Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בקופסה של ה-A54 הגיע זוג אוזניות עם חיבור usb-c. עם ה-A55 של אישתי כבר לא. אבל נראה שהמוצר קיים.

 

לגבי הזכרון - סיגלתי לי מנהג - ושכנעתי את אשתי הטכנופובית לעשות כמוני - פעם בשבוע לעבור על אפליקציית הצילומים ולמחוק זבל. אז למרות שאני מקבל לא מעט סרטוני וידיאו שאני שומר ה-128 ג״ב שלי רחוקים מאוד מלהתמלא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, sperial כתב:

לגבי הזכרון - סיגלתי לי מנהג - ושכנעתי את אשתי הטכנופובית לעשות כמוני - פעם בשבוע לעבור על אפליקציית הצילומים

 

בשביל מה?!

 

קודם כל, מדיה של וואזאפ אני לא מגבה לענן. והיה ומגיע משהו חשוב, רק אותו אני מגבה.

כשהמכשיר מתמלא אני מוחק את כל המדייה שהצטברה, מלבד כמה שבועות אחרונים.

קל ופשוט. 

לא צריך טפ"ש...

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זה מנהג שסיגלתי עם המכשיר הקודם שאחרי 3 שנים התחיל להתמלא. יש לי מדיה שאני רוצה לשמור, בעיקר תמונות וסרטונים של המשפחה - שמרביתם מגיעים בוואטסאפ. מצד שני, אין לי שום סיבה לשמור תמונה של המשקפיים שנשכחו על הספסל בפארק השכונתי. אז מקדיש פעם בשבוע  כמה דקות לסדר וניקיון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם


@Derish

כל הדרישות שציינת הן מקלות בגלגלים בשביל...לא יודע.

אוזניות - הגיע הזמן לעבור לאלחוטי. באמת שאין שום עניין היום עם חוטי.

מתעקשת על חוטי ? יש אוזניות שמתחברות ל type-c.

 

כרטיס זיכרון - באמת, למה ? או שאתה עושה לה במחיר סימלי מקום ב"ענן" של גוגל או שאתה קונה לה טלפון עם נפח יותר גדול (256GB לפחות).

 

תעזוב אותך מפיקסל, A56 או A55 זה באמת מכשיר טוב שנותן גם VFM מצויין.
ה S24 אופציה טובה מאוד - ה 25 יותר (ההבדל במעבד). תקנה רק S24 אם הפער במחיר ממש גדול (אפילו שההבדל בינהם הוא רק מעבד יותר טוב ב S25, כן ?).
 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 דקות, איציק נ. כתב:

תעזוב אותך מפיקסל, A56 או A55 זה באמת מכשיר טוב שנותן גם VFM מצויין.

 

הוא רוצה טעינה אלחוטית

לפני 6 דקות, איציק נ. כתב:

ה S24 אופציה טובה מאוד - ה 25 יותר (ההבדל במעבד). תקנה רק S24 אם הפער במחיר ממש גדול (אפילו שההבדל בינהם הוא רק מעבד יותר טוב ב S25, כן ?).

 

מי ירגיש את ההבדל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, falou כתב:

 

קודם כל, אם פיקסל אז פיקסל 9a. 

בשביל מה לקנות 9?

 

אחרי זה, לא לקנות פיקסל בארץ. התמיכה היא של המחלחלים המקבילים, כי אין יבוא רשמי. פיקסל קונה מי שרוצה להיות מוכן להתעסק עם המכשיר בזמן הצורך או בגלל מחיר (בעבר, כיום לא).

אז סמסונג.

 

ואתה לא צריך לשכנע, פשוט תגיד שאין יותר שקעי אוזניות ואז שתבחר בין כרטיס הרחבה לטעינה אלחוטית

דרך אגב, לא ברור לי מה הבעיה להשתמש במתאם USB לאוזניות...

 

באמת באמת לא ברור לי איך היא גומרת את הזיכרון בסלולרי, עד לרמה שצריך כרטיס הרחבה. מצלמת הרבה וידאו?

