Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו שה-G2 לא התיישן מהר ולדעתי האישית הקדים את זמנו בשנה כי התחרה ב-S4 אבל בשורה התחתונה היה עדיף גם על ה-S5, כמובן שעד היום הוא עובד מהר וחלק ולא מרגיש ישן.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

את האייפון 5 שלי החלפתי רק בגלל שקולגה בעבודה זכה באייפון 6s ומכר לי אותו ב- 500 דולר.

לדעתי האייפון 5 מספיק לכמעט כל דבר. אני הייתי סופר מרוצה משלי. האייפון 6s הנוכחי גדול מידי ליד שלי והרבה פחות נגיש מהאייפון 5 אבל זה מאוד סובייקטיבי.

 

כל עוד הטלפון הנוכחי ישרוד אני לא רואה את עצמי מחליף אותו באף אחד אחר. כל החידושים האלה לא מביאים לי אפילו טיפה אחת של תועלת שולית.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם (נערך)

כנה מכשיר סיני ב-$200, כמו ה-Mi4C שנדון בשרשור מקביל. עדיף על השקעה חוזרת במכשיר שכבר מיושן למדי, למרות שהדגם מוצלח.

אל תשכח שהמכשיר שלך כבר סבל בעבר וסביר שהתקלות רק יתרבו. צציחס אליו כמו לרכב שהגיע לשלב שצריך לתקן או להחליף לו מכלולים כל 3 חודשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial,

 

מה שאתה אומר בעצם - תחליף את הטויוטה המזדקנת בקיה פיקטנו חדשה, אבל אני רוסי וזה לא עובד ככה.

אסור לגעת במכשירים סיניים זה כמו מחלה, גילוי נאות - אני מוכר כמעט את כל סוגי המכשירים הסלולריים.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני חייב לשאול, מה זה "מתיישן" מבחינתך?

אני עם גלקסי נוט 3, מכשיר שחוגג בקרוב 3 שנים, ורק בחודשים האחרונים צצה המחשבה להחליפו.

אז כן, אני עם אנדרואיד 5.1.1 ולא 6, אבל אין אפליקציה (וגם לא תהיה לפחות בשנה הקרובה אם לא יותר) שלא עובדת על המערכת ועל המכשיר הזה, מהירות העבודה טובה, ואני מה שברוב המקומות יקרא power user. הדרישות שלי מהמכשיר גבוהות.

 

אז אני באמת תוהה באיזה אופן באה לידי ביטוי ה "התיישנות", חוץ מ "אוי יש מכשיר חדש יותר, זה אומר ששלי ישן"

פורסם
sperial,

 

מה שאתה אומר בעצם - תחליף את הטויוטה המזדקנת בקיה פיקטנו חדשה, אבל אני רוסי וזה לא עובד ככה.

אסור לגעת במכשירים סיניים זה כמו מחלה, גילוי נאות - אני מוכר כמעט את כל סוגי המכשירים הסלולריים.

 

מה הכוונה אסור לגעת בהם? נגועים בוירוס סיני?

פורסם

הניסיון שלי שונה - שלושה מכשירי מוטורולה G ו-E (לנובו) - מצויינים.

מייזו M2 אצל הבן החייל - פועל היטב חוץ מבעיה אחרי שכפתור הבית נרטב (ומאז שהוחלף אין בעיות).

אצלי Mi4C שהערב יגיע ל-100 ימי פעולה רצופים ללא צורך בריסט, ועוד היד נטויה.

מכל מקום - אני לא מדבר על להחליף טיוטה המזדקנת בכבוד אלא כזו שכבר נחבטה פה ונתקעה שם, הבולמים חורקים, המושב שוקע ופעם ב-3 חודשים צריך להשאיר אותה יום במוסך ובסיומו להשאיר שם אלפיה. יש שלב שבו מגיע הזמן להפטר ממנה. כמובן שאם אתה מהכנופיה ונהנה לתקן הכל לבד התחשיב שונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מרגיז אותי שהמכשיר אצלי רק שנה וחצי, למה הוא לא יותר עמיד כמו אייפון? הייתי אפילו מוכן לשלם עליו יותר בשביל זה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

העובדה שבשביל להגדיר רינגטון או להכניס שירים/סרטים למכשיר צריך להפוך את העולם גורמת לי לא לקנות עוד מוצר שלהם לעולם, היה לי אייפד וזה במזל שקיבלתי אותו ולא קניתי את החרא הזה.

כל ההתעסקות עם אייטיונז מיותרת לחלוטין.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הבעיה היא שגם מרבית משתמשי המכשירים היקרים מחליפים אותם בתדירות גבוהה מזו שנדרשת לפי הפונקציונאליות.

זו הסיבה שבגללה אני מעדיף מכשיר ברמת הביניים עם פני מכשיר פרימיום. אישית תדירות ההחלפה שלי היא סביב פעם ב-2-3 שנים עוד מימי הכסילופונים המוקדמים, וכך גם אצל בני המשפחה. למי שהמכשיר שלו בסיכון גבוה להרס (כגון חייל ביחידת שדה) - אפילו מכשיר בסיסי (כגון המוטו E).

אני לא רואה סיבה להשקיע אלפי שקלים במכשיר סלולרי. יותר מדי אבדנים, תאונות וכמובן planned obsolescence.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

העובדה הזאת היא מה שגורם למכשיר לעבוד בצורה חלקה, מהירה ויציבה לאורך זמן ולא להתחיל לקרטע אחרי חצי שנה.

כל אחד וסדר העדיפויות שלו..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי liran123
פורסם
בוא תשכיל אותי: מה מחורבן במערכת ההפעלה שלהם?

בקש מאישתך להעביר לך כמה תמונות בבלוטות'..

או איזה שיר רחמנא ליצלן

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
מרגיז אותי שהמכשיר אצלי רק שנה וחצי, למה הוא לא יותר עמיד כמו אייפון? הייתי אפילו מוכן לשלם עליו יותר בשביל זה.

 

הפלת אותו.. לא בטוח שאייפון היה יוצא מזה בלי נזק.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי liran123
×
×
  • תוכן חדש...