Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממש.

אנחנו פשוט מבינים שצריך איזשהו סוג של רגולציה בשביל זה.

 

אם מהנדסים יושבים ובונים תקנות שבהן הרכב צריך לעמוד, השינוי יהיה כפוף למשהו.

אבל אם אין רגולציה ואנשים עושים את זה בצורה פיראטית, רוב הסיכויים הם שזה נעשה בחאפריות וזה באמת פחות בטוח.

 

אני בעד שינויים לרכבים, פשוט מפחיד אותי שאנשים יעשו את זה בצורה חאפרית.

 

מישהו רוצה לשים מנוע של קורבט בפיאט 600? אין בעיה! אבל שיהיה כפוף איזושהי רגולציה.

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא ממש.

אנחנו פשוט מבינים שצריך איזשהו סוג של רגולציה בשביל זה.

 

אם מהנדסים יושבים ובונים תקנות שבהן הרכב צריך לעמוד, השינוי יהיה כפוף למשהו.

אבל אם אין רגולציה ואנשים עושים את זה בצורה פיראטית, רוב הסיכויים הם שזה נעשה בחאפריות וזה באמת פחות בטוח.

 

אני בעד שינויים לרכבים, פשוט מפחיד אותי שאנשים יעשו את זה בצורה חאפרית.

 

מישהו רוצה לשים מנוע של קורבט בפיאט 600? אין בעיה! אבל שיהיה כפוף איזושהי רגולציה.

 

 

אבל יש לך רגולציה, לא עושים שינויים :)

 

חוץ מזה, מה הבעיה עם רגולציה כמו בארצות הברית? כל עוד אתה לא מסכן אף אחד ועובר על חוקי תעבורה, תעשה מה שבא לך.

ואם בא לך לשים טוין טורבו ו2 סופר צ'רג'רים ומנוע 9.4 בפיאט אונו שלך ולנסוע 90 ולעצור בעצור ושאר חוקי התעבורה שכולנו מכירים, אז שיהיה לך בכיף

 

אנשים שנתפסים משתוללים עם הרכבים שלהם, הרכב הולך לגריטה או הופך לגוש ברזל במכבש.

פשוט מאוד. זאת כל הרגולציה.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צודק יוסי, אבל לא צריך לצאת מנקודת הנחה שכל רכב שנעשה בו שינוי אוטומטית זה עבודה חאפרית. זה בדיוק הגישה של המדינה, בגלל זה אין ולא תהיה רגולציה וככה האדם ברחוב התרגל לחשוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אנחנו פשוט מבינים שצריך איזשהו סוג של רגולציה בשביל זה.

מעניין שדווקא בארצות שבהן יש (היה) ענף מוטורי נרחב, כמו אנגליה וארה"ב, לא מבינים את זה. מי לדעתך צודק?*

 

דני

 

* רמז: אין אצלם בעיות כאלה (כלומר לא בממדים משמעותיים, משוגע אחד פה ושם בודאי שיש, אבל גם אצלנו וגם כשהכל אסור יש משוגעים).

פורסם

אני לא מכיר את המצב בארהב, ואני בטוח שהמצב משתנה בין מדינות שונות, אני ראיתי כמה פעמים תוכניות בסגנוןל COPS שבהם השוטרים מורידים מהכביש רכבים שעברו שיפורים ככה שלא הכל ורוד כמו שמדמיינים.

 

באנגליה ובצרפת זה מצב אופטימלי מצד אחד, קטסטרופלי מצד אחר.

 

אופטימלי - אתה יכול לשפר מה שאתה רוצה, איך שאתה רוצה. עפ"י מכפלה של הספק הרכב, יש לך טבלא של דרישות לשדרוג בולמים, בלמים וכו'.

 

בלי השלמת הפריטים האלה, השיפור לא יאושר והרכב לא יעבור טסט.

עם השלמת הפריטים האלה, אתה יכול לדחוף גם מנוע של קורווט במיני קלאסית...בבגאז'!!!:shock:

 

attachment.php?attachmentid=8699&stc=1&thumb=1&d=1168240507

 

קטסטרופלי - המדינה דורשת לרכבים משופרים פוליסת ביטוח שונה שמכסה את הכשל כתוצאה מהשיפורים, חברות הביטוח התלבשו על העניין שמצד אחד רכבים משופרים יותר משתתפים בתאונות דרכים ומצד שני, "הם לא מקוריים" ויותר מסוכנים ולכן ביטוח לרכב משופר עשוי לעלות אלפי פאונדים.

