Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
שירוקו R.:roll:

 

לא נראה לי שרכב מוחצן כמו השירוקו יכול להיות סליפר

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כל הרכבים האלה שמגיעים חזקים כבר מהייצרן לא ממש נחשבים לסליפרים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לא נראה לי שרכב מוחצן כמו השירוקו יכול להיות סליפר

 

מי שלא מבין ברכבים, עלול לחשוב שזאת שירוקו רגילה.:|

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מי שלא מבין ברכבים לא יודע מה זה סליפר, אפשר לעשות עליו פוזות עם גולף 1.6 אוטומט :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
כל הרכבים האלה שמגיעים חזקים כבר מהייצרן לא ממש נחשבים לסליפרים.

 

זה העניין, שישנם רכבים שהם מפלצות הישר מהחברה, אבל עדיין סליפרים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש פה אי הבנה של המושג, כל הפואנטה של "סליפריות" היא לא שההדיוט ברחוב לא מבין שמדובר ברכב חזק אלא שמומחה למכוניות לא יצליח לראות את זה עד שה 911 שלו תקבל בראש מפיג'ו 306 (שגם בגירסתה החזקה ביותר מעולם לא איימה על שום פורשה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זאת דוגמא קיצונית אבל בגדול גם כל רכב שברמה העקרונית שלו הוא רגיל ובגרסא בכירה של היצרן או של סדנא או שלו עצמו(שיפור עצמי) הוא משהו אחר לגמרי... למשל לפני כמה ימים הייתי על כביש מהיר דו נתיבי, מולי בנתיב הימני יש אופל קורסה משנות התשעים המהירות היא מאה קמ"ש, אני מאותת שמאלה לעקיפה מגביר מהירות למאה ועשר(המהירות המותרת) מגיע לקורסה המדוברת ו.. איך שהוא מבחין בי הוא..היה מסוג הנהגים המ****ם שלא נותנים לרכב להשלים עקיפה... פתאום הוא נותן גז ו.. פוף!! האוטו צעצוע הזה פשוט נעלם לי באופק... להזכירכם הייתי על מאה ועשר ותוך שניות הקורסה הזאת חצתה את המאה שישים.... אני לא יודע איזה סטרואידים הוא מזריק לה ומה הפנטיות דווקא לקורסה ישנה אבל.. זאת סליפרית

פורסם

ואגב לתשומת לב משטרת ישראל תודיעו בחזרה בקשר על ביטול מבצע פשיטה לרכב מסוכן מסוג אופל קורסה... הסיפור היה בדיוני, הוא רק בא להמחיש... :) מצטער

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בדיוק, ובגלל זה גולף GTI עם צ'יפ או שירוקו R זה לא סליפר, זה מכונית חזקה עם עיצוב שמרני.

רוצה להפוך GTI לסליפרית? תוריד את כל הסמלים והגריל ותקנה ג'אנטים ברזל של 1.2 TSI.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

סופר סליפרית 8)

לפי מה שכתוב בסרטון ממנוע 1.5 ליטר הוציאו למעלה מ-400 כ"ס!

דיינו-

 

רבע מייל-

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נו באמת :lol:

הכי סליפרית שיש באינטרנט:

http://www.youtube.com/watch?v=yR4zBRnjq1I דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
סיאט לאון\יטי\אוקטביה 1.8TSI עם קיט K04 , זה סליפרית עם 340 כ"ס בקלות

 

תקן אותי אם אני טועה,אבל לפי הבנתי מהדיון הזה סליפרית הכוונה לרכב לא מוחצן שנראה חיצונית כרכב חלש וישן,אבל בתוך תוכו פועם מנוע נסתר עם לב וכוחות שאחרים לא יודעים עליהם :twisted:

כי לדעתי גם אם בן אדם שאין לו מושג ברכבים הסתכל על הלאון ויאמר וואו רכב מדהים הוא מהיר פצצות |:

העניין הוא לקחת רכב ישן שחזותית נראה עגלה אבל ברמזור ישאיר להרבה רכבים אבק.

עריכה:

בדיוק כמו הדוגמא של הבחור מעליי. ^^


×
×
  • תוכן חדש...