Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 15 דקות, yd b-4 כתב:

 

לידיעתי כרגע הרב קנייבסקי לא אמון על החוק. ואם אני אישית עושה מה שהוא אומר עליי לקחת בחשבון אכיפה יעילה

אז אם ירביצו לך כי הרב אמר להתנגד למעצר זה סבבה או לא? אתה צריך לקחת בחשבון שאם אתה עובר על החוק ויש לידך שוטר אתה תשלם על זה. איך תשלם על זה? את זה ההתנהלות שלך מול השוטר תקבע. אתה יכול להתנהג יפה, לקבל את הקנס שלך וללכת משם ואתה יכול לצעוק "נאצי" ולהשתולל, רק אל תתפלא שתמצא את עצמך אחרי זה עם חבלות ואזיקים.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 15 דקות, yd b-4 כתב:

אם בשאלות היפוטיות עסקינן מה תעשה אם יעבור חוק שמחייב אותך לשים את ילדיך במוסדות חינוך חרדיים תציית לו?

 

אעלה על המטוס הראשון שיהיה זמין ואז**ין מפה למדינה שתהייה מוכנה לקבל פליטים ממה שהיה פעם הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון.

 

ואמרתי לך: לא כל השוואה היפותטית מייצרת סימטריה. כרגע כולנו אזרחים במדינת לאום יהודית שאמורה לאגד אותנ ולאפשר לנו זכות הגדרה עצמית. זה הא"ב של לאומיות. החרדים לא רואים במדינה סמכות. לגיטימי, באמת. גם חלק מהפלסטינאים לא, וגם לא אחרים. רק בוא נכיר בזה. אל תספר למה אתם לא מצייטים לחוק ולא רואים במדינה סמכות. אני מבן את זה. פשוט היו עקביים עם זה. עזבו אותנו והקימו אוטונומיה. באמת. כולם רק ירוויחו מזה. רמת החיים בישראל תעלה, המיסים, כנראה, ישרתו אותי ולא 8 ילדים של מישהו מבני ברק וכו'.

 

והשאלה שלי לא היפתוטית מכיוון שהיא לא מדברת על עתיד רחוק אפשרי, אלא על מציאות קיימת, בה כל רב ממציא איזה הנחיות שבא לו. כמו חתיכת החרא הצדיק הזה שנדבק בקורונה, קיבל, טיפול בבית (על חשבון משלם המיסים) וממשיך להטיף היום כמה הכל זה בולשיט. אבל למה שלא יעשה את זה? אם השואה לא הספיקה כדי לשים גבול לציניות מחופשת לדת - למה שאיזו מגפה קטנה תספיק? 

לפני 17 דקות, yd b-4 כתב:

מה הבעיה בזה שעצרו אותה לא הבנתי א

אף אחד לא אמר שיש בעיה. פשוט כשאתה מתלונן על אפליה נגד חרדים, מספיק לפתוח חדשות כדי להבין כמה זה מופרך. וכן, המשטרה יכולה להתשפר. הם לא יכולים להיות בכל מקום 24\7 ולפעמים גם מפשלים. גם כשמפקדת תחנה קובע עם איזה רב מפגר שמותר לו לעשות מה שבא לו, וגם בפיזור של חתונה אלימה וגם בהזדמנויות אחרות.

לפני 19 דקות, yd b-4 כתב:

שאני אבין עד הסוף את הלוגיקה אם יש הפגנה אלימה של חרדים/אתיופים/נכים/פעילי זכויות אדם

ממש לא מה שכתבתי. התלוננת  על זה שאם המשטרה היתה נכנסת בכח במישהו שהוא לא חרדי, המדינה היתץה עולה באש. ובכן, הפסקתי לספור כבר כמה פעמים החרדים העלו באש כל מה שבא להם, כי משהו לא התחבר להם.

לפני 20 דקות, yd b-4 כתב:

המשטרה צריכה לאכוף ובאופן אחיד ומקצועי את כל מה שהחוק שהיא כפופה לו קובע.

 

לידיעתי כרגע הרב קנייבסקי לא אמון על החוק. ואם אני אישית עושה מה שהוא אומר עליי לקחת בחשבון אכיפה יעילה.

מעולה. ביום שבו הרוב החדי יבין שקנייבסקי או המקבילים שלו מכל כת אחרת לא אמונים על החוק - הכל יהיה הרבה טוב.

  • רעיון טוב! 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

קנייבסקי לא קובע לרוב החרדי, גם לא כל אדמו"ר חסידי אחר.

קנייבסקי אפילו לא קובע לכל הליטאים.

 

החרדים בגדול מתחלקים לליטאים, חסידים וספרדים, כשכל אחד מהם הוא בערך שליש.

בתוך הליטאים יש עכשיו את קנייבסקי, אדלשטיין ואוירבך, בתוך החסידים יש מלא חסידויות ולכל אחת אדמו"ר משלה, אצל הספרדים זה בעיקר מועצת חכמי התורה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אני עובד, אתה יודע כמה זמן לוקח להוציא מידע מטלפון?

  • מצחיק 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 דקות, Potato כתב:

וואי ליאור לך לעבוד הרגת אותנו כבר!

הכול חוזר עליך.

