Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטופיק של ה"סליפרים" בארץ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 243
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סליפרית מארץ הקודש 8)

 

אני זוכר שהוא ניצח במקום הראשון בתחרות :lol:

 

http://www.youtube.com/watch?v=voTYeljATOY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=8o4P4kBGDAo דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם
Scirocco-R, אני חושב שזה רחוק מאוד מההגדרה של סליפר. ממש לא נראה כמו רכב בנאלי שלוקחים איתו את הילדים לגן/לקניות.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
Scirocco-R, אני חושב שזה רחוק מאוד מההגדרה של סליפר. ממש לא נראה כמו רכב בנאלי שלוקחים איתו את הילדים לגן/לקניות.

 

בטח שהיא כן, Fiat x1\9 נתנה בראש לכל הרכבים בתחרות. (פורשה,אימפרזות,איוו,Z,במוו,מרצדס).

 

לפי דעתי היא סליפרית אמיתית.:-o

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם
שים לב גם שמה שכאן נחשב שינוי בעייתי, בארצות אחרות אינו נחשב שינוי בכלל, ואינו מצריך כמעט שום דבר (למעט הודעה בכתב למשרד הרישוי על שינוי במספר המנוע).

 

באנגליה למשל, יותר קל (מבחינה מנהלתית כמובן) להפוך רכב מהנעה קדמית לאחורית מאשר כאן לשנות נפח מנוע במאתיים סמ"ק עלובים.

 

דני

 

משעשע אותי שמתנהלים בקראספורום שני שרשורים במקביל.

האחד מתלונן שבישראל אסור לאסוף ברחוב חתיכות מתכת, להדביק אותם יחד, לקרוא לזה מכונית וללכת להעביר אותם טסט,

והשני מתלונן על איך בישראל 2013 מצליחים סוחרי רכב לרתך יחד שני כלי רכב ועוד למכור אותם ובכך להעלות לכביש כלי רכב לא בטיחותיים בעליל.

 

זה אבסורד משעשע. שמא הגיע הזמן לגבש דעה?

 

האם אנחנו רוצים שיאפשרו לנו לחבר פרונט של דימקס עם חלק אחורי של מאזדה דמיו ולהשתיל שם מנוע של סקניה כמו שבאנגליה מותר, או שאולי ריתוך של שני כלי רכב יחד זה עבירה מסוכנת? הייתכן שהסוחרים העבריינים הם בסה"כ חובבי רכב שבמדינה נאורה אחרת היו מקבלים GREEN PASS להעלות את הרכבים המרותכים בכיף על הכביש?

פורסם

תבדיל בין שינויים ברכיבים המותקנים ברכב, המותאמים זה לזה, ומיוצרים ע"י חברות שבדקו את הרכיבים הנ"ל.

לבין תיקונים לא בטיחותיים שמבוצעים במרכב הרכב ע"י אנשים שאין להם את הכלים+היכולת+הרצון לבדוק שהתיקונים הנ"ל בטיחותיים.

מתחדשת*

פורסם
משעשע אותי שמתנהלים בקראספורום שני שרשורים במקביל.

האחד מתלונן שבישראל אסור לאסוף ברחוב חתיכות מתכת, להדביק אותם יחד, לקרוא לזה מכונית וללכת להעביר אותם טסט,

והשני מתלונן על איך בישראל 2013 מצליחים סוחרי רכב לרתך יחד שני כלי רכב ועוד למכור אותם ובכך להעלות לכביש כלי רכב לא בטיחותיים בעליל.

 

זה אבסורד משעשע. שמא הגיע הזמן לגבש דעה?

 

האם אנחנו רוצים שיאפשרו לנו לחבר פרונט של דימקס עם חלק אחורי של מאזדה דמיו ולהשתיל שם מנוע של סקניה כמו שבאנגליה מותר, או שאולי ריתוך של שני כלי רכב יחד זה עבירה מסוכנת? הייתכן שהסוחרים העבריינים הם בסה"כ חובבי רכב שבמדינה נאורה אחרת היו מקבלים GREEN PASS להעלות את הרכבים המרותכים בכיף על הכביש?

 

אין סתירה בין שני הדברים.

החוק הוא כזה שפוסל כל שינוי נכון? אז למה לי ולך אסור ולסוחר רכב מותר? למה למי ש"משמן" את הידיים הנכונות בחופן שטרות כן מותר? והכי גרוע זה כמובן להסתיר את כל זה ולמכור את הרכב בתור "חדש ללא תאונות".

 

כמובן הבעיה היא לא עם אקט הריתוך עצמו, אם תבצע אותו בצורה מקצועית במקום שמתמחה בכך והרכב יעבור טסט (בו יבדקו את מצבו הבטיחותי) - מה טוב, שיבושם לך.

אבל יש כמה בעיות לא קשורות:

א. ל-X מותר (כי יש לו קשרים או כסף) בעוד ל-Y אסור (כי אין לו את הקשרים והכסף).

ב. הפעולה והשפעותיה לא נבדקות, הרכב יכול באותה מידה לעבור את הטסט מבלי להגיע למכון לעולם.

