Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו אישתי, שממש קשה בדברים האלה, התרגלה. משך איזה שנתיים היא סירבה בתוקף, היום משלמת רק בטלפון. אני משלם בשעון, שזה עוד יותר נוח, אם כי באופן נדיר יש מסופונים שלא קולטים אותו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, falou כתב:

עוד מסבך את הכל עוד יותר, עד כדי מכשיר חליפי בחו"ל, רק כדי לא לנעול עם טביעת אצבע.

כבר אמרתי קודם: בינתיים, נועל. סביר. 

מכשיר חליפי לחו"ל, בכל מקרה יהיה. לא רוצה שיגנבו לי מכשיר יקר (יחסית, כן?). שכל המידע וההגדרות שלי עליו, גם להחלפת הטלפון הבא בשרשרת. 

לפני 3 שעות, falou כתב:

רק תחשוב על כל ההתכתבויות שיש לך עם א', שלא נוח לך ש-ב' יידע.

נוח מת מזמן. 

ברחה לו ג'ירפה מהתיבה, הוא רדף אחריה וטבע. 

זה באמת הדבר האחרון שמטריד אותי. אין לי כאלו התכתבויות. 

לפני 3 שעות, falou כתב:

ייגנבו לך טלפון בלי סיסמא, כל החיים שלך פרוסים בפני הגנב, שיכול להתחזות אליך באפס מאמץ.

תלוי מה שמור עליו, כן. מסכים. 

 

לפני שעתיים, sperial כתב:

 אני משלם בשעון, שזה עוד יותר נוח, 

פעם ראשונה שנתקלתי בזה, חשבתי לעצמי שזה מגניב לראות. 

מעניין אם השעון שלי גם יכול. 

 

לא יודע, לא חשבתי אף פעם על להשתמש בטלפון לתשלום. לא ממש משך אותי. אבל ההסברים שנתתם פה על השימושיות של זה מתחילים לעניין ולסקרן אותי. 

אפשר לבקש הסבר מקוצר על איך זה עובד? (באנדרואיד)

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, ברווז כתב:

אפשר לבקש הסבר מקוצר על איך זה עובד? (באנדרואיד)

 

יש אפליקציה Google wallet. אתה מוסיף שם את האשראי (אפשר גם כרטיס קופת חולים), ודי זהו.

יש אשראי אחד שהוא ברירת מחדל, אתה רק צריך לפתוח את מסך הטלפון (עם קוד או טביעת אצבע) ולהצמיד את החלק האחורי של הטלפון למסוף. מחכה לV הכחול וזהו. אתה לא צריך לפתוח את האפליקציה. 

בשביל להשתמש בכרטיס אחר, תפתח את האפליקציה ותגלול עד לכרטיס שתרצה, עכשיו תצמיד למסוף וזה ישלם איתו. 

אם הוספת כרטיס קופת חולים (אני במכבי) אז ברגע שתצמיד את הטלפון למסוף הזדהות הוא ישר יזהה שזה לא מחפש אשראי ויעביר לו את הכרטיס קופ"ח שלך.

 

אתה תמיד יכול למחוק משם את הכרטיס אם תחליט שלא להשתמש בזה. 

 

גם אמרת שיש לך שעון, אם הוא עם אנדרואיד או של Garmin אתה יכול להוסיף גם לשם. 

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

אפשר לבקש הסבר מקוצר על איך זה עובד? (באנדרואיד)

 

הכנס את הדגם שלך בגפט וקבל הסבר. ממשקי אנדרואיד יכולים להיות שונים במעט זה מזה

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

לא יודע, לא חשבתי אף פעם על להשתמש בטלפון לתשלום. לא ממש משך אותי. אבל ההסברים ...

פעם אחת מסדר את גוגל פיי ואתה מסודר. למה זה כל כך מוצלח? כי בכל סיטואציה שהיר שבה אנחנו לא עובדים, הפלאפון נמצא כבר ביד. או שמקשקשים עם מישהו או שמעלעלים ברשימת הקניות. ארנק צריך לשלוף מהכיס, טלפון לא :)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 14 דקות, hans כתב:

ארנק צריך לשלוף מהכיס

ארנק? בכיס? איזו שנה זו?

 

יש לי ארנקון קטן עם 2 כ״א ורשיון נהיגה בתיק של העבודה. לא זוכר מתי הוצאתי אותו משם.

