Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, ניקו פ. כתב:

הבעיה היא שגוגל מצורעים בארץ ועברתי בכמה וכמה רשתות ואף אחד לא מחזיק פיקסלים להתרשמות או סתם לשחק איתו רגע לראות הוא מרגיש בידיים. 

 

אם אתה מגיע לאיזור ירושלים אתה מוזמן לבוא ולהתרשם מה-8a בן השנה שלי.

אגב, אני עם 128GB, שלי מספיקים לגמרי (בערך חצי בשימוש). אבל,  אין לי וואטסאפ, שזה סותם הזכרון מספר אחת.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 14 דקות, ניקו פ. כתב:

אגב, בעידן הדרייב והגוגל תמונות, יש סיבה לשלם אקסטרה על ה256 ג׳יגה

 

לי יש מלא מקום בענן, אז בשבילי לא

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 35 דקות, Nemesis כתב:

אצלי צרכן האחסון הגדול הוא ווטסאפ. 128 ג'יגה כבר צפוף לי.

 

אני לא שומר קבצים מוואזאפ. מנקה כל כמה  חודשים. חשובים מעלה לדרייב.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא בטוח אם זה רלוונטי לגבי פיקסל 9, אבל בפיקסל 10, הדגם עם ה-128 מגיע זיכרון UFS 3.1 ודגם ה-256 מגיע עם 4.0, ההבדל משפיע על הביצועים בצורה מסויימת:

image.png.08e4e189fb799f4a753bfd78e9030ccc.png

 

פורסם

פיקסל 10 (וגם 9, אבל לא בדקתי עוד אחורה - יכול להיות שגם קודם לכן) איבד את ה VFM שהיה בדגמים הישנים יותר. בסופו של יום זה נהיה מכשיר ל"משוגעים למצלמה".

ב 10 אתה מקבל מכשיר דיי כבד (204g) ביחס לגודל, יקר יחסית (החל מ 2750 שח בארץ) עם ביצועים לא-מי-יודע-מה (תבדוק באתרי השוואה ותראה את ההספק ב Antutu\Geekbanch\3dmark) - לא משהו שמתקרב למכשירים אחרים בטווח מחיר הזה (S25). 

במאמר מוסגר (טרם כתבתי התרשמות קצת יותר עמוקה) אני אומר את דעתי האישית: ה S25 למרות הסוללה הצנומה (יחסית) שלו, סופר מפתיע. עוד יותר מפתיע זה הכיף הגדול שבלהחזיק מכשיר קליל (162g) ביד, איכות המסך, מהירות התגובה (תוכנה וחומרה) ואפילו זמן הסוללה. לאנשים שהם לא משוגעים למצלמה - חד משמעית הייתי ממליץ על S25 ולא פיקסל 10 (ובאותו עניין, כן - ל S25 יש מעבד שהוא חד משמעית גם יותר טוב [מהיר ויעיל] ויותר חסכוני מהפיקסל 10).

איציק
 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 10 שעות, איציק נ. כתב:

מה המחיר שאתה מתכנן לקנות את המכשיר ?

2200 +-. 

 

 

 

תודה לכולם על העצות והעזרה. 

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 7 שעות, falou כתב:

 

אני לא שומר קבצים מוואזאפ. מנקה כל כמה  חודשים. חשובים מעלה לדרייב.

 

 

אין לי זצן וסבלנות להתעסק עם זה. אחרי זמן מה אני מנקה קבוצות לא רלוונטיות.

פורסם
לפני 8 שעות, ניקו פ. כתב:

2200 +-. 

 

כל עוד המצלמה זה המוטו שמוביל אותך, הכל טוב.

במידה ולא, תבדוק מולו גם מתחרים של שנה שעברה (תשווה תפוחים מול תפוחים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 8 שעות, Nemesis כתב:

 

אין לי זצן וסבלנות להתעסק עם זה. אחרי זמן מה אני מנקה קבוצות לא רלוונטיות.

 

איזו התעסקות זה דורש, לא הבנתי?

אתה עוד מממיין אילו קבוצות אתה מוחק ואילו לא. אני מוחק הכל

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, איציק נ. כתב:

כל עוד המצלמה זה המוטו שמוביל אותך, הכל טוב.

במידה ולא, תבדוק מולו גם מתחרים של שנה שעברה (תשווה תפוחים מול תפוחים).