 

הכוונה אכן ל-9a, לא ידעתי שיש 9 בלי a אז כך רשמתי את זה. 

 

עם היבואנים הרשמיים כבר הרמתי ידיים. אני מניח שאם זה יבואן אפור ותיק ומוכר יחסית שגם נותן שנה-שנתיים שירות בפריסת סניפים טובה (כמו GoMobile) אז אפשר להתפשר על זה. להביא מחו"ל ואז לחפש מי יתקן בארץ נראה לי 'למתקדמים' ולא מתאים למקרה הנ"ל. 

 

הקטע של האוזניות זה אצלי (מפוסטים קודמים), אמא שלי רצתה אותן רק בשביל שיהיה רדיו (כי הן משמשות כאנטנה). אין לה בעיה עם אוזניות BT - פשוט נצטרך להתקין לה TuneIn או משהו ולהראות איך משתמשים בו. 

 

לגבי האחסון - שילוב של הרבה צילום וידאו, מנטליות אגרנית שאף פעם לא מוחקת כלום, ואי-סדר כללי שגורם להצפה בכל מקום - מהטלפון ועד האחסון בענן שכבר יש לה. 

 

לפני 16 דקות, איציק נ. כתב:

תעזוב אותך מפיקסל, A56 או A55 זה באמת מכשיר טוב שנותן גם VFM מצויין.
ה S24 אופציה טובה מאוד - ה 25 יותר (ההבדל במעבד). תקנה רק S24 אם הפער במחיר ממש גדול (אפילו שההבדל בינהם הוא רק מעבד יותר טוב ב S25, כן ?).

 

הפער די גדול והתקציב גם ככה לחוץ. אופציית הפיקסל (עם רכישה בארץ) עלתה כאלטרנטיבה לסמסונג שכבר היה לה מספר פעמים, בעיקר עקב גרסת האנדרואיד עם פחות תוכנות מובנות. במכשירים הסיניים זה בכלל הייתה מכה. דגמי ה-A ירדו מהפרק עקב היעדר טעינה אלחוטית, כפי שפאלו ציין. 

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
פורסם
לפני 8 דקות, falou כתב:

מי ירגיש את ההבדל?

 

1. מי שלא צמוד למטען וחשוב לו לקבל יותר זמן סוללה

2. מי שחשוב לו מהירות עיבוד (אם הוא עובד עם ישומים או משחקים כבדים יחסית)

 

איציק

לפני 7 דקות, Derish כתב:

דגמי ה-A ירדו מהפרק עקב היעדר טעינה אלחוטית, כפי שפאלו ציין. 

 

שואל ברצינות כי באמת אני רוצה לדעת - מה חשוב לך כ"כ טעינה אלחוטית ?

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני לא יודע בדיוק מה השיקול שעמד מאחורי הדרישה הזאת, אבל נשמע די הגיוני בשלהי 2025 כשיש מטען אלחוטי בכל מסעדה, בית מלון ומכונית חדשה. 

 

פורסם
לפני 1 דקה, Derish כתב:

אני לא יודע בדיוק מה השיקול שעמד מאחורי הדרישה הזאת, אבל נשמע די הגיוני בשלהי 2025 כשיש מטען אלחוטי בכל מסעדה, בית מלון ומכונית חדשה. 

 

 

והיא כל הזמן בבתי מלון\מסעדות\מכוניות חדשות שהיא חייבת מטען אלחוטי ?

שואל ברצינות כי מעולם לא הרגשתי צורך בזה (לפעם במיליון שנה אני זורק powerbank לתיק ושלום על ישראל).

זה נראה כאילו הסוללה מחזיקה לה לשעתיים וחצי והיא חייבת להיות צמודה למטען.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

לצערי גם הדרישה לטעינה אלחוטית+ כרטיס זיכרון שם אותך במחוזות מכשירי הדמדומים של מוטורולה וסוני. 

