Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליפר? חכה שסובארו dl תעבור לידך ב220 ופיצוצים

זה.. סליפר.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבל דני מיודענו טען שבאנגליה יכול כל אחד לשנות את ההנעה ברכבו מקדמית לאחורית ולעשות זאת בחצר ביתו.

יותר נכון לומר שכל אחד רשאי. הענין הוא כמובן ש:

 

אם העבודה אינה מקצועית... הרכב לא יעבור טסט.

 

שים לב לרעיון שמובע כאן: רכב שאינו תקין יפסל במבחן התקינות השנתי, ולא יורשה לעלות על הכביש. לעומת זאת, רכב שעבר בהצלחה את מבחן התקינות, יחשב לרכב תקין ולכן כן יורשה לעלות על הכביש.

 

רעיון ממש מדהים, נכון? ממש מהפכה מחשבתית: להשתמש בתוצאת מבחן התקינות כדי להחליט את הרכב תקין.

 

דרך אגב, אני עדיין מחכה לתשובה לשאלה, למה כל הדבר הזה הוא מסוכן ביותר בישראל, אבל בכלל לא נורא באנגליה, ארה"ב ועוד מקומות.

 

דני

פורסם
יותר נכון לומר שכל אחד רשאי. הענין הוא כמובן ש:

 

 

 

שים לב לרעיון שמובע כאן: רכב שאינו תקין יפסל במבחן התקינות השנתי, ולא יורשה לעלות על הכביש. לעומת זאת, רכב שעבר בהצלחה את מבחן התקינות, יחשב לרכב תקין ולכן כן יורשה לעלות על הכביש.

 

רעיון ממש מדהים, נכון? ממש מהפכה מחשבתית: להשתמש בתוצאת מבחן התקינות כדי להחליט את הרכב תקין.

 

דרך אגב, אני עדיין מחכה לתשובה לשאלה, למה כל הדבר הזה הוא מסוכן ביותר בישראל, אבל בכלל לא נורא באנגליה, ארה"ב ועוד מקומות.

 

דני

 

כי פה אין לך מספיק אנשי מקצוע שבאמת מבינים משהו בחיים שלהם והם לא יכולים להחליט האם רכב הוא תקין או לא, אם הוא עבר שינויים.

באנגליה התרבות היא מוטורית.

פה היא לא ויש לנו כמות לא מבוטלת של "בעלי מקצוע" בתחום הרכב שלא מבינים כלום.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אז עדיף להשאיר את המצב ככה ולהגיד לאזרח שכן רוצה תרבות מוטורית ומוכן לשלם על זה שילך קיבינימט, או להתחיל לייעל את המערכת, להכשיר בוחנים חדשים ולשלוח לקורסים ולתת למשלם המיסים תמורה כלשהי מעבר למינימום ההכרחי?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

פרנקוס ההון האנושי לא נמוך יותר מבאנגליה, ואם תכשיר את האנשים אין סיבה שמה שיודעים באנגליה לא יידעו גם כאן ואפילו יותר טוב

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כי זה מה שנדרש מהם בבואם לקבל תעודת מכונאי רכב או הנדסאי רכב או מנהל מוסך.

 

אם אתה שם את הרף נמוך אל תתפלא שאף אחד לא משקיע מעבר לרף הזה.

 

זה חוסר רצון ללמוד לעומק יותר להבדיל מחוסר יכולת.

 

חוסר יכולת = הון אנושי

חוסר רצון = עצלנות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה מה שאני אומר.

זה לא שיש פה במדינה פחות מוכשרים.

אני מדבר על זה שיש יותר מדי אנשים בתחום הרכב שלא יודעים מה הם עושים.

 

כמעט אין שם אנשים שבאמת אוהבים את מה שהם עושים, אז השירות והאיכות בהתאם.

פורסם

כמעט אין שם אנשים שבאמת אוהבים את מה שהם עושים, אז השירות והאיכות בהתאם.

