Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בסמסונגים הסוללה אחרי 3 שנים מתחילה לעשות בעיות.

במכשירים האלה s8/s9 ניתן היה להחליף סוללה בעלות של כ-250₪ ולהמשיך לעוד 3 שנים נוספות. 

אם מדובר במשתמש רגיל , לא רואה סיבה להחליף מכשיר כזה תקין מסדרה S למכשיר חדש מסדרה A.

 

אני עכשיו עם S22+ בן 3.

לא רואה את עצמי עובר ל A56 או משהו בסגנון, גם לא בעוד שנה- שנתיים, כל עוד המכשיר הנוכחי תקין.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

כנראה שבעוד כמה חודשים הסוללה תתחיל להציק לך, ואז השאלה תהיה האם ״להסתפק״ במכשיר מסדרה A. או להוציא סכום כפול על מכשיר מסדרה S. זה יהיה כבר עניין של צרכים, יכולת כלכלית ואולי קצת רגשות.

 

אני עם ה-A54 משתי סיבות: האחת היא שהתכוונתי לרכוש S24 כאשר יושק, אבל כמה חודשים קודם ה-note 10 lite  שלי נפל ונשבר, ובנסיבות אלה איבדתי את הרצון לרכוש מכשיר יקרהכמו s23plus שהיה המתאים לי מסדרה זו.. השניה היא גודל המסך, בגילי כל ניסיון לקרוא מסך בלי משקפיים בעייתי, המסך הגדול של סדרה A נותן לי את האפשרות להסתדר לפחות עם חלק מהאפליקציות. 

 

האם ה-A54 מספק את צרכי? אין לי יותר מדי תלונות. החיסרון העיקרי מבחינתי הוא העדר צילום ב-raw. אבל עם לייטרום עדכני גם עריכת jpg עושה עבודה לא רעה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סוללה יכולה למשוך הרבה יותר מ-3 שנים, רק תדרוש יותר טעינות ביום. אבל ברגע שיש לך מטען בבית/עבודה/רכב זה לא כול כך בעיה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

או, בעברית, כבר לא בדיוק נייד. זה בעייתי אם אתה הרבה בדרכים. צריך להיות צמוד לשקע חשמל או מטען נייד. 

יש גם בעיה של חומרה מזדקנת ועדכוני תוכנה חסרים.

לדידי, כמשתמש לא כבד, גבול השימושיות של טלפון הוא 3-4 שנים. כבר היו לי מצבים שמשכתי מכשיר יותר זמן מתוך קמצנות לשמה, כשהחלפתי אותו הבנתי את הטעות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, sperial כתב:

או, בעברית, כבר לא בדיוק נייד. זה בעייתי אם אתה הרבה בדרכים. צריך להיות צמוד לשקע חשמל או מטען נייד

ברוב הרכבים יש מטען. גם בתחב"צ.

ויש בטריה ניידת. הפלאפון עדיין ייטען ויסחוב. עניין של הרגלים.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 32 דקות, sperial כתב:

או, בעברית, כבר לא בדיוק נייד. זה בעייתי אם אתה הרבה בדרכים. צריך להיות צמוד לשקע חשמל או מטען נייד. 

יש גם בעיה של חומרה מזדקנת ועדכוני תוכנה חסרים.

לדידי, כמשתמש לא כבד, גבול השימושיות של טלפון הוא 3-4 שנים. כבר היו לי מצבים שמשכתי מכשיר יותר זמן מתוך קמצנות לשמה, כשהחלפתי אותו הבנתי את הטעות.

 

דבר ראשון שאני עושה כאשר נכנס לרכב זה מחבר טלפון ל-USB, גם היום עם המכשיר החדש. לא בשביל הטעינה אלא כדי להתחבר למולטימדיה של הרכב. גם אני משתמש לא כבד ומכשירים האחרונים שירתו אותי כל אחד 8 שנים. אבל תמיד קניתי מכשירי דגל.

