלאה אחרי ארבע שנים עם הMT12 לMT220 החדשים, לפי מה שהבנתי הם אמורים להיות מאוד קרובים בתוצאה הסופית לMT23 שאני מאוד אוהב. ושוב תודה לכולם על העזרה! -
זקוק לייעוץ מהשועלים הקצת יותר זקנים בפורום
shubidubi פרסם הודעה בנושא של shubidubi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אדי, תודה! אני מאוד אוהב את הMT12, לפי דעתי פגעתי בכיוון מאוד מוצלח חטוויטרים האלו. אריק מצחיק שאתה אומר שאין כזה הבדל בין הדוטק לוירטוס, לפני שנתיים בערך היה לי ברכב סט מלא של דוטק אוביישן שמאוד אהבתי... אך הסט אפ הנוכחי באמת נשמע הרבה יותר טוב מכיוון שהמיד באסים והקרוסים רמה מעל. חשבתי שאולי הווירטוס יתן פייט יותר טוב ויהווה קפיצת מדרגה, תודה בכל מקרה. -
זקוק לייעוץ מהשועלים הקצת יותר זקנים בפורום
shubidubi פרסם הודעה בנושא של shubidubi בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה לכולם על הדאגה... התאונה התרחשה כשאני הייתי בכיכר ונהג אחר נכנס בי מימין, המיד באס יצא ממרכוז והמגנט התנתק מהמקום. אני מניח שאין מה לתקן אלא פשוט להחליף לחדש. תודה שוב על העזרה, אדי המיד באסים של usher צורכים הגברה חזקה? אם כן אז השילוב עם הקרוס יהיה בעייתי לא? אני לא הכי מבין בשילוב רכיבים עם קרוסים וחלוקת הספקים.