עכשיו גם איפשרו אצלנו תג עובד דיגיטלי, לבעלי אייפון, אז גם מהתג נפטרתי ואני פותח דלתות עם השעון.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני 44 דקות, DubelBoom כתב:

אתה רק צריך לפתוח את מסך הטלפון (עם קוד או טביעת אצבע) ולהצמיד את החלק האחורי של הטלפון למסוף. מחכה לV הכחול וזהו. אתה לא צריך לפתוח את האפליקציה. 

 

זהו? זה כל הסיפור? לא צריך לחטט במכשיר שעה עד שאמצא את האפליקציה והכרטיס? 

נשמע מעניין. 

לפני 30 דקות, hans כתב:

ארנק צריך לשלוף מהכיס, טלפון לא :)

טלפון צריך לשלוף מהנרתיק... 

(פאוץ'. ראש כחול יש לכם. פאוץ'! )

לפני 12 דקות, פינדר כתב:

ארנק? בכיס? איזו שנה זו?

אני תמיד עם הארנק עלי. שומר בו מסמכים ועוד כמה דברים חשובים.

כסף תמיד אין, אבל מסמכים יש. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

באמשך׳ איזה מסמכים חשובים אתה חייב להחזיק סמוך לאשכים?

כן, אני יודע לפי החוק חייב תעודה מזהה רשמית. מעשית צילום של ת״ז או רשיון נהיגה יספק כל שוטר ממוצע.

עריכה אחרונה על ידי פינדר

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

לא רק מסמכים. עוד כמה דברים חשובים. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

אני מחזיק את רישיון הנהיגה צמוד לטלפון. 

 

יש לי סיבות אחרות לסחוב תיק קטן, אבל כשהן לא מתקיימות אני מסתפק בטלפון, רישיון הנהיגה והשעון (ומשלם גם על שירות סלולרי בשעון)

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, פינדר כתב:

ארנק? בכיס? איזו שנה זו?

2025.

תמיד מחזיק ארנק בכיס עם כמה דברים פלוס מזומן. פעם הלך לי טלפון, לא יכולתי אפילו להיכנס לבניין של לקוח בגלל שקוד היה רשום בתוך הטלפון.  

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, ברווז כתב:

זהו? זה כל הסיפור? לא צריך לחטט במכשיר שעה עד שאמצא את האפליקציה והכרטיס? 

 

בשביל לשלם עם הכרטיס ברירת מחדל - זהו.

אם רוצים לשלם עם כרטיס אחר צריך למצוא את האפליקציה והכרטיס.

 

ד"א, בדיוק מימשתי חלקית כרטיס מתנה של buyme ולא ידעתי איפה לשמור את המספר כדי להשתמש ביתרה. פתאום היה כפתור הוספה לגוגל וולט, עכשיו הוא שמור שם ונגיש כולל בדיוק כמה יתרה נשארה.

גם את כרטיסי חברה של הרבה החברות תעופה (אלעל כמובן שלא) אפשר להוסיף. מהרגע שמגיעים לשדה תהיה התראה קבועה בטלפון שלחיצה עליה תפתח את הכרטיס.

סה"כ שירות מאד נוח הgoogle wallet.

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
  • מעניין 1
פורסם (נערך)

בורדינג פאס של אלעל עולה לגוגל וואלט כולל בשעון. לפני כמה חודשים השתמשתי בהם בדיוטי בנתב״ג והיו כמה מוכרים שהשתאו. רק בבורדינג עצמו היה דייל קרקע הזוי שלא הסתדר עם פאס לא מודפס (בנסיעות קודמות לא היתה בעיה להשתמש בטלפון). בטיסות מחו״ל ארצה בחברות הישראליות אתה לא מקבל פאס אלקטרוני אלא חייב לעבור בדלפק בגלל הוראות הביטחון.

 

@DubelBoom סידרתי את האייקון של הוואלט כך שיהיה נגיש במסך הראשי גם בשעון וגם בטלפון - שתי הקשות והוא זמין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 19 שעות, DubelBoom כתב:

אם רוצים לשלם עם כרטיס אחר צריך למצוא את האפליקציה והכרטיס.

 

 

למה? יש לי 4 כרטיסים בגוגל פיי ואפשר פשוט לדפדף בינהם בגוגל פיי(שזמין בכפתורי שליטה באיזור ההתראות)

פורסם

אנילא יודע מהם "כפתורי שליטה באזור ההתראות" אבל גם בטלפון וגם בשעון מיקמתי את הוואלט במסך הכאש, כך שהוא נגיש בשתי הקשות, ואז יכול לבחור כרטיס בהחלקה על המסך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...