Jump to content

yb

  • הודעות

    419
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

2,615 צפו בפרופיל

הנקודות של yb

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

412

מוניטין

  1. yb

    MG ZS או ניסאן ליף?

    יש לי את הzs ev הגרסא החשמלית שהיא המוצלחת (בניגוד לבנזין המוצלחת פחות). הרכב ידוע כאמין למעט מספר דברים קטנים ולא מאוד מהותיים (כמו שיש בכמעט כל רכב), עדיף את גרסת הnet up המאובזרת, החסרון הוא הטווח הקצר יחסית לעומת דגמים חשמליים חדשים שיצאו לאחרונה עם טווח גדול משמעותית, אבל לדעתי הטווח הזה מספיק לגמרי לחלק גדול מהאנשים ביום יום שלהם וככה גם לי, אם צריך פעם פעמיים בחודש בנסיעה קצת יותר ארוכה עוצרים לטעינה קצרה בתחנות הרבות הפרוסות בארץ וממשיכים הלאה. כמובן מי שנוסע כל יום מתל אביב לרמת הגולן בחזרה זה פחות הרכב בשבילו, מי שנוסע נניח יום יום מנתניה לרשלצ בחזרה , ופעם ב.. נסיעות ארוכות אז לזה הוא יהיה מעולה למשימה. אני אוהב את הרכב ונהנה ממנו, הוא כמובן לא מושלם אבל אני שמח מאוד שעברתי אליו מקורולה . זה רכב גבוה יחסית, תא מטען טוב, נסיעה נעימה וכו'... עם הליף אין לי ניסיון
  2. עדיף לקנות בארץ אם ההיצע /מחיר טוב, בארץ אין את כל הדגמים שיש בעולם , למשל המכשיר הנוכחי שלי עם הדרישות שהיו חשובות לי ( כמו שקע 3.5, כרטיס זכרון חיצוני ועמידות מוגברת ) היה אז די אפס אפשרויות בארץ ובחול היו אפשרויות רבות במחיר שחיפשתי, דוגמא נוספת בחורף אשתי קנתה כשהינו בסופש בחו"ל פיקסל 8איי במחיר נמוך משמעותי מהארץ (מחיר מקורי זול יותר מאצלנו +החזר מיסים לתיירים). אני מוכן מראש לקבל בעיות /חוסר אחריות ואני קונה מכשירים זולים יחסית ככה שפחות נורא אם קורה משהו ומחליף בתדירות יותר גבוהה, לרב זה מתברר לטובה . אבל ברור שאם יש בארץ עסקה טובה בהפרש סביר מול חול זה עדיף
  3. תודה רבה מעניין מאוד בדקתי באתר שלהם הוכנס יש פרטים Clove אכן שולחים דרך DHL לישראל בעלות של 300 שח , כמובן זה לא כולל מיסים מקומיים פוטנציאליים של ישראל , אפשרות מעניינת צריך לחשוב אם משתלמת
  4. נכון המחירים מצויינים אבל הרום סיני ואולי עוד בעיות כלולות
  5. כי לא משווק בארץ בארץ, דגם של מוטורולה מסדרת מוטו ג'י
  6. האם מישהו מכיר חנות אמינה , רצוי מאירופה, שאפשר לקנות ממנה און-ליין והיא עושה משלוחים לארץ? למשל דרך אמזון , לא משנה בריטניה גרמניה וכו' לא שולחים...
  7. זאת העמדה שאני רכשתי, מבחינתי נותנת כל מה שרציתי, למשל שליטה על מהירות הטעינה באפליקציה, מחיר טוב ביחס לחלופות מקבילות, יצרן מוכח מוצר אמין - חברת באסן, כלול כבל הטענה 7 מטר שזה חשוב , משלוח עד הבית והכי חשוב מבחינתי קבלתי שרות מקצועי וזמין, כבר משיחת היעוץ וגם שאלות בהתקנת העמדה. כמובן שאין לי שום קשר אישי או עסקי עם העסק הזה רק ניסיון אישי מוצלח. https://evsmartech.co.il/shop/products/עמדת-טעינה-ביתית-לרכב-חשמלי-22kw-כבל-מובנה-7/
  8. מדוייק, בדירה שלי יש לוח 40*1 , לכן בגלל שיש לי עמדה עם 22kw, יש לי אפשרות לקבל לפי 32 אמפר במקום 16 אמפר וזה כן משמעותי במקרה שלי כי אני יכול בהתאם לכוון קצב הטענה של עד 7kw+- (שיכול להיות גבולי כמובן), בפועל אני מכוון באפליקציה של עמדת הטעינה לפי 24 וקצב הטענה שמתקבל הוא 5kw בערך , מה שלא יכול לקרות בעמדה של 11kw שהיתה נותנת לי עמדה עם הטענה איטית משמעותית של 3kw , אז כן לעמדת הטענה של 22kw יש ערך
