Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 56 דקות, davemustaine87 כתב:

 

אני האחרון שיקטרג על קנייה תכופה של מכשירים, כי העלות השנתית היא זניחה, אבל עדיין, אתה באמת מרגיש איזה הבדל בין שנתיים של מכשירי דגל? (מלבד הברור מאילו שזה הסוללה) 

 

הסוללה בשלב הזה היא ההבדל הכי מורגש, אבל יש גם הבדל בביצועים. בין ה 21 ל 23 היה יותר מורגש, בין ה 23 ל 25 פחות. אם אשתי לא היתה צריכה מכשיר אולי הייתי ממתין שנה נוספת.

פורסם

עד לפני חצי שנה היה לי נוט 10 (משנת 2019) שעשה פשוט הכל ובצורה חלקה. 

הבעיה שעדכונים הפסיקו לפני שנתיים בערך והיה חשוב לי בעיקר נושא האבטחה.

בכל אופן, כבר לא מיצרים מכשירים בגודל ובמשקל הזה. אחרי שהתייאשתי מהחיפושים-

הלכתי על הכי קרוב S24. היה חשוב DEX, איזור מאובטח ויש גם כמה טאגים בבית כך שהייתי דיי נעול.

בכל אופן, ה S24 קצת יותר זריז, מסך קצת יותר בהיר. אבל בדיעבד- לא שווה את ההפרש.

היה עדיף להמתין ל S25 גם כי הוא עם 12gb ראם וגם כי הוא מגיע עם מעבד סנפאדרגון כך שיהיה אפשר לעדכן בעתיד לרום צד שלישי. בדיוק מה שהיה חסר לי בנוט. הברזל היה מצוין אבל התוכנה ענתיקה.

 

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, Muzic4Ever כתב:

הוא מגיע עם מעבד סנפאדרגון כך שיהיה אפשר לעדכן בעתיד לרום צד שלישי

 

הימים האלה עברו, בS10 שלי יש הרבה יותר מבחר רומים לאקסינוס, כולל פורטים של one ui 7.

וגם היום מכשירים כמו הS24 מגיעים עם 7 שנים של עדכונים מלאים (בטוח לא כל הפיצ'רים, אבל כן עדכונים של גרסת אנדרואיד).

עריכה אחרונה על ידי DubelBoom
פורסם

שוקל לקנות את ה-Galaxy A56 באילת. המחירים לדגם 256GB נעים בין 1,400 ל-1,460 ש"ח.
מצאתי חנות שמוכרת ב-1,300 ש"ח, טוענת ליבואן רשמי, אבל על האריזה יש מדבקה של "SAMSUNG יבואן רשמי" עם הלוגו של פלאפון – לא סאני.

השאלה היא – זה נחשב יבוא רשמי? עלול להיות בעיה עם עדכונים, אחריות או שירות?

פורסם

מה היתרון של יבוא רשמי בהנחה שבודקים שיש פיצ׳רים שיכולים להיות חסרים כמו הקלטת שיחות?

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

עדכוני גירסה מתאימים לישראל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תודה למשיבים.

כך שבמקרה הנ"ל עדיף לי, לא? גם כ-100 ש"ח פחות וגם אחריות לשנה נוספת ע"י פלאפון (לעומת סאני שנותנים רק 12 חודשים).

פורסם
לפני 37 דקות, carsgo כתב:

תודה למשיבים.

כך שבמקרה הנ"ל עדיף לי, לא? גם כ-100 ש"ח פחות וגם אחריות לשנה נוספת ע"י פלאפון (לעומת סאני שנותנים רק 12 חודשים).

בהחלט עדיף... תמיד הייתי קונה סאני. לפני 3 שנים ההצעה הכי טובה הייתה מפרטנר (ולצורך העניין, אני לקוח של הוט), קניתי בפרטנר ומקבל עדכונים והכל ללא בעיות.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 50 דקות, samg כתב:

נצל"ש, האם יש טעם להוסיף 340 ש"ח ולהעדיף את הS24Fe על הA56?

1524 מול 1185 שח. מחירי אילת.

לs24fe יש טעינה אלחוטית, מעבד חזק יותר, ו30% יותר זיכרון ראם בגירסת הבסיס, אני הייתי מעדיף אותו.

  • רעיון טוב! 3

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)
בתאריך 8.6.2025 בשעה 11:56, borsood כתב:

מה היתרון של יבוא רשמי בהנחה שבודקים שיש פיצ׳רים שיכולים להיות חסרים כמו הקלטת שיחות?

 

בעדכון מערכת אנדרואיד האחרון (ל 7.0) פתאום הופיעה אצלי הקלטת שיחות, מה שלא היה קודם ( המכשיר הוא S22+ מיבואן מקביל מלפני 3 שנים).

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • מעניין 2

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בתאריך 8.6.2025 בשעה 12:37, samg כתב:

נצל"ש, האם יש טעם להוסיף 340 ש"ח ולהעדיף את הS24Fe על הA56?

1524 מול 1185 שח. מחירי אילת.

 

אני לא אוהב לענות שכדאי, אבסולוטית, כי מעבד יותר חזק, יותר זיכרון, טעינה אלחוטית, אפילו מסך קצת עדיף... לא לכולם עושה הבדל או אפילו יעשה הבדל בעתיד.

אבל אפשר בהחלט להגיד שהיתרונות של ה-S24fe, שווים את הכסף, כי הם לא זניחים.

 

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...