Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 18 שעות, איציק נ. כתב:

בחיפוש בגוגל אני מוצא שיש גרסה גלובאלית ויש גרסה אירופאית "ללא רעש במצלמה".

זה רעש (צליל) ?
זה "רעש בתמונה" - לא ברורה\מעורפלת\וכו' ?

זה לא רעש (צליל) וזה לא "רעש בתמונה".

 

בעקרון, יש 3 גרסאות בסיסיות לפיקסל -

- גרסה אמריקאית

- גירסה יפנית

- גירסה גלובלית

 

המכשיר - אותו מכשיר (חומרה).  ההבדלים הם בקושחה.  הקושחה מותאמת איזור.  ביפן למשל - בעת צילום חובה שהמכשיר יפיק צליל, בארהב יש תדרים שונים לזכרוני ולזכרוני גם אסור להקליט ללא ידיעת הצד השני.

הדגם הגלובלי זה מה שמשווק לכל מדינה שאינה ארהב או יפן (אני מניח שהיבואנים רוכשים אותו באירופה ולכן נקרא בארץ "גירסה אירופאית").

 

אז זה היה לגבי הגירסאות.

 

לפני 18 שעות, איציק נ. כתב:

יש עדיפות ליבואן כלשהו ? (יש בכלל יבואן רשמי ?)

אין יבואן רשמי לפיקסל בישראל.

לגבי היבואנים אין לי מושג.  מה שאני מבין זה שגומובייל קונה באירופה (את הגירסה האירופאית) ונותנת אחריות של שנה שהיא בעצם האחריות של גוגל היא גם מאפשרת לבחור בגירסה אמריקאית.  KSP מציעים מגוון קטן יותר של מכשירים (אין למשל את ה 9 Pro, יש רק את ה Pro XL) אבל שנתיים אחריות אבל אין מושג מי היבואן.  בנוסף - אי אפשר לדעת איזו גירסה זו (אחריקאית, אירופאית).

עריכה אחרונה על ידי dani666
פורסם

היי,

 

יש לי בעבודה 3 חבר'ה שיש להם גם אייפון  פרו מקס כלשהו וגם פיקסל 9 בו זמנית, אחד מהם משתמש בפיקסל 9A.

כולם ממש מרוצים והופתעו מאוד מהאיכות של הפיקסל מכל בחינה שהיא.

אחד מהם מתכוון להפטר בקרוב מהאייפון 15 פרו מקס ולרכוש את ה10 PRO XL בנוסף לפיקסל 9.

 

 

 

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

כרגע, יכולות ה-Ai של הפיקסל (גם סמסונג, ככל הנראה, לא מכיר), הופכות את האייפון ללא מתחרה, בשבילי. השיפורים בממשק, העובדה שלאט לאט אתה מנהל את הטלפון דרך הג׳מיני, מבחינתי זו נוחות. למשל, מקבל הזמנה לאירוע, בתמונה. ישר פותח דרך ג׳מיני אירוע ביומן. בשתי לחיצות הוא קורא את התמונה ומכניס את ההזמנה ליומן. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 43 דקות, falou כתב:

כרגע, יכולות ה-Ai של הפיקסל (גם סמסונג, ככל הנראה, לא מכיר), הופכות את האייפון ללא מתחרה, בשבילי. השיפורים בממשק, העובדה שלאט לאט אתה מנהל את הטלפון דרך הג׳מיני, מבחינתי זו נוחות. למשל, מקבל הזמנה לאירוע, בתמונה. ישר פותח דרך ג׳מיני אירוע ביומן. בשתי לחיצות הוא קורא את התמונה ומכניס את ההזמנה ליומן. 

רק מזכיר את הקטע ממטריקס בו מורפיוס מסביר לניו איך הAI השתלט על העולם

 

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם
לפני שעתיים, Accent Coupe כתב:

היי,

 

יש לי בעבודה 3 חבר'ה שיש להם גם אייפון  פרו מקס כלשהו וגם פיקסל 9 בו זמנית, אחד מהם משתמש בפיקסל 9A.

כולם ממש מרוצים והופתעו מאוד מהאיכות של הפיקסל מכל בחינה שהיא.

אחד מהם מתכוון להפטר בקרוב מהאייפון 15 פרו מקס ולרכוש את ה10 PRO XL בנוסף לפיקסל 9.

 

בהרבה מקומות נוטים להשוות את הפיקסל 9a\9 מול אייפונים חדשים, לא חקרתי לעומק למה כי זה לא רלוונטי למקרה שלי - אבל כנראה שיש לזה סיבה מספיק טוב.
אני מבין שה-9a הוא מכשיר טוב עם סוללה חזקה, השאלה מה קורה ששמים אותו ליד S24 אם מסתכלים על 2 פרמטרים עיקריים לפני הכל: גודל וזמן סוללה.
על הנייר, ה S24 יותר קטן בכמה מילימטרים מ 9a - וקיבולת הסוללה נמוכה ב 20-25% מזו של ה 9a.
ב"מבחני דרך" שעשו לשניהם - הסמסונג מציג יתרון בזמן עבודה ב VIDEO, בכל היתר (game\calls\web) ה 9a גוזר אותו (פערים של כ-שעה\שעה-וחצי לטובת ה 9a).

 

עד עכשיו לא שמעתי משהו לרעת ה 9a והוא המועמד העיקר כרגע, אבל ה S24 עדיין קורץ מספיק חזק בשביל לשקול אותו. 