  9. הכל תלוי פר רכב הנתונים כמובן, יפנית עם טכנולוגיה פשוטה אולי הייתי הולך על חדש יותר בגלל עמידות פוטנציאלית , אבל מצד שני רכב חשמלי/צרפתי/ מורכב או עדין טכנולוגית הייתי הולך על ה"בטוח" יותר כדי לאזן את הסיכון
  10. קניתי לאחרונה רכב חשמלי מטרייד מוביל (mg zs), תהליך המכירה היה חיובי והוגן וגם מחיר המכירה וגם שקוף, אני יצאתי מרוצה . אתה כמובן צריך לעשות שיעורי בית ולהבין מה אתה קונה ואת כל המשמעויות. בקשר לבדיקה בלובינסקי יש סיכוי גבוה יותר לקבל במוסכי המשנה שנגישים יותר ולא במוסך המרכזי, אלא אם הרכב צריך בדיוק לעשות טיפול שנתי.
  11. יש לי ניסיון טוב עם אופרן, אני יכול לתת דוגמא לאינדיקציה טובה- כששכרתי בפעם האחרונה דרכם רכב במילאנו לפני מספר שבועות עם יורופקאר, מהרגע שהנציג ראה שזה דרך אופרן עם הביטח שלהם הוא הסביר לי שהכל מכוסה ואפשר פשוט להתקדם הלאה ואין מה לדאוג גם בחזור, אמנם לא היה לי לשמחתי צורך לבדוק אותם במקרה חרום אבל זאת נראה כמו כתובת טובה ונכונה גם מבחינת שרות לקוחות וגם מבחינת הקשרים עם חברות ההשכרה . דרך אגב לא קשור אבל למי שזה יכול להועיל לו, עד אמצע אפריל חייבים על פי חוק לשאת בתא המטען שרשראות שלג בחלק מהאזורים באיטליה ואם לא הייתי בודק ומגחה שאין ומבקש, אז לא הייתי מקבל את השרשראות האלה
  12. מקריאה בנושא של עמדות הטענה: כן ניתן לבחור בעמדה בין מצב תלת פאזי לחד פאזי בחלק גדול מהן.
  13. כבל סבתא כפתרון הטענה קבוע לא נשמע הרעיון שכדאי לבנות עליו , קראתי איפשהו שזה גם לא חוקי להטעין יותר משעתיים רצוף (אולי עם שקע שוקו אין מגבלה כזאת רק בשקע "רגיל") . אני מחפש פתרון פשוט אבל "נכון", ממה שראיתי עמדות עם מפרט סטנדרטי (עמדה עם כבל 5 מ' ומעלה, אפליקציה וכו'...) נדרש עולה בין 1500 ל2000 שח רק לא ברור מה מכל המוצרים טוב וכדאי באמת. העמדה החד פאזית 11kw במחיר באמת מעולה , השאלה אם לא נדרשת עמדה 22kw כי היא "מתאמצת פחות " ( ציטוט לא מדוייק מאחד מהאתרים שמוכרים עמדות, לא ברור אם הכוונה לאורך חיי מוצר או אחר או סתם מילות שיווק).
  14. הרכב mg zs ev עם הסוללה הקטנה 45, הטעינה כמובן תיהיה איטית מאוד בלילה לרב וזה מספיק לגמרי (כמו שהטווח של הרכב מספיק בשבילי), הבית מיועד לפינוי בינוי לכן כל ההכנות לעתיד ושדרוגים פחות רלבנטי , כרגע מחפש עמדה הטענה פשוטה ואמינה עם אפליקציה בשביל הנוחות.
  15. לאחר שרכשתי רכב חשמלי, אני מחפש עמדת טעינה, יש לי לוח חד פאזי 40*1 (התקנה תיהיה סופר פשוטה בצינור ישיר קיים מארון החשמל מטרים בודדים למיקום המיועד לעמדת ההטענה). ממה שאני מבין עמדת הטעינה היא בסוף "שקע הזרמה גדול " המטען הוא בכלל ברכב, האם יש באמת הבדלים מהותיים בין כל המוצרים בשוק במקרה פשוט כמו שלי? אני צריך סוס עבודה ל3-4 שנים הקרובות לא מעניין אותי העתיד כי זה כבר יהיה במקום אחר עם עמדה חדשה . יצרנים /ספקים ספציפיים שעדיף לדבוק בהם? האם יש הבדלים באיכות האפליקציות שליטה? הגנת הפחת שבפנים? /דברים נוספים שכאלה שכלולים ברב העמדות האלה?
×
×
  • תוכן חדש...