שלום וברכה,
התחדשתי בpolo 2013 וברצוני להרכיב מערכת חדשה, לרשותי עומדים 3,500 ש"ח שבהם ארצה לקנות מגבר רדיו דיסק וקומפוננטים מיד שנייה. אשמח לקבל עזרה והמלצות על אילו דגמים מובלים אוכל לקנות בסכום הזה. חשוב שלרדיו דיסק תיהיה אפשרות של חיבור באמצעות BLUETOOTH. ועוד דבר נוסף שרציתי לדעת האם אני צריך לדאוג מוויברצות ברכב? או שהשלדה של הפולסוואגן מספיק חזקה ולא יווצרו לי רעשים מעצבנים? קחו בחשבון שיהיה לי סאבוופר בבאגז' שמחובר למונובלוק. בנוסף אשמח לקבל לינק של פורום מכירות
אודה לעזרכתם.
טל