Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בארץ יש בורות מוחלטת בנושא השיפורים ובכלל התרבות המוטורית.

באנגליה, למשל, אתה יכול לשפר רכב מהתחת, בתנאי שהוא לא מזהם והצמיגים לא בולטים מגוף הרכב. הביטוח שלך פשוט יותר יקר.

ושוב, כמו שבגירה אמר (פעמים), סליפר זה רכב שנראה יחסית רגיל/חבוט/ישן שפתאום נותן בראש ל 911 (נו, שיהיה 306). :)

 

הבעיה בארץ (לא רק בתחום המוטורי) זה היעדר יכולת אכיפה - ברגע שתתיר את כל השיפורים האלה, מי יבדוק שהם באמת בטיחותיים / לא מזהמים ? ה2 וחצי תקנים שיש למשרד הרישוי בשביל זה ?

תראה לדוגמה איך התחום של האופניים והקורקינטים החשמליים פרוץ - מרגע שהתירו יבוא, הכל פרוץ.

 

חוץ מזה ובלי שום קשר, המשפט הראשון שלך נכון.

.We apologise for the inconvenience

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ממש לא סליפרית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בשנות ה 80' הסתובבה כאן וולבו 144 מוגדשת ומשופרת, שהיתה שייכת לאחים בעלי תחנת דלק ברמלה.

לשמוע את השריקה האופיינת לוולבו, רק ב 200 קמ"ש, היתה חוויה יוצאת דופן.

הליפרית השנייה היתה וולבו 164 שנת 73', ידנית, ששופרה בצורה מקצועית.

מנוע ה 3.0 הפיק, לדברי הבעלים, 250 כ"ס, ולמרות שנראתה כבדה היא שקלה סה"כ 1.3 טון, כמו משפחתית בת ימינו.

אף אחד לא מצפה ממכונית זקנה ובורגנית לזינוק של 6 שניות מ 0-100, וזה נקרא זאב בעור כבש.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הוולבו של האחים מרמלה הוזכרה בכתבה שכתב פורת ז"ל לוולבו S40 T4 החדשה בשנת 1999.

הוא מתאר כיצד פגש בה, כמה שנים קודם לכן, בכביש אשדוד-ת"א כשהוא בוחן את הלנצ'יה דלתא אינטגרלה הראשונה שנחתה בארץ.

 

 

פורסם

בדיוק היום בבוקר ראיתי מודעה למכירה בארצות הברית סיוויק 4 דלתות עם LS1 עם אלף כוח סוס:)

 

זה סליפר :-D

 

הסטיישן עם הפורש זה השטן! :twisted:

 

זה יהיה הפרויקט הבאה אחרי האולדסמוביל!

סטיישן כזה עם V6 הזרקה :-D

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם

תמיד שאני שומע על "סליפרים" הסרטון הזה רץ לי מיד בראש :lol: :lol: :lol:

 

ישן אבל תמיד מצחיק אותי מחדש.

 

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם

אני לא מבין איך פורש, אודי ועוד כל מיני רכבים שנאמרו פה זה נחשב סליפר, הם נראים כמו שצריך ובכלל לא נותנים תחושה של עגלה עם חמור.

 

לפי דעתי סליפר זה פשוט רכב שאתה צוחק עליו ברמזור ועד הרמזור הבא אתה מתבייש לעמוד לידו.

 

רוצים סליפר?

דייהטסו שרייד טורבו משופרת, זה הרכב שהפיל אותי הכי חזק.

עמדנו ברמזור והיה לו רעש גירגור כזה וחשבתי זה איזה תינוק עם אגזוז מחורר. התחלתי לנסוע והתקדמתי עליו, אני מסתכל במראת צד ופתאום נפלה לי הלסת - קולר חזית ע-נ-ק!! ואני כזה " WTF??? " פתאום לחיצה, ווואאאררםםםם פססססססס על החלון שלי.

 

בנוסף הזכירו פה את הלנצ'יה תמה טורבו שהיא גם סליפרית לא רעה בכלל!!

