Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מדבר על צילום כזה או אחר. פעולה בסיסית כמו גלישה באתרים פשוט לא נעימה במכשירים כאלה. אפילו מוטו ג׳י דור ראשון פשוט מקרטע אחרי מעבר לאנדרואיד חמש.

פורסם

מוטו G שלי הפך איטי לאחר כשנה וחצי שימוש, כאשר המעבר לאנדרואיד 5 היה הרבה יותר מוקדם. אבל, צריך להוסיף, היה די עמוס באפליקציות מיותרות. וכאשר משוים מכישר שעלה 800 ש"ח למכשיר שעלה 3000 הרבה יותר קל לי להחליפו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כנראה שזה עניין של פרופורציות ...

גם הגלקסי S6 מבחינתי (עם רום נקי Simfree אמריקאי של פייסבוק) מקרטע בחנות ובWeb...

כנראה הדרישות שלי גבוהות.

 

לגבי אלפבית שאייל העלה - זה למיטב זכרוני כולל עוד כמה אופרציות שכשגוגל נספרה לבד לא היו תחת אותה מטרייה שנה לפני זה ככה שזה מתמטיקה דיי מטופשת אבל סבבה. בא נשווה קונגלומרט (שוב) שגם עושה התקנות כבלים אופטים לאפל ...

(מה שנקרא - אפילו פחות קשור).

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם (נערך)

מה שאתם מתארים כמשירים שנהיים אטיים זה תוצאה ישירה של השמנה בלתי פרופורציונלית באפליקציות שיש לכולנו על המכשיר וניצול חזירי של RAM שגם ככה אין יחד עם התעקשות של היצרנים להגביל מכשירי low end ל1GB.

ספציפית פייסבוק ומסנג'ר זה בין האפליקציות הכי כבדות שיש לכולנו ונותנות את האימפקט הכי משמעותי לביצועים במכשיר.

 

בכנות כל עוד יש 2GB RAM ומעלה במכשיר גם מעבד SD400 נותן רמת ביצועים סבירה.

 

כנראה שזה עניין של פרופורציות ...

גם הגלקסי S6 מבחינתי (עם רום נקי Simfree אמריקאי של פייסבוק) מקרטע בחנות ובWeb...

כנראה הדרישות שלי גבוהות.

 

אין דבר כזה רום נקי של סמסונג, הTouchWiz מייצר לאג בכל מכשיר שלהם. יש עשרות סרטונים ביוטיוב של אנשים שבדיוק-לפני-רגע הוציאו note5/s7 חדשים מהאריזה וכבר מתעדים לאג מאוד משמעותי באפליקציות ליבה.

 

זה פשוט לא קיים בנקסוסים. לא בנקסוס 5 העתיק ובטח שלא בנקסוס 6P.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

כתבתי לפני כמה פוסטים - מכשירי ה-low end הסיניים (אלה שעולים סביב $100, עם מעבדי MTK) מתחילים לקבל 2 ג"ב RAM. זה לפי ההצעות שקיבלתי במייל, כמובן שאין לי מושג מה איכותם.

חייב לציין לזכות ה-MIUI 7 שהוא יודע לשמור על RAM פנוי, אם כאשר המכשיר הופעל בינואר היו לי 1.1-1.2 ג"ב פנויים (מתוך 3) כעת, אחרי 100 ימי פעולה רצופים, יש לי בסביבות 1 ג"ב פנוי ואין האטה של המכשיר. כל מכשיר אחר שאני מכיר מצריך כיבוי והפעלה תקופתיים בין פעם ביום לפעם בכמה שבועות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לאימא שלי Meizu M2 שמגיע עם מעבד מרובע צנוע מאוד ו-2GB RAM, אין שום לאג, "הכל בסדר אפשר להירגע".

 

יש לה הרבה יותר אפליקציות ממני, הרבה יותר. (ואני מאוד ליברלי עם מה שאני מתקין על הנקסוס 5 שלי)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שוב,ובאותו עניין של אפל מול כל השאר.

כל מבחני הבנצ׳מרק למיניהם שיוצאים טרום השקה או מייד לאחר השקה בעולם האנדרואיד לא שווים דבר,מאחר וכל מכשיר אנדרואיד,והאמינו לי שהעברתי תחת ידי את כל הנחשבים ,אחרי חודשיים של שימוש והורדת אפליקציות כאלה ואחרות הופך להיות איטי באופן מרגיז.נתוני הקצה שיש לו בתחילת הדרך לא מונעים את זליגת הזיכרון האינסופית שהיא עניין שבשגרה באנדרואיד ואוהבי המכשירים מבוססי אנדרואיד למדו לחיות עם זה וזה נראה להם תקין ולכן משדרגים בלי סוף.

באייפון של אשתי,שש,פתוחות באופן קבוע ברקע עשרות(!!!) אפליקציות שלא טרחה לסגור מעולם והמכשיר זריז ויעיל. ניהול הזכרון אצל אפל פשוט מוצלח יותר.

אגב,

גם אייפון חמש ותיק,מתפקד לא רע בכלל היום ולדעתי,מי שמוכן להתפשר על גודל מסך יכול להחזיק 5s ופשוט להישאר איתו תקופה.

