Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, Derish כתב:

מכשיר מתקפל עשוי להיות פתרון טוב בטווח הארוך, אבל בשביל זה הם צריכים להפוך לנפוצים וזולים יותר.

סך הכל המכירות של סמסונג בתחום המתקפל לא רעות ואפילו מייחסים למכשירים המתקפלים את העליה במכירות בארה"ב על חשבון אפל.

הטכנולוגיה די בשלה ויש לא מעט יצרנים חוץ מסמסונג שמייצרים טלפונים מתקפלים (וכמובן אני מדבר על מסך מתקפל ולא על סטארטק...) - מוטורולה, גוגל, וואווי, ואן פלוס, שיאומי ועוד.

 

המחיר אכן עדיין יקר יותר מהטלפונים הרגילים, אבל הגרסאות הישנות יותר כבר נמכרות במחיר נורמלי יחסית.

פורסם (נערך)
לפני 46 דקות, sperial כתב:

@hans אלא שכידוע לך, דריש גר בארץ קתולית, והמנהגים בה שונים.

הכול ידוע לי, פשוט הסברתי מאיפה צץ הרעיון/זיכרון של מכשיר קטן. על הדרך הייתי נחמד וגם גיגלתי שם דגם לדוגמה. מסתבר שיש קטגוריה שלמה של פלאפונים קטנים (וחלשים).

לא חייבים להגיב על הכול.

לפני כשעה, Derish כתב:

ההעדפה שלי ל-dual SIM פיזי ולשקע אוזניות לא כ"כ מסתדרת עם פילוסופיית העיצוב שלהם.

אשתי משתמשת בסמסונג עדכני נטול שקע, עם... אוזניות פיזיות שמתחברות לשקע ה-usb.

לא מכיר סיטואציה הגיונית שבה אתה גם צריך לחבר אוזניות וגם להטעין פלאפון בו״ז, אז זה עובד :)

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני כשעה, Derish כתב:

אולי משהו לא בסדר אצלי בראש, אבל במקרים רבים עולה אצלי התחושה שזה לא 'מה שהשוק רוצה' אלא מה שהיצרנים כפו עליו ומתוכו נשאר לבחור

 

זה לגמרי בראש שלך, כי מכירות המכשירים הקטנים זניחות לעומת הגדולים. אייפון מיני, למשל, נכשל לחלוטין.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אגב, אמנם לא החזקתי מתקפלים ביד, אבל אני רואה מכשירי Z flip בידיים של אנשים והם נראים מסורבלים, וגם פורמלית מדובר במסכי ״6.7 שלא מתאימים לדרישות של דריש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 29 דקות, hans כתב:

אשתי משתמשת בסמסונג עדכני נטול שקע, עם... אוזניות פיזיות שמתחברות לשקע ה-usb.

לא מכיר סיטואציה הגיונית שבה אתה גם צריך לחבר אוזניות וגם להטעין פלאפון בו״ז, אז זה עובד.

 

זה מה שעשיתי ב-A55, אבל כשהייתי בטיסות או בנסיעות רכבת ארוכות הצורך להטעין במקביל כן עלה, ואז הייתי צריך לעבור לאוזניות BT. אלו היו כבדות יותר מדגם חוטי פשוט, ובשילוב עם ויברציות מהמטוס/רכבת תמיד היו מתרופפות אצלי באוזן, מה שהכניס הרבה רעשי רקע. 

 

אז ברור שגם את זה אפשר לפתור עם אוזניות קשת BT מבטלות רעש של בוז או סוני, אבל אני לא ליביו ויש גבול כמה אני מוכן להוציא על גאדג'טים - במיוחד כאלה שאי אפשר להחליף בהם סוללה אחרי כמה שנים.  

 

פורסם

כשהם פתוחים הם לא עונים לדרישה של דריש.

 

כשהטלפון סגור הוא עומד על מסך של כ- 4" שאפשר לעשות איתו הרבה דברים (בוידאו המצורף אפילו פחות מ-4"):

 

 

פורסם
לפני 16 דקות, Derish כתב:

הייתי צריך לעבור לאוזניות BT. אלו היו כבדות יותר מדגם חוטי פשוט, ובשילוב עם ויברציות מהמטוס/רכבת תמיד היו מתרופפות אצלי באוזן, מה שהכניס הרבה רעשי רקע

 

אז תמצא כאלו שטובות לך פלוס סינון רעשים. 

