Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 31 דקות, יבגניפ כתב:

טנרספורטר, ביפן המון אנשים הולכים עם מסיכה, אפילו מחלקים כאלו ברחובות לפעמים.

במצב של שגרה קמת בבוקר וכואב לך הגרון? לא יקרה דבר אם תלך עם מסיכה כמה ימים.

 

אבל אם כולם חוץ ממך על הזין שלך ומילא אין איך לאכוף,עדיין תלך עם אחת?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

yor2

קודם כול - כול הכבוד.

 

אני לא יודע מה מפריע לך עם המסיכה, אני בטוח שיש אנשים שהמצב הבריאותי שלהם כול כך ירוד שממש קשה להם לנשום דרכה - אבל אני חושב שהרוב המוחלט הוא לא בקטגוריה הזאת.

אני לא איזה תותח כושר, אפילו לא סביר, אבל בחורף כשקר ואני מתעמל בחוץ, החם צוואר הופך להיות גם "מסיכה", האם זה מקשה? טיפה . האם זה נורא? ממש לא.

זאת באמת ההקרבה הכי קטנה שאפשר (וכנראה צריך) לעשות, ועדיין יש אנשים שלא מוכנים לעשות את זה.

מאוד עצוב.

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 52 דקות, יבגניפ כתב:

טנרספורטר, ביפן המון אנשים הולכים עם מסיכה, אפילו מחלקים כאלו ברחובות לפעמים.

במצב של שגרה קמת בבוקר וכואב לך הגרון? לא יקרה דבר אם תלך עם מסיכה כמה ימים.

 

 

ובשוויץ אפשר להפגין בלי שיבוא מישהו וירסס עלייך גז מדמיע

אנחנו לא שוויץ ולא יפן

וכנראה גם לא נהיה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היפנים האלה סתם פראיירים, איך אפשר לשיר קריוקי, לעשן נרגילה ולשרוק לבחורות ברחוב עם מסכה?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ואצל היפנים האלה ספורטאי שבוגד באשתו נזרק מהנבחרת, גם אם הוא אלוף ושיאן העולם
https://m.ynet.co.il/Articles/58227130

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני כשעה, Transporter כתב:

אנחנו לא שוויץ ולא יפן

וכנראה גם לא נהיה

כן, בגלל אנשים כמוך. הדיון הוא על זה שאתה, לא מישהו אחר, לא מסוגל לשים מסיכה.

אבל אני יודע מה יגיע עכשיו אז אפשר לעצור פה.

אתה מוש.

אחרים קקות.

בגלל זה פה זה לא שוויץ ולא יפן.

 

עריכה: בגלל ההפגנות, כמובן, החרדים ממשיכים להיות שותפים טבעים של ממש. הכותרת הראשית בטמקא מספרת על פיזור חתונה המונית, במהלכו נפצעו שוטרים שהותקפו על ידי החוגגים. כמובן, בזה אין מפתיע. מה שהכי וכיף, זה שהחוגגים קיבלו גיבוי מלא מדרעי וליצמן. מה עוד אפשר להגיד?

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

היפנים האלה סתם פראיירים, איך אפשר לעשן נרגילה ולשרוק לבחורות ברחוב עם מסכה?

תתקע את הצינור בתחת.

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, Transporter כתב:

 

ואיך ידעו שאתה חולה? שוטרים יסתובבו עם מדחום ברחובות ויתנו דוחות למי שמשתעל ?

מצופה ממך להיות אחראי ולדעת שאתה לא מרכז העולם.

עזבו אחרים. אתה.

יוצא למקום ציבורי? נכנס למשרד של מישהו? שים מסיכה.

באמת צריך להסביר את זה לאדם שעבר את גיל 8?

צריך להיות ממש חבורה של סמרטוטי רצפה כדי לבכות כל היום על חתיכת בד על הפנים ששמים לכמה שעות. קשה לי יום שלם עם מסיכה נה נה נה. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

החלטתי לפתור את עניין המסכה בצורה פשוטה. קניתי מסכה שאני לא אוריד מהפנים. תתחברו לשריטה שלכם.

זי דורבו?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 8 דקות, ניקו פ. כתב:

מצופה ממך להיות אחראי ולדעת שאתה לא מרכז העולם.

עזבו אחרים. אתה.

יוצא למקום ציבורי? נכנס למשרד של מישהו? שים מסיכה.

באמת צריך להסביר את זה לאדם שעבר את גיל 8?

צריך להיות ממש חבורה של סמרטוטי רצפה כדי לבכות כל היום על חתיכת בד על הפנים ששמים לכמה שעות. קשה לי יום שלם עם מסיכה נה נה נה. 

 

עוד פעם

אם אתה מדבר על עוד 5 שנים אחרי שהכל יגמר

אז אתה חי בסרט זה לא יקרה פה

אתה יכול להמשיך לצפות

  • משעמם 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 23 דקות, farkash7 כתב:

החלטתי לפתור את עניין המסכה בצורה פשוטה. קניתי מסכה שאני לא אוריד מהפנים. תתחברו לשריטה שלכם.

 

אני קניתי 4:

 

 

IMG-20200811-WA0011.jpeg

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

היה היום בחדשות 13 שערים אדומת החרדים שולחים אנשים בריאים 

לעשות בדיקה ולצאת שלילי וככה להפוך לירוקים

לא יודע עד כמה זה נכון 

 

תגידו זה אמיתי 

https://www.mako.co.il/news-politics/2020_q4/Article-8ba656668982571026.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802

 

 

תגידו זה אמימי.jpg

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

×
×
  • תוכן חדש...