Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 49 דקות, falou כתב:

אתה מתעקש לא לקרוא? 

בין האייפון 12 ל-13 הייתה קפיצה בחומרה של המצלמה. 

מה לא ברור? 

 

לא ראיתי הבדל משמעותי בין S21 ל-S24 למרות שאני נותן ניחוש שיש שם הבדל חומרה הרבה יותר גדול ממה שיש בין אייפון 12 ל-13. ואתה בא וחוזר ואומר שיש הבדל חומרה בין אייפון 12 ל-13.

לא מבין איך מה שאני אומר הוא לא ברור, אבל כניראה שהוא לא ברור והוא ימשיך להיות לא ברור. לכן אני לא רואה טעם להמשיך בדיון הזה. 

 

לפני 53 דקות, falou כתב:

אם אתה הדיוט בתחום, למה אתה ממליץ? 

אני לא יודע להסביר להדיוט איך הוא ייראה את ההבדלים, כי הוא לא יבין את ההסבר... 

 

לא ביקשתי לדעת את ההסבר כי יש סיבה למה אני הדיוט בתחום הצילום, כי זה לחלוטין לא מעניין אותי. ביקשתי לדעת האם  אנשים קרובים אלייך שאינם מבינים בצילום, הצליחו לראות  את קפיצת החומרה הזאת בפועל?

 

לפני 57 דקות, falou כתב:

אתה כמו הזוגה שלי, לא לקנות 2008, כי הכפתורי פסנתר מעצבנים. זהו. 

 

אם מבחינת זוגתך ה-2008 והארונה(?) זה בדיוק אותו חרא, כי רכבים לא מעניינים אותה, אז היא היא צודקת לגמרי לא להעדיף את ה-2008 אם יש שם משהו שולי יחסית שיעצבן אותה. 

 

פורסם
בתאריך 11.10.2025 בשעה 09:27, יובל .מ. כתב:

25 אולטרה, יבוא רשמי או מקביל?

650 שקל הפרש.

לא מעניין מקליט שיחות, כן מעניין אם התעסקו עם המכשיר בארץ/בעיות עם תאימות גרסאות/תדרים/תוכנה.

לצורך העניין מגו מובייל.


אם לא קנית באילת ובמקרה שינית את דעתך למכשיר יבואן רשמי (סאני), אני ממליץ לך לבדוק ב LCDEAL.CO.IL שנמצאים בפתח תקווה (בגיסין 63 מאחורי התחנת דלק).

הייתי בחנות שלהם, הם מחזיקים מכשירים של סאני במחירים יותר טובים מ KSP\IVORY\ושות'.
יש תצוגה, חנות יפה מאוד, שירות מצויין, מחירים מעולים.
רציתי להחזיק את ה S25+ ליד ה S25 הרגיל. נדלקתי על הרגיל בגלל המשקל והגודל.
בסופו של דבר ה S25 ניצח ואני מקווה שלא אתחרט על הגודל ;-) 

שורה תחתונה הפער ל S25\256GB בין KSP ל LCDEAL עומד היום על 350ש"ח (!) - יבואן רשמי סאני.
ביתר הגרסאות של ה S25 הפער הוא באיזור 200 עד 550 שח תלוי מכשיר (ברגיל S25\128GB זה 200 שח. ב 256GB זה כבר 350 שח. באולטרה 256GB זה כבר 500 שח וב-512GB זה כבר 550 ש"ח).

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 23 שעות, איציק נ. כתב:


אם לא קנית באילת ובמקרה שינית את דעתך למכשיר יבואן רשמי (סאני), אני ממליץ לך לבדוק ב LCDEAL.CO.IL שנמצאים בפתח תקווה (בגיסין 63 מאחורי התחנת דלק).

הייתי בחנות שלהם, הם מחזיקים מכשירים של סאני במחירים יותר טובים מ KSP\IVORY\ושות'.
יש תצוגה, חנות יפה מאוד, שירות מצויין, מחירים מעולים.
רציתי להחזיק את ה S25+ ליד ה S25 הרגיל. נדלקתי על הרגיל בגלל המשקל והגודל.
בסופו של דבר ה S25 ניצח ואני מקווה שלא אתחרט על הגודל ;-) 

שורה תחתונה הפער ל S25\256GB בין KSP ל LCDEAL עומד היום על 350ש"ח (!) - יבואן רשמי סאני.
ביתר הגרסאות של ה S25 הפער הוא באיזור 200 עד 550 שח תלוי מכשיר (ברגיל S25\128GB זה 200 שח. ב 256GB זה כבר 350 שח. באולטרה 256GB זה כבר 500 שח וב-512GB זה כבר 550 ש"ח).

