Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, davemustaine87 כתב:

שכן כול החיים הפיננסים שלך נמצאים בסמארטפון ולכן הוא חייב להיות מאובטח ברמות גבוהות יותר

אני משער שאתה צודק,  לכן ניסיתי להגביל את טביעת האצבע לכניסה לאפליקציה של הבנק,

אבל זה סוג של ON/OFF. ברגע שהגדרתי במכשיר טביעת אצבע, אוטומטית היא הופכת ל'מפתח' של המכשיר

ואין לי אפשרות לקבוע שימוש בה רק לאפליקציות מסוימות (שתומכות בטביעת האצבע כקוד כניסה).

 

יכול להיות שב-2018 ט.אצבע וזיהוי פנים היו פחות מאובטחים, אבל גם אז זה לא היה בגדר גימיק.

גם את ה-Huawei הקשיש אי אפשר היה לרמות עם תמונה למשל במקום פנים אמיתיים.

 

אפשר אולי להקביל את זה לרכב עכשוי עם כל מערכות הבטיחות האקטיביות שמתערבות או מצפצפות 

לעומת רכב מהעשור הקודם שהיה 'נקי' מכל השטיקים האלה.

אולי זה יותר בטיחותי בשורה התחתונה, אבל גם מטריד וגורע מחוויית השימוש היומיומי השוטף.

 

כנראה שהעולם מתקדם ואני סתם מזדקן...🙃

פורסם
לפני 10 שעות, BoazB11 כתב:

התכוונת לוואווי

דווקא סמסונג. יש להם אקסינוס או סנאפדרגון. השני טוב יותר

לפני 10 שעות, BoazB11 כתב:

יכול להיות באמת שבסרטונים הגלקסי מוריד איכות

 

אין מצב. תבדוק את ההגדרות של יוטיוב. אולי משהו בהגדרות המסך של הסמסונג לא תקין, אבל מדובר במסך שהוא יותר טוב בכל פרמטר. 

 

לגבי המצלמות, אם תעלה תמונות זהות משני הסלולרים, אני אוכל לדעת, בסבירות גבוהה, למה אחד נראה טוב מהשני. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 3.8.2025 בשעה 06:41, Night Driver כתב:

וצריך כמות חתכים די גדולה כדי שאצטרך להחליף אצבע

כן, בדרך כלל זה עובד בדיוק ככה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שאלת פיקסל:
ה 6a מזדקן.


ה 9a על הכוונת (מעדיף את ה 9a על פני ה 8a בגלל סוללה יותר חזקה).

בחיפוש בגוגל אני מוצא שיש גרסה גלובאלית ויש גרסה אירופאית "ללא רעש במצלמה".

זה רעש (צליל) ?
זה "רעש בתמונה" - לא ברורה\מעורפלת\וכו' ?

יש עדיפות ליבואן כלשהו ? (יש בכלל יבואן רשמי ?)

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני זוכר שאי פעם היו איתם בעיות - לא היה דור 5, לא היה VoLTE ואולי עוד.

ועכשיו?

 

בנוסף - האם מתאפשרת הקלטת שיחות?

 

עקרונית מיועד לאשתי המחפשת מסך קטן יחסית אבל מניח שתשובות יהיו רלוונטיות לכל אחד מדגמי דור 9.

(וכן, אני יודע ש 10 רק יצא, אבל רק בגלל מגבלות הסוללה לא הייתי נוגע בו).

 

מצטער שזה לא בשרשור הטלפונים הגדול, אבל רוצה קצת יחס אישי :-)

פורסם (נערך)

רעש במצלמה זה ״רעש״ בתמונה (כל מיני נקודות במקומות שאמורים להיות חשוכים), נובע מהחיישן והמעגלים החשמליים ומחמיר בתנאי תאורה ירודים.

 

עריכה - אחרי ההודעה של @davemustaine87 כנראה שמדובר בניסוח או תרגום קלוקל בפירסום, והכוונה היא לצליל בעת צילום. יש מדינות - הידועה בהן יא יפן - שמחייבות הפקת צליל בעת צילום, ואין אפשרוך לבטל את הצליל בגרסאות המיועדות למדינות אלה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, איציק נ. כתב:

בחיפוש בגוגל אני מוצא שיש גרסה גלובאלית ויש גרסה אירופאית "ללא רעש במצלמה".

 

בטוח שהאלטרנטיבה היא גרסא גלובלית? 

למיטב הבנתי הכוונה היא שיש שווקים שבהם לא ניתן לכבות צליל צילום- ברגע שאתה מצלם - יהיה רעש של צילום. 

 

מכשיר שמיועד לאירופה, כן ניתן להשתיק את הצליל הזה. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

יש לי פיקסל 8a. דור 5 יש כבר תקופה ארוכה וכך גם VoLTE. בעדכון האחרון לגרסה 16 של אנדרואיד נוספה גם תמיכה ב-Wifi calling. 

 לגבי הקלטת שיחות אין לי מושג. מעולם לא נדרשתי לתכונה הזאת. 

