Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

20 שנה אחורה, חבר נוהג באלפא 75 אגדית, יורדים מצומת כהה לז׳בוטינסקי והוא תמיד נוסע מהר....פתאום עוברת אותנו

פיאסטה ישנה בצבע בז׳ :shock:

הוא לוחץ אבל לא עזר, נסענו אחריו לכיוון פ״ת.

מי שזוכר את התקופה יודע גם מי בעל הרכב :lol:

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבל שישקע...

ראיתי באיזה שהיא כתבה פורד אסקורט עם מנוע V8 אם אני לא טועה פה בארץ

 

אם אני זוכר נכון, הוא הרכיב את הקורטינה הזו מכל מיני חלקים שהוא סתם מצא, בלי קשר לרכב. טוב שהורידו אותו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
אם אני זוכר נכון, הוא הרכיב את הקורטינה הזו מכל מיני חלקים שהוא סתם מצא, בלי קשר לרכב. טוב שהורידו אותו.

 

מישהו יכול להסביר לי למה הרכב הזה בדיוק באמריקה היה נחשב אמין ובטוח ובארץ הוא מסוכן?

בתוכניות רכב בדיסקברי עושים שינוים הרבה יותר קיצונים ואף אחד לא בא אליהם בטענות.

למה באמריקה אין שום חוקים או הגבלות לגבי שיפורים או שינוים במכוניות?

לאף אחד שם לא אכפת שאיזה הוטרוד תתפרק לחתיכות בזמן טיסה בכביש מהיר?

פורסם

בארץ יש בורות מוחלטת בנושא השיפורים ובכלל התרבות המוטורית.

באנגליה, למשל, אתה יכול לשפר רכב מהתחת, בתנאי שהוא לא מזהם והצמיגים לא בולטים מגוף הרכב. הביטוח שלך פשוט יותר יקר.

ושוב, כמו שבגירה אמר (פעמים), סליפר זה רכב שנראה יחסית רגיל/חבוט/ישן שפתאום נותן בראש ל 911 (נו, שיהיה 306). :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מישהו יכול להסביר לי למה הרכב הזה בדיוק באמריקה היה נחשב אמין ובטוח ובארץ הוא מסוכן?

בתוכניות רכב בדיסקברי עושים שינוים הרבה יותר קיצונים ואף אחד לא בא אליהם בטענות.

למה באמריקה אין שום חוקים או הגבלות לגבי שיפורים או שינוים במכוניות?

לאף אחד שם לא אכפת שאיזה הוטרוד תתפרק לחתיכות בזמן טיסה בכביש מהיר?

 

כי יודע צדיק נפש בהמתו. ברגע שיהיה חופש כמו בחו"ל, אתה תראה פיאט אונו, שהוסבה לקבריולט(...), ללא חיזוקים מתאימים, שהושתל בה מנוע טרי-טורבו של במו, וכל זה על המכלולים המקוריים. אתה רוצה דברים כאלה על הכביש? אני לא. אז כן, יש כאלה שמשפרים כמו שצריך, ובאמת חבל שהם צריכים לפחד מהורדות כל הזמן. אבל מצד שני, יש לך יותר מדי חאפרים מכדי שיהיה אפשר לאשר את זה בצורה גורפת.

 

ומה החוקים באמריקה לגבי שיפורים?

 

תלוי מה אתה מנסה לעשות. אם זה רכב road legal, אתה תצטרך להעביר אותו סוג של טסט, ולרוב, אם לא בנית אותו כמו שצריך על בסיס שלדה/מכלול קיים, אתה תבקר בDMV לא מעט פעמים.

אם זה סתם רכב בשביל להתפרע בחצר שלך, תעשה מה שאתה רוצה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

בשביל זה יש מכון רישוי. בדיוק כמו באנגליה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הסיפור שלי

יולי שנת 2000. אני משייט לי ב 210 קמ"ש באוטובאן בנתיב השמאלי. קוטל חרקים מעופפים ומזיז איטיים ממני מהנתיב.

פתאום אני רואה איתות אורות גבוהים במראה המרכזית. נקודה קטנה מתקרבת ומאותתת. הבעיה שהיא שאני לא יכול לפנות את הנתיב כי האמצעי תפוס. אני אומר לעצמי שיש עוד זמן עד שהוא יגיע וסוף סוף איזה פורשה תעקוף אותי.

חולפות כמה שניות ואני רואה מימיני בחור צעיר שצועק וכנראה גם מקלל אותי בגרמנית עסיסית. החלון שלו פתוח ובוקעת מוזיקת טראנס עצבנית. פינו לו את הנתיב האמצעי והוא נעלם אחרי דקה.

 

רנו טויינגו בצבע בז'.

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

אני נוסע במרצדס שלי ופתאום עוקפת אותי זפורוז'ץ, אני לוחץ עוד ועוד - כלום, הזופורוז'ץ לוקח אותי כאילו אני עומד במקום. אני יוצא מהאוטו לראות מה קורה. לא זוכר מה קרה אחרי זה, אבל כאשר התעוררתי בבית חולים במיטה לידי שכב איזה קשיש. הוא שואל אותי: "מה קרה?", אני מתסביר לו: "נוסע במרצדס שלי, עוקפת אותי זפורוז'ץ - יצאתי ליראות מה קרה. ומה איתך?" ואז הזקן מספר "שמתי בזפורוז'ץ שלי מנוע של פרארי, עקפתי איזו מרצדס ולפניי הייתה משאית, אבל הבלמים נשארו אוריגינליים." :lol:

 

וברצינות, סליפר אמיתי זה סילבראדו, הוא ניראה גדול ומפחיד, לא מצפים ממנוע 7 שניות 0 ל100.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

תענוג..

http://www.youtube.com/watch?v=EUrfIW4zQmM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אחלה סרטון!

יש לציין שבארץ יצר הדאווין בלעז לא מאפשר קיום תופעת הסליפרס במתכונתה הטהורה, אבל...

יש תמיד מקרים יוצאים מן הכלל:) ואני מקווה שיש הרבה כאלו.

פורסם

לדעתי הגדרת הSLEEPER נכנסת לתוקף כאשר , רכב נוסע ההפך הגמור מאיך שהוא נראה,

כאשר הוא נראה רע מאוד חיצונית או משעמם עד כדי פיהוק אך מתנהג בצורה שמביישת רכבי ספורט ורכבי על.

 

http://www.youtube.com/watch?v=pRyoHCBN2II דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לדעתי זה משעשע שאנשים ציינו וואגיות דנדשות ורכבי מנהלים מעל 200K ואפילו רכבי יוקרה...

 

כל ילד יודע לזהות בין 1.2 -1.8 TSI ל- VRS / GTI /CUPRA

ובין 525 ל M5...

להוריד מדבקות ולצבוע פסי קישוט לא בדיוק "sleepery".

 

הסרטונים שהעלו מסכמים את הנושא היטב.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם
20 שנה אחורה, חבר נוהג באלפא 75 אגדית, יורדים מצומת כהה לז׳בוטינסקי והוא תמיד נוסע מהר....פתאום עוברת אותנו

פיאסטה ישנה בצבע בז׳ :shock:

הוא לוחץ אבל לא עזר, נסענו אחריו לכיוון פ״ת.

מי שזוכר את התקופה יודע גם מי בעל הרכב :lol:

 

צהובה במקרה ;)


×
×
  • תוכן חדש...