Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהוא התכוון שהשולי מסך הענקיים של הפיקסל 9A נותנים לו מראה של מכשיר מיושן. משהו כמו האייפון 11, שזה מכשיר מ-2019.

 

לא אישית לא אכפת מזה, אבל אני יכול להבין שיש הרבה שבשבילם זה מכוער מאוד ויפסלו על זה מכשיר. 

פורסם
לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:

 

לפני 7 שעות, אורי מ. כתב:

איפה ניתקלת בפיקסל בלי שני אלו?

להבנתי זה לא קיים.

https://www.itech-store.co.il/product/google-pixel-9-128gb-12gb-ram/

 

אתרים אחרים מפרסמים גרסה אמריקאית\קנדית הכוללת תמיכה ב ESIM וגם תמיכה ב NFC.
לא נראה לי שב-2025 צריך להתעסק עם כזה דבר בכלל (בחיפוש של יש או אין, זה בסיסי).

 

זה מאוד מוזר כי באתרים שמפרסמים את המפרט של פיקסל 9, בין אם זה אצל גוגל עצמם או ב-gsmarena, אין תתי גרסאות ללא NFC ובלי eSIM. 

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

הקאצ' הוא שזה מכשיר שבמקרה של תקלה, לא יטופל במעבדה מורשית, שזה ניחא

הבעיה הגדולה שאולי אין לו אחריות יצרן. במידה ואין לו אחריות יצרן, לא תוכל לדעת אם זה מכשיר מחודש או לא. 

לכן ממליץ אך ורק אם זה יבוא מקביל, לקנות עם אחריות של מעבדה מורשית

 

אני הייתי מוסיף עוד 250 שקל והולך על מכשיר כזה. יש בגו מובייל בסביב ה-3000 שקל 

פורסם
לפני שעה, davemustaine87 כתב:

הבעיה הגדולה שאולי אין לו אחריות יצרן. במידה ואין לו אחריות יצרן, לא תוכל לדעת אם זה מכשיר מחודש או לא. 

 

 

זו לא הבעיה.

הבעיה היא, שבמקרה של תקלה שמוכרת ומתוקנת על חשבון היצרן, מעבר לאחריות, אין בארץ למי לפנות. גו מובייל טוענים שיש להם גיבוי מגוגל אירופה. לא בדקתי...

לפני 5 שעות, davemustaine87 כתב:

אני חושב שהוא התכוון שהשולי מסך הענקיים של הפיקסל 9A

 

״ענקיים״...😂

אנחנו מדברים על חלקי מ״מ, כן?!

בו נו, זה משהו ששמים אליו לב אם אתה רואה יותר מדי ביקורות יוטיוב.

 

הקיצוץ בשוליים הוא עניין מאוד יקר (יחסית) לייצור. גם קבלת עדכונים 7 שנים זה עניין יקר. אני חושב שמבחינת שימושיות הבחירה ברורה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 שעות, ay115 כתב:

 

בהנחה ואתה רוצה מכשיר עם מערכת הפעלה יחסית "נקיה" - יש כמה אפשרויות (כולם עם NFC, חלקם גם עם ESIM) - ולכולם יש מעבדים באותה רמה/יותר טובים מהדגמים של מוטורולה שציינת. כל המכשירים האלה מגיעים עם מסכים גדולים (6.7-6.83) אבל גם המוטו edge 50 מגיע עם מסך 6.7.

 

תודה על התגובה, אבל הרעיון הוא מכשיר קטן (עד 152-153ממ אורך) ולכן ציינתי את ה edge 50/60 NEO.

ה NEO קטן יחסית (154ממ)

 

כל היתר לא רלוונטיים (הייתי קונה A56 או שוקל את הפוקו X7PRO)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני כשעה, falou כתב:

זו לא הבעיה.