  • אהבתי 1

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
לפני כשעה, אורי מ. כתב:

מעולם לא נדרשתי לתכונה הזאת.

גם אני לא, אבל הנוכחי מקליט וזה מאוד נוח.

לפעמים שיחות עבודה עם על מיני פרטים טכניים שקשה לזכור ואין אפשרות לרשום, בנהיגה נניח,

או כשקובעים איזו פגישה עם שעה/מקום/תאריך וכדו', הכל נמצא ומתועד בשליפה מיידית.

שיחות עם סוכני מכירות שמבטיחים בע"פ הרים וגבעות ואח"כ מכחישים... לא חסר.

בשיאומי של זוגתי יש את הפונקציה הזו אבל עם צפצוף מסוים שהצד השני ידע,

אצלי בסמסונג אין עדות לצד השני שהוא מוקלט. כנראה בגלל רגולציה שונה במקומות שונים.

פורסם

מתלבט בין שני מכשירים 

 

שיאומיי רדמי נוט 14פרו 5G (לא הפלוס) 

גלקסי s24fe

 

בגדול כמו שהבנתם, מכשירי ביניים. 

וכאלו מהדור היוצא, כי לשניהם יצא מחליף והמחיר שלהם נגיש יותר כעת. 

 

בשניהם יש מה שאני צריך, nfc, esim, אחסון 256g לפחות. 

אני לא מריץ משחקים בכלל, אבל הטלפון עובד כל היום. שיחות, ווואטספ, מיילים, תמונות, עובר מזה לזה לזה. מחפש טלפון שיזוז בקצב, בלי השהייה או מחשבת יתר, שמחזיק יום עבודה עמוס, בלוטוס, ניווט. 

בקיצור "סוס עבודה"

 

הסוללה בשיאומי נראית גדולה יותר נטענת יותר מהר שזה בונוס (למרות שיש לי גישה למטען כמעט קבוע) 

אבל במבחנים הגלקסי באופן מוזר מנצח מבחינת חומרה למרות שיש לו רק 8g ram לעומת 12 של בשיאומי. השאלה כמה זה משמעותי. 

 

 

 

פורסם
לפני 22 דקות, dj_dani כתב:

שיאומיי רדמי נוט 14פרו 5G (לא הפלוס) 

גלקסי s24fe

לכאורה אני אמור לדעת...

לזוגתי יש את השיאומי הנ"ל (דגם הפלוס)

ולי S24 (גם פלוס)

 

למה לכאורה?

כי אצלה המכשיר חדש מלפני שבוע. אז קשה עדיין להגיד.

היא משתמשת כבדה, אז אפשר להעיד על הסוללה שהיא גיבורה. נטענת מהר ומחזיקה הרבה.

 

על ה-S24 שלי כבר כתבתי לא מזמן פה. בקיצור זה שהוא מעצבן...

אבל כנראה זה בעיקר בגלל שהוא נכנס לנעליים של  וואווי P20 פרו שהיה מעולה.

חישן טביעת אצבע, וזיהוי פנים איטיים משמעותית מהוואווי, כנראה בגלל אבטחה טובה יותר,

והוא גם מציע לי כל מיני הצעות כל הזמן, כאילו הוא יודע יותר טוב ממני מה אני צריך או רוצה.

לפעמים הוא מזכיר לי כלב מרצה כזה שכל הזמן מביא לך דברים... גרב, נעל, מקל, בקבוק מעוך...

ואתה מבין שזה מתוך כוונה טובה, אבל ראבק! די כבר!! 

וגם, באשמתי מן הסתם, תפסתי אותו על חם כורה קריפטו ע"י אפליקציה "תמימה" של מקלדת שהורדתי.

ו"על חם" זה באמת היה חם... בישל לי את הרגל דרך הכיס, והבן שלי מיד עלה על זה והעיף את המקלדת הזדונית.

 

מעבר לכל זה נראה לי שהוא אחלה מכשיר בסה"כ, אבל אני משתמש לייט, אז אין לי ממש תובנות על מה ששאלת.

פורסם
לפני שעתיים, dj_dani כתב:

אבל במבחנים הגלקסי באופן מוזר מנצח מבחינת חומרה למרות שיש לו רק 8g ram לעומת 12 של בשיאומי. השאלה כמה זה משמעותי. 

 

המעבד בגלקסי הרבה יותר חזק מאשר בשיאומי. 8 או 12 גיגה ראם זה כמעט ולא משנה בסלולר, בהנחה ואתה לא מריץ עכשיו דברים מאוד כבדים. 

האם זה משנה משהו בעולם האמיתי ? לא יודע. 

 

יכול להגיד שלזוגתי יש S24 עם מעבד שזהה למעבד הזה ב-98 אחוז בערך, והוא מריץ הכול חלק בלי בעיה, והיא משתמשת די כבדה. 

פורסם
לפני 13 שעות, sperial כתב:

רעש במצלמה זה ״רעש״ בתמונה (כל מיני נקודות במקומות שאמורים להיות חשוכים), נובע מהחיישן והמעגלים החשמליים ומחמיר בתנאי תאורה ירודים.

