Jump to content

itamargs

  • פרסום הודעות

    137
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

2 נייטרלי

אודות itamargs

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. זה מובנה בטלפון. תכנס להגדרות ותחפש Android Auto
  2. בקיה סטוניק 2021 V מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב V בלימה אוטומטית V ניטור מרחק מלפנים X בקרת שיוט אדפטיבית (יש מערכת שמירה על מרכז נתיב שפועלת מעולה) V זיהוי הולכי רגל V זיהוי רוכב אופניים ואופנועים V זיהוי כלי רכב בשטח מת V מצלמות רוורס X זיהוי תמרורי מהירות 7 V כריות אוויר לפחות בדגם החדש של הסטוניק יש את הרוב המוחלט של הדרישות שלך ועוד מערכות נוספות שלא פחות חשובות. חבל לפסול רכב כי אין לו זיהוי תמרורים. למיטב ידיעתי זה פיצ'ר שקיים יותר במערכות מובילאיי ופחות במערכות בטיחות מקוריות שהן כמובן עדיפות. כמו שאמרו
  3. לפי הנתונים שהבאת, הLX עם צמיג 15 אינצ' והEX עם צמיג 16 אינצ' זאת אומרת עם גלגל יותר גדול ולכן המרווח גחון גדול יותר. כשאתה מחליף לאותו הרכב את הגלגל לגלגל גדול יותר אתה מגדיל בהכרח את גובה הגחון שלו
  4. בהמשך למה שakivas כתב, איוניק או קיה נירו 2018 ההיברידיות בתקציב. הן מומלצות, יש להן שוק מעולה, חסכוניות ומצוידות באבזור בטיחות חריג לטובה לשנתון הזה. לגבי סוללה, לפחות לגבי הקיה יש 5 שנים אחריות סוללה כך שאתה עדיין בתקופת האחריות ובנוסף ניתן להאריך אותה בעלות לא גבוהה.
  5. מסכים. חבל שאין בסטוניק בקרת שיוט אדפטיבית אבל מצד שני יש לה שמירה על מרכז נתיב (בנוסף לבקרת סטיה). עוד לא יצא לי להשתמש אבל אני חושב שאם צריך לבחור בין השתיים אז אני חושב ששמירה על מרכז נתיב הוא פיצ'ר שימושי יותר.
  6. לאחר התלבטות דומה לשלך הלכתי על הסטוניק. מסתובבות ברשת המון השוואות בין שלושת הרכבים האלה ובסוף זה מגיע להעדפות ולטעם האישי שלך. לטובת הוניו תנוחת נסיעה יותר גבוהה אם זה חשוב לך. בגדול, מבחינת רוב הפרמטרים הסטוניק והארונה יותר מומלצות. לגבי הגיר, אם תשלול גיר רובוטי כפול מצמדי לא תישאר עם יותר מדי בחירה. הוא סופר נפוץ היום ונחשב אמין. הרוב המוחלט של האנשים לא יודע שיש להם ברכב גיר רובוטי דו מצמדי ולא אוטומאט "רגיל". היו סיפורים בעבר על הפולקסוואגן ומסתובבות שמועות על ספורטאג' טורבו בעייתי. אם תחפש פה בפורום אתה בעיקר תמצא תגובות שחוששות מהגיר ופחות סיפורים על א
  7. יכול לספר מה הייתה הבעיה בנסיעת מבחן של הסטוניק? אני לפני קנייה
  8. תודה לכולם על התגובות. לסיאט ארונה אין בקרת סטיה אקטיבית סקודה קארוק 2018 בהחלט אופציה מעניינת אבל כרגע אני לא מוצא משהו נורמלי. חיפשתי בטרייד-מוביל, אוטודיל ואתר יד 2. סקודה קאמיק כמו שכבר הזכירו לא משתלמת מ-0קמ וחדשה לא בתקציב. ככל שאני יותר בודק מחירונים ורואה את הנפילות בשנים הראשונות אני נוטה לטובת יד2 משנה מתקדמת ופחות לחדש מיבואן. אחכה לראות אם תהיה תוספת שיוט אדפטיבי לסטוניק 2021 שאמור להיות מושק עוד שבוע אבל מסתמן מקיה שלא יהיה שדרוג בתחום האבזור. האופציה היחידה שאני רואה שעונה על הדרישות כרגע זה קיה נירו 2017 בכ100K
  9. היי, אני מחפש ג'יפון קטן (או שיותר מתאים להגיד רכב פנאי קטן). שנת 2021 עוד שניה וחשוב לי שיהיה מצוייד באבזור מתקדם: בקרת סטיה ושמירה על אמצע נתיב עם תיקון אקטיבי. בקרת שיוט אדפטיבית וכמובן בלימה אוטונומית שכבר הפכה לסטנדרט. אני רווק ולכן מעדיף "ג'יפון סופר-מיני". שמתי עין על קיה סטוניק 1.0 EX טורבו שאחרי מבצע יעלה באזור ה110K למודל 2021 טורבו. הרכב ממש לטעמי אבל כנראה שלא יכלול בישראל בקרת שיוט אדפטיבית אז דיי ירד לי ממנו. למרות שאני מעדיף לא להתעסק עם יד שניה אני פתוח לרכבים בני שלוש ומטה כדי לקבל את האיבזור שאני רוצה בג'יפון. קיה נירו 2018 גם עלה
  10. התקציב הוא כ80K מאוד גמיש. ההתלבטות אם לקנות רכב חדש /0 ק"מ או משומש שנתיים שלוש אחורה. הרכב ישמש מדי פעם גם לנסיעות של מעל שעה ולכן חייב להיות נעים לנסיעה. ראיתי פה כמה המלצות על פז'ו 208 0 ק"מ - נכנס בדיוק דגם משופר משמעותית ולכן ההנחה הגדולה. נראה שהקונצנזוס הוא שהרכב מציע לא מעט יחסית למחיר שלו כרגע ב0ק"מ (כ82K) באתר של פז'ו הוא נמכר ב88.5k כולל צבע מטאלי ורישיון. נראה שזו עסקה הרבה יותר טובה מ0 ק"מ ב82k (?) גם מבחינת תנאי מימון כמובן. בנוסף, האם לרכב יהיה שוק/ירידת ערך סבירה יחסית לקוראניות/יפניות כעבור 3-4 שנים? נראה שיש עליית מדרגה
  11. מוכר עקב מכירה של הרכב. סאבוופר 12 אינצ' Infinity refrence 300W RMS עם תיבת עץ איכותית איכותי ומדוייק, יורד נמוך וחזק מחיר: 200 ש"ח אזור אשדוד
×
×
  • תוכן חדש...