מבין את הקטע של רטרו מאגניב, אבל פרקטית אין תחרות לאוזניות BT, והן גם זולות 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 9 שעות, Derish כתב:

לפני שאני הולך לעליאקספרס ומזמין כיסוי עם הדפס של חד־קרן ופאייטים, אשמח לשמוע אם מישהו פה נתקל באביזרים איכותיים לדגם הזה בסגנון של אוטרבוקס או ספיגן

לא מניסיון, אבל אולי זה למשל? 

https://www.amazon.es/dp/B0B12L92SR/

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני שעה, Derish כתב:

 

זה מה שעשיתי ב-A55, אבל כשהייתי בטיסות או בנסיעות רכבת ארוכות הצורך להטעין במקביל כן עלה, ואז הייתי צריך לעבור לאוזניות BT. אלו היו כבדות יותר מדגם חוטי פשוט, ובשילוב עם ויברציות מהמטוס/רכבת תמיד היו מתרופפות אצלי באוזן, מה שהכניס הרבה רעשי רקע. 

 

אז ברור שגם את זה אפשר לפתור עם אוזניות קשת BT מבטלות רעש של בוז או סוני, אבל אני לא ליביו ויש גבול כמה אני מוכן להוציא על גאדג'טים - במיוחד כאלה שאי אפשר להחליף בהם סוללה אחרי כמה שנים.  

 

תשמע, אני מבין ללבך אבל צריך לבחור את המלחמות שלך...

באופן אישי, כל האוזניות הפיזיות למיניהן נשברו לי (בלי קשר למחיר 😡) הרבה לפני ש״נדרשת״ החלפת סוללה באוזניית BT ממוצעת (לא אפל). בנוגע להתרופפות - תקדיש עוד 30 דקות מחייך לחיפושים / ניסיונות ואני חותם שתמצא כאלה שגם עולות גרושים, גם נשמעות בסדר וגם לא נופלות מהאוזן. אצל כל הסיניות יש ערכת אטמים ב-3 גדלים כזה.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

החלפתי השבוע אייפון 12 לאייפון 15, בחיי שאני לא מרגיש שום הבדל. ה 12 למכירה ב 1000 שח אם מישהו צריך.

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

@דובצע, אני רואה מה עשית פה, אני משווה- ומעלה. 

Adapt adapt adapt adapt : r/memes

 

בוא, יש גבול... המתאמים האלו פותרים בעייה אחת אבל מכניסים כמה עיזים אחרות. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 30 דקות, ברווז כתב:

@דובצע, אני רואה מה עשית פה, אני משווה- ומעלה. 

Adapt adapt adapt adapt : r/memes

 

בוא, יש גבול... המתאמים האלו פותרים בעייה אחת אבל מכניסים כמה עיזים אחרות. 

חחח

אני השתמשתי כמה פעמים במתאמים

יש מתאמים זבל שלא יעבדו בכלל או רק בהדלקת בלוטוס 

לכן הייתי קונה רק בחנות רצינית וזה יעבוד מעולה

פורסם

זה יעבוד, כן. 

אבל באיזה מחיר?

לא נוח. לא נכנס לנרתיק על החגורה. מוסיף משקל. מציק בכיס. לא פתרון שטוב לכולם. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

חויה למה אנחנו מתווכחים בוא נישאל את ההוא שבצד (דרויש) אבל מה שההוא שבצד אומר קדוש

לפני 4 שעות, Derish כתב:

 

זה מה שעשיתי ב-A55, אבל כשהייתי בטיסות או בנסיעות רכבת ארוכות הצורך להטעין במקביל כן עלה, ואז הייתי צריך לעבור לאוזניות BT. אלו היו כבדות יותר מדגם חוטי פשוט, ובשילוב עם ויברציות מהמטוס/רכבת תמיד היו מתרופפות אצלי באוזן, מה שהכניס הרבה רעשי רקע. 

 

אז ברור שגם את זה אפשר לפתור עם אוזניות קשת BT מבטלות רעש של בוז או סוני, אבל אני לא ליביו ויש גבול כמה אני מוכן להוציא על גאדג'טים - במיוחד כאלה שאי אפשר להחליף בהם סוללה אחרי כמה שנים.  

 

 

×
×
  • תוכן חדש...