 

עריכה - אחרי ההודעה של @davemustaine87 כנראה שמדובר בניסוח או תרגום קלוקל בפירסום, והכוונה היא לצליל בעת צילום. יש מדינות - הידועה בהן יא יפן - שמחייבות הפקת צליל בעת צילום, ואין אפשרוך לבטל את הצליל בגרסאות המיועדות למדינות אלה.

 

זאת הסיבה שבגללה שאלתי :) מאוד מבלבל ולא מצאתי התייחסות לזה ברוב הסירטונים שראיתי.

 

בכל מקרה אם למישהו יש פיקסל 9a ויכול לחוות דיעה זה יעזור בהחלט, בעיקר חיי סוללה שלפחות בסירטונים ברשת טוענים שהיא מצויינת. ה 9a נבחר בגלל הגודל, כרגע זה מצב נתון כי זה מה שהאישה רוצה.

 

על הפרק גם גלקסי s24, אבל גודל הסוללה מרתיע אותי שלא יחזיק לה מעמד. אם מישהו בעל ניסיון יכול לשפוך גם עליו אור, זה בהחלט גיים צ'יינג'ר.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 10 שעות, BoazB11 כתב:

לכאורה אני אמור לדעת...

לזוגתי יש את השיאומי הנ"ל (דגם הפלוס)

ולי S24 (גם פלוס)

 

למה לכאורה?

כי אצלה המכשיר חדש מלפני שבוע. אז קשה עדיין להגיד.

היא משתמשת כבדה, אז אפשר להעיד על הסוללה שהיא גיבורה. נטענת מהר ומחזיקה הרבה.

 

על ה-S24 שלי כבר כתבתי לא מזמן פה. בקיצור זה שהוא מעצבן...

אבל כנראה זה בעיקר בגלל שהוא נכנס לנעליים של  וואווי P20 פרו שהיה מעולה.

חישן טביעת אצבע, וזיהוי פנים איטיים משמעותית מהוואווי, כנראה בגלל אבטחה טובה יותר,

והוא גם מציע לי כל מיני הצעות כל הזמן, כאילו הוא יודע יותר טוב ממני מה אני צריך או רוצה.

לפעמים הוא מזכיר לי כלב מרצה כזה שכל הזמן מביא לך דברים... גרב, נעל, מקל, בקבוק מעוך...

ואתה מבין שזה מתוך כוונה טובה, אבל ראבק! די כבר!! 

וגם, באשמתי מן הסתם, תפסתי אותו על חם כורה קריפטו ע"י אפליקציה "תמימה" של מקלדת שהורדתי.

ו"על חם" זה באמת היה חם... בישל לי את הרגל דרך הכיס, והבן שלי מיד עלה על זה והעיף את המקלדת הזדונית.

 

מעבר לכל זה נראה לי שהוא אחלה מכשיר בסה"כ, אבל אני משתמש לייט, אז אין לי ממש תובנות על מה ששאלת.

 

כמו שכבר הסברנו לך, הבעיה היא כנראה בקינפוג, לא במכשיר. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 12 שעות, dj_dani כתב:

מתלבט בין שני מכשירים 

 

שיאומיי רדמי נוט 14פרו 5G (לא הפלוס) 

גלקסי s24fe

 

בגדול כמו שהבנתם, מכשירי ביניים. 

וכאלו מהדור היוצא, כי לשניהם יצא מחליף והמחיר שלהם נגיש יותר כעת. 

 

בשניהם יש מה שאני צריך, nfc, esim, אחסון 256g לפחות. 

אני לא מריץ משחקים בכלל, אבל הטלפון עובד כל היום. שיחות, ווואטספ, מיילים, תמונות, עובר מזה לזה לזה. מחפש טלפון שיזוז בקצב, בלי השהייה או מחשבת יתר, שמחזיק יום עבודה עמוס, בלוטוס, ניווט. 

בקיצור "סוס עבודה"

 

הסוללה בשיאומי נראית גדולה יותר נטענת יותר מהר שזה בונוס (למרות שיש לי גישה למטען כמעט קבוע) 

אבל במבחנים הגלקסי באופן מוזר מנצח מבחינת חומרה למרות שיש לו רק 8g ram לעומת 12 של בשיאומי. השאלה כמה זה משמעותי. 

 

צריך לשוות תפוחים לפתוחים אי אפשר להשוות כי המחיר של הגלקסי מתחיל ב1800 ש"ח המחיר של השיומי מתחיל ב1000 ש"ח שזה כמעט חצי מהמחיר של הגלקסי.

 

ההיתרון היחיד שאני רואה לשיומי זה מעבד יעיל וסוללה טובה, לשיומי מעבד מאוד יעיל בשילוש עם סוללה גדולה זה יספק לך בפועל חיי סוללה טובים יותר עד פי 2.

בכל השאר בגלקסי כנראה ינצח. (אולי מלבד איכות תצוגה ובהירות מסך בשמש)

 

 

×
×
  • תוכן חדש...