Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, Stangg כתב:

איכות הצילום במצלמה פשוט לא הייתה קיימת. כל תמונה יצאה מעוותת. 

 

זה לא קשור לסוללה. כנראה העדשה קיבלה מכה וזזה ממקומה באחת מהמצלמות (אם מעוותת זו אכן המילה הנכונה לתאר את מה שאתה רואה ). 

 

לפני 16 דקות, Stangg כתב:

ה17 פרו טופ 3 טלפונים מכוערים שראיתי

 

את מי זה מעניין?

צד אחד זה מסך וצד שני מכוסה בקייס…

היתרון של ה-17 הרגיל הוא שהוא קל יותר

והמסך שלו בהיר משמעותית. 

 

לפני 16 דקות, Stangg כתב:

17 הרגיל חמוד אבל מרגיש כמו דאונגרייד באיכות הרכבה/חומרים ביחס לטלפון העתיק שלי

 

אני חושב שאתה מדמיין, אין הבדל מורגש, אבל כאמור… בין כה וכה יש קייס, אז את מי זה מעניין?

 

לפני 16 דקות, Stangg כתב:

אס26 מכשיר חמוד והai שם משמעותית טוב יותר מאפשר באפל, בעיקר בלהעלים עצמים ולערוך תמונות

 

לא צריך אתה אייאיי של הסלולרי בשביל זה גוגל פוטוס עושה את זה בלי קשר עם איזה מכשיר צילמת. 

 

הניג׳וז העיקרי של ה-13 הוא שקע הלייטנינג. גם כשאפל סופסוף יציגו את יכולות האייאיי שקנו מגוגל, הוא כנראה לא יקבל אותן. 

חוצמיזה, זה מה שטוב באייפונים, הם מזדקנים היטב. 

 

אבלצחייב לציין שהפרמטרים שלך לבחירה מאוד מוזרים 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, falou כתב:

 

זה לא קשור לסוללה. כנראה העדשה קיבלה מכה וזזה ממקומה באחת מהמצלמות (אם מעוותת זו אכן המילה הנכונה לתאר את מה שאתה רואה ). 

 

 

את מי זה מעניין?

צד אחד זה מסך וצד שני מכוסה בקייס…

היתרון של ה-17 הרגיל הוא שהוא קל יותר

והמסך שלו בהיר משמעותית. 

 

 

אני חושב שאתה מדמיין, אין הבדל מורגש, אבל כאמור… בין כה וכה יש קייס, אז את מי זה מעניין?

 

 

לא צריך אתה אייאיי של הסלולרי בשביל זה גוגל פוטוס עושה את זה בלי קשר עם איזה מכשיר צילמת. 

 

הניג׳וז העיקרי של ה-13 הוא שקע הלייטנינג. גם כשאפל סופסוף יציגו את יכולות האייאיי שקנו מגוגל, הוא כנראה לא יקבל אותן. 

חוצמיזה, זה מה שטוב באייפונים, הם מזדקנים היטב. 

 

אבלצחייב לציין שהפרמטרים שלך לבחירה מאוד מוזרים 

 

*אוי אלוהים רשמתי תגובה ארוכה ומפורטת ובטעות לחצתי על ״חזור״ והכל נחמק. 

 

אני אעשה את זה בקצרה הפעם. 

לגבי הצילום - לפני החלפת הסוללה כל תמונה בכל תאורה יצאה מרוחה באיכות נמוכה. 

מאז החלפת הסוללה המצלמה חזרה לצלם חד ומצויין. 

סוללה שהיא מתחת ל80 אחוזי קיבולת עוברת למצב service והמעבד עובד לאט יותר. 

כנראה זה השפיע על עיבוד התמונה בזמן הצילום. 

 

לגבי הקייס אני מאז שהתייאשתי להחליף אנדרואיד כל שנה ועברתי לאייפון 5אס לא שמתי כיסוי על המכשיר. 

 

גלקסי2

גלקסי3

אלגי גי3 או 4 (אני כבר לא זוכר)

אייפון 5אס

אייפון איקס

אייפון13פרומקס

 

בזמנו האנדרואידים היו עשויים מפלסטיק זול ואיכות הרכבה מזעזעת אז הייתי מסתובב עם כיסויים ומדבקות. 

