Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איך אתה מסמן +1 על הודעה שממליצה לו לחפש רכב עם מנוע רגיל וללא טורבו, וגיל רגיל ולא רובוטי אבל שולח אותו לקליאו שהיא גם עם טורבו וגם גיר רובוטי כפול מצמדים?

אני מסכים איתו שהפאביה היום פחות רלוונטית,אבל עד עכשיו לא נשמעו בעיות עם הגיר ולקליאו מנוע טורבו מצוין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
הפאביה מיושנת ותוחלף בקרוב, וחוץ מזה מצוידת במנוע TSI וגיר DSG בעייתיים (תעשה חיפוש). אני לא הייתי קונה.

תחפש רכב עם מנוע רגיל וגיר נורמלי (גיר אוטומט רגיל ולא רובוטי ומנוע לא מוגדש). זה השילוב הכי אמין.

אז על היית הולך?

+1,תיגש לסוכנות רנו,תעשה נסיעת מבחן על הקליאו ולא תבין איך חשבת על הסקודה.

למה דווקא עליה?

לא הייתי קונה פאביה. לשלם 100,000 ש"ח על סופר מיני שהושק ב 2007? לא נשמע לי הגיוני. עולם הרכב הוא דינאמי ורכב שהיה חדש ועדכני ב 2007 כבר לא מרגיש כזה ב 2014. המחיר המתאים לו הוא מקסימום 90 אלף.

 

גם לי קליאו נשמעת אופציה עדיפה בהרבה.

אבל למה דווקא עליה?

בפרק הזמן הזה לא הייתי חושב על פאביה, הדגם ממש לפני החלפה ועוד כמה חודשים כשהחדשה תגיע בטח יהיה מבצע חיסול מלאי של הדגם הנוכחי. כנ"ל קורסה שכבר הוכרזה.

 

או שתחכה למבצעים הללו כדי לקנות בזול יותר או שתבדוק אופציות אחרות במקביל כמו הקליאו.

חחחח עוד הפעם אבל למה דווקא עליה

טויוטה ספייס ורסו - אופציה סולידית ולדעתי "המשך טבעי" של הסיריון.

 

היתרון של הרנו (לדעתי הקפצ'ור יתאים יותר מהקליאו) הוא שכעת היא מוצעת בהנחה נאה במסגרת מבצע "חבר" וגם מקבלים מערכת מובילאיי מתנה.

 

ל-zonyaniv - עד כה לאחר כשנה של שיווק (באופן יוצא דופן אצל רנו יש לציין) לא נתגלו תקלות בשילוב מנוע גיר של הקליאו מה שקשה לומר על הפאביה.

התקשרתי אליהם ממש עכשיו והם לא מוכנים למסור פרטים בפלאפון... כמה מבצע אחי? אני לא רוצה סתם להגיע...

פורסם

7000 ₪ הנחה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

כי לדעתי היא הסופר מיני הטובה ביותר,יש לה עיצוב עדכני,תא נוסעים שבשילוב פלסטיק צבעוני ניראה תא נוסעים שכיף להיכנס אליו,מנוע זריז תיבת הילוכים בין הטובות,נכון שיש קצת םיספוסים כמו יציאות מזגן שמרגישות זולות ומאחור היא לא הכי מרווחת,אך החבילה כללית זה מה שאני הייתי בוחר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
טויוטה ספייס ורסו - אופציה סולידית ולדעתי "המשך טבעי" של הסיריון.

 

היתרון של הרנו (לדעתי הקפצ'ור יתאים יותר מהקליאו) הוא שכעת היא מוצעת בהנחה נאה במסגרת מבצע "חבר" וגם מקבלים מערכת מובילאיי מתנה.

 

ל-zonyaniv - עד כה לאחר כשנה של שיווק (באופן יוצא דופן אצל רנו יש לציין) לא נתגלו תקלות בשילוב מנוע גיר של הקליאו מה שקשה לומר על הפאביה.

 

7000 ₪ הנחה

מהההההההה כולל חבר? ועל הרנו קליאו נכון?

כי לדעתי היא הסופר מיני הטובה ביותר,יש לה עיצוב עדכני,תא נוסעים שבשילוב פלסטיק צבעוני ניראה תא נוסעים שכיף להיכנס אליו,מנוע זריז תיבת הילוכים בין הטובות,נכון שיש קצת םיספוסים כמו יציאות מזגן שמרגישות זולות ומאחור היא לא הכי מרווחת,אך החבילה כללית זה מה שאני הייתי בוחר.

זאת הבעיה שצריך שהיא תהיה מרווחת מאחור...

פורסם

תבדוק,אולי היא תתאים לכם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

פתחת 4 שרשורים ביומיים:

השרשור הזה ועוד שלושה:

1. אטראז' או ריו http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?536283-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%96-%D7%90%D7%95-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%95-(-2014-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA)

 

2.פיקנטו או ספייס סטאר- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?536336-%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%96

 

3. אוטומטי עד 105 וביקשת שישכנעו אותך למה לא ריו-http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?536174-%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%98%D7%95%D7%91-%D7%A2%D7%93-105-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A9-quot-%D7%97-%D7%99%D7%93-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99

 

 

בכל שרשור סיפרת חצאי דברים וגרמת לבלבול אחד גדול.

