Jump to content

yaya

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

הנקודות של yaya

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. איך בודקים שהאחריות בתוקף? להתקשר ללובינסקי ולשאול לפי מספר הרכב?
  2. אני עומד להוציא אופל מוקה 22 יד 1 מטרייד מוביל, 36 אלף ק"מ. במכון רגיל עשו לו בדיקת שלדה בלבד ואמרו לי שכדי לבדוק את בריאות הסוללה צריך ללכת ללובינסקי. האם יש סיכון אמיתי לא לעשות את הבדיקה? מה הסיכוי שלרכב בפרטים הללו תהיה בעיה? ללובינסקי יש אחריות על הסוללה לשמונה שנים, כלומר עוד 5. מה חושבים? למעשה כבר חתמתי על חוזה אבל פתאום חטפתי כאב בטן שאולי פספסתי משהו מהותי....
  3. לאף אחד בפורום אין תובנות לשתף בנוגע לקנייה ממגרש?
  4. שלום לכולם. מחפש רכב חשמלי במחיר 85k לכל היותר. זה משאיר אותי עם mg והקצה התחתון של רכבים של קונצרן סטלנטיס (פיג'ו 2008, אופל מוקה) - שהם יקרים יותר בממוצע ב 10 k ממה שיש לי לשלם אבל בודדים (עם ק"מ גבוה בדרכ) כן נופלים בטווח. היום ראיתי מודעה של מגרש פרטי ברחובות (צחי גרציאני) לרכב עם ק"מ נמוך ומחיר ממש טוב... לזכותו הוא מעלה הרבה אינפורמציה על הרכב לאתר ומשדר שקיפות אבל האם כדאי בכלל להכנס 'להרפתקאה' עם מגרש בודד או שהמחיר משדר שיש שם משהו שהוא מסתיר...?
  5. הבנתי שאני בנורמה... עזרתם לי מאד, תודה!
  6. היי, רכשתי את הרכב לפני חצי שנה וכבר עשיתי איתו 10K ק"מ. הצריכה הממוצעת הרשומה במחשב הרכב היא 1:9.5 - האם מישהו יכול לומר לי אם זה סביר לרכב הזה? בכל מיני אתרים מחול וגם בארץ ראיתי שמדברים על צריכה אמיתית של 1:14 (נתוני יצרו 1:17 או דומה), והאמת היא שעל הבסיס הזה רכשתי אותו - מחירי הדלק העולים רק גורמים לי לרצות להיפטר ממנו - למרות שאני מאד נהנה מהגודל והנוחות שהוא מציע...
  7. למי לא יהיה אינטרס? הרי כל מתקין ירצה גם למכור לי משהו...., לא?
  8. של פיוניר, קצת ישן אבל עושה עבודה טובה לטעמי DEH2850MP יש עוד הצעות?
  9. שלום לכולם, בפעם הראשונה בחיי אני חושב לקנות מערכת לרכב (לא רק רדיו דיסק+רמקולים). קיבלתי מחנות את ההצעה הבאה, ואודה לכם אם תוכלו לתת לי חוו"ד בשתי רמות: תוצרת ודגם (טוב, לא טוב) - אני לא מבין כלום בסטריאו לרכב מחיר שהוצע כשאתם נותנים חוו"ד שימו בבקשה לב לעובדות הבאות: אני "חתוך" בכסף, ז"א אין לי יותר ממה שהמערכת שהוצעה עולה כך שהאלטרנטיבות צריכות להיות באותה רמת מחיר פחות או יותר זו המערכת הראשונה שלי אני כבר לא ילד שעכשיו מפציץ באסים אלא רוצה לשמוע בעיקר מוזיקה סולידית - אבל באיכות גבוהה מזו שהייתי רגיל לה עד היום.... מגבר: פרמייר PA840 מחיר 700 ש"ח סט קומפוננט 6.5": Phoenix Gold V65C Rayval מחיר 350 ש"ח סאב 10" של פולק אודיו - 700 ש"ח אה, שכחתי לציין - יש לי פולקסווגן בורה שבאה עם סט קומפוננט אחד מקורי של היצרן ודיסק של פיוניר.. תודה רבה לכל העונים והמסייעים....אל תתביישו בבקשה....
  10. לאחר התשה בלוח יד 2 מול מוכרים פרטיים בלתי אפשריים, ולאחר סינון הסוחרים החלטתי לעשות קיצור דרך ולרכוש ממגרש גדול ומוכר. ביום שישי רכשנו מסוכנות טריידמוביל בחולון פולקסווגן בורה 2003, יד 1 עם 95K ק"מ, שמורה פנימית וחיצונית באופן מדהים. לקחנו אותה לבדיקה, והסוכנות התחייבה ליישר את כל הבעיות שהתגלו (לא דברים חמורים אבל נזילות שמן במנוע ומערכת ההנעה, קורוזיה במערכת קירור, החלפת צמיגים). עד כאן הכל טוב ויפה. מה ש"פתאום" ראיתי היום בבדיקה הוא שהם מפרסמים עוד 3 מודעות עם רכבים עם נתונים דומים עד זהים בסוכניות ראשל"צ וחולון (שתיים על רכב 03 ואחת 04). שאלתי היא האם אני צריך לחשוש שהם לוקחים רכבים "ומסדרים" להם ק"מ אטרקטיבי, או שהם פשוט מפרסמים את אותו הרכב ביותר ממודעה אחת? מה אתם אומרים?
  11. חבריים תודה. בינתיים אני אשאר עם עצתו של רון לגבי שמן הגיר... (עד שאשתכנע אחרת...) ולגבי הטיימינג אני חושב שאגיע לבדיקה לאחר שאקבל את הרכב בהמשך השבוע... שאלה אחרונה: בבדיקת מכון איתרו נזילות שמן במנוע ונזילות שמן במערכת הנעה - האם זה חמור, או יותר נכון מהן התסריטים האפשריים (מבחינה כספית), מאחר ששילמתי רק מקדמה על הרכב אני עדיין עם כוח מיקוח מול הסוכנות - האם הם צריכים לסדר זאת או שזה משהו לא גדול?
  12. לא הבנתי את תשובתך... כתבתי שעשו טיימינג ב 30K ולפני ארבע שנים.
  13. שלום לכולם, אתמול רכשתי בשעה טובה פולקסווגן בורה 2003. מד הק"מ מורה 95K ק"מ, ולבעלים יש חשבונית על החלפת רצועת תזמון שהוא עשה לפני 4 שנים בשנת 2005 כאשר האוטו עשה 30K (שזה קצת מוזר נכון?). הוא אומר שטיימינג צריך לעשות כל 90 אלף או 5 שנים, ולכן יש לי עוד שנה עד שאני אצטרך לעשות טיימינג חדש. האם זה נכון? ומי יודע לומר לי מה עלות של טיפול כזה במוסך מורשה? רציתי לשאול אם כדאי לי מיוזמתי לבקש מהמוסך שיבדוק לי שמן גיר ויחליף אותו נגיד או לעשות טיפול אחר לגיר (אוט')? תודה למסייעים! יאיר
  14. תודה על התשובה. האם היא יכולה ללכת לבד ולהוציא רישום מודפס או שאני חייב להיות נוכח שם כדי שלא יוכלו "לדפוק" אותי? תכל'ס אין לי שום עיניין בלבזבז זמן יקר על בירוקרטיה מיותרת.... מה אתם אומרים? יאיר
×
×
  • תוכן חדש...