Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ראית את הכתבה שצירפת בעצמך או שרק קראת כותרת? החתונה המשיכה, משה נוסבאום ראיין את הכלה במהלך החגיגות... עלאק 20 איש. היה שם אולי 80 איש. 20 איש זה רק המפגרים שכרכרו סביב נוסבאום עם מסיכות על הסנטר.

פורסם
לפני 5 דקות, Transporter כתב:

אני אומר שאם תחכה לחדשות של מחר יש מצב שיספרו שהחתונה המשיכה🤷‍♂️

אני לא רואה או צורך חדשות.

המקסימום שלי זה מה שאתם מעלים לפה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני כשעה, yor2 כתב:

היה היום בחדשות 13 שערים אדומת החרדים שולחים אנשים בריאים 

לעשות בדיקה ולצאת שלילי וככה להפוך לירוקים

לא יודע עד כמה זה נכון 

קיבלתי בwhatapp הודעה מהמועצה שממליצים לאנשים בריאים ללכת להיבדק לקורונה.

בהחלט מעניין מה שקורה פה.

עריכה אחרונה על ידי DareDevil
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)

ההמלצה לאנשים בריאים ללכת להבדק עוברת כרגע בכל הארץ. לא ברור לי הבסיס המדעי להמלצה זו, אבל אני רואה אותה בפייסבוק ובטלגרם של העיריה, שלשום אפילו שמעתי אותה בכריזה של איזה רכב, אני חשוב שבמסגרת הניסוי של פיקוד העורף בחיפה.

 

הניסיון של עיריית בני ברק (ואולי עוד עיריות) לעודד אנשים אסימפטומטיים להבדק על מנת להוריד את אחוז החיוביים אינו חדש, הוא החל כאשר גמזו החל לדבר על הרמזור. אלא שאז זה לא עזר להם, אחוז החיוביים נותר גבוה מאד, כך שאם הם יצליחו להוריד את אחוז החיוביים בבדיקות הסקר האלה יש בכך בכל זאת רמז לשיפור מצב התחלואה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נזכרתי היה עוד בחדשות הם העבירו תלמודיים למחתרת כל יום

זה בבית אחר מבקשים מהתלמדיים לחנות תאופנים  כמה בתים ליד 

בשביל להתעות תמשתרה אחרי שהתלבשו על בתי הספר עברו למחתרת 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 12 שעות, Transporter כתב:

 

יש הבדל בין ללכת עם מסכה היום כשיש וירוס לבין ללכת עם מסכה ב 2028 כשאין שום דבר

אבל התלוננת על המסכה היום כשיש וירוס.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אשרי המאמין, 

מישהו קבע את המספר כ-2000 לצורך פתיחת המערכת.

פתאום התוצאות אתמול נעצרו על 1996,  שמסתכלים על אחוז החיוביים ומספר הבדיקות,

קשה מאד להאמין שזה היה תהליך טבעי.

 

יש עוד נקודה מעניינת - זה אחוז החיוביים שיש בבדיקות שנבדקות במעבדה בשעות 00:00 עד 6:00.

תמיד אחוז החיוביים בהם הוא ממש נמוך  (היום זה 2.1% ), כאילו הם יודעים מראש איזה בדיקות הן סתם 

בדיקות סקר ולא של אנשים חולים, ולכן משאירים אותם לסוף. 

 

אל תשכחו שגם למדינה יש אינטרס לא להיות אדומה מבחינת מדינות אירופה.

ולכן העידוד של אנשים בריאים לבצע בדיקות זה לא רק אינטרס של הערים להיות ירוקות,

אלא גם של המדינה מול מדינות אירופה 

 

image.png.4a1d593fe7d3be995eddbfc3a1c07c9f.png

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

לא קשור בכלל ללחבק ולנשק אני לא רוצה לחבק אף אחד בתקופה הזאת

אבל המסכה הזאת זה לא משהו שאפשר להסתובב איתו כל היום נקודה

 

אתה יודע שעשו מחקר ברמב"ם והם הצליחו לעשות כושר עם מסיכה?

מקור

 

לפני 16 שעות, SlowRide כתב:

כולם בוכים שאסור לפתוח עסקים, שאין אירועים, מסעדות, פאבים וכו'. אבל להקפיד ללכת עם מסכה ובתמורה לחזור לשגרה כמעט מלאה? מה פתאום, אי אפשר, קשה לנשום...