תעשה טובה לעצמך ולכל מי שמנסה לעזור לך, תרכז את הדרישות והאילוצים שלכם במקום אחד בצורה רציפה וברורה.

כי זה לא הגיוני שבשרשור אחד אתה כותב שגודל הרכב לא ממש משנה ואפשר גם מיני, בודק את הפיקנטו, אחרי זה אתה אומר שחמישה אנשים הולכים לשבת במושב האחורי ושאתם צריכים מרווח.

תסגר על עצמך, על הדרישות מהרכב מבחינת אבזור (כן, רכב מיושן+מולטימדיה עדיין נשאר מיושן) מבחינת מרחב ומבחינת מחיר, תקבל רשימה של הצעות ותנהל דיון עינייני. להגיד "אמרו לאבא שלי שרכב X לא משהו" זה נחמד, תסביר למה לא משהו כדי לקבל הבהרה אם השמועה שהגיעה לאוזניך נכונה או סתם שטות של שכן של הדוד.

בהצלחה

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

גם אני בדעה אבל זה לא נכנס בתקציב שלו, הג'אז היבריד חסכונית ויפה הרבה יותר מהפאביה..

הדבר הכי חשוב זה שוק? דעתי - קנו יאריס. כשההורים שלך יבואו למכור וזה יהיה "יאריס יד ראשונה מפרטי", יהיה מאוד קל למכור אותו.

 

אופציה נוספת זה הונדה ג'אז. כנ"ל.

 

בשתי המכוניות האלה אתה מקבל צריכת דלק פנטסטית, סחירות מעולה, ומרחב פנימי גדול ביחס לגודל המכונית.

פורסם
גם אני בדעה אבל זה לא נכנס בתקציב שלו, הג'אז היבריד חסכונית ויפה הרבה יותר מהפאביה..

הגאז היבריד יקרה.. התקציב זה 100K

פורסם
פתחת 4 שרשורים ביומיים:

השרשור הזה ועוד שלושה:

1. אטראז' או ריו http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?536283-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%96-%D7%90%D7%95-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A8%D7%99%D7%95-(-2014-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99%D7%AA)

 

2.פיקנטו או ספייס סטאר- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?536336-%D7%9E%D7%94-%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%90%D7%95%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A7%D7%99%D7%94-%D7%A4%D7%99%D7%A7%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-%D7%A1%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%A1-%D7%A1%D7%98%D7%90%D7%A8-%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%91%D7%95%D7%A9%D7%99-%D7%90%D7%98%D7%A8%D7%90%D7%96

 

3. אוטומטי עד 105 וביקשת שישכנעו אותך למה לא ריו-http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?536174-%D7%90%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-%D7%94%D7%9B%D7%99-%D7%98%D7%95%D7%91-%D7%A2%D7%93-105-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A9-quot-%D7%97-%D7%99%D7%93-%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%95%D7%A0%D7%94-%D7%9E%D7%94%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA%D7%99

 

 

בכל שרשור סיפרת חצאי דברים וגרמת לבלבול אחד גדול.

תעשה טובה לעצמך ולכל מי שמנסה לעזור לך, תרכז את הדרישות והאילוצים שלכם במקום אחד בצורה רציפה וברורה.

כי זה לא הגיוני שבשרשור אחד אתה כותב שגודל הרכב לא ממש משנה ואפשר גם מיני, בודק את הפיקנטו, אחרי זה אתה אומר שחמישה אנשים הולכים לשבת במושב האחורי ושאתם צריכים מרווח.

תסגר על עצמך, על הדרישות מהרכב מבחינת אבזור (כן, רכב מיושן+מולטימדיה עדיין נשאר מיושן) מבחינת מרחב ומבחינת מחיר, תקבל רשימה של הצעות ותנהל דיון עינייני. להגיד "אמרו לאבא שלי שרכב X לא משהו" זה נחמד, תסביר למה לא משהו כדי לקבל הבהרה אם השמועה שהגיעה לאוזניך נכונה או סתם שטות של שכן של הדוד.

בהצלחה

צודקת. עכשיו אני פותח את האשכול

פורסם

לדעתי לקנות רכב שלא ימצא חן בעיניך אלא לחשוב האם בעוד כמה שנים תוכל למכור זאת טעות.

אתה משלם הרבה כסף,אז תהנה ממנו,את קנה שמוצא חן בעיניך,היום השוק גם ככה על הפנים,ולקנות יאריס במחירים שלה בתור יד 2,אז סליחה,זה צריך להיות פראייר.

היאריס לעומת הקליאו מרגישה מאוד צנועה.. תשב בה ובקליאו ותבין.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם חשוב לך רכב שתוכל למכור אותו ולהתקדם בעוד כ-4 שנים אל תלך על רנו, כי ברנו סביר להניח תפסיד לא מעט כסף, קח יפנית, יאריס, או איזה ספייס ורסו

 

ברור, ואם תוכל לשלוח לי את כדור הבדולח שלך בהזדמנות אשמח מאוד - תודה.

(מניח שגם אמרת את אותו הדבר על המזדה 3 לפני ארבע שנים...).


×
×
  • תוכן חדש...