Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 14 שעות, pasparto כתב:

היי,

אני עם S22 כבר 3 שנים, האמת? פצצה ועובד מצוין. יחד עם זאת אני מתקרב לנסיעה ארוכה לחו"ל ורוצה לקנות חדש כשה S22 יעבור להיות טלפון גיבוי.

מה חשוב? esim, בנוסף כל השאר לא פחות ממה שנותן S22.

תקציב 1500 פלוס מינוס?

מעדיף להישאר בסמסונג אבל לא חובה. רק אנדרואיד כמובן.

אשמח להמלצות. ✌️

 

 

מישהו?

לפי מה שאני רואה ה S24 חורג מאד מהתקציב או שאני טועה?

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
לפני 15 שעות, davemustaine87 כתב:

 

זה אגב הסיבה שעכשיו הזמנו גלקסי S26. עם המבצע שלהם של הכפלת נפח בהזמנה מוקדמת, במידה ואתה מעוניין

מאיפה הזמנת?

אני הזמנתי מ LASTPRICE את הפלוס, יצא לי 3599 ש"ח וזיכוי לשימוש חוזר באתר בסך 300 ש"ח.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
בתאריך 28.1.2026 בשעה 15:04, falou כתב:

כל סידור האייקונים במסך הבית דפוק באייפון. הם זזים עצמונית לכל מיני כיוונים כשאתה מנסה לסדר אותם, מנסים להתיישר כמו שסטיב היה רוצה אם היה חי, כנראה.

בחיי שזה הדבר שהכי מעצבן אותי.

כל כמה חודשים אני מתעצבן מהבלגן של האייקונים ואומר לעצמי הפעם אני מסדר הכל. ונשבר אחרי רבע שעה, שהצלחתי לסדר אולי חמישה שישה אייקונים ועל הדרך כל האייקונים האחרים שינו מיקום ועכשיו אני צריך לחפש אותם כל פעם, עד שאתרגל למיקום החדש.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

העדכון האחרון של אפל דפק את המכשיר

 

זה היה מערכת הפעלה נוחה, ואינטואיטיבית לשימוש, שהפכה למסורבלת יותר משהייתה ולעיתים פחות אינטואיטיבית עם יותר מידי דברים חסרי ערך

 

לגבי סידור אייקונים זה באג מעצבן, אחד מבין רבים אגב, כשפעם המכשיר הזה היה נטול באגים, זאת תודות למה שנראה ככל הנראה כמו קוד LEGACY שעליו בנו שכבות ארכיטקטורה נוספות והוסיפו פונקציונליות עד מצב שיש התנגשויות

 

הייתי חוזר לאנדרואיד אבל עדיין נהנה מהעובדה שהמכשיר שומר ערך כספי טוב בשוק יד 2

עומר :-)

פורסם
לפני 17 דקות, `Infinity כתב:

מאיפה הזמנת?

אני הזמנתי מ LASTPRICE את הפלוס, יצא לי 3599 ש"ח וזיכוי לשימוש חוזר באתר בסך 300 ש"ח.

 

הספקנו להזמין מגו מובייל ב-2900, לפני שנגמר תוך יום המלאי של ה-100 יחידות או כמה שלא היה להם. 

אבל בכול מקום אחר זה סביב ה-3150, לא כזה סיפור. 

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, `Infinity כתב:

אני הזמנתי מ LASTPRICE את הפלוס

קצת מסיט את השרשור.. אז סליחה מראש.

אתה מרוצה מתהליך ההזמנה והקניה דרכם? כי אף פעם לא קניתי דרכם ויש מדיח ששקלתי לקנות דרכם.

