Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דגמי האארו של סאאב הם גם סליפריות רציניות, לעומת זה הדגמים הבכירים עם המנועים השמנים בכ"ס אין להם במה להתבייש.. אבל על הכביש אני לא יודע אם הן חורכות אספלט, כמו שהביא כאן אחד החברים את הגרסא הבכירה של הקאמרי, אולי שיספר לנו איך היא אם התנסה עליה בפועל אני אשמח לשמוע, השבי יצא לי לעשות עליה סיבוב יש לה הרבה כח החיה הזאת אבל לא הייתי מגדיר אותה "מרגשת" מה שבטוח שסליפרית היא כן, תוסיפו את זה שכל המאליבו בארץ הם דגמי כניסה לליסינג...

פורסם

הרכב שיש לי בחתימה :roll: פלוס מינוס

למעט הג'אנט 19" והברקסים האדומים של הברמבו שהגיעו עם דגם ה TI

אף אחד עדיין לא הצליח לנחש ממבט חיצוני באיזה מנוע מדובר..

Alfa Romeo 159ti 3.2 Manual 2008

 

Arcticat DVX400 2008

פורסם

2002 Nissan Maxima SE 3.5 V6

מבחוץ - משפחתית מנומנמת

מבפנים - אבזור נאה (יחסית לשנתון)

מתחת למכסה מנוע - מפלצת עם 255 כ"ס אשר חולקת רכיבים עם ה Skyline GT-R, הנעה אחורית וגיר ידני. 0-60 ב 5.9 שניות (ע"פ המבחנים של האתר Zeroto60times .com)

nissan-maxima-se-photo-6174-s-429x262.jpg

פורסם

זכור לי במעורפל חבר פורום עם סקסו 4 דלתות

שמתחת היו לה מתלים ומנוע של VTS. מבחוץ לא היה כ-ל-ו-ם.

יש למישהו קישור זריז במועדפים?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אסטרה TDI צבאית...:lol:

או

פיאט דובלו דיזל עם ציפ ... חזקה מאוד

 

 

צחוק צחוק אבל בחו"ל קיימת גרסת ביטורבו לדובלו :shock::lol::twisted:

פורסם

1. יצא לי להתקל בוולו ישנה בארץ (כשהייתי עם ה-GTI), הוא נתן לי פייט עד איזור ה-200 קמ"ש ואחרי זה הפסיד.

תבינו, GTI עם כ-280 כ"ס וכ-44 קג"מ (עשתה 4.6 שניות 60-120 קמ"ש) והטנק הזה מלפני 30 שנה נותן קרב, הייתי פשוט בהלם :shock:

 

2. יצא לי גם להתקל בחיפושית ישנה, זה היה לפני כמה שנים, אני נוסע 130 והוא עובר אותי! השוותי איתו מהירות והוא היה

על 160 קמ"ש, לרגע חשבתי שהמד מהירות שלי מקולקל או משהו והיה נשמע שהמנוע שלו לא מתאמץ בכלל! אחרי זה הוא העלה

עוד מהירות! אבל הייתי צריך לפנות נראה לי והתפצלנו. הייתה בצבע בז' עם ג'אנט ענקי!

 

אני חושב שסליפר מושלם יכולה להיות Q5 עם מנוע 3 ליטר סופרצ'רג'ר, משופרת עם תוכנה וקיט פולי קטן לאיזור ה-400 כ"ס,

רק להוריד את הסמלים מהאוטו וזהו. תשאיר את כולם מאחור. עושה 13.3 לקווטר תוך כדי שהוא טוחן חטיפים ושתיה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=aAph3grPDik דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

פעם, לפני הרבה שנים, כל גוש דן היה מגיע מידי שישי ל"רייסים" שהיו נערכים איפה שהיום אזורי חן (היה כביש גישה מצוין, לא הייתה שכונה).

 

הרכבים החדשים והחזקים היו אונו טורבו, 5 טורבו, 205 GTI, ב.מ.וו325 ועל כולם שלטה ביד רמה וללא עוררין פיאט 850 עם מנוע משופר של GSX1100R.

 

איך הרכב הזה היה עף מהמקום.

 

 

אם זה לא סליפרית,

אני לא יודע מה כן.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פיאט טיפו טורבו, אונו טורבו, פונטו GT.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

עצם העובדה שמדובר בדגמים ספורטיבים, לא מאפשר להם כלל להיות סליפרים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי- טנדר סובארו עם מנוע XT טורבו. יש לא מעט כאלה מסתובבים, רובם מדוגמים חיצונית מה שמפחית מעט את אפקט הסליפריות אבל עדיין זה נראה כמו אוטו של שיפוצניק כושל עם זמן פנוי. מעניין אם יש כזה בצבע בז' עם ארגז ומדבקות קובי את שוקי אינסטלציה :twisted::twisted:

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.


×
×
  • תוכן חדש...