Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 9 דקות, איציק נ. כתב:

Arran brown.

נתן סקירה אחרי 4 חודשי שימוש והשוואה מול ה 9.

תכל'ס זה לא משנה כמה הוא מפורסם או כמה לייקים יש לו,  הוא נגע בנקודה משמעותית שבחלק מהמקרים ייתכן אף אחד לא שם לב אליה אבל יש לה משמעות. אגב, יש גם תלונות על המודם של הפיקסל 7 (מי שמחזיק בטלפון נוסף מייד מרגיש את ההבדל ויכול גם להשוות באותו המיקום בדיוק).

https://youtu.be/bWW9YJsc_LQ?si=ENBDmR5fP5infZsi
תריץ לדקה 13:20.

הבעיה בכל הסיפור זה גודל המכשיר, מה שמגביל מאוד גם ב VFM וגם בהיצע.

יש דגמים של מותגים אחרים אבל המחירים שם זה פי X2 מהפיקסל והם לא סמסונג או אפל.

 

 

 

אני אתן לך דוגמא ללמה אני לא קונה בקלות את הבחינות הנל.

כשיש לך פיקסל, לדוגמא, אתה יודע שחיישן טביעת האצבע לא רלוונטי רב הזמן, כי זיהוי הפנים פותח את הטלפון, אז כל הביקורת על מהירות החיישן היא שולית. 

תכלס, גם כשצריך אותו, הוא כבר נלחץ בדרך מהכיס, כך שהמהירות שלו לא כזו חשובה 99% מהזמן. ועדיין תמיד מתעכבים על זה (בביקורת הזו לטובה, דווקא) 

 

הביקורת על המצלמה מאוד שטחית, אבל רב הבוחנים לא מבינים בזה בשיט. קוטן החיישן של ה-9a משמעותי, אבל צריך להבין כדי לדעת מתי ואיך זה בא לידי ביטוי. 

 

כמו שאמרתי, ההערה שלו לגבי המודם היא באמירה מאוד כללית ותלויה בגורמים אחרים. בכלל לא ברור מה חומרת העניין. 

 

בסופו של דבר, הוא עוד אחד שהשתמש קצת בטלפון. 

 

Having said that

 

אם ה=9 לא יותר יקר משמעותית, הייתי קונה אותו, ולו בגלל המוכנות הטובה יותר לפיצ'רים עתידיים של Ai

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 25 דקות, falou כתב:

כמו שאמרתי, ההערה שלו לגבי המודם היא באמירה מאוד כללית ותלויה בגורמים אחרים. בכלל לא ברור מה חומרת העניין. 

 

 

מקבל את דעתך, וברור לי שלכל סירטון או חוות דעת אפשר לפזר עוד 1001 סייגים על מה שייאמר\ייכתב - אבל אני מתמקד כרגע רק בנושא הקישוריות. אם תמשיך מעט לחפור תראה שהמגמה הזו של מודמים חלשים\מצויינים ממשיכה גם במקומות אחרים ויש לה משמעות (ברוב המקרים ימדדו מהירות הורדה והעלאה, אבל יש איזשהו מכנה משותף במסקנות של הביקורות האלו - שאינן תלויות אחת בשניה... יש מודמים חזקים ויש מודמים חלשים ובסופו של יום יש לזה השפעה גדולה על השימוש במכשיר).

https://youtu.be/goNDOJXrIas?si=0TZWnyUaeaVnXxEx
זה חובב שלקח 4 טלפונים עם מודמים שונים ובדק אותם ב WIFI בבית שלו.

פיקסל 9 פרו עם ה EXYNOS 5400

S24 פלוס עם עם ה X75

1+ 13 עם X80

אייפון 16 פרו מקס עם X71 ייחודי לו.

באופן לא מפתיע, האייפון וה 1+ יצאו עם ידם עם העליונה.

ה S24 פלוס יצא הכי חלש

הפיקסל יצא בסדר (וזה אחרי שבערך בכל סקירה באשר היא, טורחים לציין את בעיות הקישוריות שיש בפיקסלים, במיוחד בדגמים קודמים שהיו עוד יותר חלשים מאלו של השנה\שנתיים האחרונות).