איציק

נקנה באילת, הלכתי על היבואן הרשמי. 3600 בגו מובייל לאולטרה עם 256 גיגה.

פורסם
לפני 5 דקות, יובל .מ. כתב:

נקנה באילת, הלכתי על היבואן הרשמי. 3600 בגו מובייל לאולטרה עם 256 גיגה.

 

תתחדש !

ראיתי את האולטרה אתמול ב LCDEAL בפ"ת (3940 שח כולל מע"מ ל 256GB, מחיר מעולה לאיזור המרכז שכולל בתוכו את ה 18% מיסים), נראה מכשיר דיי גדול (איכות המסך נראית מעולה - אבל אתה תוכל להרחיב יותר ממני כי ראיתי אותו בדיוק לכמה דקות).

 

אל תשכח להפעיל אחריות (תפתח יוזר ב"סאני" ותוסיף את המכשיר לחשבון שלך ע"י הוספת ה IEMI הראשון של המכשיר - הוא יזהה את הפרטים לפי המספר הזה)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 31 דקות, איציק נ. כתב:

אל תשכח להפעיל אחריות (תפתח יוזר ב"סאני" ותוסיף את המכשיר לחשבון שלך ע"י הוספת ה IEMI הראשון של המכשיר - הוא יזהה את הפרטים לפי המספר הזה)

לא הכרתי, אעשה את זה.

 

לפני 3 דקות, mikyl כתב:

מכשיר מצוין לכל מי שמחפש מסך גדול.

 

לפני 31 דקות, איציק נ. כתב:

נראה מכשיר דיי גדול (איכות המסך נראית מעולה - אבל אתה תוכל להרחיב יותר ממני כי ראיתי אותו בדיוק לכמה דקות).

כמו שרשמתי, המכשיר לאשתי והבחירה העיקרית המכשיר הייתה בגלל המצלמה, מבחינת שאר החומרה אפילו ה-25 FE יכל להספיק, הוא אפילו הוזמן אבל ביטלתי כי המשלוח התעכב וKSP עצבנו אותי.

כשהיא ראתה תמונות שצולמו בS24 אולטרה של גיסה התלהבה, אז אמרתי יאללה גם ככה היא מחליפה כל 5-6 שנים אז זה לא כזה נורא.

מבחינת המכשיר עצמו הוא על הכיפאק, היא לא משתמשת כבדה ואחרי 3 ימים ללא הטענה היה לה על 40% סוללה, אז שתהנה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

מעדכן שאם במקרה מישהו רוצה אייפון 17 ואין לו נסיעה קרובה לאילת, יש כרגע באושר עד מכשירים במחירים קצת יותר גבוהים מאילת והרבה יותר נמוכים מכל ספק שלא באילת.

רק לשים לב:

1. יבוא מקביל

2. esim בלבד

3. 256gb בלבד

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 14 שעות, פינדר כתב:

מעדכן שאם במקרה מישהו רוצה אייפון 17 ואין לו נסיעה קרובה לאילת, יש כרגע באושר עד מכשירים במחירים קצת יותר גבוהים מאילת והרבה יותר נמוכים מכל ספק שלא באילת.

מלחמת האייפונים: ויקטורי תמכור אייפון 17 יותר זול מאושר עד

ישראלים עמדו בתור באושר עד לקנות אייפון בזול ובויקטורי מגיבים: ימכרו ממחר מלאי מוגבל של אייפון 17, פרו, פרו מקס ואייר 256GB במאה שקל פחות מאושר עד: 4,899-2,899 שקל, כולל מגן מסך, מגן וראש מטען מתנה.

https://www.ynet.co.il/economy/article/hyes77fkzx

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 5 שעות, דובצע כתב:

אני בכלל ממליץ לנסות קניה אחת באושר עד זה סופר שנימצא 2 צעדים קדימה משאר הסופרים 

תלוי בסניף

אבל בסניפים טובים כמו כפ"ס - מדהים

פורסם

באיזה מובן שני צעדים קדימה?

לא משנה באיזה שיטה אתה רוכש שם תמיד יש תור בקופות (הרוב לא באשמת הקופאיות).

איכות הסחורה הטריה שם נמוכה בלשון המעטה.

יש שם מידי פעם מבצעי כמות במזון יבש ממש זולים ביחס למתחרים.

מוצרי חשמל עם מחירים לא רעים אבל ביקורות של לקוחות שאין שירות של הספק.

 

אני מעדיף את הקניות שלי באחים דוד.

פורסם

נא לחזור לנושא השרשור.

אם רוצים לדון בסופרים, אפשר לפתוח שרשור נפרד...

תודה

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 5.11.2025 בשעה 09:25, פינדר כתב:

256gb בלבד

 

אין יותר 128gb

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...