 

תודה. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 1 דקה, ProMeR כתב:

העדכון האחרון של אפל דפק את המכשיר

 

זה היה מערכת הפעלה נוחה, ואינטואיטיבית לשימוש, שהפכה למסורבלת יותר משהייתה ולעיתים פחות אינטואיטיבית עם יותר מידי דברים חסרי ערך

 

לגבי סידור אייקונים זה באג מעצבן, אחד מבין רבים אגב, כשפעם המכשיר הזה היה נטול באגים, זאת תודות למה שנראה ככל הנראה כמו קוד LEGACY שעליו בנו שכבות ארכיטקטורה נוספות והוסיפו פונקציונליות עד מצב שיש התנגשויות

 

הייתי חוזר לאנדרואיד אבל עדיין נהנה מהעובדה שהמכשיר שומר ערך כספי טוב בשוק יד 2

 

אם לא היה ממש חשוב לי הגודל של המכשיר, הייתי כבר מזמן עובר לאנדרואיד. 

באמת שאפל משתדלת כול עדכון להכניס כמה שיותר באגים למכשירים הישנים שלהם. הייתי מעדיף שלא יהיו עדכונים בכלל מאשר עדכונים שרק הורסים את המכשיר. 

פורסם
לפני כשעה, ProMeR כתב:

זה היה מערכת הפעלה נוחה, ואינטואיטיבית לשימוש, שהפכה למסורבלת יותר משהייתה ולעיתים פחות אינטואיטיבית עם יותר מידי דברים חסרי ערך

 

מה לדוגמא?

 

אני חושב שאנשים נוטים לבלבל הרגל עם אינטואיטיביות. 

יש דברים שיותר נוחים לי באפל (למשל, לוח הבקרים, ה-widgets בגדול טובים יותר) ויש שלא יעזור מה, זה פחות אינטואיטיבי (ה-back gesture הפלואידית והלא עקבית). גם Swiftkey עם הקיצורים שלה במקלדת מאוד חסרים.

יש המון אפשרויות קסטומיזציה עם shortcuts שעוד לא צללתי אליהם ויכולים לעשות איתם דברים מעניינים

אבל יש המון bloatware מבחינתי  ובגלל שאני חי בעולם של גוגל, אני ממש מתגעגע לאינטגרציה העדיפה של ג'ימני עם האפליקציות שלהם. בכלל, Siri הרבה מאחור, אבל זה אמור להשתנות באביב. 

 

מבחינת באגים אני חווה תקיעות ובעיות קלות עד קשות (אין מקלדת וצריך לאתחל את המכשיר) מידי פעם, מה שבפיקסל 7 לא היה. 

 

אבל סדרתי לי את מסך הבית וסה"כ עובד סבבה.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

 

הספקנו להזמין מגו מובייל ב-2900, לפני שנגמר תוך יום המלאי של ה-100 יחידות או כמה שלא היה להם. 

אבל בכול מקום אחר זה סביב ה-3150, לא כזה סיפור. 

כן ראיתי שהם הכי זולים.

הלאסט פרייס יש קופון SHALEV שמוריד 150 ש"ח והקאשבק אז העדפתי משם מאשר GOMOBILE.

לפני כשעה, saar5555 כתב:

קצת מסיט את השרשור.. אז סליחה מראש.

אתה מרוצה מתהליך ההזמנה והקניה דרכם? כי אף פעם לא קניתי דרכם ויש מדיח ששקלתי לקנות דרכם.

 

תודה. 

בעבר הייתי מזמין מהם מלא.

ואז גיליתי שברוב מוצרי החשמל ברגע שאתה מרים טלפון (כמו נגיד אבי סופר) או הולך פיזית לחנות אז המחירים יורדים יותר ממה שמפורסם באתרים (גם מאלה שהם הכי זולים).

ובאופן אישי LAST PRICE עצבנו אותי פעם אחת שהתעקשו לגבות 100 ש"ח דמי ביטול על הזמנה שעשיתי וביטלתי יום למחרת אז מאז אני משתדל להזמין ממקומות אחרים.