יש כאן מגמה ברורה ולדעתי האישית מדובר בעניין דיי בסיסי במכשיר שקודם כל עיקר המטרה שלו היא לחבר אותך (בצורה טובה כך אני סבור) לרשת הסלולארית.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 27 דקות, איציק נ. כתב:

וברור לי שלכל סירטון או חוות דעת אפשר לפזר עוד 1001 סייגים על מה שייאמר\ייכתב

 

זו לא הנקודה. אם mkbhd יגיד משהו על המצלמה, יש לזה משקל. הוא מבין בזה. 

יש טיובר אחד שתמיד מדבר על זה שהפיקסלים, כולם, מתחממים נורא. ואז פעם אחת הוא מראה למה הכוונה... הוא עושה סרטונים ארוכים. 

נו שויין... 

 

אני לא אומר שלא תהיה בעיה, אני לא אומר לא להעדיף את ה-9,אבל אני לא מייחס חשיבות לעודמטיובר שאומר עוד משהו.

באותה מידה, אני לא קונה את כל ההתלהבות של ערוצי פאנבויז שמוקדשים לגוגל.

 

הפיקסל 7 הייתה בחירה קלה, הוא היה זול יחסית. ה-9a פחות או יותר אותו מחיר, עם שיפור משמעותי בסוללה, ומסך קצת יותר טוב. לא ממש התקדמות. 

 

אם אתה שואל אם הייתי שם עוד 400 ש"ח על ה-9?

נראה לי שכן. 

לפני 27 דקות, איציק נ. כתב:

ובסופו של יום יש לזה השפעה גדולה על השימוש במכשיר

 

בגלל לא בטוח. זה תלוי בעוצמת השידור  ומהירות הרשת של הספק. בכלל לא בטוח 'המודם הוא צוואר הבקבוק.

כאמור, על המודם הזה אני גולש בזמן שהילדה רואה טלוויזיה ב-4k...

ומסתובב איתו כל היום. לפעמים יש בעיות קליטה גם לאייפון של הזוגה... 

לפני 27 דקות, איציק נ. כתב:

זה חובב

 

מה בדיוק שווה הסרטון הזה? 

אנחנו יודעים מה מצב המכשירים ומה רץ או לא רץ ואיך? 

נו באמת... 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעה, falou כתב:

בגלל לא בטוח. זה תלוי בעוצמת השידור  ומהירות הרשת של הספק. בכלל לא בטוח 'המודם הוא צוואר הבקבוק.

כאמור, על המודם הזה אני גולש בזמן שהילדה רואה טלוויזיה ב-4k...

ומסתובב איתו כל היום. לפעמים יש בעיות קליטה גם לאייפון של הזוגה... 

 

ספציפית לסרטון האחרון עם ה WIFI, הטלפונים אחד ליד השני. לומר שלא יודעים מה רץ על הטלפון וכו' - זה מצד אחד אולי נכון, מצד שני גם יכול להיות לא נכון. למה שמישהי "יכשיל" בכוונה את ה 9 ביחס לאחרים ?
כמה זה משפיע על הטלפונים ולמה "דווקא" אלו עם המודמים שנחשבים ליותר חזקים יצאו עם ידם על העליונה ? זה אתה כבר צריך לענות לי.
יש כאן מגמה מסויימת ואולי נוח להתעלם ממנה ואולי לא, אבל הטענה שלא בטוח שהמודם הוא לא צוואר הבקבוק - לא בדיוק נכונה כי זה בדיוק הרכיב שהתפקידו לקשר אותך לשיחת טלפון ו DATA וברור לך שהדגם שיש ב 9A הוא בבסיסו חלש, וזה שיש ב 9 הרגיל יותר טוב ורואים את זה שחור על גבי לבן בכל השוואה.

אם ההפרש היה 400 שקל לא הייתי שואל בכלל.

