Jump to content

shubidubi

  • הודעות

    498
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shubidubi

  1. לא הבנתי איזה מיד ניצח בהשוואה בסוף
  2. תודה אודיו קינג, אם הוא דומה אפילו במידה לאופי של ריינבו אז זה מעולה, אני זוכר שמעתי פעם סט ריינבו SLC מוגבר ע"י מגבר של אודיסון ומותקן טיפה אוף אקסיס, גרם לי לפרקס ולעור ברווז... ואז גם אמרו לי כמה הוא עולה
  3. שלום רב לכולם, רציתי לפנות לחברי הפורום בעלי הניסיון עם סטים של הליקס. זכיתי במכרז באיביי בסט הליקס H236 מסדרת הפרסישיין, הסט חדש בניילון ולא נעשה בו שימוש. למישהו יש ניסיון עם הסט ויכול להסביר לי לאילו סטים הסט הזה משתווה? כמו כן הבנתי שהוא הוחלף ע"י הP236 זה נכון? כרגע אני עם מגבר וסאב של הליקס אך תמיד הייתי מורליסט, היו ברשותי טמפו, מוראל דוטק עם MT22 שהוחלף מסיבות כאלו ואחרות במוראל מקסימו שאני מאוד מרוצה מהם ועד עכשיו הם יותר מהספיקו בשבילי, אך כפי שאתם יודעים לפעמים מרגישים צורך חזק לגוון ואני זוכר ששמעתי פעם הליקס אספריט באוטוס וממש אהבתי אז אמרתי לעצמי הנה ההזדמנות שלי לגוון.
  4. חבר'ה בואו נעשה סדר בדברים. הרמן קרדון לא חברת היי אנד, ולא חברה שמייצרת רמקולים לרכב לשוק הרחב. מה שכן בקר חברת הבת של הרמן היא חברה גרמנית שכל היעוד שלה זה ייעוץ בנוגע למולטימדיה לחברות הרכב הגדולות, לכן בהרבה רכבים נראה מערכות מולטימדיה של בקר עם רמקולים שממותגים כהרמן קרדון בגלל השם החזק של המותג בשוק האודיו הכללי, בדיוק כמו שנאמר פה זה שם נחשב בתחום הקולנוע הביתי ומוכר לציבור הרחב. כמו כן אודי מתייעצים עם באנג אנד אולפסן ומתקינים רכיבים שלהם בגלל שחברה זו באופן מוצהר עוסקת בעיצוב בדיוק כמו ואפילו יותר ממה שהיא שעוסקת בתכנון הרמקולים עצמם! בבאנג אנד אולפסן משלמים הרבה מאוד על העיצוב וקצת פחות על היכולת, גם אם היא עדיין ברמה גבוהה. ודבר אחרון, לכל המזלזלים בJBL, דעו לכם שJBL מייצרת את הרמקולים היקרים והאיכותיים בעולם כיום! תחת חטיבת JBL Synthesis יש חברות כמו revel שלא רק שהיא כמה רמות מעל באנד אנד אולפסן היא מתחרה באופן ישיר למוצרי ההיי אנד של חברות כמו B&W, דיינאודיו, מוראל, סונוס פאבר ועוד רבים וטובים, ואף משתמש בטוויטרים של סקאן ספיק. כמו כן JBL Synthesis אחראית על אחד מהרמקולים הריצפתיים הכי נחשבים בעולם, האוורסט אשר נמצא הרחק בתוך התחום היותר יקר שקיים בתחום זה: http://www.proaudiodealer.com/jbl-synthesis-everest-in-room-system/ אז תעשו את ההבחנה בין מיתוג בחברות הרכב הגדולות ששם השם והעיצוב חשובים יותר לבין היכולת האמיתית של חברה כמו הרמן על כל מותגיה לעומת חברה עיצובית כמו באנג אנד אולפסן או חברה כמו בוס שגם היא יותר SHOW NO GO.
  5. shubidubi

    רכיבים למכירה

    הופ הופ טרללה
  6. 1+ למקסימו, נשמעים נהדר, גם ברכב שלי וגם בI20 של אחותי.
  7. 1+ לnegative, לפי דעתי קיים מגבר, לפי דעתי לא דאגו להתאים את החיבור של יחידת הראש למגבר המקורי. כמו כן רוב הסיכויים שהצמה המקורית של הרכב פוצלה על מנת לחבר רמקולים ספציפיים למערכת ללא המגבר המקורי של הרכב. לאור כל זאת, מומלץ ללכת למתקין מקצועי על מנת שיסדר את כל הבלגן שנעשה ברכב.
  8. http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=844774 סט חדש מהניילון, לא נעשה בסט שימוש ואף לא לדקה-600 ש"ח.
  9. מנסיון אישי כמתקין חובב שהתקין את הסטים הללו ושמע אותם בפעולה, אני יכול להגיד חד משמעית שהמקסימו עדיף, עם טוויטרים בON AXIS מלא נשמעים נהדר. הJBL אומנם יותר עוצמתיים אבל הם מאוד מעייפים ואחרי כ10 דקות כבר לא ניתן להקשיב להם יותר. כמו כן, לטעמי האישי המקסימו נשמע יותר טוב מהטמפו ועובד יותר טוב על הגברה של רדיו דיסק.
  10. משהו פה לא נשמע לי הגיוני, או שהמגבר שלך מסתמך על תשתית עלובה או שהסט מחובר/מכוון לא נכון. לא רואה שום סיבה אחרת במידה והכל תקין.
  11. shubidubi