  • אהבתי 1
פורסם

פעם אחת קניתי מכשיר דגל השיומי Mi4c . קטסטרופה מוחלטת, הפך בלתי שמיש אחרי חצי שנה בגלל גליץ׳ תוכנה.

 

הויכוח כאן מזכיר את הויכוחים הבלתי נגמרים בכללי על רכישת רכב חדש והחזקתו שנים רבות מול החלפת רכבים משומשים כל 3-4 שנים. ההבדל הוא שמדובר בסדרי גודל אחרים של הוצאות.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, sperial כתב:

כנראה שבעוד כמה חודשים הסוללה תתחיל להציק לך, ואז השאלה תהיה האם ״להסתפק״ במכשיר מסדרה A. או להוציא סכום כפול על מכשיר מסדרה S. זה יהיה כבר עניין של צרכים, יכולת כלכלית ואולי קצת רגשות.

 

אז מה הבעיה להחליף סוללה? 

אני עם אייפון 12 מיני כבר 3 שנים, והסוללה פח. 

מן הסתם אני אחליף סוללה ב-250-300 שקל כי אני לא רואה שום דבר שאייפון 16 יכול לעשות שה-12 שלי לא יכול. 

כול עוד מכשירים חדשים לא יודעים להכין קפה, והמכשיר שלי עדיין מתפקד מהר, לא רואה שום סיבה להחליף. 

 

אותו דבר למי שיש S22+, קל וחומר אין מה להחליף למכשיר כמו ה-A56 כי שם באמת הוא לא יראה שום הבדל במכשירים. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
פורסם
לפני 12 שעות, sperial כתב:

איך אפשר להשתמש במכשיר בן 8, שסביר שהסוללה שלו עשתה את שלה ומערכת ההפעלה בפיגור 5 דורות?

 

אצל חמותי הפנסיונרית. מספיק לה. שימוש מועט ביותר.

באופן אישי מעדיף את סדרת ה S של סמסונג.

מחזיק שנתיים, מוכר וקונה חדש. עלות שימוש יוצאת לי בערך 700-750 שח בשנה.

פורסם

אפילו אמא שלי, שהשימוש שלה הוא 2-3 שיחות ביום וקצת לראות תמונות של הנינות, העיפה את ה-S8plus אחרי 5-6 שנות שימוש.

 

אני לא מתעסק עם מכירת מכשירים וגם לא עם תיקונים. מחזיק אותם עד שנגמרים, שזה אומר 3-4 שנים. . מעשית זה אומר 500-1,000 ש״ח בשנה למכשיר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 שעות, sperial כתב:

איך אפשר להשתמש במכשיר בן 8, שסביר שהסוללה שלו עשתה את שלה ומערכת ההפעלה בפיגור 5 דורות?

 

אני מניח שאנשים מבוגרים פחות סובלים מאיטיות בזמן התגובה, מה שיכול לשגע אנשים שמצפים לזמן תגובה מהיר יותר מהמכשיר. 

גם השימוש שלהם באפליקציות שדורשות כח עיבוד, מצומצם. 

 

איך מכשיר מחזיק כ"כ הרבה זמן?

שימוש מועט, שלא שוחק את הסוללה, לא מחמם תדירות את המעבד, ולא מפעיל הרבה את המסך והרכיבים האחרים. בטח גם פחות נפילות...

 

אישית, במעבר מפיקסל 3a (מכשיר אהוב) ל-7 הרגשתי בעיקר שיפור במהירות עיבוד כשעבדתי עם האסיסטנט (עכשיו כבר עברתי לג'מיני), ואני משתמש בזה די הרבה.

 

גם הדעה שלי לגבי החשיבות של המעבד משתנה בעקבות האפשרויות החדשות שנותן ה-Ai, כמו גם האמירה שלי "שבמחיר של אייפון, לקנות אייפון", כי אין הבדל מהותי בין מערכות ההפעלה (כל מי שטוען שכן, שיבוא להראות לי אילו פונקציות חסרות לו במערכת הזו או האחרת שפוגעות בשטף התפעול. רב האנשים פשוט לא טורחים לבדוק איך עושים דברים קצת, אבל ממש קצת, אחרת במערכת השנייה). 