מדובר על 850-900 שח פער (לפי KSP) בין 9A ל 9 (מדובר בהשוואה בין תפוחים לתפוחים, קרי: מכשירים עם 256GB איחסון).

דגמי ה 128GB נמכרים (בחנויות אחרות) החל מ 1700שח ל-9a והחל מ- 2400-2500 ל 9.
בחלקם אין NFC ואין תמיכה ב ESIM.

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

ספציפית לסרטון האחרון עם ה WIFI, הטלפונים אחד ליד השני. לומר שלא יודעים מה רץ על הטלפון וכו' - זה מצד אחד אולי נכון, מצד שני גם יכול להיות לא נכון. למה שמישהי "יכשיל" בכוונה את ה 9 ביחס לאחרים

 

קודם כל, הוא לא' נכשל'. הוא לא היה הגרוע ביניהם וההשפעה של המהירות על איך המשתמש חווה ביצועים, לא ידועה. 

זה תלוי ברשת בה הטלפון עובד בפועל ובמשתמש והרגליו. 

בא לאמר שאם הקליטה חזקה דיה, אולי לא יורגש בכלל הבדל בין מודם ישן לחדש יותר. 

עד לפני 3 שנים כולם גלשו במהירות הזו, ואף אחד לא הרגיש חסר... 

 

לא בוחרים גם לא לפי מבחנים עם סטנדרטים. זה שלאפל, לדוגמא, מעבד חזק פי 2 משנה רק לפרופיל שימוש מסויים. כנל לגבי המודם. 

 

כל זה לא בא לאמר שזה לא משנה, אבל כן בא לאמר שמהבדיקה (המאוד חובבנית) הזו, אתה לומד כלום על השימוש בטלפון עצמו.

 

האם מודם יותר חזק משנה? 

תלוי ברשת, בקליטה, במה המשתמש עושה וכמה הוא רגיש להמתנה של עוד חצי שנייה (שתקרה או שלא) 

 

 

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

דובר על 850-900 שח פער (לפי KSP) בין 9A ל 9 (מדובר בהשוואה בין תפוחים לתפוחים, קרי: מכשירים עם 256GB איחסון).

 

דבר ראשון, הייתי בודק אם צריך 256GB (תלוי כמה מקום בענן יש לך...)

 

דבר שני, אם זה באמת מדאיג אותך, כמו שאבא שלי לימד אותי, בוחרים מאופציות שיש, לא מאופציות שאין...

אם דיווחים על בעיות חיבוריות במודם הזה מדאיגות, וזה דיל ברייקר, אז הוא לא אופציה. זה מה שיש.

 

כאמור, יש לי את המודם הזה ב-7, ואני לא חווה בד"כ בעיות קליטה. כלומר, לפעמים כן, אבל לא נורא שונה ממה שהזוגה חווה עם האייפון 13 שלה. 

יש גם מקומות שלי יש קליטה יותר טובה וכו'. כאמור, זה תלוי בכל מיני משתנים. אבל אני חי במרכז, ומניח שזה גם משפיע (אם כי יש נקודה אחת בשכונה עם קליטה בעייתית ברשת/טלפון שלי. איזה 50 מטרים באיזה רחוב... לך תבין).

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 שעות, איציק נ. כתב:

בחלקם אין NFC ואין תמיכה ב ESIM.

איפה ניתקלת בפיקסל בלי שני אלו?

להבנתי זה לא קיים.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני 40 דקות, falou כתב:

דבר שני, אם זה באמת מדאיג אותך, כמו שאבא שלי לימד אותי, בוחרים מאופציות שיש, לא מאופציות שאין...

אם דיווחים על בעיות חיבוריות במודם הזה מדאיגות, וזה דיל ברייקר, אז הוא לא אופציה. זה מה שיש.

