Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום פורום נכבד!

אני מחפש רכב 7 מקומות עבור המשפחה. התקציב: בסביבות ה- 50,000 ש"ח.

 

מצאתי בליס4יו סיטרואן C4 גראנד פיקאסו 2009, 80,000 ק"מ, יד 2, בנזין 1600 אוטומט. אני מצרף את דו"ח הבדיקה שקיבלתי מהם.

אשמח לשמוע את דעתכם על הרכב הספציפי ועצה כללית לגבי רכב 7 מקומות בטווח המחירים הנ"ל.

תודה.

AsGW9Hk0WBVa3paMzZH3VqWFdybWUGHMne4VIf1RJ09k.jpg

פורסם

ההערות למנוע זה יותר מכסת"ח וכנראה שלא טופל כמו שצריך .

בתקציב נכנסים גם יונדאי טראג'ט ,מאזדה 5 , מיצובישי גרנדיס , פורד S מקס, פיג'ו 5008 אם נכנס בתקציב , רנו סניק ושברולט אפלנדר.

פורסם

C4 פיקסו משלבת מנוע 1600 בעייתי, טורבו יקר לתיקון ותיבה רובוטית מעצבנת.

אם כבר C4 פיקסו אז עדיף ללכת על הגרסא הקודמת עם מנוע 2000 ותיק ואמין,

ואולי מישהו יכול לחוות דעה על דגם הדיזל שפחות מוכר לי אבל נמכר גם בארץ

פורסם
C4 פיקסו משלבת מנוע 1600 בעייתי, טורבו יקר לתיקון ותיבה רובוטית מעצבנת.

אם כבר C4 פיקסו אז עדיף ללכת על הגרסא הקודמת עם מנוע 2000 ותיק ואמין,

ואולי מישהו יכול לחוות דעה על דגם הדיזל שפחות מוכר לי אבל נמכר גם בארץ

כמו שקודמי לעיל אמר - עדיף הדגם עם מנוע 2000 סמק(יש לי 1 בבית )

המנוע טורבו לא אמין וזו בלשון המעטה ...לשיקולך!!

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

הרעש שיש סביב מנועי הטורבו של סיטרואן מוגזם וכבר פחות רלוונטי כיום לאחר שבוצע תיקון. המנוע לא חסין, אבל לא גרוע כמו שמציירים אותו.

ובלי קשר לכך, לעולם לא להסתפק בבדיקה שקיבלת מהמגרש שמנסה למכור לך את המכונית. מצאת רכב שאתה רוצה? אל תוותר על בדיקה משלך, זה שווה את הכסף.

פורסם

עוד שקל תשעים לעניין...

בלובינסקי טרייד תקבל שנת אחריות על מכלולים עיקריים במוסכי יבואן ויישור קו מלא במוסכי יבואן.

לגבי מנועי פרינס, אכן יש נקודות כשל שכדאי לבדוק אבל בסהכ מדובר בעסקה לא רעה.

×
×
  • תוכן חדש...