זה נכון עד ה-Ai. היום יש אינטגרציה של ג'מיני עם מערכת ההפעלה של פיקסל (בעיקר אינטגרציה נוחה עם התצוגה) שאני לא רוצה לוותר עליהם. 

_______________

 

לגבי מכשירים זולים יותר, קניתי לבת שלי את ה-Nothing CMF Phone 1. היה במבצע של מחסני חשמל ב-750 ש"ח (ככה באג מנקה עודפים. באתר שלה זה עדיין אלפייה בערך).

מסך מצויין, סוללה מצויינת, גב מפלסטיק שאפשר להחליף לבד (פלסטיק זה החומר הנכון לסלולרי), מערכת הפעלה נקייה מתוספים לא מוזמנים/פרסומות, ומעבד טוב יחסית למחיר. המצלמה, האחת, בסדר (מספיקה לבת), ועדכוני תוכנה לשנתיים, ואבטחה לשלוש, בלבד. 

יענו, מכשיר אחלה לשימושיות שוטפת, במחיר מעולה.

לפני 21 שעות, sperial כתב:

האם ה-A54 מספק את צרכי? אין לי יותר מדי תלונות. החיסרון העיקרי מבחינתי הוא העדר צילום ב-raw. אבל עם לייטרום עדכני גם עריכת jpg עושה עבודה לא רעה.

 

כל זמן שאתה צופה בתמונות בסלולרי, לא תראה הבדל.

 

אבל אין תחרות ל-RAW מבחינת טווח העריכה של הפרמטרים, ואת זה גם לייטרום לא משנה. למשל, יש לך בערך עוד 25%-50% יותר משחק עם הטווח הדינמי. דווקא עם חיישן קטן של סלולר, זה יכול להיות יותר משמעותי. אבל כל אחד ורמת הפיינשמקריות שלו...

אישית, עם תמונות סלולרי, אני לא טורח עם לייטרום. Snapseed מספיקה בהחלט, אם צריך משהו שאי אפשר לעשות ב-Photos.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 8 שעות, Nemesis כתב:

מחזיק שנתיים, מוכר וקונה חדש. עלות שימוש יוצאת לי בערך 700-750 שח בשנה.

 

אני האחרון שיקטרג על קנייה תכופה של מכשירים, כי העלות השנתית היא זניחה, אבל עדיין, אתה באמת מרגיש איזה הבדל בין שנתיים של מכשירי דגל? (מלבד הברור מאילו שזה הסוללה) 

פורסם
לפני 11 דקות, sperial כתב:

אפילו אמא שלי, שהשימוש שלה הוא 2-3 שיחות ביום וקצת לראות תמונות של הנינות, העיפה את ה-S8plus אחרי 5-6 שנות שימוש.

 

החזקתי את ה-S8plus מהיום הראשון של המכירות עד השקה S25  לפני כמה חודשים - סה"כ 8 שנים. שימושים - טלפון, רשתות חברתיות, מייל, וואטסאפ, טלגרם, יומנים, מצלמה, אינטרנט כאשר לא ליד דסקטופ, קצת אופיס, GPS, מולטימדיה ברכב ולא זוכר מה עוד. מה היה חסר לה? נכון, הוא לא זריז כמו S25, אבל כאשר אתה רגיל אליו שנים ...

פורסם

 

לפני 33 דקות, mikyl כתב:

נכון, הוא לא זריז כמו S25, אבל כאשר אתה רגיל אליו שנים ...

 

רגיל לזה שהוא איטי יותר?

 

המחשב של ההורים שלי הוא לפטופ בן 8 בערך (אולי יותר), עם מעבד i3 (של אז).

לי העבודה איתו לא נעימה, כי הוא מגיב לאט.

הם חיים איתו מצויין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...