 

האופציות שיש\אין תלויות גם בתקציב שמגדירים, אם הצבתי תקציב שלא מתחבר עם שום אופציה על השולחן - מה עושים אז ?
או שמהמרים (על מכשיר של 1700-2000) שח ואוכלים את הלקרדה (במידת הצורך) או שמוציאים 3000 ומקטינים את הסיכוי ללקרדה אבל אוכלים אותה במקום אחר (S25 עם סוללה יותר קטנה אבל בפועל טוענים שהוא מחזיק קצת יותר מה-9, כנראה בגלל מעבד חסכוני יותר וניהול עדיף).
 

לתחושתי, ה 9 לא שווה 3000 שקל (וגם לא ממש 2500).

המגבלה העיקרית היא גודל ואחריה זמן מסך. האחרון יכול להיות נסלח אם יש לך טעינה אולטרה מהירה - אבל אין.

אופציות נוספות שנפלו:

שיומי MI15\MI14 - יקר (מתחיל ב 3000-3500 שח)

דגמים מסויימים של וואן-פלוס (כנל במחיר)

 

לצערי אין מוטורולה edge 50\60neo בארץ, נראה שבגודל ובתקציב הוא נכנס (וגם הסוללה לא קטנה).

 

לפני 52 דקות, אורי מ. כתב:

איפה ניתקלת בפיקסל בלי שני אלו?

להבנתי זה לא קיים.

https://www.itech-store.co.il/product/google-pixel-9-128gb-12gb-ram/

 

אתרים אחרים מפרסמים גרסה אמריקאית\קנדית הכוללת תמיכה ב ESIM וגם תמיכה ב NFC.
לא נראה לי שב-2025 צריך להתעסק עם כזה דבר בכלל (בחיפוש של יש או אין, זה בסיסי).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 47 דקות, איציק נ. כתב:

האופציות שיש\אין תלויות גם בתקציב שמגדירים, אם הצבתי תקציב שלא מתחבר עם שום אופציה על השולחן - מה עושים אז ?

 

כאמור, בוחרים מאופציות שיש...

 

לפני 47 דקות, איציק נ. כתב:

לתחושתי, ה 9 לא שווה 3000 שקל (וגם לא ממש 2500).

 

אבל הוא עולה 2500... 3000 כבר לא רלוונטי.

 

מה זה אומר, "לא שווה". אם יש לך טוב יותר באותו תקציב, תקנה אותו...

 

לפני 47 דקות, איציק נ. כתב:

 

איפה אתה רואה שאין NFC/ESIM?

זה דגם יפני, מה שאומר שאי אפשר להשתיק את צליל הצילום בכלל. זהו.

לפני 47 דקות, איציק נ. כתב:

או שמהמרים (על מכשיר של 1750) שח ואוכלים את הלקרדה (במידת הצורך) או שמוציאים 2500 ומקטינים את הסיכוי ללקרדה

 

נכון. אלו האופציות שיש. רק תקנתי לך את הסכום

 

לאורך כל הדיון אתה נוטה להפריז בביטויים, משמעויות ועכשיו בסכומים, כדי להעצים את גודל הבעיה.

מה שאתה צריך לבדוק זה בעיקר מה עוצמת הרשת הסלולרית היכן שאתה צריך אותה (למפעיל שלך). אם יש מספיק עוצמת קליטה/שידור, המודם כנראה לא יהיה בעיה (כאמור, אני משתמש בו בבית עכשיו, בגלל תקלת אינטרנט, לטלוויזיה ולפעמים לעוד שני מכשירים, והוא לא מגמגם).

 

 

לפני 47 דקות, איציק נ. כתב:

לצערי אין מוטורולה edge 50\60neo בארץ, נראה שבגודל ובתקציב הוא נכנס (וגם הסוללה לא קטנה).

 

 

מכשיר משמעותית יותר זול (ה-50), עם החסרונות שזה גורר.

וכאמור, אופציה שאין...

 

נ.ב. השוות את המודם במוטורולה לזה ב-9a?

