Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מריח זלזול?

 

אני לא מזלזל באף אחד, כל אחד שיעשה מה שטוב לו,אם יש לך סמלים של ST על הרכב והיא לא ST אז כן זה די מגוחך.

כמו שאני צוחק שאני רואה הונדה "type r" או הונדה turbo או פולו עם גריל של פולו GTI.

זה מצחיק.

למה אנשים שמים סמלים של רכבי ספורט על הרכבים שלהם? מה זה מושך כוסיות?

אם כן אולי גם אני אנסה:lol:

דווקא אם היה לי ST הייתי מוריד את כל הסמלים,שאנשים יחשבו שזו פוקוס רגילה(למרות שהמראה החיצוני שונה)

זה כל הכיף בלהיות זאב בעור כבשה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסמל אצלי לדעתי נותן את הנגיעה האחרונה בעיצוב זה מוסיף לצורה ומבדיל משאר הפוקוסים.

לפני שאתה רושם תגובה כזאת תנסה לכוון פחות אלי , יכלת גם לרשום אבישי עם פוקוס שחורה.

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם
אני לא מזלזל באף אחד, כל אחד שיעשה מה שטוב לו,אם יש לך סמלים של ST על הרכב והיא לא ST אז כן זה די מגוחך.

כמו שאני צוחק שאני רואה הונדה "type r" או הונדה turbo או פולו עם גריל של פולו GTI.

זה מצחיק.

למה אנשים שמים סמלים של רכבי ספורט על הרכבים שלהם? מה זה מושך כוסיות?

אם כן אולי גם אני אנסה:lol:

דווקא אם היה לי ST הייתי מוריד את כל הסמלים,שאנשים יחשבו שזו פוקוס רגילה(למרות שהמראה החיצוני שונה)

זה כל הכיף בלהיות זאב בעור כבשה.

 

הכי גרוע זה ההונדות עם מדבקה של Type R, אבל דווקא לא של הונדות (ואפילו לא בעיצוב דומה) אלא ה-Type R של החברת מדבקה שמוכרים באוטו דיפו ו-ACE וכאלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הסמל אצלי לדעתי נותן את הנגיעה האחרונה בעיצוב זה מוסיף לצורה ומבדיל משאר הפוקוסים.

לפני שאתה רושם תגובה כזאת תנסה לכוון פחות אלי , יכלת גם לרשום אבישי עם פוקוס שחורה.

 

אתה לוקח את זה אישית וזו ממש לא הכוונה,ותתפלא יש עוד פוקוסים חוץ משלך עם כיתוב ST.

ועם כל הכבוד,אתה לא צריך את המדבקה הסתמית הזו כדי להבדיל את הפוקוס שלך משאר הפוקוסים.

כמה עוד פוקוסים יש בארץ כמו שלך? 0.

לדעתי יש לך את הפוקוס הכי יפה בארץ והמדבקה הזו רק מקלקלת אותה,אבל שוב מה שעושה לך טוב.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

גולף MK1 עם מנוע 1.8T וטורבו GTX 80-32 (תומך עד 800 כ"ס) :wink: בדיוק למכירה אגב - מסתובבים סרטונים של הרכב הזה עומד יפה מאוד עם אופנועים ( R1!!).

 

לא חסר 205 חבוטות שגודשות, כנ"ל ZX'ים.

פורסם
עידן,היא סליפרית רק אם אתה חירש.

 

 

לא ממש, כל עוד אתה לא ב״פול גז״ היא לא רועשת במיוחד, קצת גרגור של V8 ולא מעבר, מי שלא שם לב לפרטים ויראה E קלאס רגילה ו-E55 חונות אחת ליד השניה עם מנוע פועל לא יבין שמדובר ברכבים די שונים.

 

(השקט של הרכב הפריע לי מספיק כדי ללכת ולהתקין דודים שונים...).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

רכב סליפר אמיתי בכלל לא יעלה בשרשור כזה. כי הוא סליפר. ותחשבו על זה. :)

כל מכוניות היצרן ממש לא נחשבות סליפריות, לפחות לדעתי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

שרשור שלם על סליפריות ואף אחד לא הזכיר פאביה?

הפעם באמת הגזמתם....

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
אני לא מזלזל באף אחד, כל אחד שיעשה מה שטוב לו,אם יש לך סמלים של ST על הרכב והיא לא ST אז כן זה די מגוחך.

כמו שאני צוחק שאני רואה הונדה "type r" או הונדה turbo או פולו עם גריל של פולו GTI.

זה מצחיק.

למה אנשים שמים סמלים של רכבי ספורט על הרכבים שלהם? מה זה מושך כוסיות?

אם כן אולי גם אני אנסה:lol:

+1

כשקניתי את הגריל עם פנסי הערפל לגולף, דבר ראשון מחקתי את הפס האדום שהיה עליו :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לי יש חלום לקחת וולבו 245(סטיישן) מעפנה בצבע כתום ולהשתיל בה מנוע טורבו של 940 פלוס חמוצים וכד'..8)

המפגש המתקן שלי עם סליפרית היה לפני כ-11 שנה. הייתה לי AX ספורט זריזה ובאמצע הלילה, בדרך נמיר, צצה לה סיירה דהויה עם כנף לא קשורה ופשוט נעלמה לי מגלגול כאילו שנסעתי ברוורס..:-D

אחרי זה התברר שזה אחד מנסיכי השיפורים..

'אבל אותי לא מעניין מה שיכנס. אותי מעניין מה שיצא..'

אלטמן.


×
×
  • תוכן חדש...