Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, בימים הקרובים אני עומד לקנות רכב בסביבות ה- 100 אלף ורציתי לדעת מה אתם חושבים על הסקודה פאביה? (אוטומט) ואם לא זה אז על איזה אוטו אתם ממליצים?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל- הבהרה

בפורום מסתובבת כבר כמה שנים הלצה בין החבר'ה הקבועים שגולשים פה, שבה נוהגים להתייחס לפאביה כאילו היא המכונית הטובה ביותר שיוצרה מעולם. לא משנה איך ולמה זה התחיל. אתה חדש בפורום ולא מכיר את העניין, באת לשאול שאלה ומגיע לך לקבל תשובות רציניות. לכן תתעלם מתגובות ציניות ולא ברורות :lol:

 

עכשיו ברצינות- קודם כל חשוב לדעת מה אתה מצפה מהרכב שאתה קונה. שאלת "על איזה אוטו אחר אתם ממליצים". אני אישית ממליץ לך לקנות מרצדס מייבאך ואחר ימליץ לך לקנות אלטו.

האם אתה רווק? נשוי? מהן הדרישות שלך מהרכב, כמה אנשים עומדים לנסוע בו בד"כ, מהי הנסועה הצפוייה השנתית וסוגה?

 

תיכף יגיבו בעלים של פאביה, שיוכלו לתת חוות דעת אובייקטיבית. ממה שאני מכיר- מדובר באוטו חביב, סופר מיני סטנדרטית המבוססת כידוע על מכלולי קבוצת פולקסווגן, העושה עבודתה נאמנה וללא בעיות יוצאות מן הכלל, אולי חוץ מגיר הDSG7.

 

אין לי ולא הייתה לי פאביה, נתתי את דעתי כהמשך לתגובה שכבר כתבתי :-D

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
תכין את עצמך נפשית ופיזית למה שהולך להיות כאן

חחחחחחחח למה אחי?

קודם כל- הבהרה

בפורום מסתובבת כבר כמה שנים הלצה בין החבר'ה הקבועים שגולשים פה, שבה נוהגים להתייחס לפאביה כאילו היא המכונית הטובה ביותר שיוצרה מעולם. לא משנה איך ולמה זה התחיל. אתה חדש בפורום ולא מכיר את העניין, באת לשאול שאלה ומגיע לך לקבל תשובות רציניות. לכן תתעלם מתגובות ציניות ולא ברורות :lol:

 

עכשיו ברצינות- קודם כל חשוב לדעת מה אתה מצפה מהרכב שאתה קונה. שאלת "על איזה אוטו אחר אתם ממליצים". אני אישית ממליץ לך לקנות מרצדס מייבאך ואחר ימליץ לך לקנות אלטו.

האם אתה רווק? נשוי? מהן הדרישות שלך מהרכב, כמה אנשים עומדים לנסוע בו בד"כ, מהי הנסועה הצפוייה השנתית וסוגה?

 

תיכף יגיבו בעלים של פאביה, שיוכלו לתת חוות דעת אובייקטיבית. ממה שאני מכיר- מדובר באוטו חביב, סופר מיני סטנדרטית המבוססת כידוע על מכלולי קבוצת פולקסווגן, העושה עבודתה נאמנה וללא בעיות יוצאות מן הכלל, אולי חוץ מגיר הDSG7.

 

אין לי ולא הייתה לי פאביה, נתתי את דעתי כהמשך לתגובה שכבר כתבתי :-D

בוא נגיד שאם היו מוציאים דייהטסו סיריון כמו שיש לי עכשיו של שנת 2014 הייתי רץ לקנות. זה ההורים קונים ואמא שלי אלמנת צה"ל אז היא חייבת לקנות רכב חדש מהחברה. צריך שיהיה מרווח נורמלי כי אני גבוה (185) אז שהראש שלי לא יתקע בגג ושיהיה מרווח לרגלים (לא כמו בפיקנטו)... אהה אבזור נורמלי (יעזור מסך מולטימדיה) צריכת דלק נורמלית פשוט אוטו נורמלי. אנחנו 5 במשפחה (2 הורים ושלוש ילדים רזים מאחורה) אבל רוב הזמן אבא שלי על אוטו כי הוא עובד עצמאי אז הוא נוסע הרבה בעיר או מרחובות לרמלה.... ואם אנחנו נוסעים אז שתי הורים ו2 אחים ופעם במאה שנה גם האח השלישי מצטרף... ושלא יעבור את ה- 100 אלף (אפשר 103 וגם זה השיא) והדבר הכי חשוב!!!!!! שיהיה לו שוק טוב! שעוד 4 שנים שההורים שלי ימכרו אותו אז שיהיה קל למכור אותו במחיר טוב. (כול 4 שנים אנחנו מחליפים אוטו)... תודה רבה אחשלי !

פורסם

הפאביה מיושנת ותוחלף בקרוב, וחוץ מזה מצוידת במנוע TSI וגיר DSG בעייתיים (תעשה חיפוש). אני לא הייתי קונה.