כשעברתי לאייפון הפסקתי כי המכשירים פשוט מרגישים מצויין ביד. 

מאז הגלאקסי3 לא שברתי מסך באף טלפון. 

אז המראה והתחושה של הטלפון דיי חשובים לי. 

 

לגבי אייאיי גם אני בוודאי כמו כולם משתמש באפליקציות אייאיי בכל מקרה. 

מה שעשו עם האייאיי באיפון 16פרו של אישתי זה פשוט ביזיון. 

האייאיי שם על הפנים וגם היא משתמשת באפליקציות חיצוניות. 

 

הפרמטרים שלי דיי פשוטים. 

שיראה וירגיש מצויין ויעבוד חלק ולאורך זמן. 

אני לא אוהב להחליף מכשירים בעיקר שלא לצורך. 

IMG_4805.png

עריכה: מרגש אותי יותר שהצלחתי להחזיר לחיים מכשיר בן כמעט 5 ולביצועים מצויינים מאשר לקנות מכשיר חדש שאני לא באמת רואה באף אחד מהם שדרוג משמעותי ביחס למה שיש לי כבר (חוץ מהאייאיי המובנה באס26 אבל גם האפליקציות עושות עבודה מעולה). 

עריכה אחרונה על ידי Stangg
פורסם
לפני כשעה, Stangg כתב:

נראה זה השפיע על עיבוד התמונה בזמן הצילום

 

מעוותת ומרוחה אלו שני דברים שונים. מה שתיארת אפשרי, אם כי 70% סוללה אחרי ארבע שנים זה לגמרי סביר. 

 

אם מסתובבים בלי קייס יש יתרון גדול למכשירים מפלסטיק, שפחות שביר מגב זכוכית. אסל כבוד על היכולת להסתובב שנים בלי קייס. 

 

היתרון של אייאיי בפיקסל שהיה לי היה באינטגרציה עם האפליקציות השונות ופונקציות כמו circle to search  והתייחסות למה שעל המסך, בלי תלות באפליקציה. אפל עוד לא שם. מקווה שעוד כמה חודשים זה ישתפר. 

לפני כשעה, Stangg כתב:

כה: מרגש אותי יותר שהצלחתי להחזיר לחיים מכשיר בן כמעט 5 ולביצועים מצויינים מאשר לקנות מכשיר חדש שאני לא באמת רואה באף אחד מהם שדרוג משמעותי

 

זה אכן מפתיע. לא ידעתי שבשבעים אחוז סוללה האייפון סובל כ״כ. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 שעות, falou כתב:

 

מעוותת ומרוחה אלו שני דברים שונים. מה שתיארת אפשרי, אם כי 70% סוללה אחרי ארבע שנים זה לגמרי סביר. 

 

אם מסתובבים בלי קייס יש יתרון גדול למכשירים מפלסטיק, שפחות שביר מגב זכוכית. אסל כבוד על היכולת להסתובב שנים בלי קייס. 

 

היתרון של אייאיי בפיקסל שהיה לי היה באינטגרציה עם האפליקציות השונות ופונקציות כמו circle to search  והתייחסות למה שעל המסך, בלי תלות באפליקציה. אפל עוד לא שם. מקווה שעוד כמה חודשים זה ישתפר. 

 

זה אכן מפתיע. לא ידעתי שבשבעים אחוז סוללה האייפון סובל כ״כ. 

 

הבהרה קטנה - הכוונה בוודאי שהמכשיר נכנס למצב סרוויס עם פחות מ80 אחוז חיי סוללה (Battery capacity) ולא כשיש לך פחות מ80 אחוז סוללה בין טעינות חח

פורסם

 זה אומר שהסוללה נטענת עד 72% מהקיבולת המקורית, אבל לא רק. סוללה עם ירידה בקיבולת גם מספקת פחות זרם בשוטף ולכן גם נוטה יותר להתחמם. הורדת הביצועים זה משהו מתבקש במצב הזה, למרות תיאוריית הקונספירציה שאפל מאטה את המכשירים בכוונה. קצת מאכזב שזה מבטל במצבים מסויימים את העיבוד של מצב הלילה (שהוא אכן עיבוד אינטנסיבי).

 

אבל בסה״כ, מדובר במכשיר בן 4, והדגרדציה בסוללה היא הגיונית.