הבעיה היא, שבמקרה של תקלה שמוכרת ומתוקנת על חשבון היצרן, מעבר לאחריות, אין בארץ למי לפנות. גו מובייל טוענים שיש להם גיבוי מגוגל אירופה. לא בדקתי...

 

הוא שאל לגבי אייפון 16... 

 

לפני כשעה, falou כתב:

״ענקיים״...😂

אנחנו מדברים על חלקי מ״מ, כן?!

בו נו, זה משהו ששמים אליו לב אם אתה רואה יותר מדי ביקורות יוטיוב.

 

אני איתך, גם אני חושב שזה שטויות, אבל יש כאלה שחושבים שזה יציק להם בעין

 

פורסם
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

אני איתך, גם אני חושב שזה שטויות, אבל יש כאלה שחושבים שזה יציק להם בעין

 

 

לכל אחד יש את ה-OCD שלו, דברים שמפריעים לו דווקא. בסדר. אבל עדיין יש דברים שבאמת אף אחד לא רואה או מרגיש. כמו גב מפלסטיק...

אלו דברים שטיוברים אוהבים להתחייס אליהם, כי זה קל להוסיף על זה מלל, כמו שכולם עושים.

 

עובדתית, מכשיר שמתעדכן שבע שנים קדימה, מקבל עדכונים ראשון (למי שזה מעניין...), ובעיקר פיצ'רים חדשים ראשון - הוא חוד החנית, מבחינת חווית משתמש.

אני לא אומר שזה חשוב למשתמש (כאמור, כל אחד ומה שמעניין אותו, עם הסתייגות בסוף), אבל זה מכשיר שיישאר "חדשני".

 

כאן צריך לעשות קצת "קריאה ביקורתית" ולהבדיל את המוץ מהתבן. אני מניח שלרב המשתמשים זה לא מעניין וזה לא מעניין. 

כמה אנשים אנחנו כבר מכירים שלומדים את הפיצ'רים החדשים ומשתמשים בהם?!

בערך אותה כמות שרואים בכלל שהדופן עבה במ"מ.

 

גם אותי העדכון האחרון שממש עניין באנדרואיד היה ההכנסה של ה-Gestures, אי שם באנדרואיד 10 (נדמה לי).

אבל היום אני כבר עוקב מקרוב אחרי חידושי ה-Ai. לא כל השטויות בעיבוד התמונה, יותר באופן בו המשתמש מתממשק עם מערכת ההפעלה, כי אני מזהה פה מהפכה באיך שאנחנו נשתמש ונחווה טכנולוגיה. 

רובכם כאן צעירים יותר, אבל אני זוכר את המעברים הקודמים (ל-GUI, לעבודה מול דפדפן/ענן לעומת עבודה מקומית, סלולרי לעומת מחשב וסוגיות הממשקים) ולי חשוב להיות מעודכן, כי זה משפיע על החיים ובעיקר על העבודה. 

אז אני רוצה להיות רגיל לזה גם בסלולרי, כי זו צורת חשיבה אחרת לגמרי של אופן השימוש.

מכיר את אלו שלא מבינים את העניין הזה של איפה הדאטא יושבת ואיך זה עובד מול כל ממשק?! שהולך להם הסלולרי לאיבוד והם איבדו את כל התמונות?!

אז אני מתכוון לא להיות שם גם בעתיד...

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

@falou אחרי חשיבה בנוגע לפיקסל 9 והאופציות האחרות שעומדות בהיצע -  אז בכל מה שקשר למחיר שמתי את האג'נדה (והאגו ?) בצד ושקלתי את הדברים מחדש.
בסופו של דבר הבנתי שהמכשיר שהכי מתאים לה מבחינת חומרה, גודל ואיכות -  הוא ה S25 12GB/128GB. הבנתי שאני לא מספיק עשיר בשביל לקנות בזול ואז להתבאס. עם כל הכבוד לפיקסל 9, לא השתכנעתי שבמחיר הזה הוא קניה טובה (למרות המצלמה המצויינת שמקבלת שבחים בכל מקום).
 