 

מחירי הביטוח המוטרפים האלה יצרו נישה חדשה בעולם המוטורי, רכבים שמדוגמים לעייפה (צביעה, הנמכה, ג'אנטים עצומים, צמיגים דקיקים, ספוילרים מכל כיוון) כאילו יש להם איזה 1000 כ"ס מתחת למנוע ללא כל העלאה בהספק שכשחושבים על זה, הם בעצם האנטיקרייסט של הסליפר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אני לא מכיר את המצב בארהב, ואני בטוח שהמצב משתנה בין מדינות שונות, אני ראיתי כמה פעמים תוכניות בסגנוןל COPS שבהם השוטרים מורידים מהכביש רכבים שעברו שיפורים ככה שלא הכל ורוד כמו שמדמיינים.

 

באנגליה ובצרפת זה מצב אופטימלי מצד אחד, קטסטרופלי מצד אחר.

 

אופטימלי - אתה יכול לשפר מה שאתה רוצה, איך שאתה רוצה. עפ"י מכפלה של הספק הרכב, יש לך טבלא של דרישות לשדרוג בולמים, בלמים וכו'.

 

בלי השלמת הפריטים האלה, השיפור לא יאושר והרכב לא יעבור טסט.

עם השלמת הפריטים האלה, אתה יכול לדחוף גם מנוע של קורווט במיני קלאסית...בבגאז'!!!:shock:

 

attachment.php?attachmentid=8699&stc=1&thumb=1&d=1168240507

 

קטסטרופלי - המדינה דורשת לרכבים משופרים פוליסת ביטוח שונה שמכסה את הכשל כתוצאה מהשיפורים, חברות הביטוח התלבשו על העניין שמצד אחד רכבים משופרים יותר משתתפים בתאונות דרכים ומצד שני, "הם לא מקוריים" ויותר מסוכנים ולכן ביטוח לרכב משופר עשוי לעלות אלפי פאונדים.

 

מחירי הביטוח המוטרפים האלה יצרו נישה חדשה בעולם המוטורי, רכבים שמדוגמים לעייפה (צביעה, הנמכה, ג'אנטים עצומים, צמיגים דקיקים, ספוילרים מכל כיוון) כאילו יש להם איזה 1000 כ"ס מתחת למנוע ללא כל העלאה בהספק שכשחושבים על זה, הם בעצם האנטיקרייסט של הסליפר.

 

מעטים המקומות שעושים עם זה בעיות, ברוב אין.

 

יש לי מכר שגר במיסיסיפי בגרין ווד

 

ושאלתי אותו בקשר לנושא הזה, הוא אמר לי שרק במקומות מרכזיים יחסית עושים עם זה בעיות ומאוד מחמירים, ברוב המקומות

nobody cares כל עוד אתה לא משתול ולא פוגע או מסכן אף אחד.

 

וכן אפשר לנוע עם דבר כזה בלי בעיה.

 

http://www.musclecarfan.com/wp-content/uploads/2013/03/16/1969-Camaro-SS-Twin-Turbo004.jpg

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
אבל יש לך רגולציה, לא עושים שינויים :)

 

חוץ מזה, מה הבעיה עם רגולציה כמו בארצות הברית? כל עוד אתה לא מסכן אף אחד ועובר על חוקי תעבורה, תעשה מה שבא לך.

ואם בא לך לשים טוין טורבו ו2 סופר צ'רג'רים ומנוע 9.4 בפיאט אונו שלך ולנסוע 90 ולעצור בעצור ושאר חוקי התעבורה שכולנו מכירים, אז שיהיה לך בכיף

 

אנשים שנתפסים משתוללים עם הרכבים שלהם, הרכב הולך לגריטה או הופך לגוש ברזל במכבש.

פשוט מאוד. זאת כל הרגולציה.

 

אין קשר לעבירות נהיגה.

עבירות נהיגה איומות ומסכנות חיים אפשר לעשות גם עם רכב לא משופר.

 

אבל שיפורים ברכב יכולים להיות מסוכנים גם אם הנהג נוהג כמו טא-טא-לה.

 

אנחנו תמיד מסתכלים על שיפורים רק בכיוון אחד, ומתלוננים שלא נותנים לנו להתקין צמיגי ענק על הלאנסר 96, מונעים מאיתנו להתקין תאורת לד ירוקה על הגג ולא מאשרים לנו התקנה של מנוע מנוע סילוני מהפרוקיה של חיל האויר במיצובישי קולט של הילד.