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני כשעה, איציק נ. כתב:

 

האופציות שיש\אין תלויות גם בתקציב שמגדירים, אם הצבתי תקציב שלא מתחבר עם שום אופציה על השולחן - מה עושים אז ?
או שמהמרים (על מכשיר של 1700-2000) שח ואוכלים את הלקרדה (במידת הצורך) או שמוציאים 3000 ומקטינים את הסיכוי ללקרדה אבל אוכלים אותה במקום אחר (S25 עם סוללה יותר קטנה אבל בפועל טוענים שהוא מחזיק קצת יותר מה-9, כנראה בגלל מעבד חסכוני יותר וניהול עדיף).
 

לתחושתי, ה 9 לא שווה 3000 שקל (וגם לא ממש 2500).

המגבלה העיקרית היא גודל ואחריה זמן מסך. האחרון יכול להיות נסלח אם יש לך טעינה אולטרה מהירה - אבל אין.

אופציות נוספות שנפלו:

שיומי MI15\MI14 - יקר (מתחיל ב 3000-3500 שח)

דגמים מסויימים של וואן-פלוס (כנל במחיר)

 

לצערי אין מוטורולה edge 50\60neo בארץ, נראה שבגודל ובתקציב הוא נכנס (וגם הסוללה לא קטנה).

 

https://www.itech-store.co.il/product/google-pixel-9-128gb-12gb-ram/

 

אתרים אחרים מפרסמים גרסה אמריקאית\קנדית הכוללת תמיכה ב ESIM וגם תמיכה ב NFC.
לא נראה לי שב-2025 צריך להתעסק עם כזה דבר בכלל (בחיפוש של יש או אין, זה בסיסי).

 

 

בהנחה ואתה רוצה מכשיר עם מערכת הפעלה יחסית "נקיה" - יש כמה אפשרויות (כולם עם NFC, חלקם גם עם ESIM) - ולכולם יש מעבדים באותה רמה/יותר טובים מהדגמים של מוטורולה שציינת. כל המכשירים האלה מגיעים עם מסכים גדולים (6.7-6.83) אבל גם המוטו edge 50 מגיע עם מסך 6.7.

 

באופן אישי, הייתי בודק בGOMOBILE, המחירים שלהם מאוד זולים ביחס לשוק (לא הכי, אבל זולים) והייתי מאוד מרוצה מהשירות שלהם.

NOTHING:

  1. Nothing Phone (3A) (אין ESIM) 8/128  ב-1,249 ש"ח; 12/256 ב-1,499 ש"ח
  2. Nothing Phone (3A) Pro (יש ESIM) 12/256 ב-1,749 ש"ח

ONEPLUS:

  1. NORD 4 (אין ESIM) 12/256 ב-1,649 ש"ח; 12/512 ב-1,749 ש"ח;
  2. NORD 5 (אין ESIM) 12/512 ב-1,879 ש"ח (ספציפית אותו, עדיף לקנות בKSP, יש להם אותו ב-1,979 עם קופון של 50 למשתמשי טלגרם + מטען 100W וכיסוי במתנה)
  3. 13R (יש ESIM) 12/256 ב-1,979 (עם שנה אחריות) או 2,099 (עם שנתיים אחריות)

יש להם גם פיקסלים, אבל אני באופן אישי לא הייתי לקוח 9A (מרגיש מיושן לטעמי) וה-9 יקר לדעתי (מעדיף לא לעבור את ה-2,000 למכשיר...)

 

פורסם
לפני 6 דקות, ay115 כתב:

מרגיש מיושן לטעמי

 

מאיזו בחינה? 

 

לפני 7 דקות, ay115 כתב:

נקיה

 

חסרת פיצ'רים... 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 13 דקות, falou כתב:

מאיזו בחינה?

מסך עם שוליים עבים, גב מפלסטיק, זכוכית גורילה גלאס 3, מהירות טעינה איטית (אפילו ביחס לפיקסל 9).

 

לפני 15 דקות, falou כתב:

חסרת פיצ'רים... 

 

יש מי שאוהב את זה, בטח מי שפוזל לפיקסל. מי שרוצה המון פונקציות יכול יכול לבחור שיאומי או סמסונג.

