Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אז מה אתם אומרים בעצם, שהמסכה הכירורגית ה"פשוטה" פשוט לא רלוונטית להגנה על עצמך?

כי בדרך כלל הזבלים שהולכים בלי מסכות גם בדרך כלל אלה שעשויים להדביק אותך

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

לגבי מסכות בד וצעיפים - כבר זמן רב ידוע שיעילותן קטנה. עכשיו, עם הזנים החדשים, עוד פחות יעילות. כנראה שבאירופה השימוש במסכות בד ייאסר.

ללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

@Ragnar המסכה היחידה שתגן עליך היא N95 ומעלה (או ש"ע), וכמובן ללא שסתום (כדי להגן על הסביבה). הבאה בתור היא הכירורגית.

 

@David32 תתחיל להצטייד במסכות כירורגיות. יש אפילו מעוצבות, אבל הן יותר יקרות (אני לא יודע כמה הן עולות בהולנד.

 בארץ מסכות כירורגיות סטנדרטיות עולות 10-15 ש"חל-50 יחידות).

 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

לגבי מסכות בד וצעיפים - כבר זמן רב ידוע שיעילותן קטנה. עכשיו, עם הזנים החדשים, עוד פחות יעילות. כנראה שבאירופה השימוש במסכות בד ייאסר.

 

גם פה יאסר

חכה ל 2023

פורסם
לפני 6 שעות, Transporter כתב:

 

אפשר להסתובב עם הכלב בלי שיעמוד לידך מישהו שעושה גוגינג

איך אפשר לעמוד תוך כדי ריצה? 🤔

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

הי,

אם אני בבידוד אחרי בדיקת קורונה שיציאה שלילית. 

מותר לי לנסוע לבד ברכב לקבל חיסון?

 

טופל/ת כללית יקר/ה, 
הנך מוזמנ/ת לחיסון נגד קורונה ללא צורך בזימון תור מראש
במתחם הארנה ירושלים, רח דוד בנבנישתי, 
מחר, יום חמישי, 28.1, 8:00-21:00
בברכת בריאות איתנה, כללית
*החיסון אינו מיועד לילדים מתחת גיל 16 ולמחלימים מקורונה

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

אם לא סיימת את הבידוד, ברור שאסור. זאת הפרת בידוד. המתחם של החיסונים יהיה מלא באנשים.
גם ברגע שיקלידו ת.ז. שלך במערכת, תקפוץ להם הודעה שאתה מבודד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב .תודה. אתה רואה כמה זה מבלבל?

דיווחתי למשרד הבריאות שבתורו עדכן את קופת חולים כללית.

זאת שלחה לי הודעה. אם היתי נוסע על דעת עצמי?

אתה מבין את הבעייתיות?

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
Just now, eladns כתב:

טוב .תודה. אתה רואה כמה זה מבלבל?

דיווחתי למשרד הבריאות שבתורו עדכן את קופת חולים כללית.

זאת שלחה לי הודעה. אם היתי נוסע על דעת עצמי?

אתה מבין את הבעייתיות?

 

 

גם האזרח צריך להפעיל שכל

נכון שאותי רצו להכניס לבידוד בלי סיבה וידעתי שאני לא חולה ואתה קיבלת תוצאה שלילית וגם אתה כנראה בריא

אבל יש טמבלים שמרגישים תסמינים ובכל זאת היו הולכים. להם מגיע קנס ומאסר. זה לא תום לב

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 13 שעות, פינדר כתב:

כשנכנסתי להתחסן, במרפאה במודיעין עילית, עיר מוכת קורונה, חבשתי שתי מסיכות אחת על השניה.

גם ד"ר פאוצ'י בעד.

 

הבנתי שמתחסנים שם בחיסון אחר שנקרא ״אין ווינט״ שלא מצריך זריקה.

נכנסים למרפאה, מחכים 5 דקות בתור, וחוזרים הביתה.

 

אומרים שתופעות הלוואי בחיסון הזה חריפות במנה הראשונה דווקא אבל כמעט ולא מורגשות בשניה.

 

דווח לנו כי אני גם שוקל להתחסן שם.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 23 דקות, eladns כתב:

הי,

אם אני בבידוד אחרי בדיקת קורונה שיציאה שלילית. 

מותר לי לנסוע לבד ברכב לקבל חיסון?

 

טופל/ת כללית יקר/ה, 
הנך מוזמנ/ת לחיסון נגד קורונה ללא צורך בזימון תור מראש
במתחם הארנה ירושלים, רח דוד בנבנישתי, 
מחר, יום חמישי, 28.1, 8:00-21:00
בברכת בריאות איתנה, כללית
*החיסון אינו מיועד לילדים מתחת גיל 16 ולמחלימים מקורונה

עד גמר הבידוד אתה לא יכול להתחסן מהסיבה הפשוטה שיכול להיות שאתה בכלל חולה (בלי החשש הזה הרי לא היית צריך בידוד).

 

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...