ג. הפעולה מוסתרת (מתי ראית פעם אחרונה שמוכרים רכב אחרי אובדן להלכה, עם מתיחת קורות ופגיעה בשלדה ומציינים את זה?) מה שמהווה הלכה למעשה מרמה.

 

אם נניח הטסטרים היו מקצועיים ובודקים את תקינות הרכב הבטיחותית, מה מונע לאשר תיקון רכב אחרי אובדן להלכה כולל מתיחת קורות (בהנחה שהוא אכן עדיין בטיחותי)? אין שום מניעה, אבל לא לעשות במחשכים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
תבדיל בין שינויים ברכיבים המותקנים ברכב, המותאמים זה לזה, ומיוצרים ע"י חברות שבדקו את הרכיבים הנ"ל.

לבין תיקונים לא בטיחותיים שמבוצעים במרכב הרכב ע"י אנשים שאין להם את הכלים+היכולת+הרצון לבדוק שהתיקונים הנ"ל בטיחותיים.

 

סבבה. אני מסכים.

אבל דני מיודענו טען שבאנגליה יכול כל אחד לשנות את ההנעה ברכבו מקדמית לאחורית ולעשות זאת בחצר ביתו.

לא נראה לי שפורד קא נולדה להיות בעלת הנעה אחורית, וגם אף אחד לא הבטיח שמר. ריצ'ארדס יודע לעשות את העבודה בצורה מקצועית בחצר.

פורסם
אין סתירה בין שני הדברים.

החוק הוא כזה שפוסל כל שינוי נכון? אז למה לי ולך אסור ולסוחר רכב מותר? למה למי ש"משמן" את הידיים הנכונות בחופן שטרות כן מותר? והכי גרוע זה כמובן להסתיר את כל זה ולמכור את הרכב בתור "חדש ללא תאונות".

 

 

סוחרים שעושים את זה הם עבריינים. זה לא שמותר להם.

אני מסכים איתך לחלוטין שקיים מעגל שחיתות שמאפשר לעבירות כאלה לקרות.

צריך להילחם במעגל הזה.

פורסם

GORIDE, התייחסתי רק למה שאתה כתבת.

לא לבריטי חובב הבירה, שבמקרה הצליח לו הרעיון מאותו ערב שהבירה הייתה חזקה מבדרך כלל.

מתחדשת*

פורסם
סבבה. אני מסכים.

אבל דני מיודענו טען שבאנגליה יכול כל אחד לשנות את ההנעה ברכבו מקדמית לאחורית ולעשות זאת בחצר ביתו.

לא נראה לי שפורד קא נולדה להיות בעלת הנעה אחורית, וגם אף אחד לא הבטיח שמר. ריצ'ארדס יודע לעשות את העבודה בצורה מקצועית בחצר.

 

נכון אבל אם העבודה אינה מקצועית או שהוא לא יודע או שהוא לא יכול, הרכב לא יעבור טסט.

 

סוחרים שעושים את זה הם עבריינים. זה לא שמותר להם.

אני מסכים איתך לחלוטין שקיים מעגל שחיתות שמאפשר לעבירות כאלה לקרות.

צריך להילחם במעגל הזה.

 

כן אבל אתה מבין את האבסורד שאתה לא יכול לעשות אפילו פעולות קטנות יחסית, בעוד סוחר הרכב יכול להרכיב רכב משני חצאי רכבים, אתה לא תעבור טסט והוא כן (בקומבינה, בשוחד, זה לא משנה, בסוף התהליך לו יש מדבקה עגולה עם ניקוב על אחד המספרים ולך אין).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כן אבל אתה מבין את האבסורד שאתה לא יכול לעשות אפילו פעולות קטנות יחסית, בעוד סוחר הרכב יכול להרכיב רכב משני חצאי רכבים, אתה לא תעבור טסט והוא כן (בקומבינה, בשוחד, זה לא משנה, בסוף התהליך לו יש מדבקה עגולה עם ניקוב על אחד המספרים ולך אין).

 

בצורה של קומבינות, שוחד ועבריינות אפשר להשיג הכל.

רכבים מרותכים, איים יווניים, מעטפות עם כסף, ישיבות שמכניסות מיליונים ועוד ועוד...

העבריינות אינה הנורמה. בעבריינות צריך להילחם.

הרוב המוחלט של הרכבים על הכביש הם תקינים וחוקיים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואני עדיין לא הבנתי איך החלפת מנוע 1.6 ל1.8T עם כל מה שכרוך בזה הופכת את הרכב בישראל לחסר תקינה ולסכנת נפשות, בעוד שבשאר העולם לאזרח ניתנת אפשרות לבדוק את העבודה ולקבל תקינה לכביש.

איפה זה ואיפה לרתך 7 מכוניות ולעשות פרנקנשטיין?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

GoRide לא הבנת את העניין.

 

העניין הוא שכשאין דרך חוקית לבצע דברים כאלו, כולל בדיקות בטיחותיות סדורות, העבריינות מרימה ראשה, וכשהעבריינות מרימה ראשה, כל השאר מפסידים.

העבריינים הכבדים בכל תחום לא מפסידים, הם לא מפחדים מזה שהפעולות שלהם לא חוקיות, למעשה זה מה שמביא להם את הקופון השמן.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭


×
×
  • תוכן חדש...