Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני מבין שאתה מהנדס ראשי של אאודי? או שאתה בקר איכות של פורשה?

אשמח לקבל הוכחות מעבר לדברים שאתה זורק פה באוויר.

מצד שני, אולי עם הגישה הזו שלך באמת עדיף שתעבור לאירופה או ארה"ב, הרי שם הכל מושלם והתרבות ממש טובה.

אה, והדרישות למכונאים הרבה יותר גבוהות... בלי דוקטורט בפיזיקה והשתלמות של חצי שנה במרצדס לא תוכל לעבוד במוסך:screwy:

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם
לא אתה לא :lol:

 

בטח שכן :lol: :lol:

 

אני מבין שאתה מהנדס ראשי של אאודי? או שאתה בקר איכות של פורשה?

אשמח לקבל הוכחות מעבר לדברים שאתה זורק פה באוויר.

מצד שני, אולי עם הגישה הזו שלך באמת עדיף שתעבור לאירופה או ארה"ב, הרי שם הכל מושלם והתרבות ממש טובה.

אה, והדרישות למכונאים הרבה יותר גבוהות... בלי דוקטורט בפיזיקה והשתלמות של חצי שנה במרצדס לא תוכל לעבוד במוסך:screwy:

 

אני לא צריך להיות מהנדס ראשי של אאודי ולא QA של פורשה, אני צריך שתי עיניים (Check), מוח שעובד (כמעט תמיד, יש שיגידו שעובד יותר מדי), ולהיות בחו"ל ולראות את הדברים עובדים (הייתי בגרמניה במקרה שלי, דני באנגליה במקרה שלו).

 

הגישה שלי היא שאין צורך בתקן ישראלי, יש תקנים מוכנים, אנחנו הכי קרובים כרגע לאירופי, לאמץ אותו ככתבו וכלשונו, פרנקוס צירף לינקים לתקנים האירופיים, הכל ברור ונהיר.

אין שום בושה בלהסתכל מה קורה במדינות אחרות, עם תרבות מוטורית שיש לנו רק לקנא בה ולרצות לאמץ אותה ולקדם את התרבות המוטורית שלנו לשם. זה לא אומר שצריך לאמץ את התרבות המוטורית הגרמנית או הבריטית כמו שהיא, אבל יש לאן לשאוף.

 

מצטער לבשר לך, אבל בקנה מידה בינלאומי, הידע המקצועי שנדרש לתעודה של הנדסאי רכב או ניהול מוסך בארץ, הוא מחפיר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
סבבה. אני מסכים.

אבל דני מיודענו טען שבאנגליה יכול כל אחד לשנות את ההנעה ברכבו מקדמית לאחורית ולעשות זאת בחצר ביתו.

לא נראה לי שפורד קא נולדה להיות בעלת הנעה אחורית, וגם אף אחד לא הבטיח שמר. ריצ'ארדס יודע לעשות את העבודה בצורה מקצועית בחצר.

 

אל תשכח שאת תיבת נוח בנו חובבנים ואת הטיטאניק מקצוענים.

 

בדרך כלל אנשים ללא ידע קודם, לא יחשבו על זה בכלל. כי זה לא יעניין אותם.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

בנצי לפחות תפרסם אזהרות לפני תמונות כאלו .

 

ודרך אגב גם בארץ אפשר להרכיב לבד

 

Graham_0709_A1.jpg

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

עובר טסט?

מקווה שזה לא מגיע עם DSG

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בנצי לפחות תפרסם אזהרות לפני תמונות כאלו .

 

ודרך אגב גם בארץ אפשר להרכיב לבד

 

Graham_0709_A1.jpg

 

 

אפילו זה כבר אין! :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ונחזור לנושא המרכזי של פ"ת:

 

2002 Honda Insight

מנוע אחורי-אמצעי 3.5V

טורבו GT35

400כ"ס ב8pounds שזה 0.55 באר

(אם אני לא טועה).

2002-honda-insight-eagle-alloys-wheels.jpg

2002-honda-insight-GT35-turbo.jpg

 

שאר המפרט והתמונות :

http://www.hondatuningmagazine.com/features/1306_2002_honda_insight/

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם

פרוייקט חמוד, אבל לנסוע עם מנוע בתא הנוסעים זה לא הקונספט של סליפרית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הרכב במקורו עגלה.

הרכב עבר הסבה למשהו הרבה יותר ספורטיבי ועדיין שמר על צורתו החיצונית.

ההסבה חבויה לעוברי אורח.

מי ישמע האוטו איבד 2 מושבים אחוריים...

 

אין הגדרה מדויקת לסליפר, אבל הרוב המוחלט יסכים ש:

רכב שנראה עגלה ועדיין נתן לרכב ספורט/על "בראש" עקב שיפורים קיצוניים/מינוריים שלא נראים לעין, זה סליפר.

 

*עגלה:

רכב שנראה לא מתוחזק ועתיד להתפרק.

רכב שיוצר לסגמנט בעל ביצועים נחותים.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם
בנצי לפחות תפרסם אזהרות לפני תמונות כאלו .

 

ודרך אגב גם בארץ אפשר להרכיב לבד

 

Graham_0709_A1.jpg

 

 

 

זה עצוב אבל גם את זה הוציאו מחוץ לחוק בארץ.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

דני, אני מסכים איתך, זו בהחלט סליפרית.

 

אגב, שקלתי להביא חבילה אחת מהדיוטי פרי באיטליה. חבל שלא הבאתי. אני מתגעגע :-(

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...