Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליפרית אמיתית ומיוחדת היתה הפולקסווגן טרנספורטר T3 שצויידה במנוע של פורשה 911SC.

פולקסווגן נזקקו לרכב בעל 9 מקומות על מנת להסיע מנהלים יחדיו, אך רמת הביצועים של דגמי ה 2.0 לא היתה משביעת רצון.

בתחילה ניסו להרכיב מנוע של 914 6 בוכנות, אך לאחר שהתוצאה לא היתה מהירה דייה, הורכב באחוריה מנוע 3.0 מזורק של 911.

התוצאה?

0-100 ב 8.4 שניות ומהירות מירבית של 204 קמ"ש.

נתונים מקבילים לאלו של ההוט האצ' של תקופתה.

למיטב ידיעתי, הטרנספורטר הנ"ל לא הגיע מעולם לייצור סדרתי, וסה"כ יוצרו כמה מכוניות בודדות, כולן ברמת הגימור הגבוהה ביותר, קאראט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

כל מכוניות היצרן ממש לא נחשבות סליפריות, לפחות לדעתי.

 

אני גם חושב ככה

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

פורסם
אתה טוען שהמידע שמפורסם באתר משרד התחבורה הוא שיקרי?

 

מה פתאום ,זה ידוע במדינה שלנו שהכל עובד לפי מה שכתוב באתרים המגוחכים של משרדי הממשלה. :roll:

 

בסופו של דבר בצד השני של הטלפון יהיה איזה ערס שאין לו זין אלייך.

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם
אל תשכח שתיבת נוח זאת מיתולוגיה יהודית בכלל.

 

עם השנים התיבה הפכה לסליפרית לכן אי אפשר לדעת אם זאת מיתולוגיה או לא :-D אבל היא עדיין נבנתה על ידי חובבים והטיטאניק ידוע איפה הוא נמצא :-D

אינסטגרם עם הריתוכים שלי :-D

 

http://instagram.com/newworldofdisorder

 

פורסם
מה פתאום ,זה ידוע במדינה שלנו שהכל עובד לפי מה שכתוב באתרים המגוחכים של משרדי הממשלה. :roll:

 

בסופו של דבר בצד השני של הטלפון יהיה איזה ערס שאין לו זין אלייך.

 

 

וואלה.

נשמע שכל בוקר אתה מתעורר עם חיוך לעולם.

פורסם
אני אומר שוב, סליפרית זה רכב שמפיל על התחת את המומחים לא את ה"לא מבינים".

לא ייטי עם ציפ אלא VW אפ מושתלת V6 בי טורבו.

קצת חולק עליך, אחרי שעברתי על כל השירשור.

 

לדעתי סליפר אמיתי זה לא אוטו ש"השתילו בו" משהו, אלא אוטו שנותן בראש כשהוא במצב סטוק. אורגינל מהיצרן בלי תוספות ובלי שום דבר.

 

סיטרואן ג'מפי דיזל זה סליפר

ג'י אמ סי סוואנה 6.5 זה סליפר

 

רכב שמפיל על התחת בעיקר את הלא מבינים, שלא קולטים איך ה"ברלינגו אינסטלטורים הזה" דפק להם פתיחה מהסרטים ובייש אותם מול החברה :shock:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
קצת חולק עליך, אחרי שעברתי על כל השירשור.

 

לדעתי סליפר אמיתי זה לא אוטו ש"השתילו בו" משהו, אלא אוטו שנותן בראש כשהוא במצב סטוק. אורגינל מהיצרן בלי תוספות ובלי שום דבר.

 

סיטרואן ג'מפי דיזל זה סליפר

ג'י אמ סי סוואנה 6.5 זה סליפר

 

רכב שמפיל על התחת בעיקר את הלא מבינים, שלא קולטים איך ה"ברלינגו אינסטלטורים הזה" דפק להם פתיחה מהסרטים ובייש אותם מול החברה :shock:

 

אני איתך, מה שאומר שהבראבו שלי די סליפרית.

עובדה שבכל רמזור הערסיידה שלידי לא מבינה איזו פיאט יפה אך בטח מתפרקת עומדת לצידן. בוא ניתן לה בראש עם המאזדה המשפחתית המהירה שלי. ואז הם מגלים שהפיאט לא כזו מתפרקת ובטח ובטח לא עייפה.

אין צורך בחתימה....

פורסם

סליפר זה נשמע כמו מכוניות לדריפט

יותר טוב לקרוא להם "ישנוניות למראה" או "ישנוניות" בקיצור, לא?

 

 

הבחירה שלי, מה לעשות, היא הS8

פורסם
קצת חולק עליך, אחרי שעברתי על כל השירשור.

 

לדעתי סליפר אמיתי זה לא אוטו ש"השתילו בו" משהו, אלא אוטו שנותן בראש כשהוא במצב סטוק. אורגינל מהיצרן בלי תוספות ובלי שום דבר.

 

סיטרואן ג'מפי דיזל זה סליפר

ג'י אמ סי סוואנה 6.5 זה סליפר

 

רכב שמפיל על התחת בעיקר את הלא מבינים, שלא קולטים איך ה"ברלינגו אינסטלטורים הזה" דפק להם פתיחה מהסרטים ובייש אותם מול החברה :shock:

 

לא עברתי על כל הרשור, אבל אם פיאט דובלו לא הוזכרה פה, כל מי שכתב בשרשור הזה צריך להיזרק מהפורום :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...