    רכיבים למכירה

    up! [:
  12. shubidubi

    רכיבים למכירה

    הקפצה מגבר-400 ש"ח רמקולים הרץ-100 ש"ח
  13. shubidubi

    רכיבים למכירה

    נשארו רק המגבר זיטק והרמקולים של הרץ מחכים לקונה המאושר.
  14. shubidubi

    רכיבים למכירה

    נוספו למכירה: מוראל טמפו 6X9 הרמקולים בטובים ביותר בשוק בסוג זה של גודל-300 ש"ח קואקסיאלים של הרץ DCX100, זוג רמקולים 4 אינץ' של הרץ מסדרת הדיצ'י-100 ש"ח
  15. מידבאס בודד מוראל דוטק אוביישן-100 ש"ח זוג 6X9 JBL GTO938 נקנו לפני חצי שנה מאוטו'ס עם אריזה, כחדשים-200 ש"ח מגבר זיטק ווקטור 150.2 מגבר שני ערוצים פשוט אך איכותי, 400 ש"ח טוויטרים מוראל MT12 שמאוד קשה להיפרד מהם-150 ש"ח לזוג גולת הכותרת: מידבאסים - rainbow profi phase plug עם האריזה-700 ש"ח לזוג בנוסף לכל מוסיף גם זוג קרוסים של זיטק מסוג X-2 שניתן לשדך להם כל אלמנט שתרצו עם אפשרות לקבוע נקודות חיתוך והנחתות! שידוך מושלם לטוויטרים של מוראל ולמידבאסים של ריינבאו-100 ש"ח לזוג! במידה ומישהו ירצה את כל המערכת הנ"ל ישלם רק 1400 ש"ח ויקבל את כל הכתוב למעלה. במחיר הזה לא תמצאו רכיבים יותר איכותיים מאלו נקודה. ניר, חיפה-0543551974. תודה ושבוע טוב
  16. למכירה עקב שדרוג: HU איכותי ביותר ספינת הדגל של JVC דגם JVC-KD LHX550 3 יציאות 5V מוזהבות. כניסה לכרטיס זיכרון SD, קורא MP3, מסך מגע, שלל צבעים, אפשר להוריד אנימציות. פנל חשמלי, הגברה פנימית MOSFET50*4, מכשיר שמור. חדש עולה כ1400 ש"ח, אני מציע אותו ב400. מגבר xetec vector 150.2 מי שמכיר יודע מה הוא שווה, 300 ש"ח והוא שלכם. אחרון חביב 6X9 JBL GTO938 ב200 שקלים צנועים, למי שרוצה הרבה באסים והרבה עוצמה ללא סאב. הכל ב800 ש"ח למעוניינים. ניר, חיפה-0543551974
  17. JBL עוצמתיים בטירוף
  18. JBL אכן מומחים גדולים בכל מה שנוגע לבאסים ונצילות, אבל צריך ממש לאהוב את הטוויטרים שלהם בכדי להיות מסוגלים להקשיב להם ליותר משתי דקות [לפחות בסדרות היותר נמוכות].
  19. הקומפוננט הנ״ל ברמה גבוהה ביותר, אני זוכר ששמעתי את ההליקס אספריט שזו סדרה יותר נמוכה ומאוד התרשמתי.
  20. נראה מאוד מעניין: http://www.focal.com/en/plug-play/300-ifp-207-3544051750202.html
  21. כמו שחברות הרכב כבר מספקות רכבים עם מערכות סטריאו מובנות, כך בקרוב גם יצרני האודיו לרכב? כמו פוקאל וריינבו שמציעות סטים יעודיים לרכבים שונים, עכשיו הגיע התור של אודיסון, רק שהפעם הם הלכו על כל הקופה: http://www.mobileelectronics.com.au/article/news/factory_solutions_from_audison/ רמקולים+DSP ספציפי לרכב, הראשון בהיצע? פולקסווגן ג'טה. תהנו.
  22. הייתי הולך על הפרימו.
  23. משינה חדרה - תנסה אולי למחוק את התגובה הקודמת שלך ולנסח אחת החדשה. התגובה הקיימת שלך רק גורעת מהרושם הרע מלכתחילה שנוצר, כל חבר פורום שיראה את התגובה הקיימת... כנראה לא ירצה שום קשר אלייך ואל השירות שלך. כמו כן, לא אומרים ללקוח או לקוח פוטנציאלי ״לך חפש״ עם יחס כזה אתה בעצמך תצטרך לחפש כי לקוחות אליך לא יחזרו.
  24. מחזק את ההמלצה על הריינבאו, זה במידה והתקציב לא כולל התקנה. במידה וכן הייתי ממליץ על דוטק אוביישן/וירטוס.
×
×
  • תוכן חדש...