פורסם

ה-M2 כנראה מכשיר budget מצויין. עולה בין $130-150 בעליאקספרס, כך שהמחיר הנגבה על ידי באג - 650 ש"ח - הופך את היבוא האישי ללא כדאי, וניסיוני עם האחריות מעורב (עבודה טובה ולו"ז סביר, אבל דרשו מחיר הזוי על חלק חילוף, מחיר שירד ב-60% אחרי התמקחות לא אפיינית לי).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
שוב,ובאותו עניין של אפל מול כל השאר.

כל מבחני הבנצ׳מרק למיניהם שיוצאים טרום השקה או מייד לאחר השקה בעולם האנדרואיד לא שווים דבר,מאחר וכל מכשיר אנדרואיד,והאמינו לי שהעברתי תחת ידי את כל הנחשבים ,אחרי חודשיים של שימוש והורדת אפליקציות כאלה ואחרות הופך להיות איטי באופן מרגיז.נתוני הקצה שיש לו בתחילת הדרך לא מונעים את זליגת הזיכרון האינסופית שהיא עניין שבשגרה באנדרואיד ואוהבי המכשירים מבוססי אנדרואיד למדו לחיות עם זה וזה נראה להם תקין ולכן משדרגים בלי סוף.

באייפון של אשתי,שש,פתוחות באופן קבוע ברקע עשרות(!!!) אפליקציות שלא טרחה לסגור מעולם והמכשיר זריז ויעיל. ניהול הזכרון אצל אפל פשוט מוצלח יותר.

אגב,

גם אייפון חמש ותיק,מתפקד לא רע בכלל היום ולדעתי,מי שמוכן להתפשר על גודל מסך יכול להחזיק 5s ופשוט להישאר איתו תקופה.

 

אייפון 5 ממש לא מתפקד טוב. יש לו לאג רציני במקלדת בעומס, לרמה שמציק מאוד לרשום הודעה כזאת כמו שאני כותב במכשיר.

גם לאייפון 5s כבר יש לאגים מעצבנים.

פורסם

אייפון 5 הוא מכשיר מלפני 3.5 שנים שעדיין מקבל עדכונים...

תראה לי מכשיר אחד מהתקופה ההיא (כולל נקסוס - גלקסי נקסוס יצא חדש באותו זמן בערך) שמקבל בכלל עדכונים או היה רץ טוב עם רום מרשמלו ונדבר :)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אין בעיה אם זה, אבל לטעון שהוא מכשיר לא רע בכלל או שאפשר להשאר עם האייפון 5s לשנים ארוכות? זה בדיחה טובה. 2 אלו מכשירים מתים(אייפון 5s ימות בוודאות בעדכון הבא). מוטו g דור ראשון ב 400 שקל עובד בוודאות יותר טוב מאייפון 5 כיום.

 

ועם כאלה עדכונים עדיף שיעדכנו שנתיים ויעזבו את המכשיר. האייפון 5 שהיה לי(ועבר לאמא שלי) והאייפון 4s שהיה לי, היו מודים מאוד לאפל אם הייתה משאירה אותם על ios6

פורסם

משהו מכריח אותך לעדכן?

 

אתה מעדכן כי יש לזה יתרונות , לא כי אתה חייב

(יתרונות - עדכוני אבטחה , אפליקציות ופיצ׳רים).

אם האייפון היה נשאר על iOS6 - הוא היה מהיר כמו ״ביום היוולדו״

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אחרי כמה שנים טובות עם נקסוס 4 שלא איכזב, החלטתי להזמין נקסוס 6P. זה יהיה הנקסוס השלישי שלי, כאשר הראשון היה nexus one האגדי. עלה 450 דולר אצל bnh ונשלח איתו גם מקל סלפי ושובר של 50$ לקניה הבאה.

 

אקבל אותו ואדווח לקראת סוף השבוע.

 

בינתיים, מבקש המלצה לטלפון עבור אימי, שמתניידת כיום עם Galaxy S3 mini שכבר חסר בו זכרון ומתחיל להמאס. היא משתמשת ממש 'קלה'. השימושים היחידים מעבר לוואטסאפ וניווט הם ניגון מוזיקה. גם אותו אשלח לחברים בארה''ב, ואשמח להשתמש בקופון שקיבלתי.

 

הדרישות הן מסך לא גדול מדי, לכל היותר 4.5", עדיפות ל-32 GB, סוללה חזקה. גימיקים כמו טביעת אצבע או מסך משוכלל לא חשובים. אנדרואיד. תקציב - 250$.

 

תודה.

פורסם

Sony z3 compact

samsung alpha

samsung s5 mini

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
משהו מכריח אותך לעדכן?

 

אתה מעדכן כי יש לזה יתרונות , לא כי אתה חייב

(יתרונות - עדכוני אבטחה , אפליקציות ופיצ׳רים).

אם האייפון היה נשאר על iOS6 - הוא היה מהיר כמו ״ביום היוולדו״

אתה מעדכן כי אפליקציות מפסיקות לעבוד עם גירסאות ישנות.

 

אגב, זה שעידכון גירסה גורם למכשיר להיות נבלה, זה לא ייחודי לאפל. ככה היה לי גם עם עדכון 4.1.2 לגלקסי 2, והעידכון האחרון שיצא לגלקסי נוט 2.

 

זה גם הוריד אותי סופית מסמסונג - במשך המון זמן הם רמזו שיעדכנו את נוט 2 ללוליפופ, ובסופו של דבר במקום זה הם הוציאו עוד עידכון של 4.4, שהפך את המכשיר לנבלה, אפילו שהמפרט שלו לא כל כך שונה ממכשירי דגל של היום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...