Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כניראה לא הסברתי את עצמי כמו שצריך,

 

הכוונה היא שמכשיר כמו S25 אולטרה 512 גיגה יבואן רשמי עולה משהו כמו 4500 שקל חדש, אם אפשר להשיג מכשיר כזה בשוק היד 2 משומש קלות ב-1000 שקל פחות- זאת עסקה שאולי כדאי לשקול. 

 

מכשיר כמו S23 עולה היום 1600 שקל חדש.

ומשומש שקרוב לודאי יהיה בן סביב השנתיים, יעלה בערך 1100 שקל, זה פער של 500 שקל,

וזה לדעתי ממש לא שווה את הסיכון בקניית משומש 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אני מחפש לקנות רק יבואן רשמי (במידה ואני קונה מכשיר חדש)
למה? מהרבה סיבות, העיקרית ביניהן - המכשיר חדש באריזה, לא פתחו, לא התעסקו, לא צרבו לו רום "מותאם" - "בלגי, צ'כי וכו'"
יש הקלטת שיחות מובנית במכשיר רשמי - בלי כל מיני צריבות. יש עדכוני FOTA בוודאות, יש E-SIM בוודאות, ויש NFC.
במכשיר מקביל שהיה לי פעם
היבואן המקביל התחיל לתרץ לי - "גם המכשיר שלך יקבל עדכון, פשוט צריך לחכות עד שסלובניה תקבל את העדכון, כי משם ייבאתי אותו"
(כמובן שמעולם לא הצלחתי לקבל עדכון רשמי, וכשפניתי שנה אחרי - אמרו לי שהמכשיר לא באחריות , ושאני מוזמן ללכת לחפש את החברים שלי (או משהו דומה :)


לגבי S23, זה בדיוק מה שאני מחפש, ומעדיף את גרשת הפלוס.
אף אחד לא מוכר S23 יבואן רשמי חדש מחנות, בטח לא היום שנתיים אחרי שיצא.

אפשר למצוא לפעמים כל מיני דילים או שאריות, אבל צריך הרבה מזל.

 

כן אפשר למצוא S23+ אצל אנשים פרטיים, כאלה ששידרגו או שקיבלו מכשיר מהעבודה

ועליהם אני בונה. בתקווה למצוא משהו גם לא יקר מדי, גם במצב טוב, והכי חשוב - מאדם אמין - את זה שומעים בקול ורואים בעיניים.

אגב, יש למכירה בכל מיני אתרים מכשירים כאלה מ"תצוגה".

אבל כשאני חושב על זה - מכשיר מתצוגה, עמד בחנות לפחות שנה, אולי קצת פחות. 

הדליקו את המסך והתעללו בו כמעט 12 שעות ביום שהחנות פתוחה... ולכן, כנראה שהוא לא יחזיק הרבה
 

לפני 23 שעות, sperial כתב:

תקציב?

1300 ש"ח.

עריכה אחרונה על ידי boli19
  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סאני

הוט מובייל

פלאפון

סלקום

פרטנר

דינמיקה

 

אלה היבואנים הרשמיים לפי מה שידוע לי.

 

הוט מובייל מציעים את המחיר הכי זול ומבטיחים 3 שנות אחריות

למישהו יש ניסיון עם מכשירים שנרכשו דרכם?

אני מבין שיבואן רשמי הוא יבואן רשמי, שאין כאן טריקים למיניהם

 

האם אני יכול לקנות מכשיר בשקט מהוט או דינמיקה או סאני ולדעת שקיבלתי בדיוק את אותו מוצר?

פורסם

כמה שאני זוכר ביבוא רשמי יש הקלטת שיחות מובנית שאין במקביל.

קניתי לפני כחצי שנה מיבואן רשמי 'פרטנר' S24+.

ענה על כל הדברים שבקישור, וחוץ מזה שהוא מכשיר מעצבן, בקטע של הרשמיות לא היה שום טריק או שטיק.

https://www.mobileonline.co.il/samsung-israel-official-import/

פורסם
לפני שעתיים, BoazB11 כתב:

כמה שאני זוכר ביבוא רשמי יש הקלטת שיחות מובנית שאין במקביל.

קניתי לפני כחצי שנה מיבואן רשמי 'פרטנר' S24+.

ענה על כל הדברים שבקישור, וחוץ מזה שהוא מכשיר מעצבן, בקטע של הרשמיות לא היה שום טריק או שטיק.

https://www.mobileonline.co.il/samsung-israel-official-import/

מכיר את הקישור ששלחת, הוא כבר די ישן, והקישור לבדיקת IMEI כבר לא קיים באתר סמסונג. לא מוצא דרך אחרת לוודא.

אגב, למה הוא מכשיר מעצבן?

פורסם

מעצבן יחסית...

