Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

פיי ו WALLET זה 2 שונים או אותו אחד? O_o

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

שמע... לי לדוגמא יש יישומון של כאל (ויזה) אני יכול להגדיר גם משמה חיוב. תעבוד עם מה שנוח לך.

למעשה אני עברתי מאחד לשני, כאשר קבלתי הטבה על עצם ההסכמה לעבוד דרך היישומון שלהם, מדיי פעם הם יוצאים במבצע כזה.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
פורסם
לפני 32 דקות, ברווז כתב:

פיי ו WALLET זה 2 שונים או אותו אחד? O_o

פעם נקרא פיי , שונה לוואלט.

@Ron Poh בתחילת השימוש באפליקציות לתשלום בטלפון גם אני השתמשתי באפליקציות של  חברות האשראי, כשגוגל נכנסו לישראל עם הפיי\וואלט עברתי אליהם כי היו הרבה יותר טובים, אני מנחש שבזכות גישה יותר טובה ל-NFC. האם האפליקציות של חברות האשראי השתפרו? לא יודע, נטשתי אותן.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בפעם הקודמת (לפני 6 שנים) קניתי מכשיר משומש, אבל היה לי מזל
כי נפלתי על אדם מבוגר, הגון וישר.
נתן לי לבדוק את המכשיר חצי שעה, לעבור על הכל. WIFI, GPS, מסך, שמע, בקיצור כל מה שצריך להיות תקין - היה תקין.

שילמתי ונסעתי לדרכי - המכשיר עבד ועדיין עובד מעולה! לא זוכר תקלה אחת במשך השנים האלה.

עברו כאמור 6 שנים, המכשיר המשומש שלי כבר מאוד התיישן (גלקסי S9) ואפילו אפליקציות בסיסיות כבר לא נתמכות בגירסת האנדרואיד שלו.
הגיע הזמן לקנות חדש, ואני שוקל שוב לחפש ביד2 מכשיר משומש...

אבל... בדיוק כמו למצוא רכב משומש, זה סיפור... צריך לנסוע, לראות, לבדוק, ובעיקר - לקוות שקנית מאדם ישר והגון (שזה לא קורה הרבה לצערי)
 

אני לא מחפש מכשיר הכי חדש כמו S25
S23 יספיק לי בהחלט. אני תמיד קונה 2 דורות אחורה.

 

מה דעתכם לגבי קניית מכשיר משומש? 
כמה כאן מחזיקים מכשיר משומש? - ומה הסיבה?

פורסם

תקציב?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לדעתי אין שום בעיה לרכוש מכשיר משומש כל עוד הפער הכספי מצדיק את הסיכון והטרחה. 

רוב הסיכון יכול להיות מוסר אם אתה סומך על האינטואיציה שלך במהלך שיחת טלפון מקדימה והפער מצריך בדיקה לעומת מה מוצדק עבורך אישית.

אגב, כל הכבוד על אי הכניעה לתרבות הצריכה המוגזמת. 

פורסם
לפני שעתיים, boli19 כתב:

מה דעתכם לגבי קניית מכשיר משומש? 

אישית, אני לא ניסיתי אף פעם.

אם אתה קונה 2 דורות אחורה, מה הבעיה לקנות מכשיר חדש, אבל לא הכי מתקדם?

דגם ביניים כלשהו? 

מטעמי תקציב. 

 

הרי גם ללכת, לבדוק, לחפש, לוקח זמן ויש לזה ערך כלכלי..

  • רעיון טוב! 2

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אני כותב מסמסונג s22 אולטרא שקניתי משומש בן שנה, במחיר 1600 שקל פחות ממחיר חדש. לדעתי זה היה דיל מצויין והטלפון משרת אותי נאמנה כבר כמה שנים 

  • אהבתי 2

יום טוב גם לך

פורסם

אייפונים תמיד קניתי משומש-מכשירים עמידים ואני בודק בריאות סוללה אם גבוה מראה שלא שומש הרבה ולא נהרס עם מטען סיני 

 

שיומי זולים וגלאקסי פשוט של אזור ה1000 שח קניתי חדש אבל חזרתי לאייפונים(משומשים) בגלל האיכות העדיפה לדעתי

 

מהמודעה אתה מבין אם המוכר נורמלי ומהשיחה איתו אתה אמור להבין סופית האם שווה לבוא ליבדוק

 

אצלי היה מדובר במכשירים שאני רוצה וההבדל בין משומש לחדש איזהה1000 שח אז הלכתי על משומש

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, saar5555 כתב:

אישית, אני לא ניסיתי אף פעם.