בין ה 9 ל S25 קיים פעם לא גדול ולעיתים מזערי במחיר (פער שלעיתים גם לא קיים, תלוי איפה קונים ומה קונים. למשל ב KSP המחירים זהים ברגע שמשווים את המכשירים עם אותה כמות זיכרון) - ולפחות לדעתי האישית והשימושים שלה, ב S25 מקבלים יותר.

מדובר במכשיר מהיר יותר מהפיקסל 9, שניהם אגב מובילים בתהליכי AI (יש שאומרים ששניהם מצויינים, יש שאומרים שהסמסונג חזק יותר גם בזה), חומרה חזקה שעומדת בטופ של היצרנים (snapdragon 8 elite),בקיצור מכשיר שלדעתי הוא טוב מאוד  (אומנם היא לא משתמשת בזה - אבל יש גם תמיכה ב-eSIM בשני הקווים, וגם אפשרות ל-2 nano sim). ועוד דבר שהוא בגדר בונוס אבל יש לו משמעות: משקל. ה S25 קל בקרוב ל- 20% (שהם כ-36 גרם) וזה מורגש בהחלט ביד מבלי לקרוא את הברושורים.

אפשר לקנות את ה S25 בגרסאות מיובאות עם סים 1 ופונקציות שאין ביבואן רשמי (כמו מקליט שיחות) באיזור ה 2400 שקל, וכיום הוא נמכר (אחריות יבואן רשמי) באיזור 2740 שח (KSP ושות'). 

קיבלתי את ההחלטה, קניתי היום, ואני מאוד שלם ומרוצה מההחלטה.

איציק

WhatsApp Image 2025-09-11 at 12.43.20_9739daec.jpg

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 41 דקות, איציק נ. כתב:

מדובר במכשיר מהיר יותר מהפיקסל 9

 

מדובר במכשיר עם מעבד חזק יותר. מבחינת מהירות בשימוש, להוציא מקרים מסויימים, אין הבדל.

 

הסיבה העיקרית, לדעתי, להעדיף את הסמסונג היא התמיכה בארץ. צריך סיבה ספיציפית כדי להעדיף את הפיקסל על פניו (באותו מחיר).

 

לפני 42 דקות, איציק נ. כתב:

קיבלתי את ההחלטה, קניתי היום, ואני מאוד שלם ומרוצה מההחלטה.

 

את זה יודעים אחרי השימוש...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 11.9.2025 בשעה 13:18, איציק נ. כתב:

@falou אחרי חשיבה בנוגע לפיקסל 9 והאופציות האחרות שעומדות בהיצע -  אז בכל מה שקשר למחיר שמתי את האג'נדה (והאגו ?) בצד ושקלתי את הדברים מחדש.
בסופו של דבר הבנתי שהמכשיר שהכי מתאים לה מבחינת חומרה, גודל ואיכות -  הוא ה S25 12GB/128GB. הבנתי שאני לא מספיק עשיר בשביל לקנות בזול ואז להתבאס. עם כל הכבוד לפיקסל 9, לא השתכנעתי שבמחיר הזה הוא קניה טובה (למרות המצלמה המצויינת שמקבלת שבחים בכל מקום).
 

בין ה 9 ל S25 קיים פעם לא גדול ולעיתים מזערי במחיר (פער שלעיתים גם לא קיים, תלוי איפה קונים ומה קונים. למשל ב KSP המחירים זהים ברגע שמשווים את המכשירים עם אותה כמות זיכרון) - ולפחות לדעתי האישית והשימושים שלה, ב S25 מקבלים יותר.

