Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא נחשב, ג'אנטים 15 עם תוף ומיני דיסק? :)

חוץ מזה שהשיפוץ באמת מדהים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הודעותיך מנוסחאות ברהיטות וכתובות היטב, ולכן אני בהחלט מכבד את הדעה שלך.

זאת לא סיבה טובה. תראה את אגסי - אלוף בלהציג את הדברים בצורה משכנעת, אבל עדיין עורבא פרח.

 

יותר טוב לבחון דברים על פי ההתאמה למציאות ולא על פי הסגנון.

 

אבל מעבר לזה, אתה אומן סילוף אמיתי. אף פעם לא קרה לי שמישהו לקח את דברי, העביר אותם מערכת פתלתלה וסבוכה של פרשנות אישית חלקית מתובלת בדמגוגיה ובקורטוב דמיון חופשי, והגיע למימד אחר בעולם כמו שאתה עשית.

זה מעניין מאד. אתה כתבת:

 

חוץ מדייריו הקבועים של קארספורום, כמה לדעתך נושא השיפורים מעניין מישהו?... ונושא שמעניין כ"כ מעט אנשים, נמצא מטבע הדברים מאוד מאוד נמוך בסדר העדיפויות של המדינה.

אני הבנתי מזה שאתה אומר, ששיפורים מעניינים מעט אנשים, ולכן זה לא חשוב. ועל זה בדיוק גם עניתי, שיש תעשיה שלמה בנושא, וזה מראה שלא מעט כי אם הרבה אנשים מתעניינים, ולכן - לפי ההגיון שלך - זה כן חשוב.

 

אשמח אם תסביר את מה סילפתי.

 

דני

פורסם

וקצת בנושא השרשור המקורי: באנגליה ראיתי אוסטין מטרו טורבו (לא זו שבתמונה), ששיפרו אותה בצורה מעניינת. קודם כל ברמת ביצועים גבוהה - בקו ישר הרכב פשוט ברח מכל דבר. כשהוא עבד. אבל כל חמש דקות היתה תקלה - פה ברח צינור מגדש, שם ניתק חוט, וכולי. בתוך תא המנוע הכל היה "חושך בעיניים", חוץ משלט שאמר: "it's like that, and that's how it works".

 

כשזה עבד, הרכב היה מפתיע כל אחד. כשלא - עגלה...

 

דני

 

L-1989-MG-Metro-Turbo.jpg

פורסם

דני,

אתה מתבלבל בין קנה המידה הארצי לקנה המידה העולמי.

בעולם יש תעשיית שיפורים ענפה.

בארץ היא מינורית עד בלתי קיימת (למעט אם אתה מכנה חישוקי מגנזיום וקצת דיטליינג כ"שיפור").

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

היא כמעט ולא קיימת כי היא לא חוקית בארץ, ומה שקיים בד"כ מוסתר מהסיבה הזאת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה בדיוק מה שאני אומר. GoRide מתעקש שזה לא נכון, אבל אני לא מצליח להבין למה לדעתו זה לא נכון.

 

דני

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

GoRide, תקן אותי אם אני טועה, אבל אתה חושב שניתן לאשר שיפורים ושינוי מבנה במכוני הרישוי כמו שכתוב בקישור מאתר משרד התחבורה שהבאת.

אז זהו, שבמבחן המציאות זה לא כך ועוד לא שמענו על מישהו שעשה דברים כמו שינוי נפח, שיפור מערכת בלימה, הוספת טורבו, שינוי מבנזין לדיזל וכדומה בצורה חוקית למהדרין וזה נרשם לו ברישיון הרכב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מעטים מאוד האנשים ששיפרו וקיבלו אישורים - וגם זה בקומבינות.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קומבינה זה לא נחשב, רוצה להיות חוקי 100% כמו בחו"ל.

למה אני צריך להרגיש כמו בשיר הזה כשאני עובר ליד ניידת? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=1pQaZfpJYrk דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
GoRide, תקן אותי אם אני טועה, אבל אתה חושב שניתן לאשר שיפורים ושינוי מבנה במכוני הרישוי כמו שכתוב בקישור מאתר משרד התחבורה שהבאת.

אז זהו, שבמבחן המציאות זה לא כך ועוד לא שמענו על מישהו שעשה דברים כמו שינוי נפח, שיפור מערכת בלימה, הוספת טורבו, שינוי מבנזין לדיזל וכדומה בצורה חוקית למהדרין וזה נרשם לו ברישיון הרכב.

 

 

אתה טוען שהמידע שמפורסם באתר משרד התחבורה הוא שיקרי?

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

המידע שכתוב שם לא תואם את המציאות בעליל.

אתה מוזמן לקרוא כאן על מישהו שניסה ונוכח לדעת שבארץ זה בלתי אפשרי חוקית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שים לב גם שמה שכאן נחשב שינוי בעייתי, בארצות אחרות אינו נחשב שינוי בכלל, ואינו מצריך כמעט שום דבר (למעט הודעה בכתב למשרד הרישוי על שינוי במספר המנוע).

 

באנגליה למשל, יותר קל (מבחינה מנהלתית כמובן) להפוך רכב מהנעה קדמית לאחורית מאשר כאן לשנות נפח מנוע במאתיים סמ"ק עלובים.

 

דני

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה גם לא עניין של קלות מול קושי (בירוקרטי מנהלי), זה פשוט מותר מול אסור.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...