אם אתה קונה 2 דורות אחורה, מה הבעיה לקנות מכשיר חדש, אבל לא הכי מתקדם?

דגם ביניים כלשהו? 

מטעמי תקציב. 

 

הרי גם ללכת, לבדוק, לחפש, לוקח זמן ויש לזה ערך כלכלי..

אני לא רוצה דגם ביניים, אני רוצה מכשיר חזק. קונה מכשיר דגל, רק שהתקציב לא מאפשר לי לקנות מכשיר חדש חדש
אז שתי דורות אחורה זו פשרה טובה. המכשיר עדיין טוב , ובאמת מחזיק אצלי 5 שנים לפחות בלי בעיות
וגם המחיר מתאים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא חושב שההפרש במחיר שווה את זה.

בשביל לחסוך אלפייה במקרה הטוב?

וגם, זה סוג של הימור, לך תדע מה עבר על הטלפון.

היום עד 2000 ש"ח אתה יכול לקנות טלפון מעולה שיחזיק לפחות 5 שנים.

 

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם

נגד עם מכשירי אנדרואיד כי אתה לא יודע אם המכשיר נפרץ או שלא, אלא אם אתה יודע ורוצה להתקין קושחה. אתה צריך להיות מודע לכך שתפסיק לקבל עדכוני אבטחה מוקדם יותר. טלפון זה כמו המחשב שלך. אתה צריך להחליט איך הוא יהיה.

 

פורסם

לדעתי זה מיותר ברוב המקרים. 

לקנות מכשיר בן חצי שנה-שנה הכי פרימיום שיש שעולה 5000 חדש  באיזה 1000-1500 שקל פחות מהמחיר זאת עסקה לא רעה. 

לקנות גלקסי S23 בן שנתיים וחצי ב-500 שקל פחות מהמחיר שלו כחדש, זה סתם טירחה ובזבוז זמן. במיוחד כשאתה קונה ל-5 שנים. כמה זה יחסוך לך ? 100 שקל בשנה? 

  • אהבתי 1
פורסם

לדעתי לא נכון להסתכל רק על ההפרש מחדש אלא מה מקבלים בתקציב נתון. 

 

לא כולם יכולים או רוצים להוציא 3000-4000 על טלפון והשאלה החא מה האופציות ב 1500-2000.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 17 שעות, boli19 כתב:

אני לא רוצה דגם ביניים, אני רוצה מכשיר חזק.

 

אבל מעבדי הביניים של היום חזקים ממעבדי הדגל של לפני שלוש שנים...

 

מעבר לזה, הרב המוחלט של המשתמשים לא צריך יכולות של מעבד דגל והרבה רכיבים אחרים (מהירות מודם וכו׳), כמו בעיות של תאימות תוכנה, ירימו ראשן לפני שהמעבד יהפוך להיות צוואר הבקבוק של המכשיר, גם אם אין לו מעבד דגל.

 

לפני 5 שעות, davemustaine87 כתב:

לדעתי זה מיותר ברוב המקרים. 

לקנות מכשיר בן חצי שנה-שנה הכי פרימיום שיש שעולה 5000 חדש  באיזה 1000-1500 שקל פחות מהמחיר זאת עסקה לא רעה. 

לקנות גלקסי S23 בן שנתיים וחצי ב-500 שקל פחות מהמחיר שלו כחדש, זה סתם טירחה ובזבוז זמן. במיוחד כשאתה קונה ל-5 שנים. כמה זה יחסוך לך ? 100 שקל בשנה? 

 

גלאקסי S23 עולה 1600+ ש״ח. זה הרבה פחות מ-500 ש״ח ממחירו כחדש.

מה המחיר שלו משומש?

צריך להיות משמעותית פחות מזה, כדי שיהיה כדאי לקנות.

 

האם זו עסקה טובה?

 

צריך קצת להתעמק, כדי לדעת מה היו השיפורים בין הדורות וכמה הם משנים למשתמש. למשל הנושא של הבהובי מסך (LTPO)

אישית, אני משתמש הרבה בפיצ׳רים מסויימים של Ai. אם יצרן מיישם אותם בדגמים חדשים ולא בישנים, זו יכולה להיות סיבה לא לקנות את המכשיר הישן.

 

סתם לקנות ספינת דגל ישנה כי ״חזק״, זו טעות . כאמור, המעבד הוא לרב לא צוואר הבקבוק, לא בסלולרים וגם לא במחשבים.

 

אבל, ׳בגדול׳, S23 זו עדיין עסקה טובה. בטח אם לא רוצים מכשיר ביניים, בגלל גודל המסך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...