Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3812 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום,

כפי שהצגתי את עצמי לפני כמה ימים, אני לא מבין במכונאות וכו' ולכן חשבתי אולי לרכוש רכב נוסף שאני

אלמד דרכו את העולם הזה וגם על הדרך יחדש אותו מבחינת הכל לבד (מה שאפשר כמובן).

אז רציתי לדעת מה דעתכם על זה, עשיתי סיבוב ביד 2 ומצאתי כמה, בעיקרון אני לא רוצה לעבור את ה4000

זה הרכבים שמצאתי:

VOLVO S70 - מנוע 2.5 עם 300,000 ק"מ שנה 1999

MAZDA 323 LANTIS - מנוע 1.8 עם 160,000 ק"מ (בעיה עם הגיר) שנה 1997

VOLVO S40 - מנוע 2.0 עם 220,000 ק"מ שנה 2000

MITSUBISHI COLT - מנוע 1.6 ק"מ עדיין לא יודע, שנה 1996 (רכב מרעיש ומנוע צריך תיקון)

SUBARU LEONE - מנוע 1.6 ק"מ עדיין לא יודע, שנה 1987

 

הרכבים עם הבעיות שידועות, זה בעיות רציניות יקרות?

תודה לכולם

פורסם

כמה אתה רוצה ללמוד?

אתה רוצה להחליף שמן פילטר טיימינג...

לשפץ מנועים?

אם אתה לא מתכוון להיכנס לשיפוץ מלא של מנועים עדיף ללכת על רכב תקין יחסית ולתחזק לבד.

אם אתה רוצה להיכנס עמוק לנושא אתה יכול לשקול רכבים שצריכים תיקון במנוע.

להבנתי תיקון של גיר אוטומט וגם ידני יצריך בעל מקצוע ולא תתחמק מהוצאה כספית.

יש לך איפה להעמיד רכב ?

יש חצר אתה גר במושב?

פורסם

מבין שאתה רוצה "ללמוד דרך הרגליים".

 

מבלי להיכנס לשאלה האם נכון ללמוד כך, נראה לי הכי מתאים להתחיל ברכב ה"פשוט" ביותר.

 

מקסימום מכאניקה. מינימום אלקטרוניקה.

 

סובארו ליאונה.

106GTI - Deus ex machina

פורסם

אני גר בעיר, אבל יש לי מקום שאני יכול למקם רכב אבל זה חניית אפר כזאת

והייתי שמח ללמוד לשפץ גם מנועים עם הזמן, אבל מה זה מצריך?

פורסם

שיפוץ מנועים לדעתי יצריך ציוד שלא יעלה הון תועפות, ותמיד תוכל להיעזר באנשים.

יש את הציוד המינימלי של בוקסות מברגים פטיש וכו...

תצטרך מתקן הרמה לחלץ את המנוע.

ישנה קבוצה שנקראת כנופיית הטיפולים השוטפים כנראה תוכל להיעזר בהם.

אם אתה רוצה משהו יותר קל:

אולי כדאי ללכת באמת על רכב פרימיטבי עם מנוע קטן כגון חיפושיות ודה שבו וכו...

רכב פשוט, קטן ואפשר להוציא מנוע בלי מכשיר יעודי.

פורסם

לפי דעתי האישית ומנסיוני האישי אתה הולך להיכנס לבורות ללא תחתיות. קח בחשבון.

בכל אופן תהנה לך.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

חברים...הבחור מעוניין להתחיל לתקן רכב גם אם הוא במצב בכי רע וכדי ללמוד לעשות זאת צריך לשלם בהתאם ולפי השירשור שפתח זה בהחלט מתאים לו אז ראשית רוצה לברך אותך על הרעיון והמון בהצלחה ואם תצטרך עזרה אין לי בעיה שתפנה אליי בפרטי כולל קשר טלפוני בכל מה שתצטרך..בשמחה! לגבי ההתלבטות על סוג הרכב קח את הלאנטיס זו המכניקה והאלקטרוניקה הפשוטה ביותר ללמוד עליה את התחום.

פורסם

אולי תתחיל ממכוניות פשוטות.

פונטו/אונו/טיפו

פיאסטה

שרייד

תעמיד את הרכב בצד, תפרק תרכיב, וחוזר חלילה.

אלה רכבים שהכל עולה גרושים ולא כואב הלב עם האוטו יגרט.

אשמח לעזור לך בחיפושים, בלימוד ובעבודה.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

קח את הסובארו, היא הכי פשוטה ועדיין לא בעיה להשיג חלפים.

 

בעוד שנה תרשום אותה כרכב אספנות מה שמוזיל את ההוצאות הקבועות מאוד.

 

אל תקנה רכב שלא מניע ונוסע.

 

 

פורסם

סובארו לדעתי לא תהיה התחלה טובה מכיוון שהיא מגיעה עם מנוע בוקסר. והפחות נפוץ בלימודים על מכונאות ואיך לתקן אותם ומה הבסיס שלהם.

עדיף לך לקנות רכב עם מנוע גיר ידני בתור התחלה ומנוע טורי כמו שאר רכבי היצרנים חוץ מסובארו

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם (נערך)

כל הכבוד לך !

שהשתחררתי מהצבא זה בדיוק מה שרציתי לעשות אבל לצערי או לשמחתי, אני כבר לא יודע חח, הייתה לי סיוויק 98 שעשתה לי צרות צרורות וממנה אני למדתי כל מה שאני יודע על עולם הרכב.

לא שאני איזה מכונאי או מבין גדול, עדיין יש לי המון מה ללמוד ואני תמיד משתדל לעשות טיפולים לרכב לבד, גם אם הם שוטפים וגם אם לא.

שיהיה המון בהצלחה וגם אני כמובן יעזור במה שאני יודע בכיף !

 

אני הייתי הולך על איזה אקסנט או אפלאוז שנות ה90, גם זולות וגם אמינות (אם תצטרך לסוע עליה) וגם יחסית להיום פשוטות ונוחות ללמידה.

עריכה אחרונה על ידי bla92

מחפש פנסי ערפל לקליאו בי 2001 RTE :-)

החלפת קלאץ וציריות Clio B 1.2 8v 2001

פורסם

אני הייתי רוכש משהו שמתקרב לאספנות וקל לתחזוקה. לא רכב מתוחכם מדי. פג'ו 205 למשל יכולה להיות בחירה טובה עם מנוע 1.4.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

לדעתי במקרים כאלה עדיף לקחת רכב שיש לו מק"טים גם בדגמים חדשים יותר של אותו יצרן וידני.

לרוב האנשים לדעתי הרכב שהם ירצו לשפץ זה הרכב הראשון שהם זוכרים שהיה להם או להורים שלהם.

לדוגמא:בשבילי סיאט אביזה 89 מנוע 1500(רק בשביל סגירת מעגל).

×
×
  • תוכן חדש...