🤣

 

 

איכשהו העברת מידע מ/ל טלפון דרך כבל USB תמיד לוקחת אצלי שעות.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

מגבלה פיזיקלית, לרוב יש איזה רכיב כלשהו של USB2 איפשהו מעורב (פורט, טלפון, כבל, בקר, האב, מקליט וכו') ואז כל המערכת עובדת ב-USB2, שמוגבלת (תיאורטית) ל-480MBps שזה תיאורטית 60MB/s, בפועל נניח פרוטוקול MTP שהוא יחסית מהיר נותן לך בסביבות 40MB/s בפועל, לך תוריד עכשיו איזה 50 ג'יגה בקצב כזה, זה לבד לוקח מעל 20 דקות

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 18 דקות, m3x7r3m3 כתב:

החרדים בגדול מתחלקים לליטאים, חסידים וספרדים, כשכל אחד מהם הוא בערך שליש.

בתוך הליטאים יש עכשיו את קנייבסקי, אדלשטיין ואוירבך, בתוך החסידים יש מלא חסידויות ולכל אחת אדמו"ר משלה, אצל הספרדים זה בעיקר מועצת חכמי התורה.

ליאור, אולי כבר תבנו מערכת build נורמלית? 😉

אפילו דרעי לא מקשיב ל"מועצת חכמי התורה" אא״כ הם אומרים את מה שהוא צווה עליהם.

 

  • מצחיק 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

לא רוצים להקשיב לי

 

אגב הבעיה שלי כרגע לא בילד, אלא טלפון שהבקר USB שלו הוא USB2, להוציא ממנו מידע לוקח זמן, ויש עליו ה-מ-ו-ן מידע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי שומר פורנו על כוננים בימנו?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 דקות, Potato כתב:

תפסיק לשמור את הפורנו שלך על הטלפון,בשביל מה יש DRIVE?

 

לפני 8 דקות, SlowRide כתב:

מי שומר פורנו על כוננים בימנו?

 

זה לא טלפון שלי, זה טלפון של העבודה, ולהוציא ממנו את המידע זה העבודה שלי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
ציטוט

כמו חתיכת החרא הצדיק הזה שנדבק בקורונה, קיבל, טיפול בבית (על חשבון משלם המיסים) וממשיך להטיף היום כמה הכל זה בולשיט.

האמת, זה יכול גם להתאים לטראמפ..😝

  • מצחיק 1

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, yd b-4 כתב:

וכל זה התחיל מהתעקשות של שוטרת לעצור את אם הכלה או החתן בכדי לתת לה דו"ח. נו באמת קצת שכל ישר וחוכמה היו מונעים את כל הבלאגן. המקום ידוע ומן הסתם צולם. המשטרה היתה אמורה לתת זמן סביר להרגעת הרוחות והתפזרות . ולמחרת לשלוח דוחו"ת לכל המעורבים לטעמה.

או אם נסתכל מהצד השני כל זה התחיל מאישה עבריינית שסירבה להזדהות כפי שהחוק מחייב אותה.

ציטוט

 

במקום זה בחרו לממש את זכותם החוקית (שלא ברור אגב אם אכן יש להם זכות להיכנס לבית פרטי ללא צו). ולעצור באדיבות דמות מרכזית שברור שתביא להחרפת המצב. 

זוכתם להיכנס (במסגרת התקנות לשעת חירום) וזה שהם עצרו באדיבות זה לפנים משורת הדין. מדובר באישה שעוברת על החוק, יודעת שהיא עוברת על החוק ומסרבת להזדהות ולקבל את הדוח המגיע לה ושידעה עליו לפני שהתחילה בחגיגה.

גם במקרה של סיכון חיי אדם (ואירוע כזה הוא בהחלט סיכון חיי אדם) צריך לעשות הכל כדי לעצור אותו מה שיותר מהר. אם קבוצה של ילדים היתה יורה ברובה אויר ברחוב לכיוון של העוברים והשבים גם היית אומר ניתן להם לשחרר קצת לחץ לפני שנעצור אותם?

ציטוט

 

אגב אם חתונה כזו היתה נעצרת בכזו אלימות בת"א התגובות היו שונות. כמו שאם תת ניצב היה מטיח ילד תל אביבי / אתיופי בן 12 לקיר וחובט בפניו שהוא מוטל חסר אונים או שוטר סתם  לשעשוע מעיף ילד עם קורקינט על הכביש כי בא לו המדינה היתה בוערת.

קודם כל חתונה כזו צריכה להיעצה במהירות ובנחישות בכל מקום ואם יש התנגדות אז גם תוך הפעלת כוח (מה שאתה מכנה אלימות אבל זו הפעלת כוח ונשאר לבדוק אם סביר או לא).

כל שוטר שמפעיל כוח שלא לצורך צריך לחטוף ולחטוף חזק (וזה קורה בכל מקום. צא מנקודת ההתמסכנות שרודפים חרדים כי ממש לא רודפים אתכם. אם אני הייתי עושה עשירית ממה שלא נאכף בהפרות התקנות בשכונות החרדיות הקיצוניות מזמן הייתי מאושפז אחרי המכות שהייתי חוטף). מאוד יפה להציג ילד שזורק אבנים, יורק על שוטר או משתעל עליו בכוונה כילד תמים. ילדים הם חלק נכבד ועיקרי בצבא ההפגנות החרדיות ולא מהיום אז מי ששולח ילדים כחיילים שלא יבכה שהחיילים שלו גם נפגעים.


עריכה: גם להתייחס אל חרדים כקבוצה זה ממש לא נכון. יש הבדלים גדולים מאוד בין הזרמים השונים ובין האנשים בתוך הזרמים. הם נעים מאנשים נורמטיביים לחלוטין שמתגייסים, עובדים, משלמים מיסים ואפילו נשמעלים למוסדות המדינה ועד לאלה שאסור לבוא במגע עם שום דבר שמזכיר את השלטון הציוני.

 

עריכה אחרונה על ידי Night Driver
  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...