יפה לשמוע שהחלפת סוללה מחזירה את המכשיר, שהוא בסה״כ טוב מכל בחינת חומרה, למצב תפקודי מלא.

 

דרך אגב, עברתי יותר משלוש שנים עם פיקסל 3a מפלסטיק בהצלחה, וגם ה-7 שהחליף אותו היה מצויין והחזיק אותו פרק זמן (עם חומרת מצלמה עדיפה על האייפון 17 הרגיל). אבל הוא יותר איטי מהאייפון בכל הקשור לעיבוד על המכשיר של תמונות ואייאיי (כי זה מתבצע בענן ולא על המכשיר, כמו באפל). הם גם היו זולים משמעותית מכל מכשיר דגל.

 

אפרופו מצלמה, שלמתי לאפליקציה של No Fusion כדי לקבל תמונות מהמצלמה ללא העיבוד של אפל (לצערי בגרסה שהיא לא פרו אפל חסמו את האפשרות לקבל תמונות ברזולוציה המלאה של החיישן, שהוא גם ככה קטן יותר מזה שבפרו). למי שמבין בצילום זו אופציה טובה לעובדה שאין RAW בגירסה שאיננה פרו (שוב, משהו שהיה לי בפיקסל שעלה רק 1800 ש״ח...).

אני עדיין משתמש באפליקציה של האייפון, אבל רק במקרים שאני צריך משהו מהיר ושמיש. לכל שימוש האחר, העיבוד שמבהיר אוטומטית צללים, לא עובד לי טוב, ועריכה של הקובץ היא לא מספקת.

האפליקציה של No Fusion גם מגלה את היכולות הבסיסיות של החיישן, לפני העיבוד של אפל (שהוא מוצלח טכנית, אבל נותן look מאוד ספיציצי, שלא תמיד מתאים לי). יכולות שחושפות את העובדה שבסופו של דבר, בחיישנים קטנים, הגודל קובע.

 

לגבי קייס, אני משתמש ב-Caduabe Sheath. הוא גם דק יחסית, גם עמיד (מבחנים עצמאיים) וגם יש לו כפתורים שמשמרים את התחושה של המכשיר המקורי. אני לגמרי מעדיף את המכשיר איתו, בגלל שהוא מחוספס דיו, אבל לא יותר מדי. מכשיר ערום היה עף לי מהיד שלוש פעמים ביום. 

 

נ.ב. כמה עלתה החלפת הסוללה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
בתאריך 12.4.2026 בשעה 03:00, falou כתב:

 זה אומר שהסוללה נטענת עד 72% מהקיבולת המקורית, אבל לא רק. סוללה עם ירידה בקיבולת גם מספקת פחות זרם בשוטף ולכן גם נוטה יותר להתחמם. הורדת הביצועים זה משהו מתבקש במצב הזה, למרות תיאוריית הקונספירציה שאפל מאטה את המכשירים בכוונה. קצת מאכזב שזה מבטל במצבים מסויימים את העיבוד של מצב הלילה (שהוא אכן עיבוד אינטנסיבי).

 

אבל בסה״כ, מדובר במכשיר בן 4, והדגרדציה בסוללה היא הגיונית.

יפה לשמוע שהחלפת סוללה מחזירה את המכשיר, שהוא בסה״כ טוב מכל בחינת חומרה, למצב תפקודי מלא.

 

דרך אגב, עברתי יותר משלוש שנים עם פיקסל 3a מפלסטיק בהצלחה, וגם ה-7 שהחליף אותו היה מצויין והחזיק אותו פרק זמן (עם חומרת מצלמה עדיפה על האייפון 17 הרגיל). אבל הוא יותר איטי מהאייפון בכל הקשור לעיבוד על המכשיר של תמונות ואייאיי (כי זה מתבצע בענן ולא על המכשיר, כמו באפל). הם גם היו זולים משמעותית מכל מכשיר דגל.

 

אפרופו מצלמה, שלמתי לאפליקציה של No Fusion כדי לקבל תמונות מהמצלמה ללא העיבוד של אפל (לצערי בגרסה שהיא לא פרו אפל חסמו את האפשרות לקבל תמונות ברזולוציה המלאה של החיישן, שהוא גם ככה קטן יותר מזה שבפרו). למי שמבין בצילום זו אופציה טובה לעובדה שאין RAW בגירסה שאיננה פרו (שוב, משהו שהיה לי בפיקסל שעלה רק 1800 ש״ח...).