 

רוצים הכל ובחינם, לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה, לאחוז בחבל בשני קצוותיו ועוד פתגמים דומים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 1 דקה, m3x7r3m3 כתב:

 

אתה יודע שעשו מחקר ברמב"ם והם הצליחו לעשות כושר עם מסיכה?

מקור

 

 

מרגש

עשו מחקר באוניברסיטת ת"א או בטכניון והראו שננצח את הקורונה בסוף מאי 

 

פורסם

מה שאני אומר זה שבמילים אחרות אתה פשוט בכיין קטן ש"קשה" לו להיות עם מסיכה.

בעוד הרופאים הצליחו לעשות כושר עם המסיכה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בסוף מאי של איזה שנה?

מה יותר גרוע, שכולם ילכו עם מסכות כל הזמן והמשק יעבוד לפחות ברובו או שאתה מעדיף שישחקו איתך בסגרים on-off בלי שום אפשרות לשגרה ויכולת לתכנן את החיים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה שאני אומר זה שבמילים אחרות אתה פשוט בכיין קטן ש"קשה" לו להיות עם מסיכה.

בעוד הרופאים הצליחו לעשות כושר עם המסיכה

 

הרופאים עשו מחקר, הם התאמנו תחת בקרה של מכשירים.

התוצאה הייתה שאמנם כמות החמצן בדם הייתה תקינה באימון עם מסיכה, אבל רמות הפחמן הדוח חמצני בדם 

גם עלתה. 

עכשיו תיקח את מה שאתה רוצה מזה.. האם הגוף יכול להתמודד עם עלייה ברמה של הפחמן הדו חמצני , כנראה שעד רמות מסויימות כן.

אבל אם תתאמן הרבה זמן אז הרמות יכולות לעלות יותר. 

האם צריך להגדיר פרוטוקול לאימון עם מסיכה... בוודאי שכן. 

חייבים לעשות עוד בדיקות, ולהגדיר 20 דקות או 30 דקות אימון עם מסיכה - וזה יציאה למקום מאוורר ללא מסיכה למשך 10 דקות 

על מנת להוריד את רמות הפחמן הדו חמצני. 

פורסם
לפני 11 שעות, Transporter כתב:

אני אומר שאם תחכה לחדשות של מחר יש מצב שיספרו שהחתונה המשיכה🤷‍♂️

 

כן החתונה המשיכה כצפוי. והמשטרה יצאה מטומטמת גם כן כצפוי.

 

את דעתי כחרדי כתבתי לפני כמה עמודים- משטרה צריכה לאכוף את ההנחיות זה התפקיד שלה!

 

רק מגוכחת האכיפה הרנדומלית ב70% מהמקרים האיכפה היא 0. ובנותר האכיפה היא סדיסטית ואלימה. אז בא נחשוב מה היה כאן המשטרה באה לפזר את החתונה ולתת קנסות עד כאן סבבה.

 

התוצאה "פוגרום" משטרתי בחתונה (וכן לפעמים צריך להפעיל את הגולה שיש בין הכתפיים- ולא ראש בקיר) עם פצועים בכיות והרבה טרראם וסבל מיותר. וכמובן החתונה המשיכה.

 

וכל זה התחיל מהתעקשות של שוטרת לעצור את אם הכלה או החתן בכדי לתת לה דו"ח. נו באמת קצת שכל ישר וחוכמה היו מונעים את כל הבלאגן. המקום ידוע ומן הסתם צולם. המשטרה היתה אמורה לתת זמן סביר להרגעת הרוחות והתפזרות . ולמחרת לשלוח דוחו"ת לכל המעורבים לטעמה.

 

במקום זה בחרו לממש את זכותם החוקית (שלא ברור אגב אם אכן יש להם זכות להיכנס לבית פרטי ללא צו). ולעצור באדיבות דמות מרכזית שברור שתביא להחרפת המצב. 

 

אגב אם חתונה כזו היתה נעצרת בכזו אלימות בת"א התגובות היו שונות. כמו שאם תת ניצב היה מטיח ילד תל אביבי / אתיופי בן 12 לקיר וחובט בפניו שהוא מוטל חסר אונים או שוטר סתם  לשעשוע מעיף ילד עם קורקינט על הכביש כי בא לו המדינה היתה בוערת.

×
×
  • תוכן חדש...