 

בכל סנריו אחר כנראה שכבר הייתי קונה לה את ה A56 ומתקדם הלאה, אבל הדרישה כאן היא להישאר בטווח הגודל הזה (משמע- 152-154ממ אורך על 71-73 רוחב)

 

אין פה אף אחד עם S24 או 9a ? :) 


איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

תיראה אין פה יותר מדי משחק, מכשירים עם אותה מערכת הפעלה, באותו תהליך יצור, ואחד מהם עם סוללה ב-20 אחוז יותר גדולה, יציע סביב ה-20 אחוז יותר זמן סוללה. 

 

השאלה היא עד כמה זה קריטי ומה הפרמטרים האחרים החשובים. 

לזוגתי יש S24 וזמן הסוללה שלו הוא אחלה לגמרי. אבל היא עובדת מהבית אז כול השימוש שלה הוא בבהירות נמוכה יחסית וב-WIFI. האם זה יהיה רלוונטי לאישתך מבחינת שימוש ? 

 

משאר הבחינות הוא מכשיר פרימיום לכול דבר, וקומפקטי יחסית. אין לי נסיון עם הפיקסל, אבל כניראה הוא לא יהיה ככה, עם העיצוב המכוער שלו, והשוליי מסך המוגזמים וזה שהוא גדול יותר 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

תיראה אין פה יותר מדי משחק, מכשירים עם אותה מערכת הפעלה, באותו תהליך יצור, ואחד מהם עם סוללה ב-20 אחוז יותר גדולה, יציע סביב ה-20 אחוז יותר זמן סוללה. 

 

רק שיש משחק, ויש הרבה משחק.

מעבדים שונים, בארכיטקטורות שונות, אופטימיזציה שונה עם רכיבי היקפיים שונים... בקיצור ההבדל יכול להיות ענק.

 

מכשיר אחד יכול להראות 50% יותר חיי סוללה בשימוש עסקי אך מכשיר אחר למשל יכול להראות יותר סמן סוללה בשימוש של צפיה בסרטוני טיקטוק בזכות השקעה בעיבוד וידאו.

 

כלל אצבע שלי הוא להעדיף מכשירים היושבים על SOC של יצרנים וותיקים שמייצרים לכלל השוק Snapdragon או לחילופין mediatek שמראים בזמן האחרון קפיצה בביצוע. לרוב הם יהיו עם אופטימיזציה יותר טובה מאשר משהו שמיוצר בשביל יצרן/מכשיר אחד.

פורסם

 

האם מישהו מכיר חנות אמינה , רצוי מאירופה, שאפשר לקנות ממנה און-ליין  והיא עושה משלוחים לארץ? 

למשל דרך אמזון , לא משנה בריטניה גרמניה וכו' לא שולחים...

 

פורסם

איזה מכשיר, מה התקציב ולמה לא בארץ או הכי טוב - באילת?

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני כשעה, Michazzz כתב:

איזה מכשיר, מה התקציב ולמה לא בארץ או הכי טוב - באילת?

 

 

כי לא משווק בארץ בארץ, דגם של מוטורולה מסדרת מוטו ג'י

 

פורסם
לפני 5 דקות, Accent Coupe כתב:

אני רואה שהסדרה הזו נמכרת באלי אקספרס.

 

נכון המחירים מצויינים אבל הרום סיני ואולי עוד בעיות כלולות

 

 

פורסם

@yb לא מתוך היכרות, אבל בכתבה פה בסוף מוזכרות כמה חנויות.

נכנתי רק לראשונה, Clove ונראה ששולחת לארץ.

לא יודע להגיד אם יש  דרישות חדשות ביחס לכתבה מבחינת ייבוא. אישור משרד התקשורת, הצהרת מכס וכד'.

פורסם
בתאריך 5.9.2025 בשעה 16:23, Gavrik כתב:

כלל אצבע שלי הוא להעדיף מכשירים היושבים על SOC של יצרנים וותיקים שמייצרים לכלל השוק Snapdragon או לחילופין mediatek שמראים בזמן האחרון קפיצה בביצוע. לרוב הם יהיו עם אופטימיזציה יותר טובה מאשר משהו שמיוצר בשביל יצרן/מכשיר אחד

 

זה חד משמעית לא נכון. המעבדים של אפל הם מהמובילים בשוק ואופטימיזציה זו תמיד שאלה, מה 'מאפטמים'. 

למשל, אפל מחלישה את ביצועי המעבדים במכשירים ישנים, כדי לחסוך בביצועי סוללה (כי דםוככה יש להם את המעבדים החזקים בשוק). גוגל מאפטמים ל-Ai. וכו'

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Tom_22 כתב:

@yb לא מתוך היכרות, אבל בכתבה פה בסוף מוזכרות כמה חנויות.

נכנתי רק לראשונה, Clove ונראה ששולחת לארץ.

לא יודע להגיד אם יש  דרישות חדשות ביחס לכתבה מבחינת ייבוא. אישור משרד התקשורת, הצהרת מכס וכד'.

 

תודה רבה מעניין מאוד

בדקתי באתר שלהם הוכנס יש פרטים Clove אכן שולחים דרך DHL לישראל בעלות של 300 שח , כמובן זה לא כולל מיסים מקומיים פוטנציאליים של ישראל ,

אפשרות מעניינת צריך לחשוב אם משתלמת

עריכה אחרונה על ידי yb

 

×
×
  • תוכן חדש...