לאחר התשה בלוח יד 2 מול מוכרים פרטיים בלתי אפשריים, ולאחר סינון הסוחרים החלטתי לעשות קיצור דרך ולרכוש ממגרש גדול ומוכר.
ביום שישי רכשנו מסוכנות טריידמוביל בחולון פולקסווגן בורה 2003, יד 1 עם 95K ק"מ, שמורה פנימית וחיצונית באופן מדהים. לקחנו אותה לבדיקה, והסוכנות התחייבה ליישר את כל הבעיות שהתגלו (לא דברים חמורים אבל נזילות שמן במנוע ומערכת ההנעה, קורוזיה במערכת קירור, החלפת צמיגים). עד כאן הכל טוב ויפה.
מה ש"פתאום" ראיתי היום בבדיקה הוא שהם מפרסמים עוד 3 מודעות עם רכבים עם נתונים דומים עד זהים בסוכניות ראשל"צ וחולון (שתיים על רכב 03 ואחת 04).
שאלתי היא האם אני צריך לחשוש שהם לוקחים רכבים "ומסדרים" להם ק"מ אטרקטיבי, או שהם פשוט מפרסמים את אותו הרכב ביותר ממודעה אחת?
מה אתם אומרים?