אני מקבל את מה שאתה אומר, אבל השאלה היא מה עושים עם זה.

 

גם בתחום החקלאות לא ידענו כלום כשחזרנו לארץ, והיום אנחנו המובילים בעולם. כל מה שצריך זה רצון.

 

דני

פורסם
זה מה שאני אומר.

זה לא שיש פה במדינה פחות מוכשרים.

אני מדבר על זה שיש יותר מדי אנשים בתחום הרכב שלא יודעים מה הם עושים.

 

כמעט אין שם אנשים שבאמת אוהבים את מה שהם עושים, אז השירות והאיכות בהתאם.

 

נכון, והמקום של המדינה פה זה לקבוע סטנדרטים חדשים לאנשי מקצוע בתחום הרכב ולהכשיר בהתאם.

אפשר להכשיר את כולם ובעוד חצי שנה יהיה לך מאגר ידע מקומי וידיים מקצועיות שיודעות מה לעשות עם הידע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
כי זה מה שנדרש מהם בבואם לקבל תעודת מכונאי רכב או הנדסאי רכב או מנהל מוסך.

 

אם אתה שם את הרף נמוך אל תתפלא שאף אחד לא משקיע מעבר לרף הזה.

 

זה חוסר רצון ללמוד לעומק יותר להבדיל מחוסר יכולת.

 

חוסר יכולת = הון אנושי

חוסר רצון = עצלנות

 

תסלח לי, אבל אתה מדבר שטויות.

אתה מוזמן להגיע ללימודי הנדסאי רכב ולראות בעצמך מה לומדים.

או לגשת לבחינת הסמכה לניהול מוסך, גם שם תופתע לדעתי.

התחום נמצא בעלייה מתמדת, וכמו שאת רומא לא בנו ביום אחד גם כאן לא הכל זוהר,

אבל אם תשאל הרבה אנשים אנחנו לגמרי בדרך הנכונה.

 

(גילוי נאות, אני תלמיד שנה א' בלימודי הנדסאי מכונות - רכב)

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם
תסלח לי, אבל אתה מדבר שטויות.

אתה מוזמן להגיע ללימודי הנדסאי רכב ולראות בעצמך מה לומדים.

או לגשת לבחינת הסמכה לניהול מוסך, גם שם תופתע לדעתי.

התחום נמצא בעלייה מתמדת, וכמו שאת רומא לא בנו ביום אחד גם כאן לא הכל זוהר,

אבל אם תשאל הרבה אנשים אנחנו לגמרי בדרך הנכונה.

 

(גילוי נאות, אני תלמיד שנה א' בלימודי הנדסאי מכונות - רכב)

 

שטויות?

בוא נדבר על הנושא כשתסיים את ההנדסאי שלך, ותעבור הסמכה לניהול מוסך, ונראה האם אתה יודע או לא יודע לבחון רכב לפי התקן האירופאי/אמריקאי/יפני/אוסטרלי לבחירתך.

 

בקיצור עוד לא התחלת את הלימודים ונדמה לך שאתה יודע הכל כבר.

אני אגלה לך שבשביל להיות טסטר באירופה / ארה"ב גם שתי ההסמכות האלה ביחד לא יספיקו לך ואפילו לא יגרדו את דרישות הסף.

 

בדרך הנכונה לאן? להגיע לתקן האירופאי של 2005 בשנת 2016? לתקן האירופי של 2014 בשנת 2034?

בדרך הנכונה זה להציע הכשרות בחינם וקביעת רף חדש להסמכה החל מעוד שנתיים, וכל בעלי התעודות הרלוונטיים יצטרכו לעמוד ברף החדש כדי להיות מוסמכים מחדש.

 

לא נראה לי שיש פה ויכוח.

אנחנו מסכימים :)

 

לא בכל מקום שאני מגיב צריך להיות ויכוח :) אני יודע להסכים :D

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...