תחפש רכב עם מנוע רגיל וגיר נורמלי (גיר אוטומט רגיל ולא רובוטי ומנוע לא מוגדש). זה השילוב הכי אמין.

פורסם
רכב חדש או יד 2?

יד 1

הפאביה מיושנת ותוחלף בקרוב, וחוץ מזה מצוידת במנוע TSI וגיר DSG בעייתיים (תעשה חיפוש). אני לא הייתי קונה.

תחפש רכב עם מנוע רגיל וגיר נורמלי (גיר אוטומט רגיל ולא רובוטי ומנוע לא מוגדש). זה השילוב הכי אמין.

דווקא אמרו לי שהמנוע ממש טוב וזה מגיע למצב שזה משתווה ל 1600... זה גם חסכוני בדלק לא? וכמו מה?

פורסם
הפאביה מיושנת ותוחלף בקרוב, וחוץ מזה מצוידת במנוע TSI וגיר DSG בעייתיים (תעשה חיפוש). אני לא הייתי קונה.

תחפש רכב עם מנוע רגיל וגיר נורמלי (גיר אוטומט רגיל ולא רובוטי ומנוע לא מוגדש). זה השילוב הכי אמין.

 

+1,תיגש לסוכנות רנו,תעשה נסיעת מבחן על הקליאו ולא תבין איך חשבת על הסקודה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא הייתי קונה פאביה. לשלם 100,000 ש"ח על סופר מיני שהושק ב 2007? לא נשמע לי הגיוני. עולם הרכב הוא דינאמי ורכב שהיה חדש ועדכני ב 2007 כבר לא מרגיש כזה ב 2014. המחיר המתאים לו הוא מקסימום 90 אלף.

 

גם לי קליאו נשמעת אופציה עדיפה בהרבה.

פורסם

בפרק הזמן הזה לא הייתי חושב על פאביה, הדגם ממש לפני החלפה ועוד כמה חודשים כשהחדשה תגיע בטח יהיה מבצע חיסול מלאי של הדגם הנוכחי. כנ"ל קורסה שכבר הוכרזה.

 

או שתחכה למבצעים הללו כדי לקנות בזול יותר או שתבדוק אופציות אחרות במקביל כמו הקליאו.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
+1,תיגש לסוכנות רנו,תעשה נסיעת מבחן על הקליאו ולא תבין איך חשבת על הסקודה.

אני אבדוק את הקליאו.. אבל איך היא מבחינת שוק? ומה חוץ מהקליאו?

לא הייתי קונה פאביה. לשלם 100,000 ש"ח על סופר מיני שהושק ב 2007? לא נשמע לי הגיוני. עולם הרכב הוא דינאמי ורכב שהיה חדש ועדכני ב 2007 כבר לא מרגיש כזה ב 2014. המחיר המתאים לו הוא מקסימום 90 אלף.

 

גם לי קליאו נשמעת אופציה עדיפה בהרבה.

הם אמרו שהם יכניסו לי מערכת מולטימדיה....

 

בפרק הזמן הזה לא הייתי חושב על פאביה, הדגם ממש לפני החלפה ועוד כמה חודשים כשהחדשה תגיע בטח יהיה מבצע חיסול מלאי של הדגם הנוכחי. כנ"ל קורסה שכבר הוכרזה.

 

או שתחכה למבצעים הללו כדי לקנות בזול יותר או שתבדוק אופציות אחרות במקביל כמו הקליאו.

אין לי אופציה לחכות אנחנו חייבים לקנות בימים הקרובים... אוקי את הקליאו ומה עוד לבדוק?

פורסם
+1,תיגש לסוכנות רנו,תעשה נסיעת מבחן על הקליאו ולא תבין איך חשבת על הסקודה.

איך אתה מסמן +1 על הודעה שממליצה לו לחפש רכב עם מנוע רגיל וללא טורבו, וגיל רגיל ולא רובוטי אבל שולח אותו לקליאו שהיא גם עם טורבו וגם גיר רובוטי כפול מצמדים?

פורסם

טויוטה ספייס ורסו - אופציה סולידית ולדעתי "המשך טבעי" של הסיריון.

 

היתרון של הרנו (לדעתי הקפצ'ור יתאים יותר מהקליאו) הוא שכעת היא מוצעת בהנחה נאה במסגרת מבצע "חבר" וגם מקבלים מערכת מובילאיי מתנה.

 

ל-zonyaniv - עד כה לאחר כשנה של שיווק (באופן יוצא דופן אצל רנו יש לציין) לא נתגלו תקלות בשילוב מנוע גיר של הקליאו מה שקשה לומר על הפאביה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הדבר הכי חשוב זה שוק? דעתי - קנו יאריס. כשההורים שלך יבואו למכור וזה יהיה "יאריס יד ראשונה מפרטי", יהיה מאוד קל למכור אותו.

 

אופציה נוספת זה הונדה ג'אז. כנ"ל.

 

בשתי המכוניות האלה אתה מקבל צריכת דלק פנטסטית, סחירות מעולה, ומרחב פנימי גדול ביחס לגודל המכונית.


×
×
  • תוכן חדש...