חבר'ה בואו נעשה סדר בדברים.
הרמן קרדון לא חברת היי אנד, ולא חברה שמייצרת רמקולים לרכב לשוק הרחב.
מה שכן בקר חברת הבת של הרמן היא חברה גרמנית שכל היעוד שלה זה ייעוץ בנוגע למולטימדיה לחברות הרכב הגדולות, לכן בהרבה רכבים נראה מערכות מולטימדיה של בקר עם רמקולים שממותגים כהרמן קרדון בגלל השם החזק של המותג בשוק האודיו הכללי, בדיוק כמו שנאמר פה זה שם נחשב בתחום הקולנוע הביתי ומוכר לציבור הרחב.
כמו כן אודי מתייעצים עם באנג אנד אולפסן ומתקינים רכיבים שלהם בגלל שחברה זו באופן מוצהר עוסקת בעיצוב בדיוק כמו ואפילו יותר ממה שהיא שעוסקת בתכנון הרמקולים עצמם! בבאנג אנד אולפסן משלמים הרבה מאוד על העיצוב וקצת פחות על היכולת, גם אם היא עדיין ברמה גבוהה.
ודבר אחרון, לכל המזלזלים בJBL, דעו לכם שJBL מייצרת את הרמקולים היקרים והאיכותיים בעולם כיום!
תחת חטיבת JBL Synthesis יש חברות כמו revel שלא רק שהיא כמה רמות מעל באנד אנד אולפסן היא מתחרה באופן ישיר למוצרי ההיי אנד של חברות כמו B&W, דיינאודיו, מוראל, סונוס פאבר ועוד רבים וטובים, ואף משתמש בטוויטרים של סקאן ספיק.
כמו כן JBL Synthesis אחראית על אחד מהרמקולים הריצפתיים הכי נחשבים בעולם, האוורסט אשר נמצא הרחק בתוך התחום היותר יקר שקיים בתחום זה:
http://www.proaudiodealer.com/jbl-synthesis-everest-in-room-system/
אז תעשו את ההבחנה בין מיתוג בחברות הרכב הגדולות ששם השם והעיצוב חשובים יותר לבין היכולת האמיתית של חברה כמו הרמן על כל מותגיה לעומת חברה עיצובית כמו באנג אנד אולפסן או חברה כמו בוס שגם היא יותר SHOW NO GO.