אם הטעינה האלחוטית זה משהו שמאוד נוח לה והיא רוצה, אז הייתי מוותר על כרטיס הזיכרון , קונה לה 256 או 512 גיגה, ומגדיר לה חד פעמי צילום וידאו ב- 720 או 1080P ולא ב-4K. 

 

S24 FE עם 256 גיגה ב-1630 שקל בגו מובייל נשמע לי ממש אחלה של תמורה 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 דקות, איציק נ. כתב:

זה נראה כאילו הסוללה מחזיקה לה לשעתיים וחצי והיא חייבת להיות צמודה למטען.

 

הזכרון כבר לא מה שהיה פעם, כך שלפעמים היא שוכחת להטעין וזה נוח שאפשר 'לתדלק' פה ושם מבלי להסתובב עם מטען. 

 

פורסם
לפני 24 דקות, Derish כתב:

 

הזכרון כבר לא מה שהיה פעם, כך שלפעמים היא שוכחת להטעין וזה נוח שאפשר 'לתדלק' פה ושם מבלי להסתובב עם מטען. 

 

 

טעינה אלחוטית זה דרעק איטי.

תקנה לה POWER BANK קטן שמתחבר ישירות ל USB-C ותסגור את העניין.

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

הרדיו וכרטיס הרחבה באמת זורק אותך למחוזות בעיתיים.

 

במקומך הייתי קונה לה משהו כזה לסגור את פינת הרדיו   https://www.bug.co.il/brand/sandisk/color/black/sanasa/clip/sport/plus/
וקונה לה טלפון נורמלי עם זיכרון נורמלי, טעינה אלחוטית ומקסימום גיבוי לענן בכמה שקלים לחודש אם אתה ממש רוצה להשתגע.

פעם בחצי שנה נכנס לחשבון ענן שלה, אפילו מהבית שלך, מגבה לדיסק ומוחק מהטלפון שלה בחג הבא.

 

אחרי חודש היא תבין שיש אפליקציות לכל תחנת רדיו ושמעים בהם יותר טוב ואז נותן את הנגן לאחד הנכדים/ות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 שעות, Derish כתב:

הפער די גדול והתקציב גם ככה לחוץ. אופציית הפיקסל (עם רכישה בארץ) עלתה כאלטרנטיבה לסמסונג שכבר היה לה מספר פעמים, בעיקר עקב גרסת האנדרואיד עם פחות תוכנות מובנות

 

תגיד, אתה כן מחפש צרות או לא מחפש צרות?

סמסונג אפשר לתקן ולקבל עזרה בכל פינה. פיקסל - לא. מחר נשבר המסך ו.... אין להשיג תחליפי. תיקון?! 

לך חפש מי... 

לפני 4 שעות, Derish כתב:

הקטע של האוזניות זה אצלי (מפוסטים קודמים), אמא שלי רצתה אותן רק בשביל שיהיה רדיו

 

שתלמד להשתמש באפליקציה של רדיו. חלאס נו... אין סיבה. 

לפני 4 שעות, Derish כתב:

הטלפון ועד האחסון בענן שכבר יש לה

 

אם יש אחסון בענן זה שקוף למשתמש אם זה על המכשיר עצמו או לא

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 4 דקות, falou כתב:

סמסונג אפשר לתקן ולקבל עזרה בכל פינה. פיקסל - לא. מחר נשבר המסך ו.... אין להשיג תחליפי. תיקון?! 

לך חפש מי... 

 

על פניו גו מובייל (למשל) מייבא וגם נותן שירות, אבל אחרי קצת חפירה באתר שלהם אני מבין שזה מצריך את הבאת המכשיר לסניף ושליחתו משם למעבדה בראשל"צ, בעוד שאת הסמסונג כנראה אפשר יהיה לתקן בכל מעבדה מקומית. מעניין איך זה עובד עם הסינים למיניהם מבחינת ידע וגישה לחלפים. 

 

×
×
  • תוכן חדש...