אבל בוא נסתכל על זה רגע הפוך.

מה קורה אם אני נון-קונפורמיסט קיצוני, וכאות מחאה לזה שכולם משפרים את המכוניות אני רוצה לעשות שינמוך (דאון-גריידינג).

 

אתה רוצה צמיגים ממש רחבים על האימפרזה 1.6 שלך? אני רוצה צמיגים דקיקים - 145 אם אפשר - על הWRX שלי.

אתה רוצה ברמבו על הפונטו שלך? אני רוצה רפידות סיניות אולטרה-זולות על הפיאט קופה שלי.

אתה רוצה תאורת כאילו-קסנון מעוטרת בשרשרת לדים מחליפת צבעים בחזית? אני רוצה להתקין מאג-לייטים.

 

אם לך מותר למה לי אסור?

רגע לפני שאתה מסביר לי שצמיגים רחבים טובים יותר מצמיגים דקים (לא בהכרח), שברמבו טובים יותר מצ'יינהברייקס (מי אמר?) ושהקסנון שתתקין יהיה היקר ביותר שתמצא (ועדיין יסנוור את כולם), אני אזכיר שהמושג "בטיחות" הוא מאוד נתון לפרשנות.

 

אור ירוק טוענים שהמהירות היא הגורם לתאונות. בקארספורום טוענים אחרת.

יצרני הרכב משוכנעים שכריות אויר, ABS וESP הם אביזרי בטיחות מעולים. קל למצוא כאן כאלה שיטענו אחרת.

אתה חושב שאם תתקין מנוע עם 1000 כ"ס באוטוביאנקי שלך לא יקרה כלום? המדינה חושבת אחרת.

וזה שהמחוקק בארה"ב מאשר לנוע בכביש למוסטנג עם מגדל אייפל על המכסה שמסתיר לנהג כל שדה ראייה אפשרי, לא גורם לי לחשוב שהכבישים שם בטוחים.

פורסם
מעטים המקומות שעושים עם זה בעיות, ברוב אין.

 

יש לי מכר שגר במיסיסיפי בגרין ווד

 

ושאלתי אותו בקשר לנושא הזה, הוא אמר לי שרק במקומות מרכזיים יחסית עושים עם זה בעיות ומאוד מחמירים, ברוב המקומות

nobody cares כל עוד אתה לא משתול ולא פוגע או מסכן אף אחד.

 

וכן אפשר לנוע עם דבר כזה בלי בעיה.

 

http://www.musclecarfan.com/wp-content/uploads/2013/03/16/1969-Camaro-SS-Twin-Turbo004.jpg

 

 

 

לפי מה שאני יודע (ויתכן כי ממדינה למדינה זה שונה) אתה חייב לעבור מבחן עם הרכב אחרי השיפור בשביל לקבל אישור לנסוע בכביש.

אבל מעבר לכך... חופשי פחות או יותר.

פורסם
אין קשר לעבירות נהיגה.

עבירות נהיגה איומות ומסכנות חיים אפשר לעשות גם עם רכב לא משופר.

 

אבל שיפורים ברכב יכולים להיות מסוכנים גם אם הנהג נוהג כמו טא-טא-לה.

 

אנחנו תמיד מסתכלים על שיפורים רק בכיוון אחד, ומתלוננים שלא נותנים לנו להתקין צמיגי ענק על הלאנסר 96, מונעים מאיתנו להתקין תאורת לד ירוקה על הגג ולא מאשרים לנו התקנה של מנוע מנוע סילוני מהפרוקיה של חיל האויר במיצובישי קולט של הילד.

אבל בוא נסתכל על זה רגע הפוך.

מה קורה אם אני נון-קונפורמיסט קיצוני, וכאות מחאה לזה שכולם משפרים את המכוניות אני רוצה לעשות שינמוך (דאון-גריידינג).

 

אתה רוצה צמיגים ממש רחבים על האימפרזה 1.6 שלך? אני רוצה צמיגים דקיקים - 145 אם אפשר - על הWRX שלי.

אתה רוצה ברמבו על הפונטו שלך? אני רוצה רפידות סיניות אולטרה-זולות על הפיאט קופה שלי.

אתה רוצה תאורת כאילו-קסנון מעוטרת בשרשרת לדים מחליפת צבעים בחזית? אני רוצה להתקין מאג-לייטים.