יחסית למכשיר שהחלפתי - huawei P20 pro  בן 7 שנים (2018)

ציפיתי לקבל לפחות את אותה תמורה בידידותיות וחוויית שימוש, והתאכזבתי קשות. 

 

* זיהוי טביעת אצבע - (חייב את זה מכמה סיבות)

בקודם מהיר כברק, בנוכחי - איטי פי כמה ודורש אצבע לא רטובה מדי, לא יבשה מדי, ועם לחיצה ארוכה מדי.

 

* מחוות התעוררות בהרמה:

הקודם ציית ב-95% להרמה מהירה, זיהה פנים גם עם משקפיים, ונפתח מיד לשימוש,

הגלקסי אולי מגיב ב-20% מהפעמים וגם אז לא נפתח, אלא מצפה להחלקה ו/או הקשת קוד.

כנ"ל עם זיהוי פנים - איטי ולרוב לא מזהה אם התנאים לא אידיאלים עבורו.

 

* סוללה - את ה-וואווי הייתי טוען בשנותיו הראשונות 2-3 פעמים בשבוע,

סמסונג - מהתחלה רוצה מטען כל יום או יומיים גג.

 

* לשניהם מצלמה מעולה (הסיבה העיקרית שלי למכשיר יקר), הסמסונג עם זום עדיף

ואבל וואווי מכה אותו שוק על ירך בצילומי לילה או בתאורה חלשה מאוד.

 

* התחממות - משהו שבכלל לא הכרתי ב-וואווי.

הגלקסי לפעמים מתחיל 'לבעור' לי בכיס ללא סיבה נראית, ולרוב מתחמם גם בשימוש סביר של התמסררות טקסטים.

 

* משרתם של כמה אדונים - וואווי עבד רק אצלי.

לגלקסי יש מדי פעם 'רעיונות' איך הוא אולי יודע יותר טוב ממני מה אני רוצה, ומציע לי כל מיני הצעות לשיפור וייעול...

ומפריע לי בפעילות שוטפת, שלפעמים אני ממש צועק עליו "מי שאל אותך?!". תעבוד ותשתוק!

 

* יש עוד כמה דברים קטנים שאפשר לחיות איתם, אבל בכל זאת - 

המסך של וואווי חד יותר בסרטוני יוטיוב, הממשק של השיחות פחות אינטואיטיבי ויותר מסורבל,

וואווי לא סבל בכלל מתגובה לנגיעות אקראיות כשהוא בכיס. גלקסי כבר התקשר לי 100 מהכיס על דעת עצמו...

 

בקיצור - ציפיתי לשיפור ושידרוג, ומצאתי את עצמי עם מכשיר 'כבד' ועייף ו...מעצבן.

 

למה החלפתי?

כי הסוללה כבר דרשה טעינה מדי יום, שקע הטעינה התרופף, הגב התרסק בנפילה כשהורדתי מגן,

והסיבה העיקרית הייתה שבהתקנת מסך מולטימדיה ברכב, המתקין לא הצליח לקשר אליו את הוואווי ,

שבדיעבד הבנתי שזה בגלל שקע הטעינה הרופף שמשמש גם להעברת דאטה ותקשורת על חוט.

ואחרי הכל גם הגלקסי מתקשר עם המערכת באופן חלקי וצולע, והאשם כנראה במערכת המ"מ

ובעיקר בי שהתפתיתי להתקין את הדרעק הזה על סמך המלצה של המתקין ולא קראתי קודם בפורום...

 

בסיכום - נכנסתי ללופ של שדרגת כושלת ובשורה התחתונה הוצאתי כמה אלפי שקלים וצעדתי שני צעדים אחורה.

לא מעצבן?

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם

תודה בועז
אני דווקא ניסיתי להשתמש ב-S25 ומרגיש מהיר ונוח.
כמובן שאין לדעת עד שאקנה ואשתמש בו בצורה מלאה ביום יום.

גם אני עם מכשיר בן 7 שנים, אני לרוב מחזיק מכשיר 7 שנים עד שאף אפליקציה, כולל BIT והאפליקציה של הבנק כבר לא נתמכות בו (כמו שקרה עכשיו)

ואז אני משדרג.
 

פורסם
לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

זיהוי טביעת אצבע - (חייב את זה מכמה סיבות)

בקודם מהיר כברק, בנוכחי - איטי פי כמה ודורש אצבע לא רטובה מדי, לא יבשה מדי, ועם לחיצה ארוכה מדי.

 

זו לא אמורה להיות בעיה בסמסונג. תבדוק סיבות אפשריות לזה שהקורא לא מזהה טוב את האצבע שלך.

 

לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

התחממות - משהו שבכלל לא הכרתי ב-וואווי.

 

איזה מעבד יש, סנאפדרגון?

 

לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

משרתם של כמה אדונים - וואווי עבד רק אצלי.

לגלקסי יש מדי פעם 'רעיונות' איך הוא אולי יודע יותר טוב ממני מה אני רוצה, ומציע לי כל מיני הצעות לשיפור וייעול...