 

והדוגמא הכי טובה לסליפר זה פיאט קופה XD

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם
2002 Nissan Maxima SE 3.5 V6

מבחוץ - משפחתית מנומנמת

מבפנים - אבזור נאה (יחסית לשנתון)

מתחת למכסה מנוע - מפלצת עם 255 כ"ס אשר חולקת רכיבים עם ה Skyline GT-R, הנעה אחורית וגיר ידני. 0-60 ב 5.9 שניות (ע"פ המבחנים של האתר Zeroto60times .com)

 

אני מאוד אוהב את האוטו אבל....

 

הנעה קדמית.

היא חולקת את הסמל עם הGT-R וזהו.

255 זה לא המון למנוע 3.5 V6, נהגתי על כזאת ידנית לפני כמה שנים, יש כוח, אבל זאת לא מפלצת.

haters will hate

פורסם

כמו שכבר נאמר : פיאט דובלו 162 כ"ס.

הנמנמה האולטימטיבית.

אף אחד לא רואה מאיפה זה בא. מאד מצחיק לראות תגובות של רכבים עם "מדבקות משופרות" כשהם נעלמים בתוך ערפל שחור:bugeyed:

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

אני עדיין בשוק מהרנו טוינגו עם המנוע של הקליאו ספורט

זה סליפר אמיתי

 

יש גם את האלמרה הגודשת בארץ ,

הסוויפט טורבו למכירה בדיוק במחיר מצחיק

 

אבל יש היום את כול קטגורית ה old school שלדעתי הם יוצרים משמעות חדשה למילה סליפר

פורסם

מישהו יכול להסביר לי למה הרכב הזה בדיוק באמריקה היה נחשב אמין ובטוח ובארץ הוא מסוכן?

ענין של גישה.

 

למה באמריקה אין שום חוקים או הגבלות לגבי שיפורים או שינוים במכוניות?

בודאי שיש. אבל החוק לא אומר "הכל אסור וזהו".

 

בשביל זה יש מכון רישוי. בדיוק כמו באנגליה.

נכון. ראיתי שם (באנגליה) אדם שהיה מתפרנס מקנית וולבו 760 סטיישן ישנות, עם מנוע V6 מקולקל (מי שמכיר את המנוע הנ"ל יודע עד כמה זה היה נפוץ), בגרושים. אח"כ משיג גם מנוע וולבו 4 בוכנות מוגדש, לא ביוקר. חותך את המרכב של הסטיישן מאחורי המושבים הקדמיים, עד הגובה של החלונות. מבטל את הדלתות האחוריות. מתקין רצפה שטוחה. לוקח את החלון של הדלת האחורית ומרכיב מאחורי הכסאות הקדמיים. מרכיב את המנוע המוגדש.

 

תוצאה: משהו כמו סובארו טנדר, אבל בגודל ונוחות של וולבו, עם ביצועים יפים מאד. ומה צריך כדי להעלות את הנ"ל על הכביש באופן חוקי?

 

מכתב אחד לרשות הרישוי (לא בקשת רשות או אישור, אלא מכתב), ומבחן רישוי שנתי רגיל.

 

והשמיים לא נפלו, וסוף העולם לא הגיע.

 

דני

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הבעיה היא גם בצורת החשיבה של הציבור, אפילו בפורום הזה. כבר התרגלנו שבכל פעם כשמעלים לפה תמונה של איזה רכב שהוסב לטנדר או קבריולט תוצרת בית מהשטחים לדקלם "איזה סכנה, מה הוא חושב לעצמו, תועבה" ועוד כל מיני, כשבפועל במקומות אחרים בעולם (לא מדינות עולם שלישי) זה מותר ויש לזה תקנות. אז נכון שכנראה הבחור מהשטחים קצת חיפף, אבל מלכתחילה הסובארו לאונה הזאת לא היתה כוכב עולה במבחני הריסוק. עצם זה שאנשים אוטומטית מקשרים שינוי מבנה עם סכנת נפשות על הכביש מראה ששיטת "הכל אסור" הצליחה.

אבל זה כבר קשור יותר לנושא של הטסטים מאשר לסליפרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...