 

אם לך מותר למה לי אסור?

רגע לפני שאתה מסביר לי שצמיגים רחבים טובים יותר מצמיגים דקים (לא בהכרח), שברמבו טובים יותר מצ'יינהברייקס (מי אמר?) ושהקסנון שתתקין יהיה היקר ביותר שתמצא (ועדיין יסנוור את כולם), אני אזכיר שהמושג "בטיחות" הוא מאוד נתון לפרשנות.

 

אור ירוק טוענים שהמהירות היא הגורם לתאונות. בקארספורום טוענים אחרת.

יצרני הרכב משוכנעים שכריות אויר, ABS וESP הם אביזרי בטיחות מעולים. קל למצוא כאן כאלה שיטענו אחרת.

אתה חושב שאם תתקין מנוע עם 1000 כ"ס באוטוביאנקי שלך לא יקרה כלום? המדינה חושבת אחרת.

וזה שהמחוקק בארה"ב מאשר לנוע בכביש למוסטנג עם מגדל אייפל על המכסה שמסתיר לנהג כל שדה ראייה אפשרי, לא גורם לי לחשוב שהכבישים שם בטוחים.

 

 

עבירות נהיגה איומות ומסכנות חיים אפשר לעשות גם עם רכב לא משופר.

 

אתה צודק, אבל אז הרכב שלך לא הולך לגריטה. זה ההבדל.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

מה קורה אם אני נון-קונפורמיסט קיצוני, וכאות מחאה לזה שכולם משפרים את המכוניות אני רוצה לעשות שינמוך (דאון-גריידינג).

יפה אמרת.

 

אתה בעצם מציע שאת החוקים שחלים על כולם יקבעו לפי מה שאדם חריג אולי יעשה. במילה אחת קוראים לזה: "פארנויה". אני מציע לך גישה אחרת: שאת החוקים שחלים על כולם יקבעו לפי מה שרוב האנשים עושים.

 

מה דעתך?

 

דני

פורסם
עבירות נהיגה איומות ומסכנות חיים אפשר לעשות גם עם רכב לא משופר.

 

אתה צודק, אבל אז הרכב שלך לא הולך לגריטה. זה ההבדל.

 

באיזה מדינה גורטים רכב כעונש (למעט אולי צפון קוריאה)?

 

נהיגה תחת השפעת אלכוהול זה עבירה מספיק חמורה?

בארה"ב העונש המירבי דומה לישראל - חילוט הרכב לתקופה קצובה.

 

http://www.ghsa.org/html/stateinfo/laws/impaired_laws.html

פורסם
יפה אמרת.

 

אתה בעצם מציע שאת החוקים שחלים על כולם יקבעו לפי מה שאדם חריג אולי יעשה. במילה אחת קוראים לזה: "פארנויה". אני מציע לך גישה אחרת: שאת החוקים שחלים על כולם יקבעו לפי מה שרוב האנשים עושים.

 

מה דעתך?

 

דני

 

שזה לא עובד.

כי רוב האנשים לא רוצחים, ועדיין טרחו לחוקק חוק שאסור לרצוח.

רוב האנשים גם לא עוברים באדום, וגם לזה טרחו לחוקק חוק.

 

לא מחוקקים חוק לפי מה הרוב עושה.

מחוקקים חוק לפי איך אתה רוצה שהרוב יתנהג.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואתה (לא אתה, המדינה) רוצה להגביל את כולם ולהוציא מהחוק תרבות ועיסוק שנחשב ללגיטימי בכל העולם רק בגלל ש?

קומץ חאפרים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
באיזה מדינה גורטים רכב כעונש (למעט אולי צפון קוריאה)?

 

נהיגה תחת השפעת אלכוהול זה עבירה מספיק חמורה?

בארה"ב העונש המירבי דומה לישראל - חילוט הרכב לתקופה קצובה.

 

http://www.ghsa.org/html/stateinfo/laws/impaired_laws.html

 

ארצות הברית, כל מיני סטריט רייסרים למיניהם שתפסו אותם בשעת המרוץ. הרכב הולך לגריטה.

 

כשאני אומר להישתולל אני לא אומר לנסוע 120 במקום 100...

 

אלה מרוצי רחוב למיניהם.

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

 

יש לי מכר שגר במיסיסיפי בגרין ווד

 

טוב, נו, חכמה גדולה, שם המשטרה עסוקה בלצוד כושים! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...