 

בטוח שזה פיצ׳ר שאפשר לנטרל.

 

לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

לשניהם מצלמה מעולה (הסיבה העיקרית שלי למכשיר יקר), הסמסונג עם זום עדיף

ואבל וואווי מכה אותו שוק על ירך בצילומי לילה או בתאורה חלשה מאוד.

 

לא סביר.לסמסונג חיישן משמעותית יותר גדול (לא סביר, אבל אפשרי. גם האופטיקה משחקת תפקיד ול-P20 הייתה טכנולוגיה ייחודית. אבל עדיין... לא סביר.

ייתכן שבגלל שהקובץ עצמו יותר קטן ב-P20, נדמה שיש יותר רעש, אבל אם תקטין את הקובץ של הסמסונג לגודל הפיסי (אורך/רוחב), של ה-P20 ההבדל ייעלם. אולי.

 

לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

יש עוד כמה דברים קטנים שאפשר לחיות איתם, אבל בכל זאת - 

המסך של וואווי חד יותר בסרטוני יוטיוב,

 

פה אתה כבר חולמת לגמרי. 

חדות זה עניין מדיד, והוואווי לא יותר חד. 

הוא לא יותר כלום, בכל מה שקשור לאיכות תצוגה...

 

הייתי בודק את הגדרות היוטיוב שלך.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

איזה מעבד יש, סנאפדרגון?

לגלקסי S23 ול-S25 יש מעבד סנאפדרגון - וזה מעולה!

ל-S24 יש exynos
שידוע שלפעמים מתחמם או יש לו לאגים כלשהם...

בגדול אני מעדיף סנאפדרגון

פורסם
לפני 27 דקות, falou כתב:

איזה מעבד יש, סנאפדרגון?

אם התכוונת לוואווי -

ערכת שבבים
Kirin 970
מעבד
Cortex A73 Cortex A53
מספר ליבות
4 + 4 ליבות
מהירות מעבד
2400 1800 MHz
 
יכול להיות באמת שבסרטונים הגלקסי מוריד איכות, ככה זה נראה למרות שההגדרות על המקסימום,
ואולי אני מתקטנן על המצלמה, אבל מה שבעיקר מפריע לי זה ה"נגישות".
אני הרבה פעמים עם ידיים לחות או יבשות (הלחות מייבשת...) ואני ממש חייב לריב עם החישן שיזהה.
עם הוואווי זה היה נדיר וכמעט לא קורה.
כנ"ל עם להתעורר במחוות הרמה ולזהות פנים. חשוב לי כשהידיים רטובות או מלוכלכות.
וואווי אלוף בזה וגלקסי עגלה עייפה בהשוואה.
 
התחממות זה גם מטרד. כאילו הוא עובד ברקע ולא בשבילי.
היום אחרי התכתבות של כמה דקות בווטסאפ התחמם ככה שלא היה נעים להכניס לכיס.
לרוב זה בסדר אבל מדי פעם הוא מנסה לבשל אותי ללא פרובוקציה מצידי...
 
פורסם

אם יש לך בעיה עם זיהוי טביעת אצבע, תנסה להגדיר את אותה האצבע כמה פעמים. אצלי זה מאוד עוזר, במיוחד בחורף, שהעור של הידיים יבש ומבוקע. 

לגבי ההבדל בזיהוי של הוואווי לעומת הסמסונג, שתיארת. אולי הוואווי מחפף, זאת אומרת שהוא פחות קפדן לגבי ההתאמה של טביעת האצבע. 

  • רעיון טוב! 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 7 שעות, BoazB11 כתב:

מעצבן יחסית...

יחסית למכשיר שהחלפתי - huawei P20 pro  בן 7 שנים (2018)

ציפיתי לקבל לפחות את אותה תמורה בידידותיות וחוויית שימוש, והתאכזבתי קשות. 

 

לצערי עם כול הפלוסים של מכשירים חדשים, יש גם מינוסים שגורמים לכך שיש  דברים שפשוט לא תקבל ממכשיר מודרני לעומת מכשיר דגל של שנת 2018. 

 

זיהוי טביעת אצבע וזיהוי פנים. בניגוד ל-2018 ששם זה היה בעיקר גימיק נחמד, היום לדבר הזה יש משמעות אחרת לגמרי, שכן כול החיים הפיננסים שלך נמצאים בסמארטפון ולכן הוא חייב להיות מאובטח ברמות גבוהות יותר. לכן הוא גם מגיב "לא מושלם" לעומת מכשיר ישן יותר. 

 

 

 

פורסם

טביעת האצבע בסמסונג עובדת ב 25+ אצלי מצויין וצריך כמות חתכים די גדולה כדי שאצטרך להחליף אצבע. ב 22+ זה היה הרבה יותר רגיש לשינויים.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...