אני עדיין משתמש באפליקציה של האייפון, אבל רק במקרים שאני צריך משהו מהיר ושמיש. לכל שימוש האחר, העיבוד שמבהיר אוטומטית צללים, לא עובד לי טוב, ועריכה של הקובץ היא לא מספקת.

האפליקציה של No Fusion גם מגלה את היכולות הבסיסיות של החיישן, לפני העיבוד של אפל (שהוא מוצלח טכנית, אבל נותן look מאוד ספיציצי, שלא תמיד מתאים לי). יכולות שחושפות את העובדה שבסופו של דבר, בחיישנים קטנים, הגודל קובע.

 

לגבי קייס, אני משתמש ב-Caduabe Sheath. הוא גם דק יחסית, גם עמיד (מבחנים עצמאיים) וגם יש לו כפתורים שמשמרים את התחושה של המכשיר המקורי. אני לגמרי מעדיף את המכשיר איתו, בגלל שהוא מחוספס דיו, אבל לא יותר מדי. מכשיר ערום היה עף לי מהיד שלוש פעמים ביום. 

 

נ.ב. כמה עלתה החלפת הסוללה?

 

אני לא בקיא במחירים בארץ אבל בהמרה ישירה חסרת כל משמעות קצת פחות מ300 שח באפל. 

בגלל שעל הדרך החליפו לי גם למסך חדש (מקורי כמובן) אז המחיר בכלל לא רע. 

 

לא יודע לגבי איידיגיטל אבל אני מאוד מרוצה מהשירות של אפל, יש לי מספר חוויות מאוד חיוביות. 

עריכה אחרונה על ידי Stangg
שגיאת כתיב
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מחפש המלצה על טלפון באזור ה- 250 דולר מעלי אקספרס עבור ילדה בת 9. 

לאחיה הגדול קנינו פוקו X6 פרו לפני כשנתיים והוא סבבה לגמרי, מה התמורה הכי טובה למחיר הזה בימים אלו?

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

1. למה מעלי?

2. מה הילדה עושה עם הסלולרי?

3. מה גודל המסך שרצוי/מתאים לה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 16 שעות, שי כתב:

מחפש המלצה על טלפון באזור ה- 250 דולר מעלי אקספרס עבור ילדה בת 9. 

לאחיה הגדול קנינו פוקו X6 פרו לפני כשנתיים והוא סבבה לגמרי, מה התמורה הכי טובה למחיר הזה בימים אלו?

במחיר דומה של 800 שח יש לך ב KSP סמסונג A26.

מסך 6.7 120hz, סוללה 5000mah אבל יכולת העיבוד שלו נמוכה משמעותית מזה של ה POCO X6 Pro. 

לצד היתרונות יש לו אטימות טובה יותר, תמיכה בתוכנה 6 שנים קדימה, מצלמה אחורית עם מייצב אופטי 50MP, דואל-סים, תמיכה ב 5G וכו'. 

(מצד שני, עדיין אפשר להזמין POCO X6 PRO באותו המחיר).

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 שעות, falou כתב:

1. למה מעלי? כי המחירים שם נמוכים לעומת הארץ, הפוקו סה"כ הוכיח את עצמו מבחינת אמינות. התפריטים והתרגום לעברית שלהם לא מדהימים אבל לגמרי משהו שאפשר לחיות איתו במסגרת המחיר

2. מה הילדה עושה עם הסלולרי? סרטונים, ווטסאפ, קצת משחקים

3. מה גודל המסך שרצוי/מתאים לה? גדול יחסית, אזור 6.5 אינץ

 

לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:

במחיר דומה של 800 שח יש לך ב KSP סמסונג A26.

מסך 6.7 120hz, סוללה 5000mah אבל יכולת העיבוד שלו נמוכה משמעותית מזה של ה POCO X6 Pro. 

לצד היתרונות יש לו אטימות טובה יותר, תמיכה בתוכנה 6 שנים קדימה, מצלמה אחורית עם מייצב אופטי 50MP, דואל-סים, תמיכה ב 5G וכו'. 

(מצד שני, עדיין אפשר להזמין POCO X6 PRO באותו המחיר).

