Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טויוטה קאמרי V6 יש כזאת לדוד שלי מנוע 3.5 לדעתי 280 כ''ס אם אני לא טועה?:twisted: מפלצת אמיתית.

 

299 כ"ס נסעתי על אחד כזאת באמת קשה להאמין כמה שהיא מהירה

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

פלואנס טורבו דיזל של ליסינג עם צ'יפ :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
עכשיו קבלתי הפתעה משמחת ממך רוני, לא ידעתי שיש אלפינה בארץ.

שנית אתה כנראה יודע שלאלפינה יש גרסאות דיזל ובנזין... הם מסומנות בשם כל דגם, למשל בי5-זה מבוסס סדרה חמש והבי לבנזין, די7 כנל רק דיזל

 

בול כזו בצבע הזה נצפתה כמה וכמה פעמים בנתניה

 

bmw_alpina_b7_bi-turbo_1.jpg

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם

לפי ההבנה שלי, הגרמניות הגדולות לא נכנסות להגדרה של סליפריות...

זה מהסיבה הפשוטה שאף אחד לא יהיה מופתע כשאחת כזו תאיץ ברמזור יותר מהר מכל השאר.

 

אימפרזה טורבו בלי הכונס, הספויילר, הג'נטים והטמבונים.

גולף GTI בלי התגיות.

פז'ו 306 מוסבת.

ועוד כהנה בסגנון.

 

זה בהגדרה שלי זאב בעור כבש.

הן לא מסובבות את הראש של אף אחד, עד שפתאום הן כבר באופק...

מתחדשת*

פורסם

attachment.php?attachmentid=165610&d=1248735801

 

שלי לשעבר (וגם של ניר NMP מהפורום וזה שקנה ממני היה גם מהפורום)

 

זוהי סליפרית אמיתית עם חזות ליסיניג, ידית הילוכים של מגאן דיזל, מעולם לא נעצרתי לבדיקה שיגרתית עם הרכב ועם ממלז השוטרים לא היו מכוונים עליה בכלל :roll::twisted:

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
אין כמו אוקטביה סטיישן vrs (ובמיוחד אם היא בצבע אפור או לבן).

 

נהגתי על אחת אפורה- כסופה של חבר. לראות את המבט ההמום של הערס התורן במאזדה פשוט עושה לי את זה, ועוד יותר מעריך את הבודדים שמזהים את הרכב ואת החיה שבו ברמזור.

 

יש לי אחת כזו שחורה בשכונה, בהחלט יפייפיה וסליפרית רצינית.

סליפרית שבהחלט יכולה להיות בארץ זו מאזדה6 MPS, גם 3.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שכחתי שיש לאחי מעין סליפרית:

 

פולו 2003 TDI עם 130 כ"ס ומומנט של 31.5 קג"מ, בצבע כסוף, ללא הכיתוב TDI מאחור.

הרים של מומנט, ועוד על אוטו כזה? התפלאתי איך הסוסים לא ברחו והשאירו את השלדה מאחור :twisted:

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

אם מתייחסים למשתמשי דרך רגילים, אז לרובם, רכב משולש דלתות או בצבע בוהק (אדום\צהוב) הוא רכב ספורט, כלומר, סיאט מיי, ספייס סטאר וכו', גם עבורם רכב ממותג אירופאי הוא חזק וספורטיבי, אז במוו ומרצדס לא יכולות ליצור סליפר כי הם לא ממש יפתיעו בארץ, וולוו בהחלט נחשבות כאוטו מאופק לזקנים במיוחד הדגמים הישנים שלהם יש פוטנציאל גדול.

 

zx volcane מחומשת דלתות, למשתמש הדרך הרגיל, נראית כמו עוד גרוטאה עתיקה, עד שהיא נעלמת בסיבוב.

פורסם
זו הייתה קורטינה, ואחרי הכתבה עשו לבן אדם פשיטה על הבית כאילו הוא רוצח סדרתי, אין צורך לציין שהרכב הורד מהכביש ופורק לחלקים.

ובהחלט רוב הרכבים בארץ הם כבשה בעור זאב.

סמלים של rs על פוקוס 1600

ספויילרים של טייפ r על סיוויק רגילה

מדבקת טורבו על כל צעצוע, אבל אם זה עושה טוב לאנשים שיהיה להם בכיף, אני מסתכל על דברים כאלה וצוחק.

אני מריח זלזול?

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

וולקן בת 20, עם מה שנשאר לה מה 120 כ"ס שלה, לא רק שהיא לא סליפרית, היא גם לא נעלמת לרכבים משפחתיים חדישים, אם כבר היא נעלמת להם במראה האחורית :wink:

 

אם היא מושתלת GTI6/גודשת וכו' והמצב החיצוני שלה גרוע, רק אז היא סליפרית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
attachment.php?attachmentid=165610&d=1248735801

 

שלי לשעבר (וגם של ניר NMP מהפורום וזה שקנה ממני היה גם מהפורום)

 

זוהי סליפרית אמיתית עם חזות ליסיניג, ידית הילוכים של מגאן דיזל, מעולם לא נעצרתי לבדיקה שיגרתית עם הרכב ועם ממלז השוטרים לא היו מכוונים עליה בכלל :roll::twisted:

 

בחו"ל יש את גירסת הדיזל של RenaultSport למגאן 2, היא מצויידת במנוע דיזל DCI שמפיק 175 כ"ס (!)

מצחיק שלמגאן יש תדמית כבדה ועצלה אבל כל גירסה שהיא לא אלפ-ששמאותמת דווקא זריזה למדי.

אחת כזו בצבע שחור בבקשה.

http://youtu.be/G4F1kKRGwYM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP


×
×
  • תוכן חדש...