מדובר במכשיר מהיר יותר מהפיקסל 9, שניהם אגב מובילים בתהליכי AI (יש שאומרים ששניהם מצויינים, יש שאומרים שהסמסונג חזק יותר גם בזה), חומרה חזקה שעומדת בטופ של היצרנים (snapdragon 8 elite),בקיצור מכשיר שלדעתי הוא טוב מאוד  (אומנם היא לא משתמשת בזה - אבל יש גם תמיכה ב-eSIM בשני הקווים, וגם אפשרות ל-2 nano sim). ועוד דבר שהוא בגדר בונוס אבל יש לו משמעות: משקל. ה S25 קל בקרוב ל- 20% (שהם כ-36 גרם) וזה מורגש בהחלט ביד מבלי לקרוא את הברושורים.

אפשר לקנות את ה S25 בגרסאות מיובאות עם סים 1 ופונקציות שאין ביבואן רשמי (כמו מקליט שיחות) באיזור ה 2400 שקל, וכיום הוא נמכר (אחריות יבואן רשמי) באיזור 2740 שח (KSP ושות'). 

קיבלתי את ההחלטה, קניתי היום, ואני מאוד שלם ומרוצה מההחלטה.

איציק

WhatsApp Image 2025-09-11 at 12.43.20_9739daec.jpg

תתחדש, s25FE יצא לפני כמה ימים והוא זול יותר ובעל מסך וסוללה עדיפים, בדקת אותו לפני שקיבלת החלטה?

פורסם
לפני כשעה, teyal כתב:

תתחדש, s25FE יצא לפני כמה ימים והוא זול יותר ובעל מסך וסוללה עדיפים, בדקת אותו לפני שקיבלת החלטה?

בוודאי.

חרשתי על סדרת ה s25 חזק השבוע והכרתי לעומק את כל הדגמים ולמדתי את ההבדלים בינהם (רגיל, פלוס, אדג', אולטרה וגם fe).

 

הדרישה הראשונית היא מכשיר קטן, ורק ה s25 הרגיל עונה עליה (146.9ממ על 70.5ממ).

ה FE בעל מימדים סטנדרטיים למדיי (161.3ממ על 76.6ממ) ולכן לא רלוונטי.

 

לציין שכל הדגמים של ה S25 להחריג את ה FE שהושק וישווק בקרוב הם בעלי צ'יפסט סנפדרגון 8 עלית שהוא חוד החנית ברמת המכשירים הללו וזה היה שיקול מסויים עבורי בבחירה. 

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)

תתחדשו יאצק :) אבל אולי תמכור את מה שקנית ותקנה חדש בנפח 256 ? היום הכל צורך אחסון ובכמויות,ו128 זה גרעינים,בטח אם אתה קונה מכשיר לטווח הארוך (לפחות 3 שנים)

פיקסל מכשירים מצוינים,הבעיה היעדר יבואן רשמי (מה שיש בסמסונג),וככה כל חנות או עסק מייבא לעצמו קצת ואין ממה למי לפנות כשיש בעיה (לרבות כמובן בתשלום למעבדה חיצונית)

 

לי היה ה20+ לפני שנה וחצי בנפח 128גב וישר התקדמתי לס25+ ל512 (היה את מבצע הכפל אחסון,קונים 256 ומקבלים 512)

 

  

לפני 12 שעות, teyal כתב:

תתחדש, s25FE יצא לפני כמה ימים והוא זול יותר ובעל מסך וסוללה עדיפים, בדקת אותו לפני שקיבלת החלטה?

מכשירי הFE לדורותיהם היו תמיד פלופ לא מוצלח (לטעמי),מכשיר חלש במחיר מוגזם (גם עם ההורדת מחיר,ממש תודה)

עדיף דגל רגיל\מכשיר ביניים מאשר גימיק 

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני שעתיים, ezuf כתב:

תתחדשו יאצק :) אבל אולי תמכור את מה שקנית ותקנה חדש בנפח 256 ? היום הכל צורך אחסון ובכמויות,ו128 זה גרעינים,בטח אם אתה קונה מכשיר לטווח הארוך (לפחות 3 שנים)

 

יש לי 128 ואחסון בענן. 

אין שום בעיה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...