Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי משמעותי גם כשעולים. מסך מחשב לפני המון שנים עלה ל 85 הרץ. תנועת העכבר אפילו הרבה יותר מדויקת ונוחה. 

בסמארטפון הגלילה והתנועה מורגשים טובים בהרבה ב 120 הרץ.

אבל נניח זה אני, מגזים. אבל לא להרגיש שאתה יורד מן 90-120 הרץ ל 60 צריך להיות עטלף.

פורסם
לפני 9 שעות, Nemesis כתב:

בקצב רענון? כשרגילים למכשיר 90-120 הרץ ופתאום יורדים ל-60 אני לא מבין איך אפשר לא לשים לב.

מסכים, לא מסוגל להיות עם מסך של 60 הרץ. התרגלתי ל 120.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 10.6.2026 בשעה 09:39, hans כתב:

 

אין שום סיבה בעולם ״לשדרג״ מ-24 ל-26, אפשר לקנות היום את אחרוני ה-24 בלב שקט,

 

אני שדרגתי מS20 לS24,כשמכרתי את ה 20 שהיה לי 3 שנים (מינואר 21 עד ינואר 24) אנשים התפלאו איך אני מוכר מכשיר שהיה אצלי "המון זמן"\"מכשיר ממש ישן ועייף"

לבסוף אחרי כמה ימים של חפירות מכרתי לאיזה חבוב מהעמק,בא הדליק ראה שהכל טוב העביר כספים ושבת שלום.

ראיתי את ה 26 שיצא בתחילת השנה והייתי MEH,נבדוק שוב כשייצא ה27 שנה הבאה ב"ה,עכשיו קיבלתי את ה UI 8.5 רק.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יש שיקול אחד לקנות דגם חדש - טריות הסולה. השעון של חיי הסוללה מתחיל לדפוק ברגע שהיא יוצאת מקו הייצור - אז אני מעדיף מכשיר חדש (ולכן חדיש) שהסוללה שלו תחייה עוד שנה - שנתיים. זה מתאים למדיניות שלי להחזיק מכשירים 3-4 שנים ולהחליפם כשהם מתיישנים, בדרך כךך הביטוי הוא חיי הסוללה בין טעינות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

אמ;לק: למכור טלפון יד2 לא חדש באיביי. טלפון שהיה לו VFM ממש גבוה בשנת 2021. ? למישהו יש נסיון ?

 

שאלה קצת מוזרה. 

מישהו פה פעם ניסה למכור טלפון שמוגדר סוג של אגדה? כאילו טלפון לאספנות? יש לי Poco X3 Pro שהוגדר כאגדה וכ VFM מטורף בזמנו. המסך שלו יחסית לא בהיר לטלפונים חדשים אבל המעבד שלו הצגה והוא פשוט טס. 

הוא כרגע עם איזשהי גרסת Custom והוא מוגבל בטעינה ל 17W בלבד במקום 33W. מעבר לזה הכל תקין.

 

אנדרואיד 14 או 15, גרסא מקוסטמת כלשהי אחרי שפתחתי בוטלואדר וכל זה.

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
פורסם

טלפון הוא מוצר מתכלה בערך כמו עפרון (יש סיכוי שעפרון יחזיק יותר זמן) למה שמישהו ירצה מכשיר בן 5?

 

כמה אתה היית מוכן לשלם על המוצר שאתה רוצה למכור? 

  • מעניין 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

יש "משוגעים לדבר" וכאלה שרוצים לשמור טלפונים שנחשבים לאייקוניים אני חושב לא?

למעט ה POCO הראשון אי פעם שיצא לעולם, זה הטלפון שנחשב לאגדה. מבחינת VFM וכו'.

פורסם

בשנים האחרונות מלבד סמסונג ואפל לא יצא לי למכור, אבל כשיצא לי למכור פיקסל, פשוט נדהמתי עד כמה חוסר ביקוש היה לו. אנשים לא יודעים מה זה בכלל. נאלצתי לחתוך חזק במחיר.

 

אף אחד לא יודע מה זה פוקו מלבד חנוני בנצ'מרקס. וכיאה לחנוני בנצ'מרקס הם לא יקנו מאובן משנת 2021. 

 

לדעתי, כול שקל שתרוויח עליו מעבר ל-300 שקל, תגיד תודה. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אגדה זה פרארי משנות ה-80'.

טלפונים זה מוצר שהתיישן מהר מאוד תוך כדי שהטכנולוגיה רצה בקפיצות קדימה. לא מעניין ולא שווה כלום כעבור מספר שנים בודדות.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, davemustaine87 כתב:

לדעתי, כול שקל שתרוויח עליו מעבר ל-300 שקל, תגיד תודה. 

גם מתאים לי, לא חוזר אליו ויש לי טלפון גיבוי אחר (רילמי משהו שלא נחשב לאגדה בכלל ולא ייחשב, מעבד 695 SD)

איך למכור באיביי? צריך פיוניר?

אם ידוע לך, אם לא אחפור בגוגל

תודה

 

אגב, בטוח שזה לא אגדה או קרוב לאגדה במיוחד שזה מטעין רק ב 17W ולא ב 33W, זה turn off רציני. אבל ככה שאתה בטוח צודק לגבי המחיר.

אולי אפשר לשים עליו MIUI שוב פעם ותחזור הטעינה המהירה, לא יודע. אבל זה לא יהיה אנדרואיד 14 או 15 אלא 13 ומטה.

 

נ.ב

ביד2 לא נראה לי אוכל למכור אותו.

לפני 4 דקות, hans כתב:

אגדה זה פרארי משנות ה-80'.

אתה יודע מה אגדה שבא לי לראות פעם מול העיניים ? שלבי אלינור מהסרט Gone in 60 seconds

מעניין אם יש בארץ

עריכה אחרונה על ידי גולדן191
×
×
  • תוכן חדש...