  • רעיון טוב! 1

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

לי היה דווקא ניסיון הפוך עם לאסט-פרייס (מהחנות הפנו אותי לאתר וחסכתי כמה מאות ש״ח על מכונת כביסה) - אבל בינתיים האתר החליף בעלות אז אפשר שדברים השתנו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 43 דקות, falou כתב:

מבחינת באגים אני חווה תקיעות ובעיות קלות עד קשות (אין מקלדת וצריך לאתחל את המכשיר) מידי פעם, מה שבפיקסל 7 לא היה. 

אולי אלו בעיות ספציפיות באפליקציות שאתה משתמש בהן?

להגיע למצב שאני צריך לאתחל את המכשיר קורה לי אולי פעם בכמה חודשים (אייפון 16 פרו מקס).

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

זה קורה אולי כי אין מקום במכשיר האייפון שלך

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

תודה לכולם.

 

לפני 3 שעות, pasparto כתב:

מישהו?

לפי מה שאני רואה ה S24 חורג מאד מהתקציב או שאני טועה?

בחנות בקישור שצרפתי זה 1,755 ואם יש לך אפשרות לקנות באילת 1,519.

וכמו שהזכירו, יש את ה-fe. תבין את ההבדלים, אולי זה יהיה לך טוב.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 50 דקות, falou כתב:

 

מה לדוגמא?

 

אני חושב שאנשים נוטים לבלבל הרגל עם אינטואיטיביות. 

יש דברים שיותר נוחים לי באפל (למשל, לוח הבקרים, ה-widgets בגדול טובים יותר) ויש שלא יעזור מה, זה פחות אינטואיטיבי (ה-back gesture הפלואידית והלא עקבית). גם Swiftkey עם הקיצורים שלה במקלדת מאוד חסרים.

יש המון אפשרויות קסטומיזציה עם shortcuts שעוד לא צללתי אליהם ויכולים לעשות איתם דברים מעניינים

אבל יש המון bloatware מבחינתי  ובגלל שאני חי בעולם של גוגל, אני ממש מתגעגע לאינטגרציה העדיפה של ג'ימני עם האפליקציות שלהם. בכלל, Siri הרבה מאחור, אבל זה אמור להשתנות באביב. 

 

מבחינת באגים אני חווה תקיעות ובעיות קלות עד קשות (אין מקלדת וצריך לאתחל את המכשיר) מידי פעם, מה שבפיקסל 7 לא היה. 

 

אבל סדרתי לי את מסך הבית וסה"כ עובד סבבה.

 

1. איטיות ביחס לעבר המערכת כבדה מהרגיל

2. ב- Contacts החדש צריך לעבור מספר מסכים עד שמגיעים לחיפוש איש קשר, במזל הם נותנים אפשרות לבחור ב- UI הישן

2. באג עם בלוטוס ו- Wi-Fi שלפעמים מתנתקים הרמטית (הכפתור לא לחיץ) וצריך ריסטרט לטלפון

3. באג ב- CarPlay שעלול להתנתק, נדיר אבל קורה

4. כשמורידים את חלון ההתראות לפעמים Bannerים בורחים חלקם מתחת למסך

5. באפליקציות מסויימות לחצן הווליום שולט על הווליום של המכשיר עצמו ולא המדיה ואז לא שמים לב שאתה בעצם מוריד ווליום במכשיר ואחכ כשמתקשרים לא שומעים כלום

6. יש לא מעט Deadlock / לולאות אינסופיות / Main Thread Lock או שגיאות ברמת הקרנל של המכשיר שגורמות לו לקפוא מעצמו, ודווקא בחכמתם הם עשו משהו שנקרא Watchdog שאחרי כמה שניות (10-20) המכשיר משחרר תהליכים וחוזר לעצמו (במקרים מסויימים עושה ריסטרט)

7. AirDrop לא עובד תמיד טוב

 

ושכחתי בטח עוד כמה

 

ואם להגיד את דעתי הכנה, אולי היה אפשר לשפר את ה IOS הישן אבל החדש הוא גרוע יותר וסה"כ מעתיק אנדרואיד וחבל

 

עומר :-)

×
×
  • תוכן חדש...