לא הייתי קונה היום טלפון עם יכולות עיבוד נמוכות ממה שקניתי לאחיה לפני שנתיים. מחפש משהו שיהיה מעין מקבילה עדכנית ל- X6, ראיתי שיש X7 אבל גם הוא יצא כבר לפני שנה, ה- X8 יקר ואולי יש אלטרנטיבות של יצרנים אחרים

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

טוב, ננעלתי על גלאקסי S26 פלוס עם זיכרון 256.

יבואן רשמי/מקביל? יש שוני בתכונות של הפון?

יש המלצה ממי לקנות?

שווה לרדת לאילת ובחסכון להעביר כבר לילה?(אין עלויות דלק).

מי ממליץ?

תודה!

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, pasparto כתב:

טוב, ננעלתי על גלאקסי S26 פלוס עם זיכרון 256.

יבואן רשמי/מקביל? יש שוני בתכונות של הפון?

יש המלצה ממי לקנות?

שווה לרדת לאילת ובחסכון להעביר כבר לילה?(אין עלויות דלק).

מי ממליץ?

תודה!


בוא נדבר על מכשיר יבואן רשמי;

ב KSP הוא נמכר ב 3599 ש"ח (בלי מעמ זה 3050 שח)

אם אתה במרכז, ב LCDEAL בפתח תקווה תקבל את אותו המכשיר ב 3250 ש"ח (כן כן, אחריות "סאני").

אם לנסוע לאילת בשביל 200 שקל פחות, לא יודע אם הייתי עושה את זה.

 

ב"צילצול" יש לך יבוא מקביל ב 3200 או באילת ב 2700 שח (כאן כבר הפער משמעותי ומצדיק נסיעה - אבל יש אבל....)
המקליט שיחה המובנה שלהם זה לא המקליט המקורי של היצרן שיש בגרסה של היבואן הרשמי (מניסיון עם מכשיר אחר שנקנה שם לפני 3 חודשים). זה להתקין תוכנה צד ג' שעושה את זה (תכל'ס לא הצלחנו להתקין ולהפעיל את זה).


image.thumb.png.e53d202a283282b5c5b904356d078bc6.png

 

image.thumb.png.638a2f064a6e3eeaeadb6aa46660903c.png

 

image.thumb.png.2efe1582f8e23a966c8b1b413b12f3c4.png

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 8 דקות, איציק נ. כתב:


בוא נדבר על מכשיר יבואן רשמי;

ב KSP הוא נמכר ב 3599 ש"ח (בלי מעמ זה 3050 שח)

אם אתה במרכז, ב LCDEAL בפתח תקווה תקבל את אותו המכשיר ב 3250 ש"ח (כן כן, אחריות "סאני").

אם לנסוע לאילת בשביל 200 שקל פחות, לא יודע אם הייתי עושה את זה.

 

ב"צילצול" יש לך יבוא מקביל ב 3200 או באילת ב 2700 שח (כאן כבר הפער משמעותי ומצדיק נסיעה - אבל יש אבל....)
המקליט שיחה המובנה שלהם זה לא המקליט המקורי של היצרן שיש בגרסה של היבואן הרשמי (מניסיון עם מכשיר אחר שנקנה שם לפני 3 חודשים). זה להתקין תוכנה צד ג' שעושה את זה (תכל'ס לא הצלחנו להתקין ולהפעיל את זה).


image.thumb.png.e53d202a283282b5c5b904356d078bc6.png

 

image.thumb.png.638a2f064a6e3eeaeadb6aa46660903c.png

 

image.thumb.png.2efe1582f8e23a966c8b1b413b12f3c4.png

נו, בשביל מה אתה קיים אם לא בשביל זה או בשביל לדעת איך מחליפים שסתומים בגיר AL4? 😉😍

רב תודות, נפתרה הסוגייה.👊

  • אהבתי 1
  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם (נערך)
לפני שעה, pasparto כתב:

יבואן רשמי/מקביל? יש שוני בתכונות של הפון?

יש המלצה ממי לקנות?

 

בנוסף ב-ELINE יש לך ב-3250 יבואן רשמי, ובהתאמה יש ב 2850 באילת. 

אני לא הייתי נוסע לאילת במיוחד בשביל זה, אלא אם יש לך מה לעשות שם ממילא

 

https://www.eline.co.il/items/8985048

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...