פורסם
לפני 4 דקות, ay115 כתב:

מסך עם שוליים עבים, גב מפלסטיק, זכוכית גורילה גלאס 3, מהירות טעינה איטית (אפילו ביחס לפיקסל 9).

 

 

שוליים עבים - לא מעניין. לא מבין מה זה משנה (מעבר לזה שאפשר היה לעשות את הטלפון 2מ"מ פחות רחב)

גב פלסטיק - יתרון משקל מוחץ. מה גם בבין כה וכה יש קייס. לגמרי לא מעניין בכלום. אם כבר, זה יתרון.

גורילה גלאס כזו או אחרת - לא יודע כמה זה באמת משנה, כי כולן נסרטות אותו הדבר. לגבי שבר, מזל ו... קייס/מגן. 

טעינה איטית - זה נכון. אם זה משנה או לא... כ"א והסדר יום שלו.

 

לפני 4 דקות, ay115 כתב:

יש מי שאוהב את זה, בטח מי שפוזל לפיקסל. מי שרוצה המון פונקציות יכול יכול לבחור שיאומי או סמסונג.

 

אין כזה דבר "אנדרואיד נקי". יש גירסאות לכל יצרן (כולל גוגל, שיש לה גם פיצ'רים שאין או עוד אין לאחרים) עם יותר או פחות פיצ'רים. 

זו עוד גירסת אנדרואיד, עם התכונות שלה.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 10 דקות, falou כתב:

 

שוליים עבים - לא מעניין. לא מבין מה זה משנה (מעבר לזה שאפשר היה לעשות את הטלפון 2מ"מ פחות רחב)

גב פלסטיק - יתרון משקל מוחץ. מה גם בבין כה וכה יש קייס. לגמרי לא מעניין בכלום. אם כבר, זה יתרון.

גורילה גלאס כזו או אחרת - לא יודע כמה זה באמת משנה, כי כולן נסרטות אותו הדבר. לגבי שבר, מזל ו... קייס/מגן. 

טעינה איטית - זה נכון. אם זה משנה או לא... כ"א והסדר יום שלו.

 

 

אין כזה דבר "אנדרואיד נקי". יש גירסאות לכל יצרן (כולל גוגל, שיש לה גם פיצ'רים שאין או עוד אין לאחרים) עם יותר או פחות פיצ'רים. 

זו עוד גירסת אנדרואיד, עם התכונות שלה.

 

 

כפי שציינתי, מבחינתי ה-9a מרגיש מיושן, אתה לא חייב להסכים. בכל מקרה, מדובר בפשרה שלא כ"כ קל לבלוע, בטח שמדובר במכשיר זול במיוחד. היתרון היחיד הוא במערכת ההפעלה (והתמיכה ב-7 עדכוני תוכנה, למרות שאני בספק אם מישהו ישתמש בו יותר משלוש-ארבע שנים). 

 

לגבי אנדרואיד נקי - כמובן שאני לא מתכוון לAOSP שזו גרסת אנדרואיד הנקייה. אבל מבחינה אסתטית/בלוטוואר - בטווח שבין הפיקסל לבין שיאומי/וואוי, יש את החברות שהצעתי לאיציק כמי שמציעות גרסה "נקיה", שיותר קרובה לפיקסל.

פורסם
לפני 9 דקות, ay115 כתב:

אבל מבחינה אסתטית/בלוטוואר - בטווח שבין הפיקסל לבין שיאומי/וואוי, יש את החברות שהצעתי לאיציק כמי שמציעות גרסה "נקיה", שיותר קרובה לפיקסל.

 

אסתטיקה היא עניין של טעם, אבל Bloatware זה עניין של אפליקציות, לא מערכת ההפעלה. 

 

לפני 10 דקות, ay115 כתב:

כפי שציינתי, מבחינתי ה-9a מרגיש מיושן, אתה לא חייב להסכים

 

מכיוון שאנחנו עוסקים במכשירי חשמל, אני לא מבין מה עניין הרגשות לכאן.

לעניין עצמו, עניתי.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...