 

איציק

המומתחרה הריאלי היחיד שרלוונטי עבורי לפיקסל הוא הגלקסי s24 אבל אחרי ניסיון מאוד גרוע שיש לי כרגע עם ה-a55 ולאחותי עם הs23 אני נוטה שלא לאהוב את הטלפונים של סמסונג. 

כאמור מה שחשוב לי:

עמידות לנפילות בלי מגן + טלפון קטן עם שימוש נוח ביד אחת (זה מקום ראשון). 

בנוסף, אני משתמש הרבה בai ופקודות קוליות אז זה חשוב גם, מעבר לכך מסך סביר ומצלמה סבירה יספיקו. זהו. 

אין שום דרישה אחרת וכאמור אם היה שיואמי קטן ב700 שקל הייתי קונה אותו כבר. אבל הם כולם ענקיים. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני 39 דקות, ניקו פ. כתב:

עמידות לנפילות בלי מגן + טלפון קטן עם שימוש נוח ביד אחת (זה מקום ראשון

 

לגבי עמידות לנפילות, לא חושב שיש דרך לדעת. כאן דווקא ה-9a קצת יותר עדיף, כי יש לו גב מפלסטיק... 

לפני 40 דקות, ניקו פ. כתב:

אני משתמש הרבה בai ופקודות קוליות

 

גמני. לא מכיר סמסונג, אבל לא בטוח שיש פער. 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, ניקו פ. כתב:

המומתחרה הריאלי היחיד שרלוונטי עבורי לפיקסל הוא הגלקסי s24 אבל אחרי ניסיון מאוד גרוע שיש לי כרגע עם ה-a55 ולאחותי עם הs23 אני נוטה שלא לאהוב את הטלפונים של סמסונג. 

כאמור מה שחשוב לי:

עמידות לנפילות בלי מגן + טלפון קטן עם שימוש נוח ביד אחת (זה מקום ראשון). 

בנוסף, אני משתמש הרבה בai ופקודות קוליות אז זה חשוב גם, מעבר לכך מסך סביר ומצלמה סבירה יספיקו. זהו. 

אין שום דרישה אחרת וכאמור אם היה שיואמי קטן ב700 שקל הייתי קונה אותו כבר. אבל הם כולם ענקיים. 

 

"שרפת" את המתחרה על סמך ניסיון עם דגמים אחרים. זה בסדר. זה לא אומר שזה הדבר הנכון לעשות. כולנו נוטים לעשות את זה אחרי שהם נכווים מדגם מסויים, גם לי היה את המשבר הזה אחרי ה S21+ עם הסוללה המתנפחת והמסך שהלך בגלל זה.
אבל שנים עם A52s, ועוד 2 של A54 ועוד A71 - נתנו לי חיזוק מסויים חזרה למותג, גם בסדרת הדגל שלהם.


עמידות לנפילות - יש דירוג של ה EU לנפילות של טלפונים, חלקם מופיעים ב GSMARENA.
הפיקסל והסמסונג באותה המשבצת (CLASS A, שזה הכי עמיד באופן יחסי לאחרים).
כשאתה משווה מול מכשירים כמו POCO F7 למשל, שהוא דיי חדש, הוא מדורג כ CLASS D - ז"א גרוע. סיכוי מוות בכל נפילה.
יש היום מגינים סופר דקיקים שנותנים שכבת הגנה מסויימת. עם מכשיר קטן כמו ה S24\S25, אתה יכול להרשות לעצמך כזה (תגיע *בקושי* לעובי של 9a בלי כיסוי).

טלפון קטן ושימושי ביד אחת, אתה חייב לבדוק את ה S24 וה-S25. אני לא יודע לתת לך חוות דעת בכל מה שקשור ל AI במכשירים האלו, אבל ע"ס מידע רב שקראתי, סמסונג לא פראיירים בזה בכלל - גם ביחס לפיקסל.

איציק

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 15 שעות, falou כתב:

 

איזו התעסקות זה דורש, לא הבנתי?

אתה עוד מממיין אילו קבוצות אתה מוחק ואילו לא. אני מוחק הכל

 

אבל אני לא רוצה למחוק הכל, לפעמים אני צריך דברים ישנים יותר. לרוב משמיד קבוצות עתירות נפח אחרי שנתיים שלוש אחרי שאינן בשימוש.

חבל שאין פיצ'ר שמאפשר למחוק הכל צ'ט או קבוצה מדיה מלפני זמן מוגדר.

×
×
  • תוכן חדש...