Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקן אותי אם אני טועה,אבל לפי הבנתי מהדיון הזה סליפרית הכוונה לרכב לא מוחצן שנראה חיצונית כרכב חלש וישן,אבל בתוך תוכו פועם מנוע נסתר עם לב וכוחות שאחרים לא יודעים עליהם :twisted:

כי לדעתי גם אם בן אדם שאין לו מושג ברכבים הסתכל על הלאון ויאמר וואו רכב מדהים הוא מהיר פצצות |:

העניין הוא לקחת רכב ישן שחזותית נראה עגלה אבל ברמזור ישאיר להרבה רכבים אבק.

עריכה:

בדיוק כמו הדוגמא של הבחור מעליי. ^^

 

 

סיאט לאון 1.8TSI לא נראית מוחצנת.

כנל סקודה יטי וסקודה אוקטביה.

 

אלה רכבים שבעלי רכבי יוקרה חזקים לא מבינים איך זה קורה שסקודה יטי עוקפת אותם :)

 
 

 

 
 
  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
סיאט לאון 1.8TSI לא נראית מוחצנת.

כנל סקודה יטי וסקודה אוקטביה.

 

אלה רכבים שבעלי רכבי יוקרה חזקים לא מבינים איך זה קורה שסקודה יטי עוקפת אותם :)

 

אני לא הייתי מגדיר אותם סליפרים, זה רכבים רגילים עם מנועי טורבו, כולם יודעים מה לצפות מהם, אפילו יטי עם ציפ קדה לי להגדיר אותה בתור סליפרית, כי פחות או יותר רובם יודעים להעריך רכבי קונצרן וואג טורבו-בנזין-דיזל

פורסם

בדיוק ! הם חדשים,הם נתפסים לפחות אצלי כרכבים שיש מה לצפות מהם,שנית לא כולם כמוך עושים את ההבדל בין ייטי רגילה לייטי עם צ'יפ שעפה כמו טיל,הנקודה היא שאתה בעצם יודע את ההבדלים,אם אני אתן לך עכשיו ייטי משופרת וייטי רגילה אתה בקלות תגיד לי זאתי עם צי'פ ולא תתפלא..

אם אני אעמיד ברמזור סיטרואן קסרה שתיתן בראש לsls אז נוכחנו לדעת שהיא סליפרית כשרה.

פורסם

אני אומר שוב, סליפרית זה רכב שמפיל על התחת את המומחים לא את ה"לא מבינים".

 

לא ייטי עם ציפ אלא VW אפ מושתלת V6 בי טורבו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמו חיפושית אחת בארץ , למרות שיש לה גאנטים של פורש שקצת מסגירים

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
כמו חיפושית אחת בארץ , למרות שיש לה גאנטים של פורש שקצת מסגירים

 

אם מדובר על הכחולה, יצא לי לרדוף אחריה באיילון, אכן מכונה מדהימה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

GOLF MK2 מוסבת VR6

טיפו ספורטיבה טורבו

שברולט לומינה עם קיט סופרצ'ארג'ר

ושמעתי גם על סוזוקי סוויפט חבוטה מה90'S המוקדמות שגודשת לה בארץ. זה סליפר!

איטלקיות שובבות שעושות בלאגן :lol:

Autobianchi Y10

Fiat Punto GT

פורסם

אומנם לא מהארץ, אבל תארו לכם לאדה סטיישן שבורחת ל911.

בעצם למה לתאר את זה כשאפשר לראות סרטון :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=hVGvaDwfo_g

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם

זה היה כל כך טוב ששמרתי את זה במועדפים -

 

 

ומי שמעוניין DEADMAU5 הגאון על הטראק One Trick Pony

והאלבום - 4X4 = 12 יצירת אומנות

פורסם

מבחינתי הקיה פיקנטו שאני מתנייד עליה כעת היא סליפרית (לא באמת :lol: ) אבל 170 קמ"ש לא הייתי מצפה מהרכב הזה.

בכל אופן, לדעתי אמנם זה לא בדיוק נופל תחת ההגדרה, אבל כל אותם הרכבים הרגילים שרואים ביום יום על הכביש עם מנועים חזקים (כמו המליבו, הפורד S מקס, פאקינג מיני וואן עם 200 סוסים וכו')

פורסם
אם מדובר על הכחולה, יצא לי לרדוף אחריה באיילון, אכן מכונה מדהימה.

 

התכוונתי לכחולה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

לחבר הייתה פיאט טיפו ספורטיבה לבנה שעברה הסבה לטורבו.

 

קיבלה מנוע וגיר של פיאט קופה.

הגיר מגיע עם דיפרנציאל מוגבל החלקה למי שלא יודע.

 

מבחוץ הרכב היה נראה כמו רכב רוסים טיפוסי (מבלי לפגוע באף אחד כמובן :wink:) אבל על הכביש נוסע כמו STI.

 

זה סליפר.

 

היה מדהים לראות תגובות של אנשים במפגשים...

פורסם
בדיוק, ובגלל זה גולף GTI עם צ'יפ או שירוקו R זה לא סליפר, זה מכונית חזקה עם עיצוב שמרני.

רוצה להפוך GTI לסליפרית? תוריד את כל הסמלים והגריל ותקנה ג'אנטים ברזל של 1.2 TSI.

 

צ'מפיון מציעים שירות כזה, הם קוראים לו GTI החדשה...

פורסם
ומי שמעוניין DEADMAU5 הגאון על הטראק One Trick Pony

והאלבום - 4X4 = 12 יצירת אומנות

 

תודה! חסכת לי